Mikä kaikki on homoa?

Yleinen lätinä jä kitinä
silsakenraali™

Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tuntuu, että tätä palstaa riivaa joku homofobia? Ei sinