Häät

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yönmustaritari kirjoitti:Vähän tuntuu, että semmoiset lystit on kuitenkin vähän tyyriin puoleisia.
Ei hätää, tapana on, että morsiammen vanhemmat kustantavat häät siitä onnesta, että pääsevät nurkissa pyörivästä pissiksestä eroon. Valitset vaan neidon rikkaasta perheestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Nyt ois hääongelma! Onneksi ei munun vihkiäisistä ole kyse, mutta huomenna pitäisi hyvien ystävien häitä juhlistella, eikä ole ollut aikaa (huono tekosyy) kehittää mitään superhienoa häälahjaa. Hjälp!
Be a good animal, true to your animal instincts.
ninnithequeen

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dryad kirjoitti:Nyt ois hääongelma! Onneksi ei munun vihkiäisistä ole kyse, mutta huomenna pitäisi hyvien ystävien häitä juhlistella, eikä ole ollut aikaa (huono tekosyy) kehittää mitään superhienoa häälahjaa. Hjälp!
Paha paha...mä rupesin kans miettii just että mitähän me sitten ostetaan miehen veljelle ja vaimolleen häälahjaksi. Apuva. Kun ei ne tarvitse mitään. Eivät ole mittään puhuneet. Tylsä lahjakortti kävi mielessä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Paha paha...mä rupesin kans miettii just että mitähän me sitten ostetaan miehen veljelle ja vaimolleen häälahjaksi. Apuva. Kun ei ne tarvitse mitään. Eivät ole mittään puhuneet. Tylsä lahjakortti kävi mielessä.
Me saatiin siskolta ja mieheltään lastenhoitolippusia. :p
ninnithequeen

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gwyneira kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Paha paha...mä rupesin kans miettii just että mitähän me sitten ostetaan miehen veljelle ja vaimolleen häälahjaksi. Apuva. Kun ei ne tarvitse mitään. Eivät ole mittään puhuneet. Tylsä lahjakortti kävi mielessä.
Me saatiin siskolta ja mieheltään lastenhoitolippusia. :p
Ovela!
Niil on maaliman sulosin pikkupoika kyl. Iiiihan vauva vielä :)
Geetzu

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Niil on maaliman sulosin pikkupoika kyl. Iiiihan vauva vielä :)
Nonih, parit lippuset ainakin jaatte. ;)
prosessi

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Siihen lisättynä se "seuraavat hääni tulevat olemaan" -tyylinen julistaminen tuntuu kyllä melkoisen yksipuoliselta, siitäkin huolimatta että te asiasta tuohon sävyyn puhuneet varmasti ottaisitte huomioon myös miehenne mielipiteet.
Seuraavat hääni tulevat olemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka on sukulaissielu. Isoissa porukoissa viihtyminen on sen verran suuri osa persoonallisuutta, että sellaisen ihmisen kanssa tuskin menisin naimisiin. Eivätkä edellisetkään hääni todellakaan olleet mitkään prinsessajuhlat, koska olin jo silloin minä... Joten on erittäin helppoa sanoa minkälaiset seuraavat hääni ovat, vaikka ainuttakaan yksityiskohtaa ei olisi suunniteltu. Voi vain olla pahoillaan kaikkien niiden sulhasten takia, jotka väkisin joutuvat suostumaan prinsessaleikkeihin, vaikka suorastaan inhoaisivat väenpaljouksia. Surullisimpana tapauksena yksi sellainen, joka karkasi vihkimistilaisuuden jälkeen kotiin, morsiamen jäädessä bilettämään vieraiden kanssa.
hermine

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja hermine »

prosessi kirjoitti:Voi vain olla pahoillaan kaikkien niiden sulhasten takia, jotka väkisin joutuvat suostumaan prinsessaleikkeihin, vaikka suorastaan inhoaisivat väenpaljouksia. Surullisimpana tapauksena yksi sellainen, joka karkasi vihkimistilaisuuden jälkeen kotiin, morsiamen jäädessä bilettämään vieraiden kanssa.
Vaihda morsiamen ja sulhasen paikkaa, niin tässä on mun tulevaisuus, pelkään...yritin omissa lakkiaisissanikin paeta aina välillä jonnekin perähuoneeseen taittelemaan lautasliinoja, mutta aina mut revittiin sieltä takaisin seurustelemaan vieraiden kanssa.

Eiköhän niistä häistä aika poikkeuksetta tule ihan sen näköiset, joka jaksaa kantaa suurimman vastuun suunnittelusta ja järjestelyistä, mikä mielestäni on ihan kohtuullista. Useimmiten jostain syystä tämä ihminen sattuu olemaan se morsian. Mulle kyllä passaisi oikein loistavasti, että toinen ottaisi koko stressin omaksi vaivakseen ja voisin vaan marssia itse valmiiseen pöytään saneltuani eka ketä kaikkia mun kavereita täytyy kutsua mukaan. Ei se isojen (jos ei vieraiden määrältä, niin merkitykseltään ainakin) juhlien järjestäminen varmaan ikinä ihan kevyt juttu ole, vaikka niistä suunnittelisi mimmoiset.
Vastaa Viestiin