Mikä kaikki on homoa?

Yleinen lätinä jä kitinä
silsakenraali™

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Oma määrittelyni: homoa on se kun mies on naismainen. Tällöin kyseeseen tulee puhe- tai kävelytyyli ja oikeastaan koko elekieli. Eniten mya ärsyttää naismainen sössöttäminen ja hössöttäminen ja semmonen ylimukavuus, bjuurstömmäisyys.

Ei kenenkään tarvitse olla aina mukava ja hyvällä tuulella, siis kukaan ei saa olla. Tekopirteä ja teennäinen miellyttämisentarve, se on homoa se.

Myös semmonen ruipelomuotin ihonnointi, eli taasen pääsemme naismaisuuteen.

Ennen kaikkea miehen tulee kuulostaa ja näyttää mieheltä. Liika trendikkyys ja ylitietoisuus itsestään, ulkonäöstään alkavat nekin olemaan homouden rajoilla. Tämä viimeinen on toki kovin subjektiivista ja suhteellista.
Patz

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tosikko!!

Ja totally gay.
silsakenraali™

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Patz kirjoitti: Lähetetty: Tänään 17:51 Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei hoi, lähden juhannuksen viettoon enkä ole enää koneen äärellä, eli jos ja kun saatte päikkärit aikaiseksi, soittakaa! Kyllä teillä se numero on!

Hauskaa Jussia!!
Mees nyt vaan sinne jussin viettoon. Minäkin lähden kunhan Italia hoitaa tsekit.
huima

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja huima »

silsakenraali™ kirjoitti:Ei kenenkään tarvitse olla aina mukava ja hyvällä tuulella, siis kukaan ei saa olla.
...
Ennen kaikkea miehen tulee kuulostaa ja näyttää mieheltä.
You are so gay.

Kuva

Kannattaa vaan hyväksyä, että joillain muilla voi olla kivempaa - ja jotkut muut voivat olla hyvällä tuulella. Tough luck - mutta elämä on valintoja. Toiset valitsevat onnellisuuden ja hyväntuulisuuden.

Mutta joo. Menen katsomaan futista ja pakkaamaan.
Bhven

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Homoa on kaikki, mikä ei ole typerää heteropelleilyä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Homoa tai ei, mutta minä osallistun ensi viikolla Pride-viikolle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sanctus

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ajattelin itse mennä pitkästä aikaa kulkueeseen 1.7., joilloin viikonpäiväksi osuu lauantai. Säävarauksella tietenkin.

www.helsinkipride.fi
Lolita kirjoitti:Homoa tai ei, mutta minä osallistun ensi viikolla Pride-viikolle.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

:off:

Kröhöm. Tuolloin on myös kummipoikani 9-v (tai ehkä 10-v) synttärit, ilman säävarauksia. Tarvitsen kanssakärsijän.
sanctus kirjoitti:Ajattelin itse mennä pitkästä aikaa kulkueeseen 1.7., joilloin viikonpäiväksi osuu lauantai. Säävarauksella tietenkin.

www.helsinkipride.fi
Don't Panic!
sanctus

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Aivan!

Ajatukset kesäisesti helmeilevästä vartalostasi erityisesti silloin, kun en ole nuolemassa hikeäsi pitkin vedoin, ovat näköjään pahasti heikentäneet muistiani.
nexie kirjoitti::off:
Lähden kohta. Onko herkut jo tarjolla?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vartaloni helmeilee jo hiestä, koska uuni kuumottaa täysillä. Uunissa kypsyvä tiikerikakku on valmis vartin kuluttua ja sämpylätaikina on nousemassa. Salaatti on harkinta-asteella, mutta valmista ennen matsia.
sanctus kirjoitti:
Lähden kohta. Onko herkut jo tarjolla?
Don't Panic!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Periaatteessa se miehen naismaisuus on vähän homahtavaa, mutta eihän kaikkien tarvitse olla karskireiskoja. Ehkä hymyilyttävintä ovat hetero(?)miestenkokoontumiset, joissa ollaan alasti lähekkäin, karkeloidaan ja kaulaillaan märät ihot vastakkain humaltumisen saavuttua ja tunnustetaan herkimmät mietteet toiselle yhtä heterolle(?).

Saunailta, tuo maskuliinisuuden pyhättö.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Ehkä hymyilyttävintä ovat hetero(?)miestenkokoontumiset, joissa ollaan alasti lähekkäin, karkeloidaan ja kaulaillaan märät ihot vastakkain humaltumisen saavuttua ja tunnustetaan herkimmät mietteet toiselle yhtä heterolle(?).
Saunailta, tuo maskuliinisuuden pyhättö.
Oot tainnut kuunnella paljonkin viulunsoittajien (tjms..) saunailloista? Itse säästän halaamiset niihin tilanteisiin kun vaatteet ovat päällä.
En tajua tuota saunomisen ja homoilun yhteyttä, tekeekö paljaan pinnan näkeminen homoksi? Sitten olen tainnut olla aika monta vuotta homo...
prosessi

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pehmis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Siis kaikki paitsi kossun juominen ja piereskely on homoa.
Eikä ole! Lätkän tai formuloiden möllääminen tai (omien) munien kaivelu ei ainakaan ole Homoutta. :leuhka:
Mitä vittua! Katteletsä telkkarista ja jotain karvaisia äijiä ja kaivelet samalla munia? Helvetin homoa!
Ei, vaan se yrittää antaa ymmärtää harrastavansa moista, ettette epäilisi sitä homoksi...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä olen, uskokaa tai älkää, herkkä runopoika, joka on nuoruutensa lukenut mm. sisustuslehtiä ja joka tykkään joistakin musikaaleista kuten houmout. Kate Bush ja Tori Amos -fani, ja nehän ovat aika houmouta. Siis homahtava olen selvästi.

Lisäksi olen fyysisesti hento rääpäles, siis kaikkea muuta kuin Miehekäs, homahtava sillläkin lailla. Ja kaikki pojat kuten minä, jotka eivät nuorena pärjänneet liikuntatunneilla tai nyt aikuisena eivät seuraa lätkää tai yleisurheilua, ovat homahtavia.

Homahtavuudesta minulta puuttuu tuo koristautuminen, geelihipsiminen, väritukkailu, sheivailu ja vaatetrendikkyys.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Minä olen, uskokaa tai älkää, herkkä runopoika, joka on nuoruutensa lukenut mm. sisustuslehtiä ja joka tykkään joistakin musikaaleista kuten houmout. Kate Bush ja Tori Amos -fani, ja nehän ovat aika houmouta. Siis homahtava olen selvästi.

Lisäksi olen fyysisesti hento rääpäles, siis kaikkea muuta kuin Miehekäs, homahtava sillläkin lailla. Ja kaikki pojat kuten minä, jotka eivät nuorena pärjänneet liikuntatunneilla tai nyt aikuisena eivät seuraa lätkää tai yleisurheilua, ovat homahtavia.

Homahtavuudesta minulta puuttuu tuo koristautuminen, geelihipsiminen, väritukkailu, sheivailu ja vaatetrendikkyys.
Monta Karhuu menny?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti: Monta Karhuu menny?
Karhu sentään ei ole houmouta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mustanikki

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti:Minä olen, uskokaa tai älkää, herkkä runopoika, joka on nuoruutensa lukenut mm. sisustuslehtiä ja joka tykkään joistakin musikaaleista kuten houmout. Kate Bush ja Tori Amos -fani, ja nehän ovat aika houmouta. Siis homahtava olen selvästi.

Lisäksi olen fyysisesti hento rääpäles, siis kaikkea muuta kuin Miehekäs, homahtava sillläkin lailla. Ja kaikki pojat kuten minä, jotka eivät nuorena pärjänneet liikuntatunneilla tai nyt aikuisena eivät seuraa lätkää tai yleisurheilua, ovat homahtavia.

Homahtavuudesta minulta puuttuu tuo koristautuminen, geelihipsiminen, väritukkailu, sheivailu ja vaatetrendikkyys.
plus se että joku homo haluaisi sinua
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustanikki kirjoitti:
plus se että joku homo haluaisi sinua
Suuri helpotus!!
Vältyn homoilusta ihan luonnollisesta syystä!!

EDIT: Paitsi että Turbohaltija kerran puristeli persettäni ja ollaan Turbon kaa imetty toistemme sormia ja Turbosta (homo?) se tuntui hyvältä ja kerran nuolasin Turbon poskea kun se oli meikattuna niin kaunis.. mutta kaikki vakuutan heteroseksuaalisella tavalla!! :D

Minä, minä olen niin varma hetero-sukupuoli-identiteetistäni, että nuo eivät minua häiritse! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Melnais kirjoitti:...hetero(?)miestenkokoontumiset, joissa ollaan alasti lähekkäin, karkeloidaan ja kaulaillaan märät ihot vastakkain humaltumisen saavuttua...
Eiköhän tämä ole ihan oma likainen fantasiasi. Kerro lisää.
tonttu

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Gattaca kirjoitti:...ainoat "korut" jota mies käyttää ovat: kihla- ja vihkisormus sekä solmioneula.
Joo, näinhän sitä kuulee sanottavan.
Riippuu toki koruista, mutta ei kaikki miesten käyttämät korut ole mielestäni homomaisia (esim. kalevalakorut).
Ja onhan se myös persoonastakin kiinni, joillekin miehille sopii korut ja toisille ei.
Leila

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Melnais kirjoitti:ollaan alasti lähekkäin, karkeloidaan ja kaulaillaan märät ihot vastakkain humaltumisen saavuttua ja tunnustetaan herkimmät mietteet toiselle yhtä heterolle(?).
Tai hierotaan kaverin housun läpi penistä pieneen seisokkiin, muka leikillään, muka humalassa.
Dumari

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Leila kirjoitti: Tai hierotaan kaverin housun läpi penistä pieneen seisokkiin, muka leikillään, muka humalassa.
Ootkos katellut nelosen "reality"-sarjoja taas? :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: En tajua tuota saunomisen ja homoilun yhteyttä, tekeekö paljaan pinnan näkeminen homoksi? Sitten olen tainnut olla aika monta vuotta homo...
Ei saunominen mitään vielä teekään, tämä liittyy tarinoihin joiden melkein toivoisin olevan urbaanilegandoja. Miesten yhteishengen vahvistamista siis. Ilmeisesti seksuaalisuus on niin vahva kokemus, että se sitoo kaveriporukkaa yhteen paremmin kuin mikään muu. Muistan hämmentäviä kertomuksia munalla päähän läpsimisestä ja Leilan kertomanmukaisesta leikkimielisestä kiusoittelusta.

Naistensaunassa ei kyllä tule leikkimielisesti koitettua kenenkään pimppiä mutta ehkä se on eri asia miehillä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti: Miesten yhteishengen vahvistamista siis. Ilmeisesti seksuaalisuus on niin vahva kokemus, että se sitoo kaveriporukkaa yhteen paremmin kuin mikään muu. Muistan hämmentäviä kertomuksia munalla päähän läpsimisestä ja Leilan kertomanmukaisesta leikkimielisestä kiusoittelusta.

Naistensaunassa ei kyllä tule leikkimielisesti koitettua kenenkään pimppiä mutta ehkä se on eri asia miehillä.
Taitaa olla yhtä urbaaneja legendoja kuin mitä intissä kuuli, että siellä runkataan yhdessä tupa kerrallaan... Marginaali-ilmiöitä tai legendaa, who cares?

Seksuaalisuus sitoo ihmisiä pareiksi, joukkoehengen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Olen itseasiassa aika hämmästynyt että naisille tämä saunominen on niin voimakas ja aistillinen asia, itse en koe saunailtaa sen kummemmaksi hengen kohottajaksi kuin mitä fudismatsin jälkeinen oluthetki on. Hömppiä ajattelette :) (toki jos haluaa uskoa että jotain tapahtuu, niin sitten kaikki on mahdollista...)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Seksuaalisuus sitoo ihmisiä pareiksi, joukkoehengen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Olen itseasiassa aika hämmästynyt että naisille tämä saunominen on niin voimakas ja aistillinen asia, itse en koe saunailtaa sen kummemmaksi hengen kohottajaksi kuin mitä fudismatsin jälkeinen oluthetki on.
Höpöhöpö, South Parkissakin syntyi vahva, toverillinen side isien välille kun runkkasivat porealtaassa yhdessä. Eikä televisio valehtele!

Tämä on ehkä mun henkilökohtainen patoumaongelma, en ole oikein koskaan innostunut kimppasaunonnoista ja sen vuoksi muistan kaikki saunomiseen liittyvät outoudet mitä kuulen.

Katsoin muuten sitä ihmesarjaa jossa naisen pitää löytää homot miesten joukosta, ja miesten yleisen mielipiteen mukaan miehen säärikarvojen ajelu on homoa. Ylipäätään kaikki huomiotaherättävä on homoa. Uskon kuitenkin että maamme rauhallisista, harmaista virastohiiristä suuri osa on ihan homoja. Harva heteromieskään sitä kuuluttaa suureen ääneen miten tykkää naisista. Jos kuuluttaa se tuntuu epäilyttävästi homouden peittelyltä. TJEU: Jouden.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin