Teetä vai kahvia?

Yleinen lätinä jä kitinä
Sinkkumatti

Re: Teetä vai kahvia?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Haemaeraemies kirjoitti:kuinka leikata kofeiiniannostusta niin ettei tule vieroitusoireita..
Miksi mulla ei tule sumpista vierotusoireita, vaikka olen sitä juonut mustana 2-3 mukillista arkipäivisin viimeiset 5 vuotta. Koko kahvin juonti on vain tapa käynnistää duunipäivä. Joskus se unohtuu kokonaan, viikonloppuisin en edes muista asiaa ja pidemmän lomankin tulessa kahvia juodaan vain, jos joku sattuu keittämään. Mieli kun ei juurikaan koskaan sitä tee.

Kuin paljon sitä sumppiva pitää oikein juoda, että siitä saa addiktion?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Teetä vai kahvia?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:

Kuin paljon sitä sumppiva pitää oikein juoda, että siitä saa addiktion?
Ei se määrä vaan se laatu. Mun elämä on tosi heikoissa kantimissa heti jos joudun selviämään ilman aamuista maitokahvia. Espressokone muutti mun luo suunnilleen ensimmäisenä.

Teekin on ihan hyvää, etenkin talvella ja varsinkin vihreä sellainen, mutta hyvä kahvi...ahhhhh. Ostin just myös kahvintuoksuista suihkugeeliä, how sick is that? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Teetä vai kahvia?

Viesti Kirjoittaja Clay »

segma kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Tee on perseestä ja kahvi on perseestä. Juon paljon mielummin kaakaota :D
Kaakaossa on liikaa sokeria!
Osta kaakaojauhetta kaakaojuomajauheen sijaan. Sitä paitsi sokerista saa energiaa, jotta jaksaa kirjoittaa Kitinään.
Lilo kirjoitti:Ostin just myös kahvintuoksuista suihkugeeliä, how sick is that?


Mitenkään suuremmin aiheeseen liittymättä mun vartalonpesuaineessa on jotain oliivieXtraktia.
Nyt penikseni on fantastinen!
1108

Re: Teetä vai kahvia?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:Kyllä muhun kaikki uppoo
Erittäin kaksimielisesti ymmärrättävissä oleva lausahdus.
Vastaa Viestiin