Kityily

Yleinen lätinä jä kitinä
silsakenraali™

Kityily

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pomps, uusi aihe ennen kuin vanha taikina ehti pellillä edes nousta.

Mitä kityily sinulle on? Ajantappoa? Mielekästä ajatuksienpurkua? Sosiaalisten kontaktien korvaamista? Kaverien kanssa hengailua? Keino pysyä edes jotenkin perillä muusta sosiaalisesta ympäristöstä? Pillun/kullin herutusfoorumi?

Mä kityilen, kun ei ole muuta tekemistä, taukotekemisenä tai multitaskatessa töllön kanssa rinnan. Arvotan kityilyn antaman sosiaalisen panoksen kuitenkin melko alhaalle, toisaalta kityilen usein kun en mitään muuta jaksaisi tehdäkään.
ninnithequeen

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ajantappoa kai. Juu, kyllä mä avaan Kityn heti kun saan aamukahvin vaan eteeni (luen kyllä uutiset siinä samalla).

Ja pitäähän sitä katsoa mitä mussukoille kuuluu, siinä kai se tärkein syy. Ja saa täällä niin pirun hyvät naurut aina välillä, ettei tosikaan.
Bliss

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaurapuuroa aivoille, kun joku duuni jumittaa.
Melkein vastasin, että sosiaalisten kontaktien korvike, mutta enhän mä tarvitse korviketta jollekin, jota ei ole olemassa, eikö?! :D
Ja tähän aikaan kitisen, kun olen puolimatkassa raahautumassa suihkuun. Rauha maassa kun ipana nukkuu ja isäntä on töissä..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsakenraali™ kirjoitti:Pomps, uusi aihe ennen kuin vanha taikina ehti pellillä edes nousta.

Mitä kityily sinulle on? Ajantappoa? Mielekästä ajatuksienpurkua? Sosiaalisten kontaktien korvaamista? Kaverien kanssa hengailua? Keino pysyä edes jotenkin perillä muusta sosiaalisesta ympäristöstä? Pillun/kullin herutusfoorumi?

Mä kityilen, kun ei ole muuta tekemistä, taukotekemisenä tai multitaskatessa töllön kanssa rinnan. Arvotan kityilyn antaman sosiaalisen panoksen kuitenkin melko alhaalle, toisaalta kityilen usein kun en mitään muuta jaksaisi tehdäkään.
Nii mäkin. Mä kans.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Läpänheittoa kavereiden kesken, joskus oikeaa asiaakin. Mä oon saanut tätä kautta monta ihan loistavaa uutta tuttavuutta! ia:lle erikoismaininta :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Työajan kuluttamista lähinnä, turhuuksien syljeskelyä kun ei viitsi yksinkään turista. Myös vinkkien hakemista ja jakamista (no harvemmin) sekä ystävien moikkailemista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuin juustohöylän naimista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
silsakenraali™

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Suvinen kirjoitti:Moneskohan kerta puolen vuoden sisään kun tästäkin aiheesta tehdään kysely?
Vastasit kuitenkin. Loogisuutta, loogisuutta! Ei oo pakko lukea ja muuta diipadaapahörönlörönsittii.
slam

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja slam »

happoa
silsakenraali™

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Suvinen kirjoitti:Taidanpa mennä avaamaan ketjun aiheesta "montako seksikumppania sinulla on ollut".
Ei sun tartte, Rontti kysyy sitä kuitenkin taas kohta. Se aloittaa pitkällä tarinalla elämänsä uudesta vähiten väärästä ja loputtomista hoidoistaan ja lopettaa kysyen mukapuolihuolimattomasti muiden skorauslukemaa.
mustakikkeli

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Teen tätä työkseni.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Yhdellä sanalla melko tyhjentävästi: viihdettä. :idea: :) 8) :wink: :roll: :!:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ElanorRaven

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aika jännää, koska mikään keskustelufoorumi ikinä ei ole imaissut minua näin mukaansa, ja Kitinä ei edes erityisemmin edusta minun yleisiä intressejäni, koska sehän ei oikeastaan erityisemmin edusta yhtään mitään. Ehkä se onkin juuri monipuolisuus, joka tähän koukuttaa... Ja suhteellisen pieni vakkariporukka, jolloin juttu jaksaa pysyä mielenkiintoisena ja ihmisiin voi jopa "tutustua".

Kitinän avulla tapan aikaa, mutta olisi turhan aliarvioivaa sanoa sen olevan pelkkää ajantappoa, koska voisihan sitä aikaa tappaa muuallakin internetin syövereissä, ja täällä ihan oikeasti viihdyn. Jonkun verran tämä jopa korvaa sosiaalisia kontakteja, mutta ei niin huolestuttavissa määrin, etten enää jaksaisi "oikeita" ihmisiä tavata ollenkaan.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja shue »

Ajoittaista hupia.
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsakenraali™ kirjoitti:kullin herutusfoorumi
Tää on niin tätä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RolloTomasi

Re: Kityily

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

korvaa ihmisten tapaamisen. ei tarvitse edes poistua kotoa ja voi olla sosiaalinen.
Vastaa Viestiin