Mitä teette työksenne?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Digiboksien ja maksullisten kanavien myynti on hommani. Tosin näin kesällä kaivan nenää ja juon kahvia. Ja surffaan netissä. Titteli: myyntiassistentti.
Not only is life a bitch, it has puppies
menhir

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja menhir »

Rankkuri äh eikun runkkari eikun siis kartturi öh metsään mänöö yritin siis sanoa että niinkuin kuppari no ei tästä mitään tuu! vaan jos nyt elikkäs siis hyvinkin pitkälti kankuri. Huh.
Ebola

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

ninnithequeen kirjoitti: Meneekö muuten lastenkirjoista vieläkään sakkoa?
Mun mielestä niistä menee, en ole ihan varma kun en tiskillä tee ollenkaan hommia.

Korvauttaa kyllä lasten kirjoja saisi useammin, varsinkin kun niitä menee usein rikki ensimmäisellä lainauksella eikä mielestäni ole yhtään sen hyväksyttävämpää, että rikkoja on pieni lapsi, rikki mikä rikki. Aikuisten kirjat menee helpommon korvaukseen.
Bliss

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

segma kirjoitti:Asennan pihakiveyksiä, istuttelen pusikoita paikoilleen, kylvän nurmikkoa, kastelen kukkia

En pistäis ollenkaan pahakseni tollasta duunia :D
segma

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja segma »

Bliss kirjoitti:
segma kirjoitti:Asennan pihakiveyksiä, istuttelen pusikoita paikoilleen, kylvän nurmikkoa, kastelen kukkia

En pistäis ollenkaan pahakseni tollasta duunia :D
Kylläpä pistäisit, tilanteissa, kun:

a) tulee vettä kuin aisaa/Esterin (mummoni, kiva mielikuva) perseestä
b) joudut ronttailemaan niitä monen kymmenen kilon painoisia kiviä päivästä toiseen useampaan paikkaan ja puliveivaamaan ne jos ei millin niin vähintään puolen sentin tarkkuudella paikoilleen
c) joudut tekemään ihan merkityksettömiä juttuja sen takia, että asiakkaan mielestä se vitun paljon työläämpi vaihtoehto on se "no jos nyt laittais kuitenki tollasen" -vaihtoehto

Mutta ei siinä, saapa olla ulkona ja ruskettuu kivasti. Ja tulee vartalon lihaksistoon poveria.
Bliss

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

segma kirjoitti:Kylläpä pistäisit, tilanteissa, kun:

a) tulee vettä kuin aisaa/Esterin (mummoni, kiva mielikuva) perseestä
b) joudut ronttailemaan niitä monen kymmenen kilon painoisia kiviä päivästä toiseen useampaan paikkaan ja puliveivaamaan ne jos ei millin niin vähintään puolen sentin tarkkuudella paikoilleen
c) joudut tekemään ihan merkityksettömiä juttuja sen takia, että asiakkaan mielestä se vitun paljon työläämpi vaihtoehto on se "no jos nyt laittais kuitenki tollasen" -vaihtoehto

Mutta ei siinä, saapa olla ulkona ja ruskettuu kivasti. Ja tulee vartalon lihaksistoon poveria.
a) ei haittaa
b) asennekysymys, eipä tartte punttiksella viettää aikaa duunipäivän jälkeen
c) sellaisia mä teen nykyisessäkin duunissa :shock:

Oon aina ollut ulkoilmaduuniin suuntautunut, ja siitä huolimatta naputtelen maccia pienessä pölyisessä ja kuumassa toimistossa :x
segma

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja segma »

Bliss kirjoitti: a) ei haittaa
b) asennekysymys, eipä tartte punttiksella viettää aikaa duunipäivän jälkeen
c) sellaisia mä teen nykyisessäkin duunissa :shock:

Oon aina ollut ulkoilmaduuniin suuntautunut, ja siitä huolimatta naputtelen maccia pienessä pölyisessä ja kuumassa toimistossa :x
Pöhkö. ^^ Kyllä se vesisade alkaa kyrpiä vaikka nyt tuntuis miltä. Tai ehkä mulla vaan on taipumusta masentua huonosta säästä, mene ja tiedä.

Oon aina haaveillu siististä sisätyöstä, mutta joka saatanan kesätyöpaikka mihin olen ängennyt, on ollut sääsidonnaista ulkoduunia. Vaihdetaanko päikseen?
Bliss

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

segma kirjoitti: Vaihdetaanko päikseen?
Vaihdetaan vaan, jos saan pitää nykyisen palkkani :P
Herra Manala

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Oikeasti puhun työkseni paskaa.

Ette varmaan olisi arvanneet!
Sannnu

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Herra Manala kirjoitti:Oikeasti puhun työkseni paskaa.

Ette varmaan olisi arvanneet!
autokauppias? sori, mulla on viimeviikoilta liikaa kokemuksia niistä :lol:
Mulli75

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

segma kirjoitti:Asennan pihakiveyksiä

b) joudut ronttailemaan niitä monen kymmenen kilon painoisia kiviä päivästä toiseen useampaan paikkaan ja puliveivaamaan ne jos ei millin niin vähintään puolen sentin tarkkuudella paikoilleen
Kaiken lisäksi urakka kusee kun joku varastaa ne kivet niin kuin tällä viikolla kävi stadin kivimiehille.
Elukka

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:Kaiken lisäksi urakka kusee kun joku varastaa ne kivet niin kuin tällä viikolla kävi stadin kivimiehille.
??? mitvit? :shock: Mitä ihmettä kukaan tekee valtavalla kivikuormalla? :nuts:
segma

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja segma »

Mulli75 kirjoitti:
segma kirjoitti:Asennan pihakiveyksiä

b) joudut ronttailemaan niitä monen kymmenen kilon painoisia kiviä päivästä toiseen useampaan paikkaan ja puliveivaamaan ne jos ei millin niin vähintään puolen sentin tarkkuudella paikoilleen
Kaiken lisäksi urakka kusee kun joku varastaa ne kivet niin kuin tällä viikolla kävi stadin kivimiehille.
Puhumattakaan nyt sitten kaivinkonekuljettajista, jotka eivät ole paikalla silloin kun pitäisi. Niinkuin kävi tänään työmaalla.
saika

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja saika »

Minä voisin haluta valtavan kivikuorman. Sillä saisi kovasti ilmettä pihaan.

Olen titteliltäni "asiakaspalvelija" eli työkseni kuuntelen kun asiakkaat vittuilee ja valittaa päivästä päivään puhelimessa, kuuntelen, naputtelen vähän tietokonetta ja myöntelen ja saan ne vakuuttuneeksi että mä tiesin oikeesti vastauksen niitten kysymyksiin ja teen jotain asian hoitamiseksi.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Canine »

saika kirjoitti: Olen titteliltäni "asiakaspalvelija" eli työkseni kuuntelen kun asiakkaat vittuilee ja valittaa päivästä päivään puhelimessa, kuuntelen, naputtelen vähän tietokonetta ja myöntelen ja saan ne vakuuttuneeksi että mä tiesin oikeesti vastauksen niitten kysymyksiin ja teen jotain asian hoitamiseksi.
:yo: Niin minäkin!
Not only is life a bitch, it has puppies
Bliss

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

saika kirjoitti: "asiakaspalvelija"
Ehkä paskin duuni ikinä. Ovesta sisään astuessaan (joo, tai soittaessaan Firma Oy:n numeroon) Ihminen muuttuu Asiakkaaksi. Asiakas on joku kollektiivista inhoa aiheuttava niljakas otus, josta pitää päästä mitä pikimmiten eroon. Olemme huomanneet... :roll:
Yönmustaritari

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Sinkkumatti kirjoitti:Asiantuntija lukee papereissa. ..en ole kehdannut pyytää sen muuttamista tyhjäntoimittajaksi..
Pöh.

Amatööri.

Mulla se lukee jo otsassakin. Eikä tarvinnut edes pyytää.
Avatar
Sponge Bob's pet snail G
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 08.04.2006 11:47

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Sponge Bob's pet snail G »

Hoidan ihmisiä.
"Meow."
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Työskentelen avohoidon puolella mielenterveyskuntoutujien parissa. Koitan pitää ne poissa sairaalasta...oi kuinka hehkeää mutta silti niin antoisaa.. :lol:
Elukka

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nainen_x kirjoitti:Työskentelen avohoidon puolella mielenterveyskuntoutujien parissa. Koitan pitää ne poissa sairaalasta...
Ööh, mites toi sun tittelis tämän kanssa sopii yksiin? :shock:
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Elukka kirjoitti:
Nainen_x kirjoitti:Työskentelen avohoidon puolella mielenterveyskuntoutujien parissa. Koitan pitää ne poissa sairaalasta...
Ööh, mites toi sun tittelis tämän kanssa sopii yksiin? :shock:
Noh, helposti! Ei hoitajankaan tarvitse kovin terve olla... riittää ettei ole ainakaan hullumpi kuin hoidettavansa. 8)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja brona »

ninnithequeen kirjoitti:Meneekö muuten lastenkirjoista vieläkään sakkoa?
Lasten- ja nuorten kirjoista ei mene.


Mie saavun paikalle, kun asiakas tilaa, suoritan tilatut palvelut ja poistun firman autolla seuraavan asiakkaan luo. Maksullinen nainen siis.
...
Bliss

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Vielä kuukauden olen tarjoilija baarissa eli myyn viinaa ja rähisen kännisille.
Sitten nousen pikkiriikkisen askelman yhteiskunnan rappusissa ja olen ravintolapäällikkö! 8)
( Palkka ei juuri nouse mutta työajat muuttuvat inhimilliseksi - niin, ja onhan se titteli tosiaan, täytettä CV:hen! )
Saat myydä viinaa ja rähistä kännisille melkein niinq virastoajan puitteissa?? :D
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Vielä syksyn olen opiskelija, sitten pääsee kokopäiväsesti tekemään nykyisiä hommia. Nykyisin olen siis kirjanpitäjä (ja hankintavastaava ja siivooja ja sen-kaiken-muun-hoitaja-jota-kukaan-muu-ei-halua-tai-jaksa-tai-ehdi-tekemään) ja tällä hetkellä vieläpä lomitan meidän toimitusjohtajaa. Toimistopäällikön hommiin mulla ei riittäis koulutus :D
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

aydemir kirjoitti:Toimistopäällikön hommiin mulla ei riittäis koulutus :D
Mä näen sen outona että vaaditaan tietty koulutus johonkin hommaan. Okei, lasketaan pois selvät tapaukset kuten sen että panostaja tarvitsee räjäytyskoulutuksen jne... ne kun ovat lakisääteisiä. Mutta jos noin muuten on kaikki tarvittava ammattitaito, kokemus, motivaatio ja pätevyys, eikä laki määrä mitään erityistutkintoa, pidän sen potentiaalien tuhlaamisena vaatia tietty muodollinen koulutus.

On topic: Itse työskentelen tällä hetkellä kohtu ison rautakaupan/tavaratalon tavaranvastaanoton/varaston varapäällikkönä. Ja oikeesti, mä tykkään mun duunista! :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin