Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Yleinen lätinä jä kitinä

Olin viimeksi tötsyissä:

Tänään
0
Ei ääniä
Eilen
3
4%
Viikon sisällä
3
4%
Kuukauden sisällä
6
7%
1-6 kuukautta sitten
9
11%
6-24 kuukautta sitten
13
15%
2-5 vuotta sitten
5
6%
yli 5 vuotta sitten
9
11%
En ikinä, mutta joskus olisi kiva kokeilla
9
11%
En ikinä, enkä koskaan tule olemaankaan
27
32%
 
Ääniä yhteensä: 84

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Väitättekö kaksi edellistä, ettette ole alkoholia käyttäneet, ja ettei alkoholi ole huumaava aine ja huume jos mikä kaikilla muilla tavoin kuin lain kirjaimessa?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti:6-24.
*yhtyy*
Herra Manala

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

martza kirjoitti:Elämä on jo yhtä huumetta.
Unohdit mainita että olet myös erittäin onnellinen ja että seksielämäsi kukoistaa!
Yönmustaritari

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Koska olet viimeksi polttanut kannabistuotteita (hasista, mari(h/j)uanaa, kukkaa, tmv)?

Edit: Ei, tässä ei ole, eikä tule vastausvaihtoehtoa "EVVK".
En koskaan.

Jätetty pieni vara omatunnolle odottamaan, että jos eläke tulee ja on tylsää niin sitten vedetään kamaa rööristä alas enemmän kuin elimistö kestää.
Kittys

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Never, never, never :barf:

Saatanasta kaikki ruohot sun muut mömmöt.. :laatta:

Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella :D

:grr:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kittys kirjoitti: Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella
Tunnetko montakin ihmistä, kutka on kuollu kannabikseen?
Nyt penikseni on fantastinen!
Herra Manala

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mäkin haluan tietää! Moniko on kuollu ruohomömmöihin? Onse vaarallista? Siis se ruohomömmöön kuoleminen?
Yönmustaritari

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Clay kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella
Tunnetko montakin ihmistä, kutka on kuollu kannabikseen?
Jos se onkin niihin mainittuihin muihin mömmöihin. Allekirjoittaneelle riittäisi vahingoniloksi se, että addikti(myös alkoholi) pyytäisi rahaa kun ei mistään enää saa ja on toi laiffi jo vähän niiko menny pöntöstä alas.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kittys kirjoitti: [/i]Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella :D
Mä haluaisin kovasti nähdä että sun mies/lapsesi/ystävä/rakas tappaa itsensä viinaan,tai vielä mielummin vaikka heroiiniin monen vuoden kuluttavan addiktioputken jälkeen jonka aikana hän kerkeää tuhota sinun kaikki kauniit muistot tästä ihmisestä.

.Katotaan sitten kuka on vahingoniloinen ja kellä naurattaa
,ja kenen kuola valuu pitkin poskia.

Jos ihminen on noin empatia kyvytön niin varaan oikeuden rukoilla & toivoa kauheuksia sinulle ja läheisillesi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja alja »

Kittys kirjoitti:Never, never, never :barf:

Saatanasta kaikki ruohot sun muut mömmöt.. :laatta:

Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella :D

:grr:
ai ai ai. haistan pahaa tuomitsevaisuuden käryä tässä. tulee ihan mieleen ihmiset jotka luulee että heroiini ja pilvi on sama asia :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
kyyppo

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Kittys kirjoitti: Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella
Entäs jos vetää överit ja kuolee, mut ilman kuolaa poskella? Ootko sillon tosi surullinen?
Herra Manala

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kyyppo kirjoitti:Entäs jos vetää överit ja kuolee, mut ilman kuolaa poskella? Ootko sillon tosi surullinen?
Niin, ja jos on harrastanut ennen kuolemaansa bukkakea, mutta ei ole kuolaa poskella, vaan 20 japanilaisen tofu-johtajan mällit, niin miten se vaikuttaa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

alja kirjoitti:ai ai ai. haistan pahaa tuomitsevaisuuden käryä tässä. tulee ihan mieleen ihmiset jotka luulee että heroiini ja pilvi on sama asia :D
Kyllä useimmat muuten luulee, varsinkin vanhemmat ihmiset. Huume on huume on huume ja jointin poltto johtaa heroiinin piikittämiseen varpaiden väliin ja silmämunaan, kun ei muuta ehyttä nahkaa enää ole.

