Rusketus hinnalla millä hyvällä

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannnu

Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Rusketuksen suosio on länsimaissa valtava. Muutaman vuosi sitten länsimaissa tehdyssä tutkimuksessa peräti 97 prosenttia 15-24-vuotiaista kertoi pitävänsä ruskettunutta ihoa vähintään melko hyvännäköisenä. Vanhuksistakin tätä mieltä oli 83 prosenttia.

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?

Pelkäätkö auringon vaaroja?

Miten suojaat lapsesi auringolta?

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...

Käytätkö itseruskettavia, solariumia?



Aasiassahan monin paikoin ihaillaan vaaleaa ihoa, ja sitä suojataan kaikin keinoin paahteelta
Geetzu

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Päivettynyt iho on mielestäni kaunis ja ah, vihdoin valkoinen selkeästi muodissa! Vaatteissa siis. Ei ne pastellit sun muut näytä yhtään niin hyvältä kuin nyt kadulla paljonkin näkyvät valkoiset mekot sun muut. Silmille iloa, sitähän kesä on. Itse hakeudun kyllä ensisäteitä jo iholleni imemään, sitä auringon antamaa energiaa ei tunnu muuten saavankaan (aiemmin kokeilin joskus solariumia). Nykyään myös pohjia hakenut ulkomailta, siellä ja täällä kuitenkin erittäin tarkkana suojavoiteiden kanssa. Kummasti se väri vaan tarttuu, vaikka voiteina erittäin korkeasuojaiset mömmöt. Käytän paljon ulkoillessa talvellakin. Muksulla ollut ohutta hellevaatetta ihon suojana (ja hattu+lasit) mutta rasvaakin kuluu paljon. Pieni ihminen ei ruskeaa ihoa kaipaa, toisin kuin hölmö mammansa. Juurikaan en muuten harrasta auringossa löhöilyä (paitsi nykyään kaipailen kun siihen on aikaa hyvin harvoin) mutta ulkoillessa hakeudun selkeästi pois varjosta.

Rakastan sitä tuoksua, mikä auringon paahduttamalle iholle tulee. Nenä tuhisten siis hellepäivät kaduilla auringosta hikisten miesten seassa... :lääh:
swirl

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja swirl »

En rusketa itseäni tarkoituksella ja käytän aina aurinkorasvaa, jos joudun olemaan auringossa. Jos ei ole aivan liian kuuma, käytän mielelläni pitkähihaista paitaa. Pelkään ihosyöpää.

Terve lievä rusketus on hyvännäköistä, mutta liiallinen rusketus ei. Omasta hipiästäni pidän eniten maidonvalkoisena, mutta mie olenkin sydämeltäni teinigootti 8)

Kuva
Viimeksi muokannut swirl, 22.06.2006 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Canine »

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään? - On

Pelkäätkö auringon vaaroja? - Enpä juuri, mutta käytän kyllä suojavoiteita

Miten suojaat lapsesi auringolta? - Ei oo lapsia

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä? - On tiettyyn pisteeseen. Liika on liikaa eikä ole kaunista jos naama näyttää nahkahanskalta

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena... - Olen

Käytätkö itseruskettavia, solariumia? - Joskus
Not only is life a bitch, it has puppies
bedlam

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sannnu kirjoitti:Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?
Ei ole.
Sannnu kirjoitti:Pelkäätkö auringon vaaroja?
En, koska en tykkää auringossa makoilemisesta. Tuleehan sitä rusketettua itsensä kesällä väkistenkin, mutta sen verran pienissä erissä ja jatkuvassa liikkeessä, ettei pahasti pääse kärventymään.
Sannnu kirjoitti:Miten suojaat lapsesi auringolta?
En synnytä sitä.
Sannnu kirjoitti:Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?
On tietty sopivasti ruskea iho huomattavasti seksympi kuin vitivalkoinen, mutta rajansa kaikella.
Sannnu kirjoitti:Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...
Kaikki ovat vetävämmännäköisiä sopivasti ruskettuneina. Mä olen tosin aina sellainen käteenvetävän näköinen.
Sannnu kirjoitti:Käytätkö itseruskettavia, solariumia?
No en helvetissä (siellähän kärventyy muutenkin).
Patz

