Häät

Yleinen lätinä jä kitinä
hermine

Häät

Viesti Kirjoittaja hermine »

par-sky kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Äh ne häät oikeasti mitään maksa! Teette itse voileipäkakun johon voi laittaa kynttilöitäkin jos siltä tuntuu, valkoisesta sifongista morsmaikulle hääpuku, sulhanen vuokraa Pilailupuodista yhdeksi päiväksi Dracula-asun (ei sitä kaukaa erota oikeasta frakista), ja papiksi kelpaa naapurin Sulo. Think, man, think! Sovella!
niin, ja sen lisäksi hankkii sponsoreita. ketä haittaa jos kirkossa kyltti "syö esan kuppilassa" ja bestmanilla t-paita, jossa lukee "purtzi, parasta peräpukamillesi"
Seurusteletko-ketjun keskustelun ja tuon hautajaisäänestyksen innoittamana: olisivatko unelmahääsi perinteinen päivä prinsessana/prinssinä, nollabudjetin nyyttikestit pilailupuotipuvussa vai jotain ihan muuta? Naimisissa jo olevat voivat vaikka kertoa minkälainen olisi täydellinen kultahääpäivä.

(tän voi tietysti poistaa, jos tästä aiheesta on jo keskusteltu)
mustakikkeli

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kaikilla vierailla Matrix-puvut ja -aurinkolasit ja seisoisivat koko ajan silleen särmästi kädet yhdessä edessä, ja taivaalla lentelisi punaiseksi maalattuja kyyhkysiä. Häiden jälkeen ajeltaisiin korttelirallia lappeen rannan kaduilla ja soiteltaisiin torvia ohikulkijoiden kiusaksi.
Ebola

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mä "sain" unelmahääni, eli kaksin vietettiin. Maistraatissa sanottiin tahdon vain äiteen ja sen miehen ollessa paikalla. Siitä sitten jatkettiin iltaa kaksin. Kuppilassa lonkerot, hotelliin syömään, loppuilta saunomista ja syömistä hotellihuoneessa.

Kultahääpäivä voisi toteutua suht saman kaavan mukaan, ainakin niin että kaksin oltaisiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Näin kakkoskierroslaisena en halua mitään perinteisiä häitä, jos vielä naimisiin menen. Voisin harkita Las Vegasiin karkaamista tai sitten pitää jotkut rennot ja vapaamuotoiset bileet kavereille ja perheelle. Hyvää ruokaa ja juomaa ja kiva bändi soittamaan. Tai sitten vaan käydään maistraatissa ja juhlitaan kaksin. Rippuuhan tämä siitä puolisostakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Unelmahäät maistraatissa, vanhempien ja parin hyvä kamun paikalla ollessa. Sit kaikki rahat mitä voisi laitttaa häihin, pannaan haisemaan pitkällä häämatkalla maailman ympäri.

Minulle ei tanssihäitä, tuntemattomia mummoja, serkkuja kummeja ja kaimoja kiitos. Pyh moisille kinkereille.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tällä hetkellä suunnittelen omia häitä. kirkko ja hääpaikka on varattu ja kutsut lähetetty.

kirkko ja hääpaikka on hienot, Suomenlinnassa.
kutsuista tuli mitä tuli kun miehen kanssa niitä silmät ristissä paskarreltiin.
mekko on ostettu. olen siinä hoikka ja kaunis ja nätti ja filmaattinen ja ihQ ja...
ruoat päätetty. jos joku ei tykkää niin olkoon syömäti.

juu, haluan että on nättiä, mutta en mä semmosia jäykistelyhäitä tahdo mitä suomessa on nyt järjestetty viimeset sata vuotta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lolita kirjoitti: Voisin harkita Las Vegasiin karkaamista
mies aina välillä ehdottaa että karataan ja mennään vegasissa naimisiin, niin ei tarvitse niin hirveästi nähdä vaivaa ja suunnitella ja...

se vaan tahtoo muuten vaan vegasiin, naimista käyttää tekosyynä :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:Unelmahäät maistraatissa, vanhempien ja parin hyvä kamun paikalla ollessa.
Jep, mahdollisella toisella kierroksella ehdottomasti näin. Yhdet prinsessahäät riitti, mutta piti nekin saada kokea. :)
Sinkkumatti

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Jep, mahdollisella toisella kierroksella ehdottomasti näin. . :)
Rakkaani, varaanko jo ajan :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen kyllä miettinyt, miltä tuntuisi astella kirkon käytävää alttarille, kun se on vielä kokematta. Mä en kyllä jaksaisi taas kuunnella papin hölinöitä, joten jääköön väliin. Maistraatti tai käräjäoikeus se on sitten toisellakin kerralla. Ehkä Tuusulan käräjäoikeudesta sais paljousalennusta, jos sinne menisi vielä toisenkin kerran?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti: Rakkaani, varaanko jo ajan :h:
Älä vielä. :roll:
swirl

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pienellä budjetilla haluan mennä naimisiin, enkä kaipaa mitään prinsessajuttuja. En kuulu kirkkoon, joten vihkiminen tulee tapahtumaan maistraatissa, enkä sinne kaipaisi yleisöä todistajien lisäksi. Hääjuhlasta haluankin sitten kunnon rymypippalot bändeineen ja jonkinlaista teemaakin on pohdittu, mutta mitään ei ole vielä päätetty.

