Kari S: Tikka kuollut

Yleinen lätinä jä kitinä
Noriyumi

Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Prof ... 5220064537

Kamalaa!

Tuota noin, onko HÄN vangittuna vai vapaalla jalalla? Tiedätte kyllä kuka.
mustanikki

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Noriyumi kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Prof ... 5220064537

Kamalaa!

Tuota noin, onko HÄN vangittuna vai vapaalla jalalla? Tiedätte kyllä kuka.
Tarkoitatko intohimo murhaajaamme Kesseliä? hän on oikeudessa parhaillaan.
Dumari

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Siis hä? Meinaako tupajumi että ainoa ihminen joka Suomessa osaa homoja murhailla olis tää meiän oma kiisseli-poitsu.

Ja kuka vittu toi tikka on? "Finanssioikeuden proffa" ei oikein sano mitään varmaan monellekaan, tärkeämpi kysymys lienee; ketä kiinnostaa koko juttu?
aimohaiku

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Dumari kirjoitti:"Finanssioikeuden proffa" ei oikein sano mitään varmaan monellekaan, tärkeämpi kysymys lienee; ketä kiinnostaa koko juttu?
Aika harvoin professoreja ja "arvostettuja yhteiskunnan jäseniä" tapetaan baari-illan jatkoilla. Olihan kyseessä yksi Suomen merkittävimmistä vero-oikeuden asiantuntijoita. Joskus olen vero-oikeuden kurssille jonkun hänen kirjoistaan lukenut.

Joten kyllä tuo ihan kiinnostava, tai no sanotaan paremminkin järkyttävä tapaus on.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kiinnostaa. Yleisesti Aimon mainitsemista syistä ja erityisesti siksi, että Tikka on mun entinen proffa ja alalla varsin merkittävä vaikuttaja. Kuulin tapauksesta eilen äidiltäni, joka oli viimeksi jutellut Tikan kanssa edellisellä viikolla laivaseminaarissa.

Tarinan (kertaava) opetus lienee se, että vanhojen herrojen ei kannattaisi sekaantua nuoriin miehiin...
Don't Panic!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ikävä homma. Kuulostaa kyllä ihan mahdolliselta Ilkka Remeksen romaanilta, mikäli joku kansainvälinen salaliitto paljastuisikin väkivallanteon takaa. You never know..
Prepare for the worstest.
Noriyumi

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

nexie kirjoitti:Kiinnostaa. Yleisesti Aimon mainitsemista syistä ja erityisesti siksi, että Tikka on mun entinen proffa ja alalla varsin merkittävä vaikuttaja. Kuulin tapauksesta eilen äidiltäni, joka oli viimeksi jutellut Tikan kanssa edellisellä viikolla laivaseminaarissa.

Tarinan (kertaava) opetus lienee se, että vanhojen herrojen ei kannattaisi sekaantua nuoriin miehiin...
Niinpä
Noriyumi

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Dumari kirjoitti:Siis hä? Meinaako tupajumi että ainoa ihminen joka Suomessa osaa homoja murhailla olis tää meiän oma kiisseli-poitsu.
Noh noh, aika outo yhteensattuma että håmåvähemmistössä on muitakin nuoria vanhojen miesten murhaajia..
sanctus

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Nohnohnohnohnoh. Kyseenalaistatteko Te pederastian, tuon Antiikin Kreikassa eläneen Platoninkin muotoileman rakkauden opetuksellisen muodon? Esitättekö Te nyt uutta lukua länsimäisen sivistyksen historiassa?
nexie kirjoitti:Tarinan (kertaava) opetus lienee se, että vanhojen herrojen ei kannattaisi sekaantua nuoriin miehiin...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja nexie »

Länsimaisen sivistyksen rappio ajaa luopumaan vanhoista perinteistä ainakin silloin, kun innokkaan oppipojan taskussa pullottaa jokin muu kuin luonnonmukainen vaihtoehto...
sanctus kirjoitti:Nohnohnohnohnoh. Kyseenalaistatteko Te pederastian, tuon Antiikin Kreikassa eläneen Platoninkin muotoileman rakkauden opetuksellisen muodon? Esitättekö Te nyt uutta lukua länsimäisen sivistyksen historiassa?
nexie kirjoitti:Tarinan (kertaava) opetus lienee se, että vanhojen herrojen ei kannattaisi sekaantua nuoriin miehiin...
Don't Panic!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Prof. Woodpecker does not peck anymore... :draama:

Woody Woodpecker does... :cheer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kyllä nämäkin homonmurhaajahomot varmaan ovat Kitinäläisiä, odotetaas vaan. Samoin se Yliopiston lapsiinsekaantuja-turvapäällikkö, josta tän päivän Iltasanomissa.

Itsellläni on vielä se äänestysvoiton velvoittama sarjamurha/massamurhahomma tekemättä, koetan skarpata. Lisäksi yhdessä imuttamassani venäläisessä saunavideossa saattaa olla alle 16-vuotiaita tyttöjä :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Järkyttävää...Ja mähän olin viel torstaina baarissa... :doh:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

rontti26 kirjoitti:Järkyttävää...Ja mähän olin viel torstaina baarissa... :doh:
Nimenomaan DontTelloMamassa? HOMO!! Murhaaja?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja slam »

Kurja kohtalo. Rauhantahtoiselle miehelle. so wrong
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Gattaca kirjoitti: Nimenomaan DontTelloMamassa? HOMO!! Murhaaja?
En mä siel ollu.Ai homo vai?Tuskinpa sentään.Murhaaja?Nooh,en viel toistaseks,kai?
ninnithequeen

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mieheni kysy multa ensimmäisenä uutisen kuultuaan että onks SE päässy muka vankilasta vai :roll:
Kid

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Kid »

rontti26 kirjoitti:Järkyttävää...Ja mähän olin viel torstaina baarissa...
rontti26 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Nimenomaan DontTelloMamassa? HOMO!! Murhaaja?
En mä siel ollu.Ai homo vai?Tuskinpa sentään.Murhaaja?Nooh,en viel toistaseks,kai?
kandeis varmaan lukee toi uutinen ennen kirjottamista.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kid kirjoitti: kandeis varmaan lukee toi uutinen ennen kirjottamista.
Noh,eiks tää hemmo ollu himassa tapettu?Ei siel baarissa.Ja onhan tää tyyppi voinu tavata jonkun toisen ihmisen vaik esim. spurarijonossa?Että eihän se välttis oo löytäny sitä sen tappajaa sielt homobaarista?No joo,ei nyt jaksa rupee kinaamaan jostain tollasest aiheesta.
Pehmis

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Mitäs jos rontti taas sulkisit koneen ja keskittyisit dokaamaan.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Pehmis kirjoitti:Mitäs jos rontti taas sulkisit koneen ja keskittyisit dokaamaan.
Miksi?
Kid

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Kid »

rontti26 kirjoitti:Järkyttävää...Ja mähän olin viel torstaina baarissa... :doh:
Kerro mulle miten tää sun kommentti liittyy aiheeseen??? Sä olit to baarissa. MITÄ sitten???
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kid kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Järkyttävää...Ja mähän olin viel torstaina baarissa... :doh:
Kerro mulle miten tää sun kommentti liittyy aiheeseen??? Sä olit to baarissa. MITÄ sitten???
Okei,sorry...Pääsi sitten aivopieru tähän aiheeseen.
Noriyumi

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:Mieheni kysy multa ensimmäisenä uutisen kuultuaan että onks SE päässy muka vankilasta vai :roll:
En yhtään ihmettele. Ei 30-v håmåmurhaajia Suomen kokoisessa maassa pitäisi niin paljon olla. Vai onko?! :shock:
Pehmis

Re: Kari S: Tikka kuollut

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mieheni kysy multa ensimmäisenä uutisen kuultuaan että onks SE päässy muka vankilasta vai :roll:
En yhtään ihmettele. Ei 30-v håmåmurhaajia Suomen kokoisessa maassa pitäisi niin paljon olla. Vai onko?! :shock:
Epäilemättä rikostutkinnan alla oleva henkilö ihan ensimmäiseksi ryntää baariin hakemaan itselleen uutta uhria vaikka ei sattuisi vangittuna olemaankaan :roll:
Vastaa Viestiin