Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Yleinen lätinä jä kitinä

Ärsyttätkö ihan sama -ihmiset?

Kyllä
23
82%
Ei
5
18%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nykyään tuntuu olevan muotia hyväksyä ja ymmärtää kaikkea. Mistään ei saa sanoa halaistua sanaa ilman, että tulee leimatuksi ahdasmieliseksi tai muuksi vastaavaksi. Vallitseva kanta on siis ihan sama -ihmisten. Tämän ilosanoman seurauksena lapset kasvavat kuritta kunniattomaan kuolemaan, Sodoman ja Gomorran henkinen perintö toteutuu päivä päivältä paremmin, heikot sorrutetaan ja lupauksista ei pidetä kiinni, koska se on aivan sama ja jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ynnä kaikki on oikein, ei ole väärää. Ärsyttävätkö sinua ihan sama -ihmiset, lienee selviö, että minua he ottavat päähän ihan erityisesti.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Riemumieli kirjoitti:Ärsyttävätkö sinua ihan sama -ihmiset, lienee selviö, että minua he ottavat päähän ihan erityisesti.
Ihan sama.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mua ärsyttävää enemmän ihan sama-ihmiset, joille ei olekaan ihan sama, vaan pitäisi arvata mitä he haluavat. sitten jos arvaa väärin, tai olettaa että heille on tosiaan ihan sama, niin joutuu kuuntelemaan jupinaa loppuillan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sinkkumatti

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

par-sky kirjoitti:mua ärsyttävää enemmän ihan sama-ihmiset, joille ei olekaan ihan sama, vaan pitäisi arvata mitä he haluavat. sitten jos arvaa väärin, tai olettaa että heille on tosiaan ihan sama, niin joutuu kuuntelemaan jupinaa loppuillan.
Eikö naisten kanssa keskusteleminen olekin ihanaa?
ninnithequeen

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:mua ärsyttävää enemmän ihan sama-ihmiset, joille ei olekaan ihan sama, vaan pitäisi arvata mitä he haluavat. sitten jos arvaa väärin, tai olettaa että heille on tosiaan ihan sama, niin joutuu kuuntelemaan jupinaa loppuillan.
Eikö naisten kanssa keskusteleminen olekin ihanaa?
Myönnän!

Tuhahdan hyvin usein kiukuspäissäni miehelleni että ihan sama....
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ihan sama ei tarkoita samaa kuin asioiden ymmärtäminen. Se tarkoittaa maksimaalista laiskuutta ja yksinkertaisimpienkin päätösten ja mielipiteiden omaksumista muilta ettei vain oma aivokapasiteetti pääse kulumaan.

Ihan sama-mies ei pääse ensitreffejä pidemmälle, ihan sama-naisesta voi tulla hyvänpäiväntuttu, kunhan minä sanon hänelle että päivä on hyvä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ärsyttävätkö sinua ihan sama -ihmiset, lienee selviö, että minua he ottavat päähän ihan erityisesti.
Ihan sama.
Näin muuten luki sun kaveripyynnössä aikoinaan:
"en oikeen ymmärrä mitä virkaa näillä on. mut oot vaan niin ihQ et ihasama. =D"

Hehe.
Leila

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ihan sama-ihmiset ärsyttävät yhtä paljon kuin nekin, jotka kovaan ääneen kaakottavat omia käsityksiään yleisinä totuuksina. Mutta kyllä se joku roti ja järjestys pitää elämässä olla eikä mennä vaan eteenpäin kuin pullopersesika.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ihansamat ärsyttää just sillon ku se ei ookaan ihan sama. Mun hellu on "ihansama" ku pitää ruokaa päättää. Jos kysyn että mitä ruokaa sais olla niin "ihansama". Viimeksi ehdotin kesäkeittoa (on hänen inhokkiaan) ja yhtäkkiä asia ei ollutkaan ihan sama. Olen tässä muutaman kuukauden harrastellut sellaista että jos hän kysyy mitä ruokaa pitäisi tällä kertaa tehdä niin vastaan "ei kalaa, muuten ihan sama". Yleensä menee vaikean kuuloiseksi mutta ikinä ei olla ruotta jääty.

Minä sanon ihan sama silloin kun mulle on ihan sama. Kaverit ja perhe tietää että jos ei ole ihan sama niin multa tulee kyllä mielipide asiaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
hermine

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja hermine »

par-sky kirjoitti:mua ärsyttävää enemmän ihan sama-ihmiset, joille ei olekaan ihan sama, vaan pitäisi arvata mitä he haluavat. sitten jos arvaa väärin, tai olettaa että heille on tosiaan ihan sama, niin joutuu kuuntelemaan jupinaa loppuillan.
Joo todellakin. Ja suurin osa tuntemistani tällä tavalla käyttäytyvistä ihmisistä on miehiä.
Elukka

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No on sitä joku roti oltava sentään, ei kaikki voi olla "ihan sama".
segma

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:
par-sky kirjoitti:mua ärsyttävää enemmän ihan sama-ihmiset, joille ei olekaan ihan sama, vaan pitäisi arvata mitä he haluavat. sitten jos arvaa väärin, tai olettaa että heille on tosiaan ihan sama, niin joutuu kuuntelemaan jupinaa loppuillan.
Joo todellakin. Ja suurin osa tuntemistani tällä tavalla käyttäytyvistä ihmisistä on miehiä.
Ja suurin osa näistä "ihan sama" -tuhahtelijoista (kun asia ei TODELLAKAAN ole ihan sama, vaan käytännössä ihan eri) on sitten naisia. Kumpi on pienempi paha? Se, että "ihan sama" pätee 90%:sesti vai että se pätee 0,2%:sesti? Kuka valehtelee enemmän, mitä?
hermine

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja hermine »

No mun kokemusteni mukaan noi tuhahtelijat ja mököttäjät on yleensä ihan samoja ihmisiä. Kai tuokin on jonkinlaista kieroutunutta vaatimattomuudeksi naamioituvaa huomionhakuisuutta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mua ärsyttää lähinnä se, jos sanon johonkin juttuun Ihan sama, ja vastapuoli ei usko että tarkoitan sitä kanssa.

Nuo aiemmin mainitut Ihan sama -teeskentelijät eivät niin ärsytä - ehkä siksi ettei minulla ole lähipiirissä moisia, joten tällaiseen käytökseen törmätessäni lähinnä huvitun. Oikeasti mielipiteettömätkään eivät varsinaisesti ärsytä, mutta eivätpä ole erityisen stimuloivaa seuraakaan. Siis luonnollisen poistuman kautta kaveripiiristä ulos.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:Nykyään tuntuu olevan muotia hyväksyä ja ymmärtää kaikkea. Mistään ei saa sanoa halaistua sanaa ilman, että tulee leimatuksi ahdasmieliseksi tai muuksi vastaavaksi. Vallitseva kanta on siis ihan sama -ihmisten.
Miten niin ainoat vaihtoehdot ovat:
1. olla hyväksymättä tai ymmärtämättä erilaisuutta, ja
2. olla olematta mitään mieltä mistään?

Aika kielteinen maailmankuva äijällä.
Bliss

Re: Ärsyttävätkö ihan sama -ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Puuttuu "Ihan sama"-vaihtoehto.
Mua ärsyttää ihmiset yleensä, täysin riippumatta mielipiteistä tai asenteista.
Vastaa Viestiin