Länsimetro

Yleinen lätinä jä kitinä

Metro Espooseen?

Kyllä
41
91%
Ei
4
9%
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Geetzu kirjoitti:Mä en jaksa seurata hei sittenkään. Mitä ne päättää tai päätti? Kauan mulla nyt on aikaa muuttaa?
Oottaisit ny vaan sitä hinnan nousua ensin. Älä nuolase ennen kun tipahtaa, taivaalta siis.
Geetzu

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jyrki73 kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä en jaksa seurata hei sittenkään. Mitä ne päättää tai päätti? Kauan mulla nyt on aikaa muuttaa?
Oottaisit ny vaan sitä hinnan nousua ensin. Älä nuolase ennen kun tipahtaa, taivaalta siis.
Siinä ei paljoa kuule venailla jos on kiire pois metron alta. (Mä en saa ees tän kämpän rahoja, metrolisä sitäpaitsi menee putkiin, prkl.)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä en jaksa seurata hei sittenkään. Mitä ne päättää tai päätti? Kauan mulla nyt on aikaa muuttaa?
Oottaisit ny vaan sitä hinnan nousua ensin. Älä nuolase ennen kun tipahtaa, taivaalta siis.
Siinä ei paljoa kuule venailla jos on kiire pois metron alta. (Mä en saa ees tän kämpän rahoja, metrolisä sitäpaitsi menee putkiin, prkl.)
Livin' in the box? Avautusit vähän tätä ei oo suunniteltu ku vasta viimeset 50 vuotta, elä viitti olla tollanen jurtti"
Odotan mielenkiinnolla Soukan, Kontulan ja Mellunmäen asujaimistojen risteymiä? Tuleeko sieltä uusia väriyhdistelmiä siipiin vai jäävätkö ne vaaleanharmaiksi vai muuttuuko peräpään muoto? Meillähän on yksi siirtoistutus jo menossa, kun Ninnin perhe on jostain Soukasta Kivikkooon muuttanut.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sä nyt oot Niba ihan ääliö. Mitä se sua liikuttaa jos liikun metron alta pois. On tässä varmaan kymmenisen vuotta aikaa vielä, ja ehkäpä muutan jopa pois maasta, jolloin rahoillani ei edes tätä typerää putkua rakenneta. Tai ehkä Laru on jo oma valtionsa tossa vaiheessa, mistäs sen tietää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Lolita »

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Meillähän on yksi siirtoistutus jo menossa, kun Ninnin perhe on jostain Soukasta Kivikkooon muuttanut.
Meidän perheemme ei muuttanut Soukasta Kivikkoon. Minä muutin Soukasta Herttoniemeen, josta Puotilaan ja sitä kautta tänne Kivikkoon. Ja vaikka itse olen ehkä joskus asuinpaikkani maininnut täällä, kiva että sitä huutelet aina.
Elukka

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Lehti Tietää:

http://lehti.samizdat.info/2006/09/26/1771/
:rofl:
Nyt on sitten sen "paremman väen" pakko muuttaa entistä kauemmas länteen - tai Vantaalle.
No, ehkä Grankullan ympärille sentään saadaan rakennettua riittävästi hainhammasaitaa ja kk-torneja, että pysyy keskituloinen hollituvanväki poissa edes tuosta viimeisestä lintukodosta.
Geetzu

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elukka kirjoitti:Nyt on sitten sen "paremman väen" pakko muuttaa entistä kauemmas länteen - tai Vantaalle.
Älä nyt oikeesti viitisisisisi. Ei ole koskaan pakko, Sipookin houkuttelee enemmän.
Elukka

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Nyt on sitten sen "paremman väen" pakko muuttaa entistä kauemmas länteen - tai Vantaalle.
Älä nyt oikeesti viitisisisisi. Ei ole koskaan pakko, Sipookin houkuttelee enemmän.
Aha.
No, pappa betalar vaan teillekin silti.

Vaan mikäpä estäisi Vantaata harrastamasta luovaa kaupunkisuunnittelua ja perustamasta vaikka kokonaista eliitin Gated community -kaupunginosaa Espoon metron uhreille?
Samalla voisi lakkauttaa kaikki bussilinjat sinne päin, ettei nurkkiin vaan vahingossakaan pesiydy köyhiä.

Sipoolla on tietysti se etu puolellaan, että siellä asuu ennestäänkin suurimmaksi osaksi "Privat område - tillträde förbjuden!"[1] -snobeja.

[1] Pakkoruåtsia ulkomuistista, pahoittelemme kielioppi- ja kirjoitusviheritä.
Geetzu

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Näinpä aamulla jonkun ässämersun takapaksissa tarran "JÄTTÄKÄÄ SIPOO RAUHAAN!" - hassutti. :]
imbesiili

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Sipoo kiristää pipoo.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti:Näinpä aamulla jonkun ässämersun takapaksissa tarran "JÄTTÄKÄÄ SIPOO RAUHAAN!" - hassutti. :]
Edustan vastapuolta. Niinpä haluaisinkin autooni tarran "ANSCHLUSS NYT!". Mitä pikemmin, sen parempi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Meillähän on yksi siirtoistutus jo menossa, kun Ninnin perhe on jostain Soukasta Kivikkooon muuttanut.
Meidän perheemme ei muuttanut Soukasta Kivikkoon. Minä muutin Soukasta Herttoniemeen, josta Puotilaan ja sitä kautta tänne Kivikkoon. Ja vaikka itse olen ehkä joskus asuinpaikkani maininnut täällä, kiva että sitä huutelet aina.
Et kai sentään häpeä asuinpaikkaasi, minäkin asuin siellä pitkään. :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Lehti Tietää:

http://lehti.samizdat.info/2006/09/26/1771/
Ihan kiva teksti, mutta kyllä Espoossakin on työttömiä, mutiaisia, alkoholisteja, narkkareita, asunnottomia jne. kyllä täältä pesee..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Länsimetro

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Et kai sentään häpeä asuinpaikkaasi, minäkin asuin siellä pitkään. :lol: :lol:
En toki, rauhallista ja kaunista seutua, pois en tahdo muuttaa ikuna. Paitsi sitten joskus maalle.

psssst...eikös PetriFB asunu tääl joskus kans

;)
Vastaa Viestiin