Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Yleinen lätinä jä kitinä

Hemut

joka päivä tai ainakin melkein
8
28%
korkeintaan kerran viikossa (tai karkkipäivänä)
13
45%
isi kerran pakotti
1
3%
silsis on ilkee
7
24%
 
Ääniä yhteensä: 29

silsakenraali™

Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kaverini (joo, joskus oli hetken yksi "kaveri", kun opettaja muodosti parijonon ala-asteella) kutsui namuja joskus hemuiksi, ennenkuin kysytte, urpot!

Onko se hemujen syönti joku seksin, miehen, huomion vai minkävitun korvike? Miksi niitä hemuja on syötävä mieluiten joka päivä, vaikka varmasti tiedätte, että reidet turpoaa ja berbeeri leviää. Sitten äijälle itketään, että taas mulla on huono omatunto, kun popsin niitä hemuja.

No, kertokaa jo!!!
ElanorRaven

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Joka päivä tai ainakin melkein. Eikä edes itketä, kun en kerran pysty vastustaa :D Vastapainoksi sitten kaurapuuroa, porkkanaa ja ruisleipää. Eikä se mulle ole minkään korvike, maistuu vaan hyvältä eikä ilmankaan pärjää :D
Sannnu

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Kyllä mä selitän ainakin sen yhden viikon kerran kuukaudessa, jolloin voisin syödä ylipäänsä ihan mitä vaan hyvää tonnikaupalla hormoneilla. Muutenkin nainen syö usein palkitakseen itseään. Moni nainen on ns. fiilissyöjä. Suklaan syönnillä helpotetaan ikävää, masennusta, kurjuutta, sillä onhan sokeriilla ja etenkin suklaalla mielihyvä keskusta aktivoiva vaikutus.

Suklaa on parempaa kuin seksi!
Edith

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

En syö hemuja enää kovin paljoa, kuukaudessa kumminkin on se yksi viikko, kun pari suklaapatukkaa kyllä menee. Mulla on paremmat nipsut napsittavana. Vieneet makeanhimonkin aika lailla. Mutta rasvanhimoa eivät. I :h: rasva ja Herttoniemen Valintatalon munariisipasteijat.
Viimeksi muokannut Edith, 30.05.2006 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmis

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

No eihän syö. Suklaata ne syö enemmän. Muilta osin minä ja 3 jäljelä olevaa hammastani olemme sitä mieltä, että syön aivan liikaa karkkia.
ElanorRaven

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sannnu kirjoitti:Suklaa on parempaa kuin seksi!
:shock: Siinä on jo aika hurja väite!
Sannnu

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

ElanorRaven kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Suklaa on parempaa kuin seksi!
:shock: Siinä on jo aika hurja väite!
Ääh...mun mielestä seksiä on kaikkialla _niin_paljon että noin niinkuin keskivertoseksin suklaa voittaa 6-0. Seksistä on mennyt kaikki jännitys ja kiinnostavuus noin niinkuin yleiseltä tasolta, kun oikeastaan kaiken voi saada...kuvottavuuksin asti...

(Juu...odottelen jo niitä "sä et varmaan ole saanut hyvää seksiä koskaan veistejä... :D )
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sannnu kirjoitti: Suklaa on parempaa kuin seksi!
Buhahah :D Ensinnäkään, mä en syö hemuja just sen takia että niissä on vaan turhia kaloreita eivätkä ne siis ole ravitsemuksellisesti tarpeellisia. Siis en tarvitse niitä. Toiseksi, nautin mieluummin kohtuullisen kokoisesta perseestä ja jopa hieman ohentuneista reisistä(jee!) kuin siitä että mätän pussillisen jotain turhaa naamaan. Jos nyt rehellisiä ollaan niin eihän satunnainen tai suht useinenkaan napostelu vielä tee pekkaa pahemmaksi, mutta koen sen vaan turhina extrakaloreina ja rahantuhlauksena. Muitten ihmisten karkkeja(erityisesti vaimon hienoja suklaita) saatan (paino sanalla jokusen ;)) suruuni napsia jos tilanne on todella huono. Kerran oli, toista ei :P

Totta on, että ruualla voi palkita itseään. Pitäisi varmaan tehdä jotain palkitsemisen arvoista että voisi syödä jotain hyvää. Kuten opetella lentämään tai valloittaa maailma :roll:
Prepare for the worstest.
Turbohaltija

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Naiset hemuttelee, mies juo raikasta olutta. Näin on evoluutio meidät kasvattanut - turha on taistella tutkainta vastaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti: Muitten ihmisten karkkeja(erityisesti vaimon hienoja suklaita) saatan (paino sanalla jokusen ;)) suruuni napsia jos tilanne on todella huono. Kerran oli, toista ei :P
"Jokusen" :roll: No, mitäpä sitä ei vaimonsa hyväksi tekisi.:wink:

Mulle on sitten vissiin sattunut vastaan tosi herkkuheikkoja miehiä, mutta kyllä ne on mässänneet vielä muakin enemmän. Itseasiassa oma karkinhimo on koko ajan vähentynyt, pitäsköhän huolestua?

Enemmän olen huomioinut mies/naisjakaumaa karkkien laadun suhteen. Miehet syö sellasia ällölöllökarkkeja, naiset kovia ja kirpeitä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Turbohaltija kirjoitti:Naiset hemuttelee, mies juo raikasta olutta. Näin on evoluutio meidät kasvattanut - turha on taistella tutkainta vastaan.


Ei, ei ja ei! Meidän ruokakunnassa minä juon oluet ja mies mussuttaa karkit ja suklaat.

Ollaanko me säännön vahvistava poikkeus vai? :)
"I just had a near-life experience."
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

hoaxie kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Naiset hemuttelee, mies juo raikasta olutta. Näin on evoluutio meidät kasvattanut - turha on taistella tutkainta vastaan.


Ei, ei ja ei! Meidän ruokakunnassa minä juon oluet ja mies mussuttaa karkit ja suklaat.

Ollaanko me säännön vahvistava poikkeus vai? :)
Äh... mun ruokakunnassa mä hoidan molemman velvoitteet 8)

Mahdollisessa, toivottavassa, tulevassa ruokakunnassa nuo asiat taas, minun visioiden mukaan, hoidettaisiin tasapuolisesti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvin harvoin syön karkkia. Joskus kyllä iskee kauhia himo, mutta tosiaan harvoin.
Sisu-pastilleihin jää muuten koukkuun. Kun saa yhren, on saatava koko askillinen :D
hermine

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Suvinen kirjoitti:No voi vittu. Meidän perheessä se on mies joka itkee "lihavuuttaan" ja samalla tunkee kuonoon amatsoonin eläimiä.
Kuulostaa ihan mun exältä... :lol:

Mä mätän karkkia ja pullaa suuhuni ihan vaan siinä toivossa, jos tuo perse kasvaisi ja reidet leviäisi edes vähän. Pakko jotain syödä niin syö sitten mahdollisimman hyvää ja lihottavaa. Hampaatkaan kun ei ole reikiintyvää laatua.

Mun äiti syö vähintään pussin karkkia joka päivä. Joskus olen kokeeksi vienyt sille makeistukusta oikein perhepakkauksia. Puoli kiloa katoaa ihan huomaamatta eikä sille tule edes huono olo. Jäätelön se hotkaisee ennenkuin muut ovat ehtineet saada edes papereita auki. Ja harvalla päälle viiskymppisellä olen nähnyt niin hyvää vartaloa kuin sillä.
Bliss

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:No voi vittu. Meidän perheessä se on mies joka itkee "lihavuuttaan" ja samalla tunkee kuonoon amatsoonin eläimiä.
Meillä asuu samanlainen.
Mä syön karkkia varsin harvoin, ja yleensä sitten tummaa suklaata tai luonnonlakua. Olen monivammainen lisäaineiden suhteen :?
silsakenraali™

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

hermine kirjoitti: Mun äiti syö vähintään pussin karkkia joka päivä. Joskus olen kokeeksi vienyt sille makeistukusta oikein perhepakkauksia. Puoli kiloa katoaa ihan huomaamatta eikä sille tule edes huono olo. Jäätelön se hotkaisee ennenkuin muut ovat ehtineet saada edes papereita auki. Ja harvalla päälle viiskymppisellä olen nähnyt niin hyvää vartaloa kuin sillä.
Tuskin tarkoituksenasi oli asialla kehuskella, mutta...jos tietää ja ymmärtää ravintoasioiden perusjutut, niin en millään muotoa tukisi karkkien yms. edes vähäistä ja säännönmukaista syöntiä.

Jo pelkästään terveydelliset syyt ja erityisesti kakkostyypin diapetes riittävät minulle. Itse en pidä ollenkaan sahanterän lailla vaihtelevasta verensokeriarvosta.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Karkkia tulee syötyä aika paljon, suklaasta en tykkää mitenkään älyttömästi. Tuntuu että mitä kauemmin on ilman mässyjä, sitä vähemmän ne himottaa. Niin ja omakin eksä veti karkkia aivan tolkuttomia määriä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viime lauantaina söin muutaman karkin pahimpaan nälkään kun possun ulkofile tirisi nuotiolla. Tänä vuonna on mennyt kyllä epämääräisen paljon karkkia, kohta jo varmaan pieni pussillinen. Täytyy rajoittaa ettei käy hassusti. Jouluna taisin maistaa suklaan ja joskun kaffeen kanssa toisen, ei enää.


No ei tarvitsekkaan. Palkka tuli ja nyt on mandariineja ja happamia omenia mitä saan onnessani mussuttaa. Kohta saa kirsikoita kohtuu hintaan, happy happy joy joy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
huima

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: Mulle on sitten vissiin sattunut vastaan tosi herkkuheikkoja miehiä
Niin no onhan sun kavereissa sellaisia .... :oops:

Mutta puolustuksen puheenvuoro. Minä pidän ihmisistä jotka ovat tyytyväisiä omaan itseensä, elämäänsä ja maailmaan -- ja voivat ilman natsismia tai hirveitä ripittäytymisiä nauttia pienistä hyvistä asioista elämässä.

Karkit ovat sellainen plus miinus juttu minulle. Niiden tuoma mielihyvä on hyvin lyhytaikainen - joten on turhauttavaa kun karkkia joutuu sitten lappamaan nopeastikin vaikka koko pussillisen turpaan, jos sitä käyttää jonain mielihyvän lähteenä.

Mieluummin palkitsee itsensä hyvällä belgialaisella suklaalla, punaviinillä, hyvillä juustoilla tai jollain muulla joka tarjoaa täyteläisemmän ja pitkäkestoisemman mielihyvän kuin nopea sokeripiikki.
AarneAnkka

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvin harvoin syön karkkia. Joskus kyllä iskee kauhia himo, mutta tosiaan harvoin. Sisu-pastilleihin jää muuten koukkuun. Kun saa yhren, on saatava koko askillinen :D
Samat täällä. Toinen jota menee askikaupalla on Lidlin Bentol-pastillit (vihreä aski). Namnamnamnamnamnam.

Suklaapatukoiden sijaan olen kokeillut vedellä proteiinipatukoita välipaloiksi. Siitä kivoja etteivät ole ällömakeita, ja siinä on nälän terävimmän kärjen vievä täysipainoinen välipala helposti ja nopeasti nautittavassa muodossa. Jääkaapissa pidettyinä niistä tulee sitkeitä, saavat hampaatkin töitä (oikeesti, niitä on kiva pureskellä).
AarneAnkka

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Mieluummin palkitsee itsensä hyvällä belgialaisella suklaalla, punaviinillä, hyvillä juustoilla tai jollain muulla joka tarjoaa täyteläisemmän ja pitkäkestoisemman mielihyvän kuin nopea sokeripiikki.
Saavuta Nirvana ja Sisäinen Onni niin ei tarvi natkuttaa enää mitään nameja, source of endless kicks. Toinen hyvä vaihtoehto olisi semmoinen sähköelektrodi aivoihin, että saisi mielihyvää nappia painamalla. Hyvä dieetti, Olds & Milnerin klassisessa rottakokeessa rotat mieluummin painelivat orkkunappia kuin söivät, ja kuolivat lopulta nälkään. Jos orkkunapin yhdistäisi vielä kuntopyörään niin että polkiessa tulee kicksejä niin a vot, jopas se qnto kohoaisi.
Geetzu

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miehen iltalenkit on kummasti viime aikoina vieny sen tonne makuunin namihyllylle. Tuo aina jonkun pussin täynnä herkkuja, irttikset on ihan parhautta. Ja mahdollisimman limaset ja värikkäät! Pehmot. Kyllä meillä molemmat mussuttaa suht usein namia, mulla se taitaa näkyä hampaissa (ei vielä reikiä mut vihloo välillä niin pirusti) ja miehellä kuulema mahassa. Me syödään joskus karkkia paneskellessakin.
swirl

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kyllä meillä ainakin mies on suurempi herkkusuu kuin minä. Suklaasta en oikein tykkää, se on tunkkaisen makuista. Vain kuukautisten aikana tulee suklaahimo. Karkkeja ostan ehkä kerran kuussa leffakäynnin yhteydessä.
slam

Re: Miksi naiset syövät enemmän hemuja kuin miehet?

Viesti Kirjoittaja slam »

karkkia paljoa jaksa mäystää. mäyriä senkin edestä
Vastaa Viestiin