Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

MarthaFocker kirjoitti:Joten, Kityn nainen, mikä on sinun syntyvyydenkontollointisysteemisisi ja miksi se on hyvä?
Miks mulle tulee tästä koko ketjusta semmonen olo, etenkin ketjun aloituksesta, että toi ehkäsyjuttu ois ainoostaan vähä niiQ meiän naisten juttu ja naisen vastuulla se, mitä ehkäsee ja miten?! :nuts:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Herra Manala

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustaenkeli kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Joten, Kityn nainen, mikä on sinun syntyvyydenkontollointisysteemisisi ja miksi se on hyvä?
Miks mulle tulee tästä koko ketjusta semmonen olo, etenkin ketjun aloituksesta, että toi ehkäsyjuttu ois ainoostaan vähä niiQ meiän naisten juttu ja naisen vastuulla se, mitä ehkäsee ja miten?! :nuts:
Öh, siis, daa, eikö se muka ole?

No jos tosissaan ollaan, niin tautienehkäisy on tietenkin yksi asia, mutta syntyvyydenkontrollointiin pelkät kondomit ovat melkoisen surkea juttu. Niitä kun tuntuu välillä pamahtelevan kuin vesi-ilmapalloja vappuna. Ja valitettavasti meille miehille ei ole kovinkaan kummoista valikoimaa olemassa näissä syntyvyydenehkäisyasioissa.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Sterilisaatio. Nips-naps klipsit munanjohtimiin, eikä tarvitse popsia hormoneja, ei askarrella kumien kanssa, ei kantaa hässäköitä sisuksissaan.

Tosin ei sovellu lisääntymishaluisille. :)
"I just had a near-life experience."
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mä olen valmis vannomaan hormonikierukan nimeen.

Hormonimäärä on pieni ja vaikutus paikallinen ja tasainen, joten kierukka ei aiheuta massiivisia hormonaalisia heilahduksia kuten e-pillerit omalla kohdallani.
Paikoilleen asentaminen oli yhtä tuskaa, huusin ääneen ja taju meinasi lähteä (alatiesynnytys olisi saattanut hiukan helpottaa asiaa). Poistaminen kävi kivuttomasti.

Poistatettuani kierukkani kärsin kiertoon liittyvistä mielialan vaihteluista PMS-oireineen, järkyttävistä kk-kivuista ja runsaasta vuodosta, kuten ennen kierukkaakin -tuollaiset asiat vain tuppaavat unohtumaan kolmen lähes vuodottoman vuoden aikana. Onneksi kidutusta ei kestänyt montaakaan kuukautta ennen kuin ehkäisyn poisjättämisen tarkoitus täyttyi. Nyt sitten kärsitään muista vaivoista...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tuike kirjoitti:Onneksi kidutusta ei kestänyt montaakaan kuukautta ennen kuin ehkäisyn poisjättämisen tarkoitus täyttyi. Nyt sitten kärsitään muista vaivoista...
:shock:

Paljon onnea Teille! :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Herra Manala kirjoitti:Ja valitettavasti meille miehille ei ole kovinkaan kummoista valikoimaa olemassa näissä syntyvyydenehkäisyasioissa.
No onneksi joitakin sentään, kuten suuseksi ja anaaliseksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tai kokonaan seksistä pidättäytyminen.

Itse käytän pihtaamisen lisäksi e-pillereitä. Ihan vaan siltä varalta, että pihtaaminen epäonnistuu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Todella, yksi vaihtoehto on tämä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Nainen, tuputa ehkäisymenetelmääsi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Todella, yksi vaihtoehto on tämä.
Toi on hyvä. Mutta mutta, synnytyksen ja anaaliseksin ns. palkintoa en lähtisi vertailemaan. Kipukin on huomattavasti siedettävämpää silloin kun tietää, että siitä on itselleen vielä iloa (ne joita anaaliseksi sattuu niin ihmettelen miksi sitä tekevät). Kittysin sanoihin vähän yhtyen, ei meitä ihmisiä ole tarkoitettu lisääntymään siinä missä eläimiä, ei ei...
Vastaa Viestiin