Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Etenkin naisille siis.

Eli mitä kosmetiikkatuotteita käytät, ja kuinka usein? Mikä merkki on hyväksi havaittu, ja mikä huonoksi todettu? Mitä mieltä eläimillä testatuista tuotteista?

Itse käytän päivävoiteena ihan halpis-Dailyä, aina meikkivoiteen alla. Meikkivoiteeksi kelpuutan vain Anytimen, samoin puuteriksi, yllättäen sitä vaaleinta sävyä. Mikään muu puuteri ei ole koskaan mulle käynyt, enkä tiedä kyllä miksi.

Kaapista löytyy yllättävän paljon Yves Rocherin tuotteita, mm. iki-ihana kiivi-kuorintavoide, sekä tehokosteuttaja. Näitä käytän vain kerran viikossa. Joka päivä en myöskään koko kroppaa rasvaa (joku kiinteyttävä vartaloemulsio, yeah right) ja liika rasvaileminenhan on pahasta. Yves Rocherin silmienympärysvoidekin vissiin toimii, koska multa kysyttiin viime torstaina paperit :lol:

Deodorantiksi käy mikä vaan, KUNHAN se ei ole roll-on. Hyi hemmetti mä inhoan niitä. Samoin ripsariksi käy mikä vaan, kunhan on vedenkestävä.

Jatkakaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kesän aikana aloin meikkaamaan joka päivä kun officella vain nuoria komeita poikia töissä. Yleensä kuljen aika au naturel tilassa.
Ripsari Kanebon 38 (tää on paras), meikkivoide Maybellinen vaahtosysteemi ja loput body shopista. Tukkaa kun jaksais vielä aamuisin värkätä niin hyvä olis (aina ponnari tai järkyttävä leijonanharja).
Ai niin, dödöksi kelpaa vain DKNY:n yks ihana tuote.
Edith

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti: liika rasvaileminenhan on pahasta.
Kuin maar? Mutta vastauksena: Niveaa ja Cliniqueta. Jos olisi rahaa, enemmän Cliniqueta ja vähemmän Niveaa, vaikka Niveallakin on aivan ehdottoman hyviä tuotteita, kuten esimerkiksi sekä kasvoille että vartalolle tanssin tai kuntosalin jälkeen käyvä Nivea soft body & face cream.

Värikosmetiikaa? Harvoin. Lumenen meikkipuuteri, Cliniquen ilmaisnäyteripsari tms. ja loput Rimmeliä tai muuta halpaa, jonka vanhentuminen vain vähän käytettynä ei satuta paljoa.
Kittys

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hth`kosteusvoide, meikit Lumenelta sekä Rimmelilt ja Ldb´n päivävoide. Mä tykkään.

Töissä tulee meikkailtua Blascolla ja Ben Nyellä, ihan liian tykkyy kamaa ois mulle päiväkäyttöön. En itellä tykkään, vaikka ovatkin kalliita sarjoja. Luomivärit niistä tosin ovat jees, eivät suttaa ja levittyy helposti ja kestoltaan ovat hyviä.

Kokeilemalla löytää itelle ne parhaat ja sopivimmat tuotteet. Ei kaikki sovi kaikille. Ite inhoon vedenkestävää ripsaria, niit saa kirveelläkään puhistettua kunnolla pois ja aamulla ei tod kiva olla "panda".
Patz

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kaivelin meikkipussia jossa melko vakiintunut sisältö:

Meikkivoide: Blasco
Irtopuuteri: Grimas ja/tai Blasco
Kivipuuteri: Make Up Store
Luomivärit: Grimas ja Make Up Store
Eyeliner: Make Up Storen kakku
Ripsiväri: Clinique
Poskille: YSL Bronzing Powder
Valokynä: YSL (ehdottomasti paras)
Huulissa: Arkena kiilto, merkki vaihtelee. Juhlissa jokin kestävä, esim Blascon rajauskynät joilla punaan koko huulet.
Kosteustus: Vaihtelee. Merkkiä on hyvä vaihdella säännöllisesti. itse käytän yhden loppuun jonka jälkeen vaihdan merkkiä.
Tuoksu: Guccin Rush, kainalossa tuoksuu yleensä sama, joskin arkena ihan perus Rexona.
Hiuksissa: Laadukkaat kampaamotuotteet(äidin syytä!). Shampoo (sininen, olenhan blondi), hoito, jätettävä hoito, muotovaahto, viimeistelyyn (tarvittaessa) lakka.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Eli mitä kosmetiikkatuotteita käytät, ja kuinka usein?

Ihan mitä sattuu ja millon sattuu, jos rehellisiä ollaan :) Useimmiten joudun tyytymään "vain johonkin halpaan" mutta jos silloin tällöin varallisuus aste sattuu olemaan hetkellisesti tavallista korkeampi, saatan ostaa "oikeita" laatutuotteitakin. Yleisesti ottaen tuotteet kestävät minulla pitkään, koska kulutus ei tod ole jokapäiväistä. *luonnon(kin)kaunis* :P

Tällä hetkellä meikkipussista löytyy: (Mikä merkki on hyväksi havaittu..)
* Joe Blascon voidemainen puuteri vai miksi ikinä sitä kutsutaankaan.. (tykkään)
* Maybelinen yhdistelmä meikkivoiteesta ja puuterista (ok)
-> Edellä mainituista käytän vain yhtä kerrallaan, mitään sen kummoiseNpia pohjustuksia en ole koskaan oppinut harrastelemaan..
* Yves Rocherin Duo-luomiväri ruskean sävyissä, toinen setissä oikeastaan jo melkeen niinQ kulta. (no joo..)
* Oriflamen sininen Duo-luomiväri (tykkään!)
* Biothermin jauhemainen violetti luomiväri (voitettu arpajaisista mutta olen tykännyt siitä kun opin käyttämään jauhemaista)
-> Näillä värein pärjäilty jo useampi vuosi, haaveissa seuraavaksi (joskus) hankkia ainakin hopean sävyä myös..
* Maybelinen nestemäinen eye lineri, musta. (tykkään ja tavallista kynä-mallista kajalia en enää ottaisi käyttöön kovin helpolla)
* Lorealin Double Extension ripsiväri. (Tykkään) -> Arkena käytän vain normaalia ripsaria jailtamenoihin sitten saatan laittaa valkosta töhnää alle.
* Lumenen huultenrajaus kynä, sävy tumma, aina ;) (Tykkään ja vaaleaan en vaiha, sanoi kuka mitä ikinä tumman huulimeikin vanhentavasta vaikutuksesta)
* Yves Rocherin tumma liila huulimuna (Ok, vaikka onkin aika harvoin käytössä)
* Lorealin Glam Shine huulikiille (Tämä ja huultenrajauskynä yleensä yhdistelmänä käytössä, tykkään)
Siinä kaikki. Eikä kovasti enempää ole tarvittu.

Mitä mieltä eläimillä testatuista tuotteista?
Periaatteessa vastaan. Tunnustan kuitenkin, että kovin tarkasti en ole asioihin perehtyä, enkä sis tarkasta asiaa erikseen jokaisen tuotteen kohdalla, ainakaan jokaista tuotteen elinkaaren kohtaa ajatelle. Eräs asioihin perehtynyt kerran minua pakanaa koitti valistaa, että vaikka tuotteessa lukisi, että ei testattu eläimillä (mitä yleensä kuitenkin suosin) niin saattaa silti olla, että jossain vaiheessa, jokin tuotteen valmistuksessa käytetty ainesosa, on jossin vaiheessa tuotteen kehityskaarta kuitenkin testattu eläimillä, vaikkei valmista tuotetta olisikaan. ??? En kyllä ymmärrä, miten silloin tuotteessa voi lukea, ettei ole testatu eläinkokein muttakuulemma se on mahdollista.

