Turisti, tervetuloa Suomeen

Yleinen lätinä jä kitinä

Pitäisikö kuseksimisesta antaa kunnon sakko vai papukaijamerkki?

Höpö höpö. Kiva kusta kun ei kirvele
0
Ei ääniä
Yhteiskuntapalvelusta viikko, siivoten kusta ja paskaa kaduilta
17
52%
Herrojen syy. Mitäs pihtaavat ilmaisia vessoja kaupungista.
16
48%
 
Ääniä yhteensä: 33

Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

swirl kirjoitti:Kunnon sakot tuollaisesta pitäisi rapsahtaa, kuten myös roskaamisesta ja koiran jätösten siivoamatta jättämisestä.
Opettelen soittamaan komppia kun en koskaan satu ensimmäiseksi paikalle kertomaan omaa mielipidettäni.

Mikä ylipäänsä on tehnyt ihmisistä niin täysin suunnittelukyvyttömiä ettei hoksata muutaman litran juopottelun saattavan pissittää? Onko pakko ostaa viinaa myös niillä kolikoilla jotka kelpaisivat julkiseen käymälään? Jos vaikka juotaisiin terassilla saataisiin siinä sivussa nauttia myös kaakelipalveluista.

Myös roskaaminen saa punaista usvaa nousemaan näkökenttään, varsinkin fiinit piknikseurueet jotka tylysti jättävät kaiken tuottamansa paskan levälleen ruohikolle tai lähimmän pensaan alle "kun eihän niitä nyt voi baariin ottaa mukaan".

Ei kerro mielestäni muusta kuin siitä, että oma napa on kaikkein tärkein ja oma nautinto aina maksimoitava.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Melnais kirjoitti: Mikä ylipäänsä on tehnyt ihmisistä niin täysin suunnittelukyvyttömiä ettei hoksata muutaman litran juopottelun saattavan pissittää?
Mulla on niin suora putki ja pikkuruinen rakko, että olen luopunut pussikaljottelusta kokonaan. Menee hyvät hengailufiilikset ihan piloille, kun pitää koko ajan miettiä minne pääsee luvallisesti purkautumaan.

Olisi ihan kiva joskus tavata roskaaja/kusija/sotkija, kun niitä jätöksiä on kuitenkin puistot pullollaan, mutta kukaan ei tunnusta mitään. Pistää kummastuttamaan, että mimmonen keravapersoona sieltä rikkoutuneen mäyriksen takaa löytyykään..
Rotan aivot valtasivat pääni.
hermine

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Elukka kirjoitti:Olen muuten joskus nähnyt nuoren naisen (:!:) kyykkykusella siinä 3:n sepän aukion ja Steissin välisessä porttokongissa.
Ei ollut kaunis näky. :roll:
Eipä ne vanhat miehet oo yhtään kauniimpi. Jotkun kun vielä lorottelee ihan missä sattuu kuin oikein tahtoisivat esitellä sukukalleuksiaan mahdollisimman monelle.

Se on kyllä kumma, että niissäkin ulkojuopottelupaikoissa missä noita kaupungin laittamia bajamajoja on, hyvin harvoin näkee miesten niihin jonottavan (paitsi tietysti festareilla, missä on järkkäreitä vahtimassa joka puolella).
huima

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja huima »

Ann kirjoitti: Mulla on niin suora putki ja pikkuruinen rakko,
Päästä aina tippa kerrallaan ja odota että se kuivuu.

Ei mene fiilaritkaan piloille.
Sinkkumatti

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kiitos ja kumarrus

Toivottavasti sanktiot ovat tuntuvia.
Sutenööri

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

http://www.iltasanomat.fi/keskustelu/lu ... id=2552354
¨
Hyvin on näyttänyt kiristäminen toimivan..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Heh, viime viikolla pidin englannin kielisen huutokeskustelun kadulle kuseskelevan mustan miehen kanssa. Päätin keskustelun huudahdukseen "asshole!".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sutenööri

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

http://tinyurl.com/g38a6

Piti oikein laittaa toimenpide-ehdotus omasta puolesta menemään :P

Mitähän muuta mä ehdin vielä tässä vittuunnuksen puuskassa tänään tekemään..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Copy pastea se toimenpide-ehdotus meidänkin nähtäväksi...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sutenööri

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Lolita kirjoitti:Copy pastea se toimenpide-ehdotus meidänkin nähtäväksi...
Ei ehtinyt :P Se oli semmonen pissaajat kuriin vaikka kovemman kautta -ehdotus.
CandyMan

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:Heh, viime viikolla pidin englannin kielisen huutokeskustelun kadulle kuseskelevan mustan miehen kanssa. Päätin keskustelun huudahdukseen "asshole!".
Julkisille mieslorottajille pitää aina huutaa naureskellen "Kattokaa kuinka pieni katkarapu hahhaaha!". Naisille kai sitten vastaavasti "Hyi kuinka ruma ja karvainen vituke!". Tiedän kyllä että toisten ulkonäön arvostelu on rumaa, mutta niin on kuseskelukin.

Asian sivusta. Eilen aamulla teki mieleni aiheuttaa liikenneonnettomuus jälleen yhdelle moottoripyöräjästipäälle, joka ohitteli edellään olevaa taksia ehkä n. 80 km/h vauhdissa 50 km/h alueella, käyttäen ohistuskaistana ilman koroketta olevaa pyörätietä. Olisin mäiskäissyt läppärilaukulla kypärään tai tehnyt edes valesyöksyn pyörätielle, ehkä hän olisi siitä pelästynyt ja kaatunut. Jos olisin onnistunut, olisi kai pitänyt käydä vielä lopettamassa kituva yksilö, ettei vaan kantele poliiseille ja kohta minä joutuisin syytteeseen tieliikenteen vaarantamisesta!

Valitettavasti reaktiokykyni ei ollut aivan tilanteen tasalla, reagoin useita sekunteja myöhässä. Ensi kerralla: toimi, älä ajattele!
Mulli75

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sutenööri kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Copy pastea se toimenpide-ehdotus meidänkin nähtäväksi...
Ei ehtinyt :P Se oli semmonen pissaajat kuriin vaikka kovemman kautta -ehdotus.
Siis pähkinät ruuvipenkkiin ja sakset käyttöön vai ?
SikaMika

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En mä kaduille kuseksi, mutta pusikoihin kylläkin, jos ei ole käymälää lähistöllä (niin kuin yleensä tuolla luonnon helmassa ei ole). Onko pusikoihin kusemisessa muuten jotain pahaa? Mitä?

En roskaa koskaan. Roskiani jaksan kantaa pidemmänkin matkan, kustani en.
Geetzu

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:En mä kaduille kuseksi, mutta pusikoihin kylläkin, jos ei ole käymälää lähistöllä (niin kuin yleensä tuolla luonnon helmassa ei ole). Onko pusikoihin kusemisessa muuten jotain pahaa? Mitä?
Mun mielestä ei jos sen tekee jemmassa. Kenenkään näkemättä. Jouduin itsekin tänään tossa lähiskutassa, menin kyllä vermeineni ihan koirasta...
SikaMika

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:En mä kaduille kuseksi, mutta pusikoihin kylläkin, jos ei ole käymälää lähistöllä (niin kuin yleensä tuolla luonnon helmassa ei ole). Onko pusikoihin kusemisessa muuten jotain pahaa? Mitä?
Mun mielestä ei jos sen tekee jemmassa. Kenenkään näkemättä. Jouduin itsekin tänään tossa lähiskutassa, menin kyllä vermeineni ihan koirasta...
Mä kuseksin selvästi väärissä skutseissa. Tuo doggy-stylesi vähän kiinnostaisi... :twisted:
Geetzu

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Mä kuseksin selvästi väärissä skutseissa. Tuo doggy-stylesi vähän kiinnostaisi... :twisted:
Muksukin katteli kiinnostuneena. Pissiskoulutus aloitettu varhain. 8)
SikaMika

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mä kuseksin selvästi väärissä skutseissa. Tuo doggy-stylesi vähän kiinnostaisi... :twisted:
Muksukin katteli kiinnostuneena. Pissiskoulutus aloitettu varhain. 8)
Älä kuseta. Opetetaan sille samalla, mistä lapset tulevat. Tarjoudun opettajaksi, pedakogiset kykyni ovat vertaansa vailla: "katsos piltti, setä se tässä pukkaa juuri sulle pikkuveikan/-siskon aluilleen"!
Geetzu

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Älä kuseta. Opetetaan sille samalla, mistä lapset tulevat. Tarjoudun opettajaksi, pedakogiset kykyni ovat vertaansa vailla: "katsos piltti, setä se tässä pukkaa juuri sulle pikkuveikan/-siskon aluilleen"!
*puistatus* Ei ku siis kyllähän mä voin nussia tyttäreni nähden mut alkoholia en kyl nauti. Tuli vaan mieleen viimeaikasista vanhemmuus-viina-ketjuista. :]
SikaMika

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Älä kuseta. Opetetaan sille samalla, mistä lapset tulevat. Tarjoudun opettajaksi, pedakogiset kykyni ovat vertaansa vailla: "katsos piltti, setä se tässä pukkaa juuri sulle pikkuveikan/-siskon aluilleen"!
*puistatus* Ei ku siis kyllähän mä voin nussia tyttäreni nähden mut alkoholia en kyl nauti. Tuli vaan mieleen viimeaikasista vanhemmuus-viina-ketjuista. :]
Voin hoitaa demonstraation myös hulppeassa umpikännissä. Läimäistään monta kärpästä, mehiläistä ja kukkaa yhdellä iskulla, lapsesi oppii samalla että alkoholi on hauska ja iloinen asia oikein käytettynä. Tehokasvatusta, u know... :)
Geetzu

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mennääks jo nukkuu. :D
SikaMika

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:Mennääks jo nukkuu. :D
Mennään vaan, jos tuo oli kutsu.

Muuten katselen hetken aikaa :h::n Yelena Isimbayevan seivästelyä ja sitten jotain elokuvaa. Hyvää yötä, anna itsellesi hyvän yön orga...pusu puolestani! :)
Geetzu

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mennääks jo nukkuu. :D
Mennään vaan, jos tuo oli kutsu.

Muuten katselen hetken aikaa :h::n Yelena Isimbayevan seivästelyä ja sitten jotain elokuvaa. Hyvää yötä, anna itsellesi hyvän yön orga...pusu puolestani! :)
:h:

(Seurailen flirttipuistoon kuseskelua!)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Turisti, tervetuloa Suomeen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ei kuseminen ole mikään ongelma. Pistetään lakiin, että kaikkien kusipaikan tarjoavien liiketoimintaa harjoittavien (esim. ravintolat) on tarjottava sija hätääkärsivälle. Jos et halua kusijoita palvella, niin älä perusta ravintolaa, helppoa kuin mikä. Nyky-yhteiskunnassa juuri mättää tämä 'ei mun vessaan muita kuin asiakkaita'. Vittu, kysessä on kaupunkioloissa ihan tavallinen jokamiehen kusioikeus. Maalla et voi estää marjojen poimintaa, kaupungissa et kusemista, mikä tässä on niin vaikeaa?
Vastaa Viestiin