Pidätkö oluesta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Suhteeni olueen

Olen mies ja maistuu kyllä
27
47%
Olen nainen ja ryystän bisseä(kin)
17
29%
Olen nainen, enkä välitä oluesta
14
24%
 
Ääniä yhteensä: 58

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Mutta: kaljapusut ovat nykyään jostain syystä nam.
:rofl:
Onko olemassa aihetta, johon sie et sais jotain fyysisen kanssakäymisen muotoa liitettyä? =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mutta: kaljapusut ovat nykyään jostain syystä nam.
:rofl:
Onko olemassa aihetta, johon sie et sais jotain fyysisen kanssakäymisen muotoa liitettyä? =D
No ku väkisin tungen ni onnistun tässä hei! Valittu linja! :p
Ei mutta Aiheesta: joskus muinoin käänsin selän kaljalta haiseville kotiin sänkyyn ryömiville ukkel(e)ille, nykyään syöksyn päälle ja pussaan siihen asti kunnes toinen teeskentelee pahaa oloa ja oksutarvetta. Horrrmoonit tai jotain, bissen maku huulilta nam.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti: nykyään syöksyn päälle ja pussaan siihen asti kunnes toinen teeskentelee pahaa oloa ja oksutarvetta.
Miekin!
Tosin siihen ei kauaa mene. Ja mie olen se oluelta ja hapansilakalta tuoksuva.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: nykyään syöksyn päälle ja pussaan siihen asti kunnes toinen teeskentelee pahaa oloa ja oksutarvetta.
Miekin!
Tosin siihen ei kauaa mene. Ja mie olen se oluelta ja hapansilakalta tuoksuva.
Ei meilläkään mene kauaa.
Minä haisen joka ilta AB-piimältä ja suolakurkuilta!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juu hassua mutta myös minusta olut maistuu toisen suusta ihan hyvältä. Pullosta siis ei.
Prepare for the worstest.
segma

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja segma »

Emmää nii kamalasti siitä tykkää. Mutta juon toki, jos humaltuminen on tarkoituksena. Jos haluan naatiskella, niin otan jotain hyvää viiniä.

Niin ja saunakalja! Mutta se onkin ihan oma lukunsa. Jos saunakaljasta ei tykkää niin ei voi sanoa olevansa Miehinen Mies™.
Zeb

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En juo olutta, hyi hyi !

Aikuiseen makuuni sopivat lähinnä Koppargbergin päärynäsiideri, Ville Vallaton ja shampanja, kaikki hyvin kylmennettynä. Shampanja on parasta, mutten ole koskaan itse ostanut, kun kuvittelen olevan niin kallista. Pitääkin tarkistaa, että onko tosiaan erityisen hintavaa.
Vastaa Viestiin