Viihdytkö työssäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä

No, viihdytkö?

Rakastan työtäni.
8
13%
Ihan kivasti menee.
37
60%
Enempi ikävän puolelle kallistuu.
9
15%
Vihaan työtäni.
5
8%
En ole työssä.
3
5%
 
Ääniä yhteensä: 62

mustakikkeli

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

martza kirjoitti:...
Melkku ja Tulkku halusivat vain sanoa että pidä se kynttilä pill... eiku vakan alla. Muuten muille tulee kademieli. Jutuistasi ehkä huokuu joidenkin mielestä sellainen lälläslää-meininki.

Niin ja minun kahvimukissani muuten lukee "WANHA!!11!1"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mukavaa on: on haasteita ja vaihtelua, pomo ja muu ryhmä on levällään ympäri Suomen, olen tässä kaupungissa yksin joten kukaan ei vahdi, matkustelua tulee sopivasti kotimaassa ja ulkomailla ja saan tehdä asiat siinä järjestyksessä ja silloin kun haluan. Lisäksi voin työskennellä Tampereella, Jyväskylässä ja Helsingissä mieleni mukaan ja Helsingissä tstossa tai kotona.

Ainoa ikävä asia on että yks tyyppi pistää kapuloita rattaisiin oikeen urakalla. En esim ole mukana jakelulistoilla joilla mun pitäs olla koska tämä tyyppi ei suostu mua sinne lisäämään. Tämä tyyppi on assistentti kahdessa organisaatiossa joiden jäsen olen. Tyyppi on nimetty tuttavallisesti töh assariksi joten kaikki kaverinikin tietävät mitä odottaa kun aloitan "arvaapa mitä töh assari teki tänään". Muuten ois ihan sama mutta en pysty tekemään työtäni kunnolla näiden kahden organisaation suhteen koska en saa kaikkea tarvittavaa tietoa. Kahden muun organisaation kanssa ei ole mitään ongelmia. Onneksi pääsen töh assarista eroon kun nämä kaksi organisaatiota joissa hän on töh assarina siirretään kollegalleni. Ikävää vaan että kollegani joutuu sitten kapuloimaan rattaissa. Ajattelinkin ehdottaa pomollemme että jos ei perushommat toimi niin mejän hommat näille organisaatioille loppuu. Hoitakoon keskenään sitten asiansa, me tehdään työt niille organisaatioille jotka toimii ja antaa mejän tehä työmme kunnolla. Saas nähä meneekö läpi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mun kahvimukissa lukee: "Mitä pahaa olen tehnyt, kun minulla on tällainen työpaikka?"
Mistä noita saa?! Tahtoo!!!!!!!!11111
Kaupasta varmaan :)

Itse sain lahjaksi pikkuveljeltäni muutama joulu sitten.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

bedlam kirjoitti:
Melnais kirjoitti:bedlam puhuisi öisin suomea
Nyt olet selityksen velkaa!
Pahus etten millään paikallistanut niitä lukuisia ruotsia etäisesti muistuttavia kommentteja jotka ilmaantuvat ketjuihin öisin. Sensijaan löysin yhtälailla oudon esimerkin:
bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Oululaisten kollektiivinen tajunta on mitä ilmeisemmin seonnut.
TÄH? Mä oon väsynyt, puhu nyt suomea mies!
Tämän vuotinen korvasienisato oli runsas ja kaikkiaan kesästä on odotettavissa hyvä sienikesä, mikäli kosteutta saadaan riittävästi myös myöhemmin kesällä
Hyvä vaan että pään kaaos tulee tekstinä ulos. :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kolmas kerta tänään kun repeän Beddikselle :rofl:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Melnais kirjoitti: Nyt on kotoisa olo taas! Ei tavaramerkkiään saa noin vain hyljätä. Mitä siitä tulisi jos minä yhtäkkiä olisin kiinnostunut vain tekniikasta, bedlam puhuisi öisin suomea tai Pehmis myöntäisi olevansa väärässä. Persoonilla ei saa olla liikaa sävyjä.
En mä mun tavaramerkkiä mihinkään hylkää.
Ajattelin vaan, että täällä ei saa kuin valittaa. Onnesta sun muusta kirjoittaminen aiheutta paniikkia näitten luusereitten kohdalla. :wink:
mustakikkeli kirjoitti: Melkku ja Tulkku halusivat vain sanoa että pidä se kynttilä pill... eiku vakan alla. Muuten muille tulee kademieli. Jutuistasi ehkä huokuu joidenkin mielestä sellainen lälläslää-meininki.

Niin ja minun kahvimukissani muuten lukee "WANHA!!11!1"
Voi Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Tervetuloa sitten ns. Wanhojen joukkioon.

Mä tykkään olla Wanha ja paljon kokemuksia omaava Mies. Nuoruuteni oli ihan tarpeeksi raju ja nautin siitä nuoren lailla silloin kuin nyt nautin Wanhuudestani, keski-ikäisenä.
Karmee sana tuo Wanha.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Melnais kirjoitti:Pahus etten millään paikallistanut niitä lukuisia ruotsia etäisesti muistuttavia kommentteja jotka ilmaantuvat ketjuihin öisin. Sensijaan löysin yhtälailla oudon esimerkin:
Kaikki tekstiulostuksenihan ovat aivan selviöitä minulle itselleni, vika on siinä etteivät muut käsitä tuota hienosti jalostunutta ja monivyyhteistä ajatusvirtaani...!
Kid

Re: Viihdytkö työssäsi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kyllä mä useimmiten viihdyn. Mukavat työkaverit ja pääosin mukavia asiakkaita. Joskus vaan tulee niitä päiviä että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin.
Neppasin et ihan kivasti menee.
Vastaa Viestiin