Matti ja Mervi, part 406349.03

Yleinen lätinä jä kitinä
Pehmis

Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Noniin, taas ovat onnenkyyhkyläiset toistensa kainalossa, sopivasti juhlistamassa Kitinän parisuhdeväkivaltagallupin kiivasta debattia!

http://www.iltalehti.fi/2006/05/30/2006 ... 6_vi.shtml

Avioerohakemus on jälleen kerran vedetty pois, mistä ei liene suurtakaan vaivaa notaarille kun valmis pohja päätökselle on jo olemassa, päivämäärät vain vaihdetaan. Ja taas rikastui valtio 70 euroa!

Itse asiaan - ennusta päivämäärä koska seuraava avioerohakemus jätetään. Vain yksi ennustus per henkilö, voittaja saa kunnian ja maineen lisäksi valintansa mukaan joko lemmenyön Manalan kanssa tai teoksen EveryWomanin kootut palstakirjoitukset, osat I-III (2000 sivun sidottu laitos)

Itse ennustan että juhannuksena muksitaan taas sen verran että seuraava hakemus jätetään 27. kesäkuuta 2006. kello 13:00 tienoilla.
Viimeksi muokannut Pehmis, 30.05.2006 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie veikkaan että heinäkuun kuudes kuluvaa vuotta.
Geetzu

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi perkele! Hävisin jo 10e tän yhteenpaluun myötä! Siis olin varma, että nyt oltais koko kesä luettu Matin seksileikeistä vieraiden eukkojen kanssa, mutta eipä se taida saada muilta. Villi veikkaukseni: 06.06.06 uusi jo vireille (tai vähintään musta silmä).
Pehmis

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Geetzu kirjoitti:Voi perkele! ... 06.06.06 uusi jo vireille (tai vähintään musta silmä).
Jahans, on taidettu kuunnella liikaa Loordia teitin perheessä! Senkin diaboolinen daami, infernaaliset ennusteesi lienee saatanan siunaamat!
Geetzu

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pehmis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Voi perkele! ... 06.06.06 uusi jo vireille (tai vähintään musta silmä).
Jahans, on taidettu kuunnella liikaa Loordia teitin perheessä! Senkin diaboolinen daami, infernaaliset ennusteesi lienee saatanan siunaamat!
Oon tunnin tääl kahlannu ex-Midan blogia ja pohtinu syntyykö niiden vaavi tuona päivänä. Se alotti!!1 Siitä veikkaus.
PerttiMakimaa

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:... mutta eipä se taida saada muilta.
Minusta Matti on niin vaarallinen kännisekopää, että takuulla saisi vaikka keneltä. Näin niinkuin tällä nykypäivän logiikalla... :roll:

Täytyy kyllä sanoa, että en enää uskonut tähän yhteen palaamiseen. Kyllä näitten liikkeitä on yhtä vaikea seurata kuin sijoittajien.

Veikkaankin, että Matti panee parastaan ja seuraavan kerran ero on haussa vasta juhannuksen jälkeisenä maanantaina heti kun virastot aukeavat. :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Juhannus on hyvä aika tapella ja ryypätä. Veikkaan siis, että seuraava pahoinpitely ajoittuu noille nurkille, samoin avioerohakemus.

(Mitä tässä voi voittaa?)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pehmis

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

PerttiMakimaa kirjoitti:Veikkaankin, että Matti panee parastaan ja seuraavan kerran ero on haussa vasta juhannuksen jälkeisenä maanantaina heti kun virastot aukeavat. :)
Sulla ja McJannella on nyt sama päivä, valitkaa vaihtoehtoiset kellonajat.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja ak »

Eikös tuo puukkohippa ole wanha suomalainen juhannushuvi. Matti lähtee putkaan mistä riittää iltalehden otsikot maanantaille ja tiistaille ja keskiviikkona otsikoidaan tiistaina 27.6. jätetty erohakemus.
Pehmis

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lilo kirjoitti:(Mitä tässä voi voittaa?)
Etkö sä lue mun avauksia, häh? Laittakaan nyt hyvät ihmiset PÄIVÄMÄÄRÄ eikä mitään epämääräisiä NURKKIA.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:(Mitä tässä voi voittaa?)
Etkö sä lue mun avauksia, häh? Laittakaan nyt hyvät ihmiset PÄIVÄMÄÄRÄ eikä mitään epämääräisiä NURKKIA.
Hmm. Tarkistettuani palkinnon (jooojoooojooo, oon ihan lukihäiriöinen ad/hd-narttu) taidan pidättäytyä tarkan päivämäärän mainitsemisesta.

Voitin jo viime kesänä "Millon Matti & Mervi palaa yhteen"-kisan, se riittäköön ja annetaan muillekin mahikset. Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
slam

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja slam »

Onkos tua ehronalaisessa, vai pyrköömässä takaisin vankilaankin peräti? Vai onko viimeisin pahoinpitely painettu villaasella?
bedlam

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja bedlam »

12.9.2006
Feiz

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mun veikkaus että jussin jälkeen on otsikot kehissä taas. Juhannus kun on normi tyypeillekkin rankkaakin rankempi juhla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja aasi »

7.7.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
PerttiMakimaa

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Hmm. Tarkistettuani palkinnon (jooojoooojooo, oon ihan lukihäiriöinen ad/hd-narttu) taidan pidättäytyä tarkan päivämäärän mainitsemisesta.
Itsekin osallistuin enemmänkin periaatteella "en minä näissä koskaan voita" :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:Hmm. Tarkistettuani palkinnon (jooojoooojooo, oon ihan lukihäiriöinen ad/hd-narttu) taidan pidättäytyä tarkan päivämäärän mainitsemisesta.
No daah, pimppaat vain palkinnon eteenpäin!

Vai oliko tämä sittenkin vihjaus heikosta laadusta?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Lilo »

aasi kirjoitti:

No daah, pimppaat vain palkinnon eteenpäin!

Vai oliko tämä sittenkin vihjaus heikosta laadusta?
Tosiaan. Voikin sitten heti alkaa esittää tarjouksia. Tosin KityPimpithän pimppaa kaikkea ihan ilman voittojakin. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Patz

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Patz »

En usko että enää jätetään yhtäkään erohakemusta, seuraava lappu mikä kirjoitetaan on jomman kumman kuolintodistus. Juhannus saattaisi olla otollista aikaa, mutta se kumpi puukottaa on vielä kristallipallosta selvittämättä...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja par-sky »

12.6.2006
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tähän voi vastata vain yhdellä ja oikealla tavalla..... :roll:



EVVK
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Matti ja Mervi, part 406349.03

Viesti Kirjoittaja ak »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200610035198519_vi.shtml

Pikaisella skannauksella taisi löytyä voittaja:
bedlam kirjoitti:12.9.2006
Kumman valitset Pehmiksen lupaamista palkinnoista:
Pehmis kirjoitti:Itse asiaan - ennusta päivämäärä koska seuraava avioerohakemus jätetään. Vain yksi ennustus per henkilö, voittaja saa kunnian ja maineen lisäksi valintansa mukaan joko lemmenyön Manalan kanssa tai teoksen EveryWomanin kootut palstakirjoitukset, osat I-III (2000 sivun sidottu laitos)

Toim huom: jos joku ennusti paremmin mitä en vaan huomannut niin käsi ylös vaan reippaasti.
Vastaa Viestiin