Itse käytän päivävoiteena ihan halpis-Dailyä, aina meikkivoiteen alla..
Minen käytä mitään pohjustuksia ja rasvaan muutenkin itseäni hyvin kausiluontoisesti ja paikallisesti, jos jokin kohta kehossa sattuu kuivakalta tuntumaan.. Muutama tuote kuitenkin rasvapuoleltakin löytyy:
* Helosan jalkavoide, koville kantapäille. (hyvä) -> Tarvitsisin myös voiteen joka helpottaa /virkistää väsyneitä kompuroita, mutta ei mitään missä on laventelia, siitä en tykkää..
* Seba Med Hand &Nail käsivoide (hyvä)
* Favora ravitseba hoitovoide (erittäin mainio)
-> aika pitkälti näissä rasvoissa olen apteekin tuotteita suosinut)
* Lorealin peel of mask kuorintavoide (joo, ihan hyvä kai, kun muistas käyttää, ehkä kerran kuussa tai kahdessa mistuu mieleen)
* Laura Biagiottin Laura body cream (ihan jees, harvoin käytössä, tuli hajuveden mukana)

ja liika rasvaileminenhan on pahasta.
Juu, yhdyn edelliseen. Minun mielestäni ja edelleen siis huomautan, että väittely on aiheetonta, koska tämä on vain minun mielipiteeni.. Ne ihmiset jotka vauhkoavat siitä kuinka iho vaatimalla vaatii joka päivä rasvausta ja kuinka rasvaa sitten iho vetääkin sitä purkillisen viikkoon, ovat tilanteeseensa itse syyllisiä.. Työntämällä sitä rasvaa tieten tahtoen kroppaansa, toleranssi kehon rasvan määrälle kasvaa ja iho alkaa tästä toiminnasta johtuen vaatia älyttömiä määriä rasvaa, koska on tottunut siihen. Perustan ajatukseni sille, että itselläni iho kuivuu vain hyvin paikallisesti (esimerkiksi pakkasessa ulkoilun vuoksi) ja hyvin ajoittaisesti ja uskon, että näin on koska en ole vain totuttanut omaa ihoani ylenmääräiseen rasvan hulvaukseen.

Yves Rocherin silmienympärysvoidekin vissiin toimii, koska multa kysyttiin viime torstaina paperit :lol:
Ainiin, on mulla totakin tuolla jääkaapissa. Tosi harvoin käytössä mutta kokeiltu on pari kertaa, jostain halvennusmyynnistä kerran tilasin. En osaa sanoa voiteen toimivuudesta, kun tosiaan olen vain muutaman kerran kokeillut, enkä silloinkaan useampaa kertaa perättäin säännöllisemmin. Tällaista käyttöä varmaan suositeltaisiin jotta tulokset voisivat ilmaantua (?)

Mutta olipa pakko käydä uteliaisuuttani tsekkaan minkäs ikäinen on oikeasti Ninni, jonka papereita on kysytti. Sain huomata, että tasan, siis ihan tasan, on minua vuoden nuorempi hän. Syntymäpäivät siis on samana päivänä mulla. Ja täten vedän myös pidemmän korren tuossa papereiden kysymisasiassakin.. Kun muakin pyydettiin näyttään paperit toissa lauantaina, kun ostin Hkin rautatieaseman R-kikkarlta tupakkia. Siis menin alta 18-vuotiaasta! :D Taas, tätä on minulle tapahtunut säännöllisesti vähintäänkin puolen vuoden välein.. No, tässä iässä asia vain ja ainoastaan lämmittää mieltä. Ja ihan ilman silmänyNpärysvoiteita ;)

Deodorantiksi käy
Mulle ehdottomasti taas roll-on!! Ja merkki mieluusti joko nivea tai rexona. Muutkin hätätilassa käyvät mutta ei mitkään ihan halpis-halpikset, joissa ei ole tehoa nimeksikään..

No niin, tulipa avauduttua. Ketään ei oikeasti kiinnostanut tää näin tähdellisesti mutta olipa itsellä tekemistä kun ei unikaan tunnu tälle yölle taas ilmaantuvan.. :)[/url]
Leilah

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Ihana aihe, olenhan meikannut säännöllisesti 13-vuotiaasta asti!
Mulla on käytössä lähinnä edullisia merkkejä, Lumenea, Rimmeliä ja Yves Rocheria, Max Factoria. Lumenen kivipuuteria (sävy 0) tuskin koskaan tulen vaihtamaan, samoin perusvaseliini huulille on ihan pakollinen. Tykkään käyttää myös huulikiiltoja ja kynsilakkaa peittämään epätasaisia ja heikkoja kynsiäni. Samoin Kanebon 38 ripsiväri on huipputuote.

Eläimillä testaus onkin jo hankalampi ongelma. Joskus nuorempana ja "vihreämpänä" valitsin kosmetiikkani tarkoin. Hiuksetkin hennasin, jotta välttyisin turhilta kemikaaleilta. Nykyään olen liian laiska ja rahaa on liikaa käytössä, jotta jaksaisin paneutua asiaan tarkemmin. Omatuntoni olen saanut toistaiseksi vaiennettua. Suurin osa kosmetiikkaostoksistani on kuitenkin periaatteessa turhia. Pärjäisin ihan hyvin pelkällä nestesaippualla ja deodorantilla. Tulevaisuudessa kosmetiikan käyttöni vähenee merkittävästi, sillä tulen työskentelemään kotona eikä siellä juuri viitsi meikkailla.
SingleMalt

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Huh. Ei paljoa miehen pidä rutista parranajon vittumaisuudesta..
Exsat

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eli mitä kosmetiikkatuotteita käytät, ja kuinka usein?
Vaihtelevasti. Kosteusvoide ja silmänympärysvoide ovat ainoita, jota käytän päivittäin, muita vaihtelevasti.

Mikä merkki on hyväksi havaittu, ja mikä huonoksi todettu?

Mä olen allerginen aika monelle asialle, joten suurimman osan kasvipohjaisista (esim. body shop) tuotteista on joutunut jättämään syrjään ihan siksi, että ne aiheuttavat erinäisiä reaktioita.

Tällä hetkellä käytössä:
Ripsiväri -kanebo 38 (ainoa vedenkestävä, jonka puhdistuksen silmät kestää)

Luomiväri -rimmel

Sävyttävä päivävoide -lumene (ainoa, jolta olen löytänyt oman ihoni värisiä meikkivoiteita ja vastaavia)

Meikkipuuteri -lumene (perustelu edellä)

Huulikiilto -lumene

Aurinkopuuteri -Isador

Yö- ja päivävoide: No7 Daily V Essential Moisure Cream (ja saman yöversio)

Silmänympärysvoide: Nivea antishadow

Deodorantti: Joku nivea taitaa olla sekin

Mitä mieltä eläimillä testatuista tuotteista?

Pitkään olin hyvin tarkka siitä, etten ostanut mitään, missä ei erikseen lue, että ei ole testattu eläimillä. Lompakossa oli myös pitkään animalian lista "sallituista" kosmetiikkamerkeistä. Periaatteesta vastustan toki edelleen eläinkokeita kosmetiikassa, mutta sen verran olen laiskistunut, etten enää jaksa kiinnittää siihen huomiota kuluttajana.
Lilo

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KisSandra kirjoitti:
ja liika rasvaileminenhan on pahasta.
Juu, yhdyn edelliseen. Minun mielestäni ja edelleen siis huomautan, että väittely on aiheetonta, koska tämä on vain minun mielipiteeni.. Ne ihmiset jotka vauhkoavat siitä kuinka iho vaatimalla vaatii joka päivä rasvausta ja kuinka rasvaa sitten iho vetääkin sitä purkillisen viikkoon, ovat tilanteeseensa itse syyllisiä.. Työntämällä sitä rasvaa tieten tahtoen kroppaansa, toleranssi kehon rasvan määrälle kasvaa ja iho alkaa tästä toiminnasta johtuen vaatia älyttömiä määriä rasvaa, koska on tottunut siihen. Perustan ajatukseni sille, että itselläni iho kuivuu vain hyvin paikallisesti (esimerkiksi pakkasessa ulkoilun vuoksi) ja hyvin ajoittaisesti ja uskon, että näin on koska en ole vain totuttanut omaa ihoani ylenmääräiseen rasvan hulvaukseen.

Pakko nyt kuitenkin avautua tästä rasvaamisasiasta...Jos on atooppinen iho, kuten allekirjoittaneella, sitä rasvaa todellakin ON pakko käyttää päivittäin sillä iho ei itse tuota niitä aineita jotka suojaavat kuivumiselta...Silloin on kyllä rasvan laadullakin aikalailla väliä, apteekin Ceralan on todettu erityisesti talvisin hyväksi.
safi

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja safi »

Minulla on hyvin kuiva iho, joten joudun olemaan todella tarkka ihon hoitotuotteita hankkiessani. Kosmetologini suositteli minulle jo vuosia sitten Sothys:n tuotteita ja ovatkin sopineet hyvin. Ainut miinus on korkea hinta, mutta kaupasta en ole löytänyt itselleni yhtä hyvin sopivaa sarjaa.