Turhia perinteitä ei tulla kunnioittamaan, vaan haluan juhlista ihan omannäköisen rennon tapahtuman. Kumminkaimat ja muut ”pakolliset” sukulaiset – siis ne, joiden kanssa ei olla tekemisissä muuten – saavat jäädä ilman kutsua. Valkoiseen olen luvannut miehen mieliksi pukeutua, vaikka olen aina ajatellut, että jos menen naimisiin, haluan tehdä sen punaisessa mekossa.
Sinkkumatti

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

huima kirjoitti:Älä vielä. :roll:
Hei jätkä! Tuuttaa varattua!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Saz kirjoitti:Jep, mahdollisella toisella kierroksella ehdottomasti näin. . :)
Rakkaani, varaanko jo ajan :h:
Varaa vaan, heinäkuulle. Lomat on silloin, eli silloin ehtisi sille maailmanympärysmatkallekin. Ehtii siellä matkoilla sitten tutustuakin. :h:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Maistraatti riittäisi minulle. Olen liian laiska järjestääkseni mitään hääkemuja, eikä tuo toinenkaan osapuoli jaksa. Anyone?
Sinkkumatti

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Varaa vaan, heinäkuulle. Lomat on silloin, eli silloin ehtisi sille maailmanympärysmatkallekin. :h:
Ihanaa. Varaanko samantein muutaman kuukauden Uuden-Seelannin ranta ja sukelluskohteista?

Huima. Muista kastella meitin kukat!
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 16.05.2006 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Saz »

Lolita kirjoitti:Olen kyllä miettinyt, miltä tuntuisi astella kirkon käytävää alttarille, kun se on vielä kokematta.
Omat häät oli kirkkohäät+ 350 vieraan häävastaanotto. Kirkossa jännitti niin, että meni melkein jalat alta. Pappi kun puhui niin itkettiin hieno häämeikki pilalle, ja sitten kolmen aikaan aamuyöstä sulho kantoi liiasta shampanjasta uuvahtaneen morsion hotellihuoneeseen nukkumaan. Ja siis nimenomaan nukkumaan. Mutta kaikenkaikkiaan oli kauhean hauskaa, hienoa ja romanttista.

Mutta kerta riitti. Jakkupuvussa maistraattiin jos vielä uudelleen pitää liittoutua. :)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Ihanaa. Varaanko samantein muutaman kuukauden Uuden Seelannin ranta ja sukelluskohteista?
Varaa. Olenkin menossa sukelluskurssille kesäkuussa!

Kyllä äiskä ja iskä nyt tykkää kun nyt jo tuon näytille uuden sulhon. Kai sulla on rippipuku tallella vierailua varten? Merkintöjä rikosrekisterissä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Häistä tulee meidän oma juhla, ei kenenkään muun. En halua tehdä mitään myönnytyksiä musiikin suhteen, ruuan suhteen tmv. (muuta kuin lapsia ajatellen, jotain niillekin).

Välttämättömimmät sukulaiset + parhaat ystävät ja rokki soi. Pääasia että kaikilla on hauskaa. Rinsessajutut ei sinänsä kiinnosta, vaikka hyvin asiantuntevan meikkaajan ja kampaajan tahdon (vaan sen takia, että tämä nuppi vaatii ihmeitä näyttääkseen kauniilta).

Näin mä sen ajattelin.

ps. älkää kertoko ukolle, mutta mä haluaisin pitää häät ravintolalaivassa = kukaan ei pääse karkuun.
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja huima »

Saz kirjoitti:Kai sulla on rippipuku tallella vierailua varten? Merkintöjä rikosrekisterissä?
Matilla löytyy kummatkin.
huima

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti:Huima. Muista kastella meitin kukat!
Kukat?

Eihän sulla viimeksikään ollut kotona mitään muuta kukkivaa kuin keittiön tapetti ja se vyöruusu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Saz kirjoitti:Kai sulla on rippipuku tallella vierailua varten? Merkintöjä rikosrekisterissä?
Matilla löytyy kummatkin.
Kuva

Two cocks getting it on.
The great club outshines the individual, always and forever.
silsakenraali™

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jotenkin ahdistava ja ärsyttävä asia nuo häät. Tulen vain pääosin vihaiseksi, kun mietin kaverien ja sukulaisten häitä, joissa olen ollut. Ahdistaa jo valmiiksi se touhotus, ne rajattomat toiveet ja odotukset, ja mahdottomuus voittaa mitään vs. mahdollisuus vain mokata. Mun unelmahäät olisivat kaveripiirille ja perheelleni räätälöidyt juhlat, teemana elämäni parhaat bileet.

Ei sillä, miellän että joustaa skenaariostani varmasti pitää ja sekös vituttaa jo valmiiksi.
Sinkkumatti

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Varaa. Olenkin menossa sukelluskurssille kesäkuussa!
Uijui. Nyt alkoi irtopisteita oikein satamaan!
Kai sulla on rippipuku tallella vierailua varten? Merkintöjä rikosrekisterissä?
Mun rippipuku oli vaaleanvihreä ja vuodelta -86. Olisin muuten varmaan aika hot-ilmesty siinä vielä.
Rikosrekisteri on tyhjä, nada njet, nothing. Paitsi jos tolla Lolitalla on lappu mulle, jota olen pian kolme viikkoa odotellut.. :vihelt:
Sinkkumatti

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

huima kirjoitti: kuin keittiön tapetti
Hei. Mulla sentään on keittiö, eikä kotipizzan laatikkopino!
Vastaa Viestiin