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rusketusta haen keväällä ruiskusta, sillä totuus on että valkoinen läski on kuvottavaa. Lisää väriä hankin esim. hoitamalla työmatkat fillarilla. Mitään rannalla löhöilijää musta ei saa, se on liian tylsää puuhaa ja harrastankin sitä vain muutamia kertoja kesässä. Ennemmin otan sen päivetyksen aktiivisessa muodossa eli liikkumalla päiväsaikaan ulkona.
Mutta kyllä pieni päivetys on kaunista, omalla kohdallani pidän erityisen hotteina päivettyneelle kasvojen iholle ilmestyviä kesäkoita. Ja kyllähän sitä ihminen näyttää terveelle pienessä rusketuksessa kun maidonvalkeana zombiena. Siksi kai en ole koskaan viehättynyt näistä mustat-vaatteet-musta-tukka-valkoinen-iho-nahkatakki-helteellä -tyypeistä. He yksinkertaisesti näyttävät sairailta
Sannnu

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Patz kirjoitti:Siksi kai en ole koskaan viehättynyt näistä mustat-vaatteet-musta-tukka-valkoinen-iho-nahkatakki-helteellä -tyypeistä. He yksinkertaisesti näyttävät sairailta
Totaalinen kompsis...

Minkälainen rusketusruisku on, miellyttävä? Rajoja? Hinta? Kesto?
ninnithequeen

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään? - No joskus. Olen niin valkoinen että huhhuh.

Pelkäätkö auringon vaaroja? - Toki.

Miten suojaat lapsesi auringolta? - Vaatteilla ja aurinkorasvoilla.

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä? - Riippuu vähän. Liiallinen rusketus ei tosiaan ole hyvännäköistä, naisilla ainakaan.

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena... - Öh? No onhan se kiva etten erotu ihan kalkkilaivan kapteenina joukosta aina...

Käytätkö itseruskettavia, solariumia? - Itseruskettavia olen kokeillut. Ja koska koipeni eivät ota väriä, taidan tänä kesänä käyttää sitä myös. Mieheni veljen häissä minulla on vähän koipia paljastava mekko, joten valkoiset pallopohkeet näkyvät.


Mä muuten yleensä olen vain palanut, mutta tänä vuonna pahan palamisen jälkeen rusketus on tarttunut hyvin minuunkin, ja olen jopa ruskettuneempi kuin ukkoni.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?
No, joo...

Pelkäätkö auringon vaaroja?
En

Miten suojaat lapsesi auringolta?
Aurinkorasvalla, päähineellä ja myös vaatteilla, esim. vaalea pitkähihainen paita ja polvimittaiset shortsit.

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?
On, mutta liika on liikaa tässäkin

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...
No, joo..

Käytätkö itseruskettavia, solariumia?
En
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Patz

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sannnu kirjoitti:Minkälainen rusketusruisku on, miellyttävä? Rajoja? Hinta? Kesto?
Kokovartalo kestää n. 30 min ruiskuttaa ja rajattomuus on itsestä kiinni. Itse käyn jo tutuksi tulleella ruiskuttajalla joten ilman rajoja mennään. Ei tunnu juurikaan miltään, melko tavallisella kynäruiskulla ruiskutetaan lähes väritöntä ainetta iholle, joka sitten päivän mittaan alkaa aktivoimaan pigmenttihiukkasia ja kappas, olet ruskettunut ilman vaaroja!
Ruiskutuksen jälkeen ei voi käydä suihkussa moneen tuntiin ja on syytä välttää kovin valkoisia ja/tai tiukkoja/hankaavia vaatteita.
Hinnat kai aika lailla vaihtelee (itse en luonnollisestikaan maksa senttiäkään koska olen VIP) mutta parikymppiä / kerta lienee aika normaalia. Yksi kerta ei riitä, vaan ensimmäinen kerta on ikäänkuin aktivoiva ruiskutus ja vasta seuraavilla kerroilla alkaa tulosta näkymään kunnolla.
AarneAnkka