Meikkiä tulee käytettyä todella harvoin ja silloin tulee laitettua Kanebon meikkipuuteri yhdistelmää. Helppo ja nopea käyttää, kun ei jaksa tuhrata meikatessa muutamaa minuuttia pitempää aikaa. Ripset ja kulmat käyn siistimässä ja värjäämässä kerran kuussa kosmetologilla, joten silmiä ei tarvitse sen enempää meikkailla.
Sen lisäksi käyn kosmetologilla kosteuttavassa kasvohoidossa talvisin kerran kuussa ja kesällä harvemmin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihonhoitoon liittyvissä asioissa luotan Paula Begouniin (www.cosmeticscop.com), jonka perusneuvoihin kuuluu mm. se, että tärkein ihon vanhenemista estävä juttu on aurinkorasvan jokapäiväinen käyttö. Hän myös neuvoo, että jos iho ei ole kuiva, sitä ei tarvitse kosteuttaa, tämä siis yöllä, koska päivällä hän suosittaa vähintään suojakertoimella 15 varustettua kosteus-/aurinkovoidetta. Lisäksi aurinkosuoja tulee olla yhtä niistä neljästä aineesta, jotka tutkitusti estävät sekä UVA- ja UVB-valon haittoja. Ja että palasaippuaa ei pidä käyttää naamanpesuun, koska samat aineet, jotka pitävät palasaippuan palasaippuan muotoisena, tukkivat huokosia. Ja että halvoista sarjoista löytyy ihan yhtä hyviä tuotteita kuin kalliimmistakin. Lisää neuvoja löytyy tuolta palstalta ja hänen kirjoistaan..

Paula on kirjoittanut loistavia kirjoja, joissa käydään läpi varmaan sata kosmetiikkamerkkiä ja niiden tuotteet yksitellen ja kerrotaan, onko hyvä vai ei ja millaiselle iholle ja niin poispäin. Muutenkin Paula, yhdessä ihotautilääkäreiden ja muiden asiantuntijoiden kanssa, paljastaa näitä kosmetiikkateollisuuden markkinoimia illuusioita tyyliin "tämä muuttaa ihosi dna:n" (toivottavasti ei...) ja "silmänympärysiholle täytyy olla oma tuotteensa" ja niin poispäin. Paulan neuvoja noudattamalla olen nuoremman näköinen kuin monet ikätoverini ja näppylöistä ei ole enää samanlaista vaivaa kuin joskus ennen ja muutenkin ihoni on paremman näköinen.

Sitten tuotteet, jotka olen tsekannut Paulan kirjoista:

Aurinkosuojat ja kosteusvoiteet Paula's Choice
Kasvojen pesugeeli Body Shopin Passion Fruit
Kuoriva BHA-voide ja näppylöille tarkoitettu benzoyl peroxide -tuote Paula's Choice
kasvovesi Biothermin vaaleanpunainen
meikkivoiteet Bobbi Brown
Puuteri Paula's Choice
Huulirasva, jossa tietenkin aurinkosuoja Paula's Choice
Puuteripaperit Body Shop
Poskipuna Clinique
Huulipunat ja -kiillot Chanel, Biotherm, Lancome

Kosmetiikka... elämäni.
Kikkelis kokkelis.
Filovirus

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Ihonhoito:

- Nivea Visage hydrating cleansing milk
- Gentelle hand & body lotion
- Lumene Nutritive Cuticle Cream (kynsinauhoille)
- Nivea Visage light moisturizing day care
- Nivea Visage gentle face scrub

Pakkeli:

- Lumene hydra drops meikkivoide
- Maybelline puuteri
- Lumene silmämeikin pohjustusvoide
- Lumene silmämeikkikyna; ruskea ja harmaa
- Eyeshadows by H&M; vaaleanpunaisen ja ruskean sävyt
- Huulipunat ja kiilot Lumene
- Ripsivärit Lumene; ruskea ja musta

Hiukset:

- Sun Silk samppoo, hoitoaine ja tehohoito

Löyhkät:

- Kainaloon Rexona
- Hajuvedet; Boum, Dior
Na

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Na »

UnelmaSäleikkö kirjoitti: Tuoksu: Guccin Rush
Ihastuttavaa, me tuoksutaan samalta. :)

Mä ostan vähäisen kosmetiikkani lähinnä bodyshopista. Porkkanakosteusvoide on must, ehdottomasti vaan parasta kosteusvoidetta kasvoille mitä olen ikinä käyttänyt.
Muuten kosteusvoiteena saman kaupan Shea.
Aurinkopuuteria pitää olla, mutta meikkivoiteita ja sellaisia käytän hyvin harvoin.
Ripsari vedenkestävää, pari erisävyistä luomiväriä.
Yövoiteena sitten vanha kunnon TUMMELI. :)
Bliss

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

•Mitä kosmetiikkatuotteita käytät, ja kuinka usein?
-Säännöllisesti lätkin rasvaa naamaan, merkillä Biotherm Aquasource. Myös silmänympärysvoide tätä samaa.
Pesuaine samaten, vaahtomuodossa.
Rutikuivaa kroppaa rasvailen apteekin perus Aqualanilla, lähes kaikki kalliitkin tuotteet kokeiltu ja tämä osoittautui parhaaksi!

Meikkiä en juurikaan jaksa arkisin käyttää, ripset käyn värjäämässä kestovärillä n. 5 krt vuodessa.
Jos kuitenkin meikkailen, merkit on vähän mitä sattuu... :roll:
no 7, Kanebo ja Maybelline taitaa olla eniten edustuksia saaneet merkit tuolla mun pakissa....

Dödömerkkiä jouduin just vaihtamaan, kun en enää löytänyt entistä yhtään mistään :( Entinen siis Revlon Hi&Dri, nyt vaihdoin siihen uuteen Niveaan, joka ei jätä raitoja... *mainos* Ei sekään mikään huono.
Tuoksuosastolta D&G:n Feminine, Davidoffin Cool Water ja cK:n Eternity...


•Mikä merkki on hyväksi havaittu, ja mikä huonoksi todettu?
-No tuo Biotherm tuntuu sopivan mun naamanahalle. Eli se siis hyväksi havaittu, lukuisista syistä.
Huonoksi en sanois varsin mitään, mutta mun kannalta huonoja on sellaiset, jotka kovasti tuoksuu. Tulee hedari :(


•Mitä mieltä eläimillä testatuista tuotteista?
-Jos joku varsin mainostaa testaavansa eläimillä, jätän ostamatta.
Olen käsittänyt, että nykyisiä kosmetiikkatuotteita kokonaisuutena ei juurikaan eläimillä testailla?? Saatan olla väärässä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hah, tervetuloa katsomaan kaappeja. En edes vaivaudu listaamaan. Laittautuminen on niitä naisena olemisen parhaita puolia. Viva la kosmetiikka!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Psssstttt... älkää kertoko kenellekään, että kysyin....
Pikakurssi mitä keski-ikäinen mies voisi lätkiä naamaansa jotta säilyttäisi nuorekkuutensa ja korvaisi tupakoinnin ja Karhuttelun aiheuttamia vaurioita? Ei oikeita meikkejä eikä hajusteita siis...

Edit: pussit pois silmien alta miten?

En ole homo enkä metroseksuaali, enenen....
Patz

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Gattaca kirjoitti: Edit: pussit pois silmien alta miten?
Silmäpusseihin tehoaa se sama voide mitä käytät peräpukamiisi ;) Ja tämä tarina on tosi.
SingleMalt

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:Silmäpusseihin tehoaa se sama voide mitä käytät peräpukamiisi ;) Ja tämä tarina on tosi.
Tummeli?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Oho.. kiitos... onkin perse vähän kipeenä... entäs yleiseen nahkan kulahtamiseen? Voiteita?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Psssstttt... älkää kertoko kenellekään, että kysyin....
Pikakurssi mitä keski-ikäinen mies voisi lätkiä naamaansa jotta säilyttäisi nuorekkuutensa ja korvaisi tupakoinnin ja Karhuttelun aiheuttamia vaurioita? Ei oikeita meikkejä eikä hajusteita siis...

Edit: pussit pois silmien alta miten?

En ole homo enkä metroseksuaali, enenen....

Lue mun postaus...
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Edit: pussit pois silmien alta miten?
Silmäpusseihin tehoaa se sama voide mitä käytät peräpukamiisi ;) Ja tämä tarina on tosi.
Ja orkkista silmänympärysvoidetta kun tursottelet oikeen "yliannoksen" silmänympäryksiin, se turvottaa. Ihan älyttömän vähän määrällisesti riittää. :shock: ..sitäkin pitäs käyttää, kun mittarissa päälle 25v. :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti:Ja orkkista silmänympärysvoidetta kun tursottelet oikeen "yliannoksen" silmänympäryksiin, se turvottaa. Ihan älyttömän vähän määrällisesti riittää. :shock: ..sitäkin pitäs käyttää, kun mittarissa päälle 25v. :wink:

Joo, ja sitten varmaan pitää käyttää samaa rasvaa vaan lisää, että turvotus vähenisi...

Silmänympärysvoiteen käytöstä ei ole juuri mitään hyötyä, hyvä kosteusvoide ajaa saman asian. Ja jos ryppyjä haluaa ehkäistä, pitää laittaa kosteusvoidetta, jossa on vähintään 15:n aurinkosuoja (ja vaikuttavan ainesosan yksi niistä neljästä, jotka suojaavat sekä UVA- ja UVB-valolta).
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Ja orkkista silmänympärysvoidetta kun tursottelet oikeen "yliannoksen" silmänympäryksiin, se turvottaa. Ihan älyttömän vähän määrällisesti riittää. :shock: ..sitäkin pitäs käyttää, kun mittarissa päälle 25v. :wink:

Joo, ja sitten varmaan pitää käyttää samaa rasvaa vaan lisää, että turvotus vähenisi...

Silmänympärysvoiteen käytöstä ei ole juuri mitään hyötyä, hyvä kosteusvoide ajaa saman asian. Ja jos ryppyjä haluaa ehkäistä, pitää laittaa kosteusvoidetta, jossa on vähintään 15:n aurinkosuoja (ja vaikuttavan ainesosan yksi niistä neljästä, jotka suojaavat sekä UVA- ja UVB-valolta).
Ei, vaan sit voi heittää silmille sellasen sinisen viilentävän, jääkaappikylmän maskin ja leikkii smurffia :lol: haha, toimii darra_aamuina :wink:

Ja ei ne rasvat/voiteet mitään ryppyjä hävitä. Mitkään kosmeettiset tuotteet ei saa yltää iholla sinne kerroksiin, jossa ylipäätänsä jotain tapahtuu. Ne korkeintaan turvottaa= silottaa. Ihan sama, ei läskitkään voiteilla häviä, liikunta se on joka auttaa :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti:
Ja ei ne rasvat/voiteet mitään ryppyjä hävitä. Mitkään kosmeettiset tuotteet ei saa yltää iholla sinne kerroksiin, jossa ylipäätänsä jotain tapahtuu. Ne korkeintaan turvottaa= silottaa. Ihan sama, ei läskitkään voiteilla häviä, liikunta se on joka auttaa :shock:
Paitsi esim. kuorivat BHA- tai AHA-tuotteet siloittavat ihoa (jotkut ihotautilääkärit sanovat, ettei kannata käyttää liian usein eikä päivisin, koska ohentaa ihoa ja altistaa ihon auringonvalon haitoille entistä enemmän) ja kyllähän ne muutamat muutkin tuotteet ehkä saavat ihon näyttämään pikkasen paremmalta turvottamattakin, mutta kyllä ryppyihin auttaa lähinnä kirurgin veitsi tai ennaltaehkäisy.

Olen ollut huomaavinani ja Hesarin testikin kiitteli Lorealin selluliittivoiteen tehoa. Tiedä sitten, mikä vaikuttaa, oma hieronta vai tuote vai kummatkin.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin