Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kannattaako Edithin mennä luokkakokoukseen?

Kannattaa.
23
77%
EVVK ja lässyn-lässyn yms.
7
23%
 
Ääniä yhteensä: 30

huima

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: keskiarvo oli 9,6 päästötodistuksessa
Nokitan. 9,7. Lällällää.
No mutta sähän olet niin vanha, että sun päästötodistus on jostain 50-luvulta. Niinqu silloin kaikki oli helpompaa, kun kertotaulukin loppui kymmeneen.
Bliss

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: keskiarvo oli 9,6 päästötodistuksessa
Nokitan. 9,7. Lällällää.
No mutta sähän olet niin vanha, että sun päästötodistus on jostain 50-luvulta. Niinqu silloin kaikki oli helpompaa, kun kertotaulukin loppui kymmeneen.
Kyykkyyn, kurja!! :twisted:
huima

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti: Kyykkyyn, kurja!! :twisted:
Väärä hymiö.

:paijaa:

:p: toimisi paljon paremmin.
Bliss

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Kyykkyyn, kurja!! :twisted:
Väärä hymiö.

:paijaa:

:p: toimisi paljon paremmin.
Mä luotan itseeni niin paljon, että en tartte kättä pidempää, eli siis :twisted: on just oikea!!
Aito_Johanna

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Noriyumi kirjoitti:Eniten vituttaa jos paskiaisilla koulukiusaajilla menee hyvin. Silloin toivon että niiden onni romahtaa ja saisivat mahdollisimman paljon kurjuutta ja paskaa osakseen ja muuttaa jonnekin Vantaan ghettoon lähiöhelvettiin pultsareita naapureina. Joskus nekin saisivat kärsiä, saatana!
Mä törmäsin just Tukholman Silja-terminaalissa entiseen koulukiusaajaani, jota en ollut tavannut kahteentoista vuoteen. Kohtaaminen sujui ihan ystävällisessä hengessä, vaikka muistan kyllä, että se poika haukkui minua ala-asteella läskiksi (joo, läskiksi), heitti jumppavaatekassini keskelle autotietä ja ryösti biologian kirjani ja yläasteella heitti jotain keppejä fillarini pyöriin niin että pinnat vääntyivät.
En mä sille ole katkera, koska se fillariepisodi päättyi niin, että tyyppi joutui maksamaan 200 markkaa pyörän korjaamisesta ja meidän luokanvalvoja piti sille tiukan puhuttelun ja tukisti sitä rangaistukseksi. Enemmän muistelen pahalla niitä kanoja tai nykyäänhän niitä kutsutaan pissiksiksi, inhottavia tekopyhiä selän takana supattelijoita. Vituttaa, kun yhdestäkin löytyy googlaamalla kuva, jossa se poseeraa mairea pepsodent-hymy naamallaan lasketteluoppaana jossain Alpeilla.
Oikeastaan ihan hyvä, ettei kukaan viitsi järjestää luokkakokousta. :roll:
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Meillä piti olla luokkakokous kesällä 2000.Ei tullut pidettyä tai sit mua ei vaan kutsuttu :roll:. Mutta mitä sitä suotta pitämäänkään kun suunnillleen tiedän
niiden ammatit ja kuinka osasta on tullut perheellisiä.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Noriyumi kirjoitti:
Katkerako olen? No joojoo!!! *entinen koulukiusattu*
Feministi paskoille ihan oikein.
Kingi I
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Haluaisin sanoa Möllille jotain, mutta se olisi koulukiusaamista.

Oma luokkakokoukseni ei oikeastaan ollut hullumpi. Tyypit eivät olleet muuttuneet ihmeemmin, tytöistä monet olivat kyllä raskaana ja vaihtelevasti tätiytyneet. Vanhat jännitteet olivat ehkä jossain määrin aistittavissa, mutta no, ylipäätään luokkakaverini tulivat toimeen, ja vaikutti siltä, että ainoastaan ne, joilla elämä ei ollut mennyt ihan putkeen, jättivät saapumatta paikalle.
Aito_Johanna

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vadim kirjoitti:vaikutti siltä, että ainoastaan ne, joilla elämä ei ollut mennyt ihan putkeen, jättivät saapumatta paikalle.
Tuon huomaa jo koulukaverit.com-sivustolta. Meidän luokka-asteelta lukiosta tosi moni ellei suurin osa on rekisteröitynyt sivustolle, ja kun rupeaa miettimään, keitä puuttuu, ne ovat niitä, jotka todennäköisesti ovat jossain sillan alla deekiksellä tai leipäjonossa tai huumevieroituksessa.
nokkaelain

