Onko lainaa?

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannnu

Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Onko sinulla tai Teillä lainaa?

Jos niin mitä lainaa asunto, auto, käyttöluottoa?


Kuinka paljon?


Milloin saat maksettua?


Vituttaako?
Sannnu

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mulla on. Auto laina. ei muuta. Opintoni olen suorittanut ilman lainaa, kovasti töitä tehden.

Autolainan suuruus..siis rahoitus 15.000

kk erät 300 e...

ei paha..
ElanorRaven

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Joo, 50 senttiä työpaikan jätskikassaan. Ja 2 euroa pesutupaan.
slam

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Sannnu kirjoitti:Onko sinulla lainaa?

Vituttaako?
Éi ole, mutta vituttaa... saamar hieman pääkipeä.
Herra Manala

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eijjoo.
slam

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

minulle ollaan velkaa tonnin verran. dämed, dämed...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

On.

200 euroa äidille ja 50 euroa Depeche Moden lipusta.

Löysin oman, käyttämättömän lippuni tänään aloittamani romaanin välistä.

Totta helvetissä vituttaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei ole.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei tällähetkellä. Joskus muinoin oli kaarasta jonkin sortin laina.

Tai no, olenhan minä vanhemmilleni velkaa jonkin verran, mutta sitä ei taideta tässä nyt tarkoittaa.
Käyttöluottoa on, mutten ole käyttänyt sitä yhtään.
ninnithequeen

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On.
Asuntolainaa ja pelkästään itselläni muutakin lainaa. Näitä maksellaan varmaan hautaan saakka....
Sannnu

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

On se joo aika karua...tai siis mua ainakin ahdistaa mun laina, kun jotenkin sitä ei haluaisi olla riippuvainen mistään...tai kellekään. Mutta auton halusin...ja eihän sitä oikein voi elää ilman lainaa...

Tähän peräään voisi vielä jatkaa, että onko koskaan ollut ongelmmia luottotietojen kanssa?
bedlam

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Asuntolainaa 70000e. Eipä tuo isommin vituta, kun ei tällä hetkellä vaikuta mitenkään elämiseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Asuntolainaa, omasta mielestäni paljon. Eipä oikeastaan vituta, on mulla rahaakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lainaa on jos jonkin näköistä. LIIKAA!! Omaa typeryyttänihän se vain on. Tuskin ikinä saan maksettua. Kyllä sitä vielä jotain tulee, eihän minulla ole edes asuntoa, saati autoa. :cry:
Bliss

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Joo, asuntolainaa on vähän yli vanhan miljoonan verran. Moposta taitaa olla 2 osarierää vielä maksamatta.
Ei vituta. Ei oo tili miinuksella.

Ainoa juttu mikä em. asioissa vituttaa, on se, että menetän sikahalvan vakuutuksen, kun moottoripyörän osari loppuu
Eikä oo ollu luottotietojen kanssa ongelmia.
AarneAnkka

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Asuntolainaa jäljellä jotain 94 000. 23 vuotta aikaa maksaa. Korot tulevat varmaan nousemaan jossain vaiheessa ... huu ... mutta ainakaan toistaiseksi ei vituta.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja ak »

Asuntolainaa on, mutta ei muuta. Vajaassa kymmenessä vuodessa tostakin päässee eroon ellei korot ihan tolkuttomasti pompsahda. Ei vituta.

Tosin kämppä varmasti vaihtuu isompaan ennenkuin tämä laina on kokonaan maksettu eli lisää velkaa muutaman vuoden sisällä.
nokkaelain

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole lainaa. Eipä ole asuntoa, autoa jne. myöskään. Asuntoa varten lainaa voisikin ottaa, jos tietäisi, onko täällä töissä vielä ensi vuonna.
Geetzu

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:Monikin ikäiseni kaveri vaan vinguttaa visa electronia ja käyttää prepaid- liittymää kun tuli vähän tilailtua levyjä jostain vitun
Fazerin musiikkikerhosta tai vaihdeltua puhelinliittymiä - vanhat laskut tietysti jätetään kätevästi maksamatta. Ääliöt.
Joskus ennen prepaid-aikaa meinasin typeryyksissäni hommautua itse pissilammikkoon kun parille tyypille puhelinliittymiä availin... Onneks sillä hetkellä oli varaa itse maksaa. Maksoivat velkansa mukavalla korolla viiden vuoden päästä. Itselläni ei velkaa, pari tyhmää teinijuttua olen myöhemmin maksellut, niistäkin jo aikaa. Opintolainansa maksoi mies just pois, mökkiä varten otti 10t. Tai se on molempien. Asunnon kanssa tarkotus pähkäillä vielä jokunen kuukaus ellei jopa vuosi. Se onkin kyllä ainoa laina, mikä ei ajatuksenakaan ahdista. Enää. Ehkä. :] Uuteen autoon en millään haluais satsata, vaan kai se on pakko jossain vaiheessa.
isohaara

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vajaa 10 000 € opintolainaa, mut katotaan sitä takaisin maksamista sitten myöhemmin. Jonon jatkoksi vaan muiden, tulevien, lainojen kanssa.
Eipä mulle lainat aiheuta stressiä, yhtä lailla harjoitan etu- ja jälkikäteissäästämistä.
Hieman harmittaa, etten ole tullut ostaneeksi autoa lukuunottamatta mitään "isoa" opintolainalla - siinä kun on matalakorkoinen laina hyvillä maksuehdoilla.

Sitä en oikein ymmärrä, kuinka monilla ihmisillä on lähes järjetön pelko lainanottoa kohtaan. Monet tutut tekisivät mieluummin harakirin kuin menisivät pyytään vippiä pankista.
swirl

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Helevetisti asunto-, opinto- ja muuta lainaa. Ei oikeastaan vituta enää; itse olen lainani ottanut ja koko ajan ne vähentyvät kovaa vauhtia. Olen maksanut viimeisen vuoden aikana kaikki "turhat" luotot ja osamaksujutut pois, joten en ole enää suurista lainanlyhennyksistäni huolimatta koskaan rahaton.

Opintolainan saan maksettua kokonaan ensi vuonna, asuntolainan maksamista olisi 22 vuotta jäljellä, mutta myyntiinhän tuo menee jossain vaiheessa.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Opintolainaa on, ei muuta vielä. Autolainaa on jossain vaiheessa otettava, asunnon ostokin tullee ajankohtaiseksi varmaan vuoden-kahden sisällä viimeistään, koko ajan kattellaan...
Ei ahista eikä vituta, opitoni eivät olisi olleet mahdollisia ilman opintolainaa, ulkomaan vaihdoistani puhumattakaan. Ja ostinhan mä sillä sentään ihan ihka oman laajakuvateeveen.

Luottotiedoissa ei koskaan mitään häikkää.
Not only is life a bitch, it has puppies
Dumari

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Auto 25k€
Muut alle 5k€

Lyhennykset n. 500€/kk
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Lainaa on viela varmaan 1ke jaljella, 2 vai 3 kk viela ja sitten on kaikki maksettu ja pitaa keksia toinen paikka mihin laittaa rahansa jemmaan etta sitten seuraavaa asuntoa ostaessa ei tarvitse ottaa lainaa niin paljon.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Onko lainaa?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Opintolainaa on vielä noin 2500euroa ja ei oikeestaan vituta, tosin palkkapäivänä vähän kirpasee ku tarkotuksella lainanlyhennys 100 euroa kuussa + kulut ja korot 2 kertaa vuodessa.
Vastaa Viestiin