Vinkkejä juhliin

Yleinen lätinä jä kitinä
mustanikki

Vinkkejä juhliin

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Tulipa sitten luovuttua mustanikki-neitsyydestä. Kirjoitan tällä, sillä poikaystäväni saattaa joskus käydä lueskelemassa palstalta kirjoituksiani. Kyllähän nyt kaikki varmaan tunnistaa kuka mä oon. :wink:

Mutta siis. Nyt kävi näin että poikaystäväni kolmekymppisten järjestäminen on langennut nyt viimemetreillä miltei kokonaan mun hartioilleni. Ei siinä mitään, mutta aikaa on vähän ja budjetti on todella alhainen. Oon noita ruokahommia delegoinut onnistuneesti eteenpäin, mutta koristelun suhteen oon vielä ihan pihalla.

Bileet pidetään poikaystäväni työpaikan saunatiloissa, joka kyllä kaipaa jotain kohennusta. Poikaystäväni on rock-henkinen immeinen, joten ajattelin että tilaa voisi vähän siihen suuntaan sitten stailata.

Eli kaikennäköisiä vinkkejä otetaan vastaan kiitollisina!!!
mustanikki

Re: Vinkkejä juhliin

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:Kirjoitan tällä, sillä poikaystäväni saattaa joskus käydä lueskelemassa palstalta kirjoituksiani. Kyllähän nyt kaikki varmaan tunnistaa kuka mä oon.
Morjensta Ramses. Rohkeesti vaan kato.

Ei me miehet mistään koristeluista piitata., Hyvää ruokaa, musaa ja letkeetä seuraa vaan kato. Siit me miehet pidetään. Koristeluiksi käy ihan hyvin muutama saunavihta, pari koria olutta, nättejä hymyileviä tsiksejä sekä paljon hyvää ruokaa. Niil pärjää hyvin.
mustakikkeli

Re: Vinkkejä juhliin

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustanikki kirjoitti:Poikaystäväni on rock-henkinen immeinen
Kutsu joku rokkibändi soittamaan synttäreille. Poikaystäväsi tulee olemaan ikikiitollinen, ja varmaan antaakin sulle.
mustanikki

Re: Vinkkejä juhliin

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:Morjensta Ramses. Rohkeesti vaan kato.
:lol:
mustanikki kirjoitti:Ei me miehet mistään koristeluista piitata.
Äläs nyt, ehkä Hän onkin poikkeus joka vahvistaa säännön. Vaikka pääpaino tuleekin olemaan muissa avuissa, olisi silti hauska laittaa jotain tyylikästä. Tai sitten vaan ilmoittaa kaikille hyvärunkoisille vieraille, että kyseessä on joku Hawaii-teema. :twisted:
mustakikkeli kirjoitti:Kutsu joku rokkibändi soittamaan synttäreille. Poikaystäväsi tulee olemaan ikikiitollinen, ja varmaan antaakin sulle.
Muuten hyvä, mutta ilta alkaa poikaystäväni oman bändin keikalla keskustassa, joten en kyllä kaiken tämän hösellyksen jälkeen varmaan muutenkaan saa. :wink:
mustakikkeli

Re: Vinkkejä juhliin

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustanikki kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Kutsu joku rokkibändi soittamaan synttäreille. Poikaystäväsi tulee olemaan ikikiitollinen, ja varmaan antaakin sulle.
Muuten hyvä, mutta ilta alkaa poikaystäväni oman bändin keikalla keskustassa, joten en kyllä kaiken tämän hösellyksen jälkeen varmaan muutenkaan saa. :wink:
Niin niin mutta joku toinen bändi, ei sen oma. Se just on parhautta ja tosi luksusta kun joku tekee sulle töitä joita yleensä itse teet, esim. joku siivoaa siivoojan kotona, joku toinen käy tyhjentämässä roskakuskin roskat, joku toinen operoi kirurgin aorttaa, ja silleesti.
Geetzu

Re: Vinkkejä juhliin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hyvä kun bileet onnistu! Mulla on sama suunnittelurumba edessä vuoden päästä. Nyt jo esitetty toiveita tasokkaista strippareista, avec-kielloista, kaljahanoista jne jne. Voi miten yllättävä mies ja kaverinsa.
Vastaa Viestiin