Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Oletan, että Porvoon Tuomiokirkon tuohusti tuleen joku Lordin euroviisuvoitosta ja Kauppatorin juhlasta tarmoa saanut saatananpalvoja. Ajankohta niin lähellä.

Näin ainakin uskikset varmaan tulevat olettamaan, ja saattavat olla oikeassakin.

Hauskaa Lordikeskustelua Petrin ja co foorumilla http://www.uskontie.net , Yleisissä. Eivät vielä ole tuota kytkentää keksineet, arvaan että pian.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

No tuskinpa. Joka ikinen saatananpalvoja varmaan tietää, että Lordilla ja saatananpalvonnalla ei ole sitten mitään yhteistä!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:No tuskinpa. Joka ikinen saatananpalvoja varmaan tietää, että Lordilla ja saatananpalvonnalla ei ole sitten mitään yhteistä!
Miekin tiiän, mutta jos miettii hautakivenkaatajakakruja, eihän nekään mitään oikeita saatananpalvojia ole. Silti ihan mahdollista, että sellaiset inspiroituu Lordin voitosta ja juhlinnasta leikkimään tulitikuillakin.
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.05.2006 21:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mutta joku puupää sen kumminkin lordin syyksi vierittää, seuraavalla viikolla seiska otsikoi "Lordi poltti Porvoon Tuomiokirkon!" :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
silsakenraali™

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mun mielestä kaikki mustiin pukeutujat, pitkätukat ja heviä kuuntelevat ovat epämääräisiä ja epäilyttäviä.
segma

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja segma »

silsakenraali™ kirjoitti:Mun mielestä kaikki mustiin pukeutujat, pitkätukat ja heviä kuuntelevat ovat epämääräisiä ja epäilyttäviä.
Mun mielestä kaikki on epämääräisiä ja epäilyttäviä. Jopa se hullu joka vahtaa minua aina peilistä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:Joka ikinen saatananpalvoja varmaan tietää,
Tuosta voisi päätellä, että olet itsekin saatananpalvoja kun tiiät ...
Mie en ole... Morbid Angel kyllä ihQ.
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.05.2006 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
silsakenraali™

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

segma kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Mun mielestä kaikki mustiin pukeutujat, pitkätukat ja heviä kuuntelevat ovat epämääräisiä ja epäilyttäviä.
Mun mielestä kaikki on epämääräisiä ja epäilyttäviä. Jopa se hullu joka vahtaa minua aina peilistä.
Mun mielestä on hauskaa kun eriväriset pillerit poNppivat parketilla eri tahdissa.
Dumari

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Onkohan niitä ns. "oikeita" saatananpalvojia Suomen maassa edes kolmeatoista enempää? Ainakin kova kuuminta hottia ovat, kun kaikki puhuu niistä vähän väliä :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Dumari kirjoitti:Onkohan niitä ns. "oikeita" saatananpalvojia Suomen maassa edes kolmeatoista enempää? Ainakin kova kuuminta hottia ovat, kun kaikki puhuu niistä vähän väliä :D
Tuskin niitä paljoa on, ja mitäs minä kultistaan, koko Saatana on kristinuskon sisäinen taruhahmo sekin. Ja jos uhraavat vain uskonveljiään, mitäs minä siitäkään.

Nyt kumminkin on otettu kiinni Porvoon palosta epäiltyjä.
Sanokaa minun sanoneen:
Paljastuu, että ne ovat hevareita. Nuoria sellaisia. Pitkät tukat. Bändipaidat päällä, hyvässä lykyssä Lordipinssi. Eikä mikään ihme jos ne kakarat olisivat innostuneet nimenomaan Lordin voitosta ja Kauppatorin juhlasta. Niin uskikset sen tulevat selittämään ja siinä voi olla perääkin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aika kapeakatseista.

Kun ottaa huomioon, että maahan mahtuu yhteen kategoriaan vain yksi porukka kerrallaan, voisi luulla niitä predikaattiheppuja syytettävän tästä.

Makasiinipalot itselle ainakin ensiksi tulivat mieleen.

Toisin kuin makasiinipalot tämä oli kyllä sitäluokkaa oleva idioottimaisuus, että saisivat ainakin kuohita tämän tekijän ettei pääsisi geenejään eteenpäin lähettämään. :evil:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen itsekin vanha hevari, Morbid Angel on Henkinen Kotini! :twisted:
Mutta kamoon, kenelle muulle tulisi mieleen polttaa kirkkoja kuin vaikka Norjalaisesta kirkonpolttajahevistä intoutuneen kakaran? Ja läheisyys Lordin voittoon on silmiinpistävä.

Vaikka Lordin musiikki on eri asia, kaukana saatanahevistä, saatanahevi-kirkonpolttajan kuten uskiksenkin mielestä sittenkin yhtä ja samaa genreä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

PerttiMakimaa kirjoitti:Makasiinipalot itselle ainakin ensiksi tulivat mieleen.
Tässä se katalysaattori minunkin mielestäni on. Höyrypäät apinoivat toisiaan. Kun yksi keksii tuikata tulipalon, toinen tekee saman perässä.
Pehmis

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Oli syyllinen kuka tahansa, hyökkäys perisuomalaista ja melko ainutlaatuista kulttuuriperintöä, joka liittyy jopa itsenäisyyttemme on sellainen teko, että sen johdosta pitäisi tuomita venäjän kansalaiseksi ja karkoittaa maasta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Selkeästi Vihreiden "valtio irti kirkosta"-kampanjan innoittama hippi-isku.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kovin on kaukaa haettua. Ei ne kirkonpolttajat Lordia kuuntele vaan Dimmu Borgiria :lol:

http://www.dimmu-borgir.com/

Mutta siis oikeesti, ettei jää epäselväksi, musiikilla ja mielenterveydellissä ongelmilla (esim. pyromania) ei ole keskenään mitään yhteyttä!
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Sudenhenki

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

killkill kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Makasiinipalot itselle ainakin ensiksi tulivat mieleen.
Tässä se katalysaattori minunkin mielestäni on. Höyrypäät apinoivat toisiaan. Kun yksi keksii tuikata tulipalon, toinen tekee saman perässä.
Näin minäkin ajattelisin. Kukakohan vatipää keksi edes linkata Lordin ja kirkonpolton? Ehkä asialla on sittenkin metallipää joka on suivaantunut siitä kuinka hyvässä valossa "hevi" nykyään on?
segma

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja segma »

Eihän niitä uusia rakennuksia voida koskaan rakentaa ellei vanhoja hävitetä ensin alta pois.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No niin:
Ilta-Sanomat tänään perjantai 2.6.:

"Porvoon kirkkopalosta vangittu 18-vuotias soittaa rumpuja hevibändissä.

Törkeästä tuhotyöstä vangittu 18-vuotias askolalaisnuorukainen kertoo avoimesti musiikkiyhtyeensä kotisivuilla, että on saanut vaikutteita norjalaiselta Burzum-yhtyeeltä.

Sen ainut jäsen on Varg Vikernäs, joka istuu tällä hetkellä kotimaassaan vankilassa tuomittuna murhasta ja kolmen kirkon polttamisesta.

Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.

18-vuotias askolalaisnuorukainen on harrastanut musiikkia jo monta vuotta. Tällä hetkellä hän soittaa rumpuja neljän nuoren kokoonpanossa. Bändi on erikoistunut raskaaseen hevimusiikkiin, aivan kuin esikuvansa"


Krrhhhhhhh.
Mitäs minä sanoin?
Pitkätukkainen saatanahevari on!!

Vielä on osoittamatta väittämäni kytkentä Lordin (jota minäkään siis en saatanahevarina pidä) voitonjuhliin inspiraationa. Mutta saattaa sekin tulla vielä.

Vittu olen hyvä!
Katsokaas näin fiksu jätkä kuin minä näkee kuviot suoraan, kohinan läpi, pinnalliset tavikset ei. Vaan höpisevät rauhoittavia kulttuurikliseitä.

Vittu pillua mulle saatana!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mustakikkeli

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pöh. Eiköhän tuo kuitenkin ollut oikeasti kannanotto globalisoitumista vastaan?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustakikkeli kirjoitti:Pöh. Eiköhän tuo kuitenkin ollut oikeasti kannanotto globalisoitumista vastaan?
Höps. Seiskaa vastaanpas.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti: Pitkätukkainen saatanahevari on!!
Miekin olisin jos pystyisin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sudenhenki

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Gattaca kirjoitti:No niin:
Ilta-Sanomat tänään perjantai 2.6.:

"Porvoon kirkkopalosta vangittu 18-vuotias soittaa rumpuja hevibändissä.

Törkeästä tuhotyöstä vangittu 18-vuotias askolalaisnuorukainen kertoo avoimesti musiikkiyhtyeensä kotisivuilla, että on saanut vaikutteita norjalaiselta Burzum-yhtyeeltä.

Sen ainut jäsen on Varg Vikernäs, joka istuu tällä hetkellä kotimaassaan vankilassa tuomittuna murhasta ja kolmen kirkon polttamisesta.

Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.

18-vuotias askolalaisnuorukainen on harrastanut musiikkia jo monta vuotta. Tällä hetkellä hän soittaa rumpuja neljän nuoren kokoonpanossa. Bändi on erikoistunut raskaaseen hevimusiikkiin, aivan kuin esikuvansa"


Krrhhhhhhh.
Mitäs minä sanoin?
Pitkätukkainen saatanahevari on!!

Vielä on osoittamatta väittämäni kytkentä Lordin (jota minäkään siis en saatanahevarina pidä) voitonjuhliin inspiraationa. Mutta saattaa sekin tulla vielä.

Vittu olen hyvä!
Katsokaas näin fiksu jätkä kuin minä näkee kuviot suoraan, kohinan läpi, pinnalliset tavikset ei. Vaan höpisevät rauhoittavia kulttuurikliseitä.

Vittu pillua mulle saatana!
:D Päivän paras! Kyllä (kusen)keltainen lehdistö osaa asiansa. Kohta varmaan alkaa ev.lut. mafia muiluttamaan pitkätukkanuoria rajalle jossa annetaan rautaputkesta lumpioille.
1108

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Brocker kirjoitti:Kovin on kaukaa haettua. Ei ne kirkonpolttajat Lordia kuuntele vaan Dimmu Borgiria
Päivän paras repsahdus.

Mitä vittua Dimmu Borgirilla ja norjaisten kirkon poltoilla on yhteistä? EI MITÄÄN.

Jos nyt väkisin pitää nimetä niitä yhtyeitä jotka olivat mukana pikku tulitikkuleikeissä aikoinan niin: Burzum, Mayhem, Emperor, Immortal, Darkthrone(oli hengessä mukana).
En sano että yhtyeet olivat Burzumia lukuunottamatta hommassa mukana muutakuin innoittajina. Erään huhun mukaan Abbath ja Insanh oli pidätetty kun yrittivät paistaa makkaraa erään kirkon loppuliekeissä. Tiedä sitten pitääkö kutinsa.
Sudenhenki

Re: Onko Porvoon tuomiokirkon poltto Lordiin liittyvä?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Brocker kirjoitti:Kovin on kaukaa haettua. Ei ne kirkonpolttajat Lordia kuuntele vaan Dimmu Borgiria
Päivän paras repsahdus.

Mitä vittua Dimmu Borgirilla ja norjaisten kirkon poltoilla on yhteistä? EI MITÄÄN.

Jos nyt väkisin pitää nimetä niitä yhtyeitä jotka olivat mukana pikku tulitikkuleikeissä aikoinan niin: Burzum, Mayhem, Emperor, Immortal, Darkthrone(oli hengessä mukana).
En sano että yhtyeet olivat Burzumia lukuunottamatta hommassa mukana muutakuin innoittajina. Erään huhun mukaan Abbath ja Insanh oli pidätetty kun yrittivät paistaa makkaraa erään kirkon loppuliekeissä. Tiedä sitten pitääkö kutinsa.
Hades unohtui perkele!
Burzum - aggressiivista death metal musiikkia. :D

np: Mayhem - Pagan Fears "De Mysteriis Dom Sathanas"
Vastaa Viestiin