Mikä kaikki on homoa?

Yleinen lätinä jä kitinä
Leila

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Dumari kirjoitti:Ootkos katellut nelosen "reality"-sarjoja taas? :D
Ei kun mä näin ihan livenä! En pysty edes kuvittelemaan, mitä nekin futarit tekevät keskenään pukuhuoneessa... kentällä ne taatusti hyppivät toistensa päälle, tekevät haliringin ja läpsivät toisiaan pepulle.
mustakikkeli

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Melnais kirjoitti:Ei saunominen mitään vielä teekään, tämä liittyy tarinoihin joiden melkein toivoisin olevan urbaanilegandoja. Miesten yhteishengen vahvistamista siis. Ilmeisesti seksuaalisuus on niin vahva kokemus, että se sitoo kaveriporukkaa yhteen paremmin kuin mikään muu. Muistan hämmentäviä kertomuksia munalla päähän läpsimisestä ja Leilan kertomanmukaisesta leikkimielisestä kiusoittelusta.

Naistensaunassa ei kyllä tule leikkimielisesti koitettua kenenkään pimppiä mutta ehkä se on eri asia miehillä.
Ei niin. Sitä varten ovat Kity-miitit, joissa naiset omienkin kertomustensa mukaan puristelevat jatkuvasti toistensa rintoja. Ihan vaan silleen leikkien ja kiusoitellen, välillä ehkä nänni livahtaa jonkun suuhunkin yms. muuta täysin viatonta toimintaa kuten suutelemista, valkoisten T-paitojen kastelemista jne. Uuh beibee.

Mitä miehiin tulee, miespuoliset hoitsut ovat oletettavasti aina ihan homotsuja. Ei kai niitä niihin hommiin muuten päästettäisikään. Muiden hoitsujen kanssa kikatellaan yhdessä kahvipöydässä miehille jne.
Dumari

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Leila kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ootkos katellut nelosen "reality"-sarjoja taas? :D
Ei kun mä näin ihan livenä! En pysty edes kuvittelemaan, mitä nekin futarit tekevät keskenään pukuhuoneessa... kentällä ne taatusti hyppivät toistensa päälle, tekevät haliringin ja läpsivät toisiaan pepulle.
No aivan varmasti kaikki futarit hiplaa toistensa munia pelin jälkeen suihkussa ja saunassa sitä vasta menoa onkin... NOT! Yhtäkään futaria en ole homoksi vielä pystynyt tunnistamaan sen mitä olen futista ite pelannut, tosin enpä niitä ole hakenutkaan. Kuulut näemmä Melnaissin kaa "dirty thinkers"-kubiin :D

Eipä ole ikipäivänä tuollaisia asioita kelattua, olen hämmästynyt jutuistanne. Olen sentään useamman kymmenen saunailtaa suorittanut, yleensä siellä vaan kännätään älyttömästi.
slam

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja slam »

kullin imu, vapaaehtoisten etujoukoissa. Jonon takimmaiset tekevät sitä, vain siksi, kun luulevat, että se on muotia... :lol:
Vastaa Viestiin