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sannnu kirjoitti:Pelkäätkö auringon vaaroja?
Nyt pelkään. Vaelsimme viime kesänä Irlannin vuorilla sumussa. En tajunnut että auringossa voi palaa sumunkin läpi. Mustan paitani hihanrajoissa paloin aika pahasti. Ne viimevuotiset rusketusraidat näkyvät olkavarsissani vieläkin.
mustakikkeli

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinänsä pidän hieman päivettynyttä ihoa "kauniimpana" koska se peittää helposti ihon epätäydellisyydet. En kuitenkaan pidä vaaleaa ihoa mitenkään sairaan tai ruman näköisenä, ainakaan naisilla. Kaunis sekin on, mutta täysin vaaleasta ihosta erottuu kaikki helpommin.

Valtavirrasta poiketen en ota aurinkoa niinkään tullakseni ruskeaksi, vaan auringon hyvien terveysvaikutusten takia (hormonituotanto yleisesti, D-vitamiini (joka ehkäisee tehokkaasti erilaisia syövän muotoja; sikäli hupaisaa että monet välttävät auringonvaloa juuri syöpävaaran takia) jne.). Siihen riittää sellainen 15-30 min auringonotto silloin tällöin enemmän kuin hyvin. Tosin myönnettäköön että Tapion miitissä meni taas "vähän" yli, käsivarteni ja naamani paloivat salakavalasti, ja varsinkin käsivarteni ovat olleet ruskeat kuin papu viime päivinä. Olen vältellyt aurinkoa siitä lähtien.

Aurinkovoiteita yleensä vältän paitsi jos joudun pakosta olemaan pidempiä aikoja auringossa, koska monien niistäkin katsotaan aiheuttavan syöpävaaran jo itsessään. Parasta olisikin pystyä ottamaan aurinkoa vähän kerrallaan, täysin ilman aurinkorasvoja.

Sanomattakin selvää etten näe mitään syytä käyttää koskaan esim. solariumia, koska terveysnäkökulmasta sillä on vain auringon huonot puolet (syöpävaara, ihon vanheneminen jne.), ei hyviä puolia (esim. D-vitamiinituotanto). Solarium on silkkaa turhamaisuutta. Sama tietenkin pätee myös ruiskutuksiin ja ruskettaviin ihovoiteisiin, mutta jokainen tavallaan.
safi

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja safi »

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?

Ei tod. Rannalla makaaminen yms. on ehkä typerintä touhua mitä tiedän. Ulkona tulee oltua keväisin /kesäisin aika paljon hommissa, joten siinä sitä väriä tarttuu nahkaan ihan huomaamatta ja luonnostaan.


Pelkäätkö auringon vaaroja? En

Miten suojaat lapsesi auringolta? -

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä? Päivettynyt iho on kauniimman ja terveemmän näköinen, kun vitivalkoinen talven jäljiltä.

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena... Totta helvetissä

Käytätkö itseruskettavia, solariumia?
Solariumissa käyn joka kevät sen 10krt. Nautinto, josta en suostu luopumaan. Itseruskettavista ei ole kokemusta.
Patz

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Patz »

mustakikkeli kirjoitti:Solarium on silkkaa turhamaisuutta. Sama tietenkin pätee myös ruiskutuksiin ja ruskettaviin ihovoiteisiin, mutta jokainen tavallaan.
Turhamaisuus onkin naisilla normaalia. Miehistä se tekee ainoastaan hintahtavia.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Aurinko ja mina emme ole oikein hyvissa valeissa, se pyrkii polttamaan ja mina en pida sen kuumuudesta. Alkukesasta sita jaksaa olla enemman auringossa mutta juhannuksen jalkeen siirryn varjon puolelle odottamaan ihanaa pimeata talvea.

Suurin osa rusketuskesta minka saan tulee siita kun tekee ulkona puutarha/puutoita tai muuten ulkona liikkuessa, auringossa makamista en harrasta.

Henkilokohtaisesti en pida reipasta rusketusta kovin kauniina en itsellani enka muilla, toisaalta aivan olminvalkea iho ei kylla minulle itselleni sovi kun olen hieman turhan isokokoinen, on tosin vartalotyppeja joille se sopii.

Vetavannakoisyydesta en sittten tieda, harvemmin katson itseani silla silmalla :wink:
Kuinka hyvin rusketus yleiskuvaan sopii riippuu paljolti muusta vaatetuksesta, esim virallisen pukeutumisen (puku+valkoinen paita) kanssa rusketus ei sovi minulle lainkaan, kun taas casual pukeutumisessa sopii paremmin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En tykkää olla auringonpaahteessa, varsinkaan valaana paikallaan maaten. En välitä ruskettua ja palan aika helposti joten käytän korkeaa suojakerrointa ja pidemällä auringossa oleskelulla ihanaa aurinkohattuani. Se vähä väri mitä iholleni näillä keinoin tulee, riittää. Tietenkin enempi väri saisi jalkojeni ja käsivarsieni ruman ihon kauniimmaksi, mutta ei vaan viitsi.

Hieman paheksuen olen ihmetellyt viime aikoina kuinka moni palstallakin valittelee polttaneensa ihonsa auringossa. Ettekö te lainkaan varo? Aurinko aiheuttaa ihan aitoja oikeita palovammoja, vanhentaa ihoa ja toistava ihon polttaminen altistaa syövälle. Niin, ja se palanut iho tuntuu ihan helkkarin inhottavalta.

Edit: Jatkuu: Pieni rusketus on ihan hyvännäköistä, mutta todellakin sellainen kevyt. Maitokahvi kaunis - ruskea ruma.

En käytä itseruskettavia sun muita semmosia, mutta kevyesti sävyttävää ruumisrasvaa omistan. Tosin ei tuota taida edes huomata iholla.
Viimeksi muokannut Lolita, 22.06.2006 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Noriyumi

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Patz kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Solarium on silkkaa turhamaisuutta. Sama tietenkin pätee myös ruiskutuksiin ja ruskettaviin ihovoiteisiin, mutta jokainen tavallaan.
Turhamaisuus onkin naisilla normaalia. Miehistä se tekee ainoastaan hintahtavia.
Mutta voiko mies huolehtia itsestään ilman että on hintahtava? Miksi huoliteltu mies on tabu ja leimataan håmåksi? Onhan tälläkin palstalla ainakin kaksi miestä jotka huolehtivat omasta ulkonäöstä, ja tietääkseni umpiheteroita molemmat...
Mulli75

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sannnu kirjoitti: Aasiassahan monin paikoin ihaillaan vaaleaa ihoa, ja sitä suojataan kaikin keinoin paahteelta
Tähän alkuun komppikitaraa :komp:

Aasian reissuillani monet ovat tarjonneet ihoa vaalentavia voiteita yms. aiheseen liittyvää.

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?
Ei ole mitään erityistä tarvetta, jos väriä tulee niin tulkoon

Pelkäätkö auringon vaaroja?
Tiedän vaarat ja haitat mutten pidä pelkona sitä

Miten suojaat lapsesi auringolta?
Vaaleilla kevyillä vaatteilla ettei hikea pukkaa niin että vaatteet märkänä

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?
Ei ulkonäkö ole ykkösenä terveyden kanssa vertailtuna

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...
Mikä minä olen itseäni arvioimaan, muilta voi kysyä tätä mielipidettä

Käytätkö itseruskettavia, solariumia?
En ole koskaan, enkä varmaan jatkossakaan
Bliss

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?

-Ei varsinaisesti, mutta ulkona tulee oltua melkolailla paljon heti kun lämpötila sallii. Kannettavan kanssa voi tehdä duuniakin pihalla...
Siinä samalla tulee sitä päivetystä.


Pelkäätkö auringon vaaroja?

-Enpä juuri omalta osaltani.


Miten suojaat lapsesi auringolta?

-Toistaiseksi helposti: pitämällä pienen varjossa. Tulevaisuudessa mietitään muuta vaihtoehtoa.


Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?

-Riippuu rusketuksesta. Liika on liikaa.


Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...

-Mä olen aina vetävän näköinen :P ;)


Käytätkö itseruskettavia, solariumia?

-Itseruskettavia joskus, lähinnä maaliskuun loppupuolella, ettei ihan kaurapuuron värisenä tartte olla.


Ikinä en ole palanut, ja rusketun vaaleasta nahasta huolimatta helposti ja nopeasti. Auringossa löhöily on ihan hauskaa, jos on jotain hyvää lukemista seurana. Grillivartaana rannalla oleilu ei ole mua varten kuitenkaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä, auringon alkaessa paistaa keväällä yritän nauttia sen valosta ja lämmöstä mahdollisimman paljon. Solkussa käyn keväisin jonkun kerran, siitä saa hieman pohjaa kesää varten ja toisin kuin feikkirusketukset, solkkurusketus myös suojaa ihoa. Ja kyllä, ruskettuneena näyttää noin 130% paremmalta. Mieluusti hankin kohtalaisen rusketuksen, mutta en jaksa kärventämällä kärventää itseäni. Auringossa lukiessa backside saa paljon enemmän valoa kuin frontside, mutta uskon eron tasottuvan liikkuessa. Pystyasennossa saatavan uv-säteilyn määrä on muuten murto-osa siitä minkä saa maatessa.

Muksua suojataan hatulla, korkealla suojakertoimella ja vaatetuksella. Mutsikin käyttää aurinkopäivinä suojarasvaa, mutta näillä leveysasteilla annan kyllä paistaa iholle minkä ehtii(oletuksena sateinen kesä), yliannostuksesta tuskin on vaaraa. Etelässä aurinko on usein hieman julma, ja valkoiset väljät vaatteet plus isolierinen hattu ovat siellä :h: Kuten myös varjossa oleilu. Ja siesta 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lolita kirjoitti: Ettekö te lainkaan varo? Aurinko aiheuttaa ihan aitoja oikeita palovammoja, vanhentaa ihoa ja toistava ihon polttaminen altistaa syövälle. Niin, ja se palanut iho tuntuu ihan helkkarin inhottavalta.
Itse olen tämän kevään aikana kahtena päivänä punehtunut , kumpanakin päivänä oli pilvistä ja melko viileää, joten ei tullut mieleenkään laittaa suojakerrointa nassuun. Varsinkin kun vaatetus oli luokkaa villapaita ja takki. Tuntitolkulla ulkona ollessa sitä kumminkin saa aurinkoa (näköjään) ihan huomaamattakin. Tapahtuneesta viisastuneena..

Vähän pilkun nusutteluksi menee, mutta aikuisena ihon polttaminen ei kuulemma enää ole niin vaarallista, eniten syöpäriskiä nostavat lapsena sattuneet kärähtämiset. Taisi olla joku apteekki-lehti, jossa oli aika paljon uutta tietoa auringon hyödyistä ja haitoista, vaarallisin ihosyöpätyyppikään ei tule auringossa loikoilusta. Notta ns. maalaisjärkevä auringosta nauttiminen ollee melko turvallista 8)
Prepare for the worstest.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, en todellakaan rusketa enkä rusketu, en täällä enkä muualla. Jos haluaisin väriä, mikä on hiukan vastoin kauneusfilosofiaani, joka perustuu aitouteen ja mahdollisimman hyvään panos-tuotos -suhteeseen, käyttäisin itseruskettavia, koska se on ainoa turvallinen tapa saada väriä nahkaan.

Rypyistä ja ihon veltostumisesta ja sensellaisesta peräti 95 prosenttia aiheutuu auringosta. Ja sen kyllä näkee, tosin ei minusta. Verratkaapa uimahallissa (siis naiset) vaikka jonkun vanhan mummon peppua, joka on ollut uimapuvun ja bikinien suojassa sen käsivarsiin ja kaulaan, niin tajuatte, mistä puhun. Olen suojannut ihoani kohta kymmenen vuotta säännöllisesti eli joka päivä vähintään suojakertoimella 15 ja näen kyllä suuren eron itseni ja ikätovereideni välillä. Viimeksi kysyttiin paperit lauantaina.. Eikä kyse nyt välttämättä ole siitä, että haluaisin näyttää nuorelta, mutta mielestäni iho, jota ei ole käristetty ja ahavoitettu on nätimpi. Tosin poikkeuksiakin löytyy..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sannnu kirjoitti: Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?
Ei. Menen rannalle, koska lämpimässä on kivaa kölliä, paskat nakkaan siitä, minkä värinen olen.
Pelkäätkö auringon vaaroja?
En alkuunkaan, koska miun iho on luodin (ja uv-säteilyn) kestävää
Miten suojaat lapsesi auringolta?
Luontainen karvapeite suojaa.
Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?
Sopivasti ja luonnollisesti päivettynyt, joo.
24/7 Hietsussa makoilevat punaruskeat ihmiset lähinnä naurattavat.
Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...
Vetelämmännäköinen.
Käytätkö itseruskettavia, solariumia?
Likaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
tonttu

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Onko sinulla tapa heti auringon ensisäteiden lämmittäessä hakeutua hipiää päivettämään?
- Ei ole kiirettä rynnätä heti aurinkoon.

Pelkäätkö auringon vaaroja?
- Kyllähän ne toki mietityttää.

Miten suojaat lapsesi auringolta?
- Palaan asiaan mikäli minulla on joskus muksu.

Onko sinusta rusketus hyvännäköistä?
- Kyllä vaan.

Oletko mielestäsi vetävämmännäköinen ruskettuneena...
- En ole koskaan ollut kunnolla ruskettunut, joten paha sanoa. Varmaan ihan yhtä vetävä kuin nykyiselläänkin.

Käytätkö itseruskettavia, solariumia?
- En ole käyttänyt kumpaakaan. Keväällä ostin vartalovoidetta (dove) missä on mukana hieman itseruskettavaa. On toiminut ja antanut kivasti vähän väriä tälle vaalealle hipiälle.

Ihoni on todella vaalea, enkä rusketu vaan palan. Tämän takia olen aika varovainen auringossa. Mielummin itseasiassa olen varjossa ja suojaan ihoni pitkähihaisella paidalla, jos ei ole liian kuuma.
Viimeksi muokannut tonttu, 22.06.2006 12:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rusketus hinnalla millä hyvällä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minä kyllä pidän vaaleasta ihostani nykyään. Pienenä tietenkin halusin olla papu siinä onnistumatta, mutta nyt pidän omasta väristäni. Brasiliassakin monet ovat ihastelleet (tosin ei ehkä se kerran vastaan tullut musta mies, joka kehoitti minua menemään rannalle) väriäni ja sanoneet sen olevan kuin posliinia. Ja joku sanoi, että olen melkein transparentti. Ja haah, ihoni näyttää oikein kivalta tummaa ihoa vasten!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin