Suklaata ja salmiakkia

Yleinen lätinä jä kitinä

Itse olen..

Miesten mies ja syön salmiakkia mielummin
10
18%
Mies, mutta ruskean setin mestari
9
16%
Nainen, ja suklaa on rakastajani
12
22%
Nainen ja ihan vittuillakseni preferoin salmiakkia
13
24%
Pölvästi, joka ei osaa sanoa kummasta pitää enemmän
11
20%
 
Ääniä yhteensä: 55

hermine

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pehmis kirjoitti:Mulla on sellainen yleinen tuntemus, että suklaa on makeismaailman ykkönen hyvin suurelle osalle naisia kun taas salmiakki miehille.
Musta taas tuntuu, että ihan päinvastoin. Salmiakki on oikeasti paljon parempaa, eikä edes vittuilun vuoksi.
Pehmis

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Ehkä kohderyhmä on liian nuori :think:

En tunne yhtään nelikymppistä naista, joka pitäisi salmiakista, mutta melkein kaikki ovat persoja suklaalle. Ja suklaahan on naisille seksin korvike, nuoret naiset saavat useammin :P

Ilmeisesti käsitykseni on jossain määrin väärä, miehet eivät välitä maitosuklaasta, mutta hyvin tumma tuntuu maistuvan.
Viimeksi muokannut Pehmis, 09.06.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Suklaaaaaaaaaaaata.... Nam!

EDIT: Täytyy vielä tähdentää, että vaikka Fazerin sininenkin kyllä maistuu ja oikeastaan mikä tahansa muu suklaa, niin kyllä silti tumma suklaa on kaiken ylittävää parhautta. Mitä kitkerämpää, sen parempaa. Tosin Maraboun tumma suklaakin oli positiivinen yllätys, vaikka kaakaota olikin vain 44 % tjsp.
Ja eilen löysin kaupasta jotain limited edition -Daimia, joka oli maitosuklaan sijasta tummasta suklaasta. Oli hyvää! Valkosuklaisena oli myös, mutta valkosuklaata en ole voinut enää sietää sen jälkeen, kun kersana söin itseni aivan huippuähkyyn, kun isä toi Lontoosta tuliaisena jonkun tiiliskiven kokoisen valkosuklaamöhkäleen.
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 09.06.2006 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elukka kirjoitti:70% suklaaseen.
Suklaan pitää olla juuri tätä, jos nyt yleensä suklaata syö.

Muuten kaikki mahdolliset ja mahdottomat salmiakit tänne, kiitos!
Salmiakkiaakkoset on ykkönen, Salta Fisk heti perässä :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Preferoin vittuillakseni salmiakkia. Maitosuklaa nyt on ihan hanurista,se on kersoille. Kersoille,joilla ei ole hyvää makua.
Prepare for the worstest.
Turbohaltija

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Raikas olut maistuu. Olen amfibioajoneuvo.
hermine

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pehmis kirjoitti: En tunne yhtään nelikymppistä naista, joka pitäisi salmiakista, mutta melkein kaikki ovat persoja suklaalle.
Mä tunnen. Ja 60-70 -vuotiaitakin. Ja samanikäisiä miehiä, jotka ovat hulluna suklaaseen. Harmi kun en enää opiskele tilastotiedettä, tässä olis ollut aivan loistava harjoitustyön aihe peruskursseille...voisi pohtia myös, jakautuuko suklaan/salmiakinhimo sukupuolen lisäksi esim. iän tai tulotason mukaan.
Edith

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minä syön vain suklaata.
mustakikkeli

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pehmistä hieman kompatakseni on todettava että se mitä olen käynyt erinäisten naisten kanssa elokuvissa, heidän makeispussiinsa on tuntunut eksyvän paljon vähemmän salmiakkikaramelleja kuin minulla. Siis sellaisia perussalmiakkeja kuten merkkareita, suolalantteja yms. Sen sijasta se monesti täyttyy kaikenlaisilla happamilla ja kirpeillä hedelmämakeisilla yms., joita en voisi kuvitella pistäväni omaan suuhuni.

Eräs exä tosin piti paljon salmiakkipääkalloista, mutta vain pienissä määrissä. Muunlaista salmiakkia hän ei erityisemmin tuntunut himoitsevan. Lisäksi mitä muistelen lapsuuttani, äitini piti minulta maistamaansa salmiakkimerkkaria liian väkevän makuisena, ei pitänyt. Suklaasta hän kyllä piti.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 09.06.2006 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ebola

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mä en oikeastaan syö muuta makeaa kuin suklaata, voisin elää suklaalla ja kokiksella, valitettavasti ei vain ole kovin terveellistä, joten pitää passata.
Edith

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Edith »

Suvinen kirjoitti:Suklaata. Salmiakki ei ole mitään karkkia, eihän se ole edes makeaa!
Ihan samanlailla voisi laittaa vastakkain suolapähkinät ja suklaan. Tai sipsit ja suklaan. Tai sillin ja suklaan. Tai..
Täydet komppikset! Salmiakki on tasan yhtä kamalaa kuin silli.
Herra Manala

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Paha sanoa. Salmiakkia on kaapissa useammin (koska suklaa loppuu nopeammin). Yleensä jos tulee salmiakin- tai suklaanhimo, niin tuntuu kyllä että suklaanhimo olisi voimakkaampi. Joka tapauksessa salmiakiksi kelpaa ainoastaan turkinpippurit tai halvan salmiakit ja suklaaksi kelpaa parhaiten yli 50% kaakaopitoisuuden omaavat. Suklaan tai salmiakin pitäminen "karkkina" kuulostaa vähän samalta kuin pitäisi porkkanaa ja purjoa hedelmänä.
tonttu

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Salmiakkia, kiitos!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaikka valkoinen suklaa ja marabou maistuvatkin hyvin, löytää mun taskusta melkein aina turkinpippuripussin. Nam. Yks pussi saattaa kestää melkein viikon jos mies ei löydä sitä ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

useinmiten suklaa.

...siitä tulikin mieleen että suklaamousse odottelee jääkaapissa.
Taidankin hipsiä katselemaan elokuvia sen seurassa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja nexie »

Se vähän riippuu. Erityisesti tumma suklaa luokitellaan subjektiivisella asteikolla äärimmäisen nautinnolliseksi, mutta harvemmin siihen tulee sellainen himo, että levy päätyisi kertakulutukseen. Jos taas hyvää salmiakkia on tarjolla, sitä tulee imutettua kitalaki kipeänä. Mutta näin tapahtuu erittäin harvoin, joten määrällisesti taidan silti nauttia enemmän suklaata.

Btw. Ellen väärin muista, Fazer taisi joskus tarjota salmiakkisuklaata :think:
Don't Panic!
sanctus

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Olen kanssa huomannut, että neiti tosiaan imisi niin paljon kuin ehtisi suuhun panna, laittaa ja asettaa. Henkilökohtaisessa elämässäsi taitaa olla menossa pula-aika, puute ja vakava vaje.

*merkitään ylös, kuten aiemminkin*
nexie kirjoitti:Jos taas hyvää on tarjolla, sitä tulee imutettua kitalaki kipeänä. Mutta näin tapahtuu erittäin harvoin, joten määrällisesti taidan silti nauttia enemmän suklaata.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja tuike »

Salmiakki on ehdottomasti parasta!!
Suklaanhimo yllättää joskus, mutta harvoin.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Noriyumi

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Suklaan pallotin. Tosin eilen kun vedin suklaata pitkästä aikaa, ei se ollutkaan niin hyvää. Varmaan mieletön sokerin määrä teki sen, että juuri muuta ei maistunut kuin sokeri. Plööh.
Patz

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja Patz »

Suoraan sanottuna en välitä erityisemmin kummastakaan. Olen pehmeiden ja kirpeiden hedelmäkarkkien nainen.
pajazzo

Re: Suklaata ja salmiakkia

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Kyllä kallistun salmiakin puolelle. Suklaista suurin herkku on valkoinen suklaa, joka kuulemman mukaan ei ole suklaata alkuunkaan... Salmiakkiin olen jokseenkin koukussa. Sitä ei kuitenkaan saa sekoittaa jäätelöön eikä mihinkään muuhunkaan. Karkin mallisena parhaimmillaan!
Vastaa Viestiin