Pidätkö oluesta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Suhteeni olueen

Olen mies ja maistuu kyllä
27
47%
Olen nainen ja ryystän bisseä(kin)
17
29%
Olen nainen, enkä välitä oluesta
14
24%
 
Ääniä yhteensä: 58

sanctus

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Olen tyypillinen ja pidän vaaleista, hunaja-aromisista vehnäoluista. Erityisesti belgialaiset, nuo entiset sadistiset siirtomaatyrannit, osaavat valmistaa sangen erinomaisia vehnäoluita huolimatta myös kielen perusteella määrittyvästä dualistisesta, aroganttiuteen, korruptioon ja pedofiliaan taipuvaisesta yhteiskunnastaan.
Dumari

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

En ainakaan vastannut; "Olen nainen ja preferoin limuviinoja".
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Hyvä olut (useimmiten belgialaista/tsekkiläistä alkuperää) maistuu mainosti, suomalainen kilpakumppani heikommin. Karjalaa en kaipaa takaisin. Siideristä nautin jos se on rutikuivaa, makeutetut litkut ovat saatanasta.

Shamppis ja viinit yleensäkin ovat toki parhautta, vastasin tähän kyselyyn lähinnä olut/siideri -dikotomiasta lähtien.
Don't Panic!
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Kylmää olutta kotisohvalla: KYLLÄ!
Tummat on jo orgastinen nautinto.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Liikaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kalja on pahaa. Olen lakannut edes yrittämästä tykätä siitä.

Two Dogs -sitruunaolut yllätti kyllä positiivisesti. Mutta se nyt lienee niin kaukana oluesta kuin vain teknisesti mahdollista.
Noriyumi

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sanotaan että suhteeni olueen on sellainen että olut on minulle hyvä yrjötyslääke. Jos vaikka hankkisi sillä bulimian...?

Ei, oksentaminen on ikävää.
PerttiMakimaa

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Edith kirjoitti: Vinkiksi leideille: maistakaapa kirsikkalambicia - on kovasti tyttömäistä, makeaa ja viinimäistäpäkin jopa.
Onko Lambic sitä kamalaa patterin välissä käytettyä Belgialaista marjamehua, jota jostakin syystä kutsuvat olueksi? Siinäpä "hyvin" käytetyt pari euroa... :barf:

Olut maistuu kyllä. Paras olut tulee Strasbougista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Alkoholiton Nikolai on hyvää, nautin eilen hyvässä seurassa kaksi ja melkein tunsin humaltuvani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ElanorRaven kirjoitti:Sandels on suosikkini kaikista bisseistä.
Suomalaisista ehdottomasti paras, kyllä.
Noriyumi

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:Pidän, jopa niin paljon, että ostan ALKOHOLITONTA olutta _usein_ virvoitusjuomaksi. Ja kuka pöljä muka väittää ettei kukaan juo kalijaa maun vuoksi, saunan takana on tilaa vielä..! (tahallinen merkkiraiskaus)
mä en pidä kaljan mausta. Se vain on mielestäni PAHAA! Ei makuasioista voi tolleen vetää palkokasvia nenuun.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Sandels on suosikkini kaikista bisseistä.
Suomalaisista ehdottomasti paras, kyllä.
Karhupas. Carlsbergin 0,5l tölkkikuuspäkit ovat kanssa pop.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja cardic »

aecht schlenkerla rauchbier marzen: tervamainen savuolut saksasta. suosittelen, toimii
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
mustakikkeli

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

En pidä. Siksi juonkin sen irvistellen pois mahdollisimman nopeasti, kerta toisensa jälkeen. En jää "nauttimaan" sen mausta.
Elukka

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kiskoin joskus kauan sitten teinikännini oluella :arrow: mahalaukku yhdistää edelleen erottamattomasti toisiinsa oluen maun ja oksennusrefleksin. :|
AarneAnkka kirjoitti:Two Dogs -sitruunaolut yllätti kyllä positiivisesti. Mutta se nyt lienee niin kaukana oluesta kuin vain teknisesti mahdollista.
:komp: tälle.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

McJanne kirjoitti:Pidän, jopa niin paljon, että ostan ALKOHOLITONTA olutta _usein_ virvoitusjuomaksi. Ja kuka pöljä muka väittää ettei kukaan juo kalijaa maun vuoksi, saunan takana on tilaa vielä..! (tahallinen merkkiraiskaus)
Nyt täytyy kyllä komppaa ihan kybällä :komp: Veliseni nyt kyllä puhut täyttä asiaa... kuka sitä nyt vettä jois kun oluttakin on tarjolla! Katotaaks sitä ruokalistaa sit vähän myöhemmin. Ps. jos tarttet siellä saunan takana apua niin voin tulla mielelläni auttamaan!!! *alkaa terottamaan kirvestä*
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kyllähän kylmä olut maistuu, lähes aina ku mahollista...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Oluesta pidän kyllä muuten, mutta kun haluan vetää varsinaiset ns. lärvit täytyy preferoida muita (lähinnä Dry Vodkaa) juomia. Koska elopainoa on niin paljon, että oluenlitkulla on vaikea tulla känniin. Voi sitä (olutta) juoda kyllä jonkin verran väkevien "kyytipoikana". :beer: :miitti: :cheer: :on:

Ensi lauantaina sitten perseet olalle... :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Juon olutta aniharvoin, yleensä vain Wienerschnitzelin kyytipoikana. On mulla kyllä lempiolutkin, Newcastle Brown Ale, mutta no, se kertonee kaiken siitä, kuinka paljon kotimaisista lagereista välitän (enpä juuri). Kuivat ulkomaiset siiderit maistuvat, ja kesäkuumalla myös eräät limuviinat (Bacardi Breezer appelsiini).

Muilta osin olenkin sitten melko kaikkijuomainen, erityisesti cocktailit maittavat. Pysyttelen yleensä perusasioissa, kuten:

- Manhattan
- Martini
- Cosmopolitan
- GT
- Long Island Ice Tea.

Shamppanjacocktaileista pidän ehkä eniten Rossinista. Shampanja maistuu tietysti sellaisenaankin, suosikkini on ehkä Cristal. Tykkään myös konkusta ja calvasta, tätä nykyä maistuu viskikin. Jos intoudun napsuja naukkailemaan, niin sitten jallua, salmaria ja wc-ankkaa; hienostuneemmassa ympäristössä maistuu akvaviitti ja Marskin ryyppy. Harrastan hieman punaviinejä, varsinkin Bordeaux'n sellaisia, ja valkoviinitkin ovat usein herkullisia. Hanhenmaksaa tai suklaakakkua höystän säännöllisin väliajoin Sauternes'illa.

Juomia, joista en pidä, ovat mm. grappa ja tequila. Eikä kädenlämpöinen kossukaan ole hyvää!

Tähän pitänee vielä lisätä, että olen kohtuukäyttäjä, varsinkin täällä kuivahkossa Kabulissa.
Patz

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen nainen (ylläripylläri) enkä juo olutta.

Viikonloppuna viinikoulutuksessa tuli puheeksi tämä oluettomuus ja tokaisin jo omaa elämäänsä elävän legendaarisen lauseen: "Olen pitänyt suussa mutten niellyt."
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kerran otin hörpyn saadakseni buranan nieltyä. Niin, ja ekan kerran(ei se eka kerta!) laivalla kuustoistakesäsenä join ihan koko tuopillisen Lapin Kultaa. Olen mean lean beer drinking machine, miesten mies, äijien äijä, kuohujen kuningas, maltaiden maaherra!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ai niin, unohdin mainita ravintola Teerenpelin (kampin keskuksen vieressä) ruisoluen. Oli hyvää.
Tumma täysmallas oli taas vähän. kitkerää
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ebola

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Olut on ihan kamalaa, yh yh. Kovasta yrityksestä huolimatta en vain totu sen makuun, tosin en pahemmin tykitä siidereitäkään.
Geetzu

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Teininä en sietänyt bisseä lainkaan, isompi kulaus sai oksuamaan. Ajan kanssa oppi maistamaan huikan kerrallaan, lähinnä ulkomailla mielenkiinnosta kun miehen ilme, kroppa ja kaikki tuntuu aina huokaavan niin täydellisen syvään kulautettuaan jotain uutta pitkään himoitsemaansa... Pssssssssskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Mutta: kaljapusut ovat nykyään jostain syystä nam.

Juon vettä, opettelin just vichyn. Tekis mieli lisätä kirkasta kirkkaaseen.
Vastaa Viestiin