Saattaa ollakin jotain perää, jos samat diilerit myy erilaisia laittomia huumeita. Suomessa niin ei onneksi useinkaan ole.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Exsat kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Olen elämäni aikana kokeillut ainoastaan nuotion polttamista. En siis ole kiinnostunut edes tupakkatuotteiden kokeilemisesta saati sitten kukkasien kärventämisestä.
*kopioi laiskana*

Komppaan tätä.
Kittys

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Oli miten oli, mulla on sama mielipide, oli kysymys sitten ruohosta tai haroiinistä tms. Ite ei oo tarvinnu koskaan kokeilla mitään, mulle riitti tupakka ja se siitä.

Tarpeeksi nähnyt sähellystä aineilla. Entisiä kavereita käyttää, pari kuollu ja yksi istumassa niistä. Töissäkin tapaan käyttäjiä/kuntoutujia. Lähinnä säälittävää, multa ei heruu minkäänmoista sääliä/empatiaa niitä kohtaa, itepähän ovat aikanaan tiensä valinneet.

Ja mitä alkomahooliin/aineisiin tulee, lähitulevaisuudessa tuskin kukaan mun läheinen niihin kuolee. Nih.

Tässäkin gallupissa näyttävät olevan kaikkki hyvinkin myönteisellä kannalla, joilla on omakohtaista kokemusta niistä. Mulla ei ole ja oon ihan tyytyväinen siitä.
Kittys

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Herra Manala kirjoitti:
kyyppo kirjoitti:Entäs jos vetää överit ja kuolee, mut ilman kuolaa poskella? Ootko sillon tosi surullinen?
Niin, ja jos on harrastanut ennen kuolemaansa bukkakea, mutta ei ole kuolaa poskella, vaan 20 japanilaisen tofu-johtajan mällit, niin miten se vaikuttaa?
Niin tai kuset ja paskat housuissa viimesiä hengenvetoja vedellen?
Haha, harmi sille, joka sen siivoo :twisted: ..jää ainakin muistot, joskin ei ehkä niin kauniit..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kittys kirjoitti:Oli miten oli, mulla on sama mielipide, oli kysymys sitten ruohosta tai haroiinistä tms. Ite ei oo tarvinnu koskaan kokeilla mitään, mulle riitti tupakka ja se siitä. ...
..Töissäkin tapaan käyttäjiä/kuntoutujia. ..

..Tarpeeksi nähnyt sähellystä aineilla...

Ja mitä alkomahooliin/aineisiin tulee, lähitulevaisuudessa tuskin kukaan mun läheinen niihin kuolee. Nih.
Tuskinin,tuskin mutta iloinen mahdollisuus rigor mortikseen on aina olemassa.Joten toivoa on.

Sisälukutaitosi on huono,tai sitten hysteerisyytesi sotkee näkökenttäsi ja ajatukset,koska tässä topikissa ollaan puhuttu kannabiksesta,ei "aineista" kuten neiti tiivistää.

Sulla on sama mielipide.Right.Mutta kai fiksuudessasi käsistät että kannabiksella ja heroiinilla ei ole MITÄÄN tekemistä keskenään?Aivan sama kuin veraisit Ginger beer:iä ja pirtua.


Kai tämä sinun oma mielipiteesi perustuu Mutuun ja surkeisiin kohtaloihin,mistä sitten olet repinyt ajatuksesi kokoon,koska missään kirjassa ja koulussa ei noin typeriä ajatuksia tarjoilla.Paisti jotkut todella vaikeat Irti Huumehista ry:n tyypit.

Hetkinen.Toivottavati et ole missään yhteyksissä näihin parantuviin ihmisiin,koska asenteesi sopii jonnekkin aivan muualle kun niitten ihmisten ympärille.

Minua suorastaan riemastuttaa se fakta että pilven polttaja on enemmän turvassa kuin sinun alkoholia juova läheisesi,saati sinä itse joka tupakoit.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SnapaHead

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Kittys kirjoitti:Oli miten oli, mulla on sama mielipide, oli kysymys sitten ruohosta tai haroiinistä tms. Ite ei oo tarvinnu koskaan kokeilla mitään, mulle riitti tupakka ja se siitä.
Lesbo lesbo lesbo... eiku... Hmm... Väärä ketju näköjään... mistäköhän ton saa pois...? Shit kun ei ole niitä AaTeeKoo-ihmisiä.

Mutta eihän keneltäkään mitään sääliä ja muuta nyyhkyä herukaan ellei lusikan nurkkaan heittänyt ole perheenjäsen tai läheinen tuttu. Pointti lieneekin siinä, että sinä halveksit. Minä en näe mitään syytä halveksia nistiä enempää kuin ketään muutakaan. Tosin halveksin kaikkia, mutta silti.
Ja tupakkaa... oi oi tsot tsot! Sitähän ollaan addiktion ammattilaisia... Nikotiniiriippuvus kun on se pahin.
Siitä olen yhtä mieltä että komppaan ihan täysillä sitä kuka se nyt olikaan ja mitä sitä sun tätä mielipiteitä sillä oli.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Kittys kirjoitti:Oli miten oli, mulla on sama mielipide, oli kysymys sitten ruohosta tai haroiinistä tms. Ite ei oo tarvinnu koskaan kokeilla mitään, mulle riitti tupakka ja se siitä.

Tässäkin gallupissa näyttävät olevan kaikkki hyvinkin myönteisellä kannalla, joilla on omakohtaista kokemusta niistä. Mulla ei ole ja oon ihan tyytyväinen siitä.
Hämärämies tiivisti ajatukseni tämän kommentin suhteen aika ytimekkäästi. *komppaa raivoisasti*

Ajattelin vaan sanoa, että olen kokeillut röökiä, sikaria, hasista, kokaiinia, ja mälliä (in that order) ja vedellyt myös välillä parin viikon dokausputkia. Mistään en ole jäänyt riippuvaiseksi. Mahtaa ottaa päähän, kun en olekaan joutunut maksamaan hintaa huonoista valinnoistani?
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Impi kirjoitti: Ajattelin vaan sanoa, että olen kokeillut röökiä, sikaria, hasista, kokaiinia, ja mälliä (in that order) ja vedellyt myös välillä parin viikon dokausputkia. Mistään en ole jäänyt riippuvaiseksi. Mahtaa ottaa päähän, kun en olekaan joutunut maksamaan hintaa huonoista valinnoistani?
Ei taida ottaa päähän, mutta mietin, kuinka monen huumeenkäyttäjän elämää aineet ovat parantaneet, siis muutenkin kuin sillä hetkellä kun annos on vedetty. Tosin teen kyllä tässäkin eron kannabiksen ja muiden aineiden välille, vaikka kyllä kannabiskin aiheuttaa vaivoja jos jonkinlaisia joillekin ihmisille. Lisäksi muistelen jonkun nuorten psykiatrisessa sairaalassa työskennelleen hoitajan kertoneen, että suurimmalla osalla potilaista on taustalla jonkinlaista huumeidenkäyttöä. Tietenkin voi miettiä, kumpi oli ensin, mielenterveysongelmat vai aineet, mutta kai niillä joku yhteys silti on.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Keikaus kirjoitti: Ei taida ottaa päähän..

Tietenkin voi miettiä, kumpi oli ensin, mielenterveysongelmat vai aineet, mutta kai niillä joku yhteys silti on.
Ajattelinkin, että Kittyä ottaisi päähän. Ja muita, jotka ovat sitä mieltä, että riippuvuuksiin ajautuneet ovat itse syyllisiä tilanteeseensa. (Mitä varmasti aika pitkälti ovatkin, mutta sairaus on aina sairaus, ja toiset ovat sille perimänsä takia alttiimpia kuin toiset. Tästä syystä en lähtisi ketään tuomitsemaan.)

Joitakin ihmisiä kannabis masentaa, ja pitkään käytettynä masennus jää päälle. Tällaisia tapauksia tiedän monta.. Yhteys varmasti on olemassa. (Enpä minäkään mikään mielenterveyden riemuvoitto ole.)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Nowaysis

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ei jeesus, onko muuttunut kity vai minä, mutta miksi ko. galluppi edes vaivauduttiin avaamaan? Milloin seuraavat: "Oletko harrastanut esiaviollista seksiä?" tai " Oletko ostanut alkoholia/tupakkaa vaikka et ikäsi puolesta ollut lain silmissä tarpeeksi vanha tekemään niin?" Entäs "Moniko teistä on kävellyt päin punaisia?"

Oikeasti, aikuiset kaupunkilaiset työssäkäyvät suht' hyvin toimeentulevat ihmiset kikattelevat aiheen ympärillä kuin pahainen lauma teinejä Lissun 15-vee bileissä Juupajoella vuonna 1985, jolloin kannabiksen polttaminen oli kenties ns. normaalien, kunnollisten ihmisten kesken vielä suhteellisen harvinaista. Ai niin, nyt taisin unohtaa Inkisen Samin ja muut jupit.
Ai niin, ja 70-luvustakaan ei ollut tuolloin kovin pitkä aika.

Siis "hello", oikeesti. Vaikka tietyissä ihmisissä aihe/aine herättää edelleen pikkutyttömäistä kikattelua, näin ajan trendejä seuraavana nuorena naisena suosittelen kyseisen reaktion ilmetessä kikattelevan suun suojaamista kohteliaasti kämmenselällä. Näin siis jos haluat vaikuttaa kosmopoliitilta maailmankansalaiselta ja yrittää peittää _laittoman_ teon aiheuttamat adrenaliinisävärit muiden, kenties coolimpien tyyppien katseilta.

Anteeksi, olen viettänyt liikaa aikaa Tuoman Vimman kanssa.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Keikaus kirjoitti:Ei taida ottaa päähän, mutta mietin, kuinka monen huumeenkäyttäjän elämää aineet ovat parantaneet, siis muutenkin kuin sillä hetkellä kun annos on vedetty. Tosin teen kyllä tässäkin eron kannabiksen ja muiden aineiden välille, vaikka kyllä kannabiskin aiheuttaa vaivoja jos jonkinlaisia joillekin ihmisille. Lisäksi muistelen jonkun nuorten psykiatrisessa sairaalassa työskennelleen hoitajan kertoneen, että suurimmalla osalla potilaista on taustalla jonkinlaista huumeidenkäyttöä. Tietenkin voi miettiä, kumpi oli ensin, mielenterveysongelmat vai aineet, mutta kai niillä joku yhteys silti on.
äh...

Valitettavasti poikkean kannabisaiheesta hieman, mutta yritän pysyä pyörimässä sen ympärillä.

On otettava huomioon, että käyttö ja riippuvuus ovat kaksi eri asiaa ja niitä tulee käsitellä erikseen ja mielellään eri lauseissa. Riippuvuus, oli se mistä päihteestä hyvänsä, on aina pahasta, koska se aiheuttaa elimistössä niin psyykksisiä kuin fyysisiäkin muutoksia. Riippuvaisuuden kriteerit ovat erittäin tarkat ja (jos asiaan on perehtynyt) hyvin selkeät. Päihderiippuvaisuuteen kuuluu alkoholi ja huumausaineet. Huumausaineet puolestaan jaotellaan teknisiin liuottimiin, huumausainelääkevalmisteisiin ja varsinaisiin huumaisaineisiin. Tämä tarkoittaa sitä että ylimäärin eli yli lääkinnällisen tarkoituksen bentsodiatsepiineja (kuten Diapam) rauhoittuaakseen popsiva mummeli on yhtälailla narkomaani kuin suoneen tykittävä heroinisti. Ero on laillinen, mutta molempia hoidetaan vieroituksena.

Jos taas puolestaan puhutaan käytöstä, voidaan todella todeta päihteistä olevan hyötyäkin. Huumauslääkeainevalmisteita käytetään psyyke- ja unilääkkeinä, amfetamiinia ja sen johdannaisia muun muassa alzheimerin ja parkinsonismin hoitotutkimuksessa sekä ADD:n ja ADHD:n hoidossa ja erilaisia psykoaktiivisia ja hallusinogeenisiä aineita mielenterveystutkimuksissa. Myöskin päihteiden käyttö voi olla itselääkinnällistä, jolloin käyttäjä (huom! ei riippuvainen) ottaa esimerkiksi kannabista tai kokaiinia lievittääkseen stressiä. MDMA eli ecstacy taas on alunperin ollutkin (kuten myös amfetamiini) laihdutuslääkkeenä ja yleisenä piristeenä ja tällaisen lääkinnällisen käytön seurauksena hyvin harva on päätynyt narkomaaniuraansa aloittamaan. Monet suomalaiset nauttivat päihteitä rentoutuakseen ja tullakseen sosiaalisisksi, jolloin he istahtavat vaikkapa naapuripubiin ja tilaavat tuopin!

Ei kukaan kisko haitallisia aineita vain jos niillä on huonoja vaikutuksia! Ihmisillä on pitkä historia erilaisten päihteiden sekä hyöty- että viihdekäytössä. Esimerkiksi kannabis, kokapensaat, sienet ja kaktukset ovat kuuluneet jo tuhansien vuosien ajan tunnettuihin ja käytettyihin kasveihin. Oopiumia (joka siis on morfiinin ja myöskin heroiinin lähde) on käytetty jo 6000 vuotta, jolloin voidan tosiaan puhua pitkästä perinteestä.

Että silleen.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dryad kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ei taida ottaa päähän, mutta mietin, kuinka monen huumeenkäyttäjän elämää aineet ovat parantaneet, siis muutenkin kuin sillä hetkellä kun annos on vedetty. Tosin teen kyllä tässäkin eron kannabiksen ja muiden aineiden välille, vaikka kyllä kannabiskin aiheuttaa vaivoja jos jonkinlaisia joillekin ihmisille. Lisäksi muistelen jonkun nuorten psykiatrisessa sairaalassa työskennelleen hoitajan kertoneen, että suurimmalla osalla potilaista on taustalla jonkinlaista huumeidenkäyttöä. Tietenkin voi miettiä, kumpi oli ensin, mielenterveysongelmat vai aineet, mutta kai niillä joku yhteys silti on.
äh...

Valitettavasti poikkean kannabisaiheesta hieman, mutta yritän pysyä pyörimässä sen ympärillä.


Jos taas puolestaan puhutaan käytöstä, voidaan todella todeta päihteistä olevan hyötyäkin. Huumauslääkeainevalmisteita käytetään psyyke- ja unilääkkeinä, amfetamiinia ja sen johdannaisia muun muassa alzheimerin ja parkinsonismin hoitotutkimuksessa sekä ADD:n ja ADHD:n hoidossa ja erilaisia psykoaktiivisia ja hallusinogeenisiä aineita mielenterveystutkimuksissa. Myöskin päihteiden käyttö voi olla itselääkinnällistä, jolloin käyttäjä (huom! ei riippuvainen) ottaa esimerkiksi kannabista tai kokaiinia lievittääkseen stressiä. MDMA eli ecstacy taas on alunperin ollutkin (kuten myös amfetamiini) laihdutuslääkkeenä ja yleisenä piristeenä ja tällaisen lääkinnällisen käytön seurauksena hyvin harva on päätynyt narkomaaniuraansa aloittamaan. Monet suomalaiset nauttivat päihteitä rentoutuakseen ja tullakseen sosiaalisisksi, jolloin he istahtavat vaikkapa naapuripubiin ja tilaavat tuopin!

Ei kukaan kisko haitallisia aineita vain jos niillä on huonoja vaikutuksia! Ihmisillä on pitkä historia erilaisten päihteiden sekä hyöty- että viihdekäytössä. Esimerkiksi kannabis, kokapensaat, sienet ja kaktukset ovat kuuluneet jo tuhansien vuosien ajan tunnettuihin ja käytettyihin kasveihin. Oopiumia (joka siis on morfiinin ja myöskin heroiinin lähde) on käytetty jo 6000 vuotta, jolloin voidan tosiaan puhua pitkästä perinteestä.

Että silleen.

On varmaan aika vaikea sanoa, kuinka moni osaa täsmälääkitä itseään huumeilla sen sijaan, että sössii elämänsä aineilla. Joku kokaiinin käyttö stressilääkkeenä kuulostaa aika, öh, riskaabelilta ja kaukaa haetulta ratkaisulta ainakin näin meillä, kun niitä kokapensaita ei nyt ihan joka akkunan alla kasva. Ekstaasista ja sen aiheuttamista masennuksista yms. taas olen kuullut aika kauheita tarinoita. No, en minä kyllä aineiden käyttöä harkitse mihinkään vaivaan, kyllä ne vaivat hoituvat ihan muilla tavoin enkä muutenkaan tajua, mitä niin ihmeellisen ihanaa aineet voisivat minulle antaa. Lääkkeet on vähän eri asia, kun niiden puhtaudesta ja pitoisuudesta huolehtii joku.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Haema kirjoitti:
Hetkinen.Toivottavati et ole missään yhteyksissä näihin parantuviin ihmisiin,koska asenteesi sopii jonnekkin aivan muualle kun niitten ihmisten ympärille.

Minua suorastaan riemastuttaa se fakta että pilven polttaja on enemmän turvassa kuin sinun alkoholia juova läheisesi,saati sinä itse joka tupakoit.[/quote]....

Juu en ole, enkä haluaisi ollakaan...Ja mun läheiset ei läträä alkoholilla, enkä mä polta. *nussii pilkkua* Pilvenpolttaja on varmaan turvassa omassas päässään.

Te vedätte kauheet saatanan pallot nenään mun muutamasta kommentista. Haha, seuraavaks teette varmaan adressin kannabiksen laillisesta myymisestä lähi_valintatalon_tiskiltä. Mutta samapa tuo..
Teidänkin monien ongelmaisia/riippuvaisia läheisiä varmaan kummasti piristäis muutamat tötsyt. Lähtis oikeesti varmaan kuntoutuminen nouseen ihan kybällä ja löytys duunia ja kaikki muutkin ongelmat katois samalla.. *oho* :stfu:
Viimeksi muokannut Kittys, 15.09.2005 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin