Paras mainos

Yleinen lätinä jä kitinä
WanhaPervo

Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kuva

tätä kuvaa (kadunvarsimainoksissa on vain 2 oikeanpuoleista naista) on tullut autoillessa tuijotettua todella tarkasti.

Jotakin oudon kiihottavaa tuohon kuvaan liittyy. Nimenomaan siihen kaduvarsikuvaan jossa on vain kaksi oikeanpuoleista naista. Tämä kuva on sitä huonompi, nuo kaksi vasemman puoleista eivät siihen sovi.
Tsaari

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Onhan tuossa ihan kivan näköisiä tyttöjä, mitähän mainostavat? Saiko ko mainos sinut ostamaan tuotetta?
Viimeksi muokannut Tsaari, 02.06.2006 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tykkään siitä puhelinjuttumainoksesta, jossa on vatsakas setä, joka saa samaan hintaan vatsaan puolet lisää.
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Tsaari kirjoitti:Onhan tuossa ihan kivan näköisiä tyttöjä, mitähän mainostavat? Saiko ko mainos sinut ostamaan tuotetta?
Mainostavat Nivean selluliittigeeliä http://www.nivea.fi/frameset.php
En onneksi itse tarvi :D

Jos joku oikeasti kehittäisi geeliin, jolla saisi tuollaisia tuloksia, niin hän olisi kyllä Nobelin lääketieteen palkinnon ansainnut.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

WanhaPervo kirjoitti: tätä kuvaa (kadunvarsimainoksissa on vain 2 oikeanpuoleista naista) on tullut autoillessa tuijotettua todella tarkasti.
Juu, mäkin jäin viimeksi eilen tsiigaileen noita koipia. Mainiot. Ottaisin tommoset joo.
Prepare for the worstest.
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

nowaysis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: tätä kuvaa (kadunvarsimainoksissa on vain 2 oikeanpuoleista naista) on tullut autoillessa tuijotettua todella tarkasti.
Juu, mäkin jäin viimeksi eilen tsiigaileen noita koipia. Mainiot. Ottaisin tommoset joo.
Tuo kuva on muutenkin sitä ulkomainoskuvaa huonompi. Ulkomainoskuvassa koivet näkyvät jalkateriin saakka.

*huohottaa*
bedlam

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oma huomio kiinnittyi ulkomainoksessa vain siihen, että ompa rankasti fotosopattu kuva. Näyttivät enemmän piirroshahmoille.
mustakikkeli

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Paras mainos, kun siinä on vähän mallikoipia? Eihän tuossa ole edes mitään kummempaa ideaa tai omaperäisyyttä (juu juu, on ne perät ihan omat).

Se "kärpänen voittaa sammakon"-mainos on ihan ok, ainakin ekalla kerralla. Jostain syystä myös maraton-vaippamainos on jokseenkin huvittava. Omo-, Siwa- ja Valintatalomainokset ovat silkkaa kauheutta. Cilit Bäng: Lika, Sotta ja Pytty onkin jo tarkoituksellista cämppiä.
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

bedlam kirjoitti:Oma huomio kiinnittyi ulkomainoksessa vain siihen, että ompa rankasti fotosopattu kuva. Näyttivät enemmän piirroshahmoille.
Ilonpilaaja!
Leila

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Leila »

WanhaPervo tykkää, kun tytöt tossa tolleen läheikkäin ihkusti pitää yhdessä niiiiiiiiin hauskaa!! Tuollaisia mainoksia, jossa tytöt pitävät keskenään kivaa ilman miehiä, on ollut viime aikoina useita.

Minä pidän kanssa siitä maraton vaippamainoksessa, missä lapset juosta hynttäsevät. Ja kaamea kapula on parempaa hauskuutta kuin monet viihdeohjelmat, varsinkin se missä on ne ruotsinsuomalaiset nuoret: "Hej Bamse, kom och baila!" "Jag kan inte, jag har kaamea kapula."
Bliss

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Oma huomio kiinnittyi ulkomainoksessa vain siihen, että ompa rankasti fotosopattu kuva. Näyttivät enemmän piirroshahmoille.
Persana, ehdit ekana :D
Photoshop taitaa olla alan menestynein maskeeraaja :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Photoshop taitaa olla alan menestynein maskeeraaja :wink:
Ilmankos mun kuvat on aina aika rumia. Mä en tajunnut, että niitä pitää ensin parannella koneella :doh: Tähän asti olen aina syyttänyt kameraa ja kasvojen outoja ulottuvaisuuksia. Katsotaan mitä saa aikaiseksi illalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Leila kirjoitti:.
Ja kaamea kapula on parempaa hauskuutta kuin monet viihdeohjelmat, varsinkin se missä on ne ruotsinsuomalaiset nuoret: "Hej Bamse, kom och baila!" "Jag kan inte, jag har kaamea kapula."
Kaamea kapula -mainokset ovat hyviä! Oma suosikkini on sarjan ensimmäinen (?) missä mies rynkyttää Yökerho "Takapesän" ovea kaamean kapulan takia.
Sudenhenki

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Photoshop taitaa olla alan menestynein maskeeraaja :wink:
Ilmankos mun kuvat on aina aika rumia. Mä en tajunnut, että niitä pitää ensin parannella koneella :doh: Tähän asti olen aina syyttänyt kameraa ja kasvojen outoja ulottuvaisuuksia. Katsotaan mitä saa aikaiseksi illalla.
Kuules! Sen homman nimi on "true story", niin minullakin! :)
Tsaari

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Golden Capin astronauttimainos on kanssa aika hauska.
Minusta sen tyypin joka teki siihen mainokseen sen biisin olis kannattanut tehdä siitä ihan kokonainen biisi. Varmaan pyöris jonkin radiokanavan soittolistalla taajaan.
Tsaari

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Golden Capin astronauttimainos on kanssa aika hauska.
Minusta sen tyypin joka teki siihen mainokseen sen biisin olis kannattanut tehdä siitä ihan kokonainen biisi. Varmaan pyöris jonkin radiokanavan soittolistalla taajaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Leila kirjoitti:Ja kaamea kapula on parempaa hauskuutta kuin monet viihdeohjelmat, varsinkin se missä on ne ruotsinsuomalaiset nuoret: "Hej Bamse, kom och baila!" "Jag kan inte, jag har kaamea kapula."
Asiaa... tälle minäkin nauran jokikinen kerta :D Osu ja uppos.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Sinkkumatti

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Paras? Ei, mutta ylivoimaisesti kammottavin on se mainos naisten alapään ph-arvon tasapainottajasta. :laatta:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tuplan poisto.
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.06.2006 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:Paras? Ei, mutta ylivoimaisesti kammottavin on se mainos naisten alapään ph-arvon tasapainottajasta. :laatta:
Aina kun se tulee, minä kovaan ääneen kysyn: Mikä ihmeen alapää? VITUSTAKO se puhuu?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Aina kun se tulee, minä kovaan ääneen kysyn: Mikä ihmeen alapää? VITUSTAKO se puhuu?
Moskovastahan se.

Koskahan tulee mainos miehille. "Kärsitkö kivuliaista peräpukamista, rapsiiko verta käsille kun pyyhit persettäsi, onko sontiminen tuskallista? Käytä Cornholio Killleriä tuhoamaan peräpukamasi!"
RuNkkuTonttu

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Aina kun se tulee, minä kovaan ääneen kysyn: Mikä ihmeen alapää? VITUSTAKO se puhuu?
Moskovastahan se.

Koskahan tulee mainos miehille. "Kärsitkö kivuliaista peräpukamista, rapsiiko verta käsille kun pyyhit persettäsi, onko sontiminen tuskallista? Käytä Cornholio Killleriä tuhoamaan peräpukamasi!"
Mistä tuota voisi ostaa? Suositteletko?
ninnithequeen

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikäs ammattiliiton mainos se on ku äijät leikkii apinoita metässä ja paha pomo "gorilla" komentaa niitä? Musta se on hauska.

Ja noi "kaamee kapula"-mainokset on kaikki hauskoja.

Ja se Atrian "Muistatko kun oltiin Möttösten mökillä?" (vai mikä lie) saa aina hymyn suupieliin.
bedlam

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja bedlam »

http://www.glennferon.com/portfolio1/

Tuoltapa voi tsekkailla esimerkkejä siitä, kuinka paljon mainoskuvia itse asiassa retusoidaankaan. Alkuperäisen kuvan näkee viemällä osoittimen kuvan päälle.
Bliss

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:http://www.glennferon.com/portfolio1/

Tuoltapa voi tsekkailla esimerkkejä siitä, kuinka paljon mainoskuvia itse asiassa retusoidaankaan. Alkuperäisen kuvan näkee viemällä osoittimen kuvan päälle.
Toi on loistava sivu!
Eipä ole mallienkaan pyllyt ihan virheettömiä :wink:
Vastaa Viestiin