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Turbohaltija kirjoitti:Nyt harmittaa, kun en edes tiedä milloin mulla olisi luokkakokousta. Olin lukion epäsuosituin hemmo, koska olin ns. hikari eli kääräisin joka kokeesta kympin, keskiarvo oli 9,6 päästötodistuksessa ja kirjoitin kuusi laudaturia perussuorituksella. Minua inhottiin.
Ei ollut mahdollisuuksia tuollaisiin keskiarvoihin, kun olin erittäin huono liikunnassa ja saman opettajan arviomana vielä terveystietokin - ja musikaalinenkaan en ollut. Lukiossa tuolla ei ollut niin väliä, kun oli hyviä ystäviä ja niitä inhoajiakin oli vain muutama. Peruskoulussa siitä kyllä sai kärsiä, ettei ollut urheiljatyyppiä ja vielä ärsytti muutenkin olemassaolollaan. Mutta on sentään jotain, jolla harrastaa mautonta henkselinpaukutttelua: ne mainitut ällät kirjoitin sen verran hyvillä pisteillä, että olisivat riittäneet ainakin seuraavan vuoden rajoilla, kun se uusi arvosana otettiin käyttöön (jolloin Suomessa kyseiseen suoritukseen venyi 32 lukiolasta).

Luokkakokousta ei ole ollut eikä tule: lukiossa sellaisesta ei edes puhuttu ja yläasteen luokan vastuuhenkilöksi valittu ei kokousta järjestänyt.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:off:

Tuli tuosta Nokkaeläimen postauksesta mieleen suuri ylpeyden aiheeni. Kaikkeni yritin koko peruskoulun ajan ja silti liikuntanumeroni oli muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aina 6. Aika hyvin tyttöseltä, jolla ei ole mitään fyysisiä esteitä liikkumiselle ja painoakin vähänlaisesti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MitVit
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 22.05.2006 9:57

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja MitVit »

Lolita kirjoitti:Tuli tuosta Nokkaeläimen postauksesta mieleen suuri ylpeyden aiheeni. Kaikkeni yritin koko peruskoulun ajan ja silti liikuntanumeroni oli muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aina 6. Aika hyvin tyttöseltä, jolla ei ole mitään fyysisiä esteitä liikkumiselle ja painoakin vähänlaisesti.
Meidän yläasteen liikuntaopettaja sovelsi arviointia jossa yrittämisestä palkittiin, ei absoluuttisesti siitä miten hyvä oli liikunnassa ja eri lajeissa.
Elän, siis olen.
Herra Manala

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Paska luokka, kauheita kanoja koko luokka täynnä jne. Koulujen kusipäistä kun kuulen tai näen heitä, on ilo nähdä heitä turvonneina läskimahoina ja toivon että heillä on paskat oltavat!!!1 Eniten vituttaa jos paskiaisilla koulukiusaajilla menee hyvin. Silloin toivon että niiden onni romahtaa ja saisivat mahdollisimman paljon kurjuutta ja paskaa osakseen ja muuttaa jonnekin Vantaan ghettoon lähiöhelvettiin pultsareita naapureina. Joskus nekin saisivat kärsiä, saatana!
Sulla on kyllä jotain oikeita mielenterveydellisiä ongelmia jos 20-vuotta vanhat tapahtumat nostaa sussa tollasia tunteita.

Life sucks. Get over with it.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ën huomannut ketjua ajallaan, mutta menisin mielenkiinnosta jos kutsu kävisi kuten Edithkin. Mitään suurempaa yhteenkuuluvuutta en mihinkään opintoluokkaani tunne. Ala-asteella oli joskus jännää, ylä-asteella enimmäkseen kiduttavaa, lukiossa tylsää ja ammatillisissa oppilaitoksissa keskityin opiskeluun. En muista niitä ihmisiä eivätkä he kiinnosta minua, mukava olisi tietysti nähdä mitä muista saman ajan kasvateista on tähän mennessä tullut. Tapasin ala-asteen halutuimman pojan sattumalta pari vuotta sitten, hänestä oli tullut mattinykäsnahkatakkinen osa-aikadj.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Feiz

Re: Luokkakokous - kannattaako sinne mennä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mulla oli lukion päästärissä keskiarvo 7.2, kaikki tykkäs musta, koulu ei kiinnostanu paskan vertaa mutta kaverit ja häröily sitäkin enemmän. Sain 3 exää, paljon pillua, hauskoja bileitä, muutaman todella hyvän kaverin ja yleisesti ottaen koulussa oli hauskaa kuhan ei liikaa tunneilla istunut.
Liikunta oli aina vähintään 9 vaikka en paljoa mitään tehnyt. Mut valittiin aina ekojen joukossa mihin tahansa joukkueeseen, olin opejen lemmikki vaikka tein kaikenlaista kolttosta ja lintsasin niin paljon kuin ehdin. VIkana vuonna olin luokkakuvissakin kaikkien 3 vuoden luokkien kuvissa oman luokan lisäksi 8)

Mielummin valitsen tuon kuin jonkun 9.nönnönnöö keskiarvon ja täydellisen sosiaalisen rajoittuneisuuden. Voi raukkoja.....
Vastaa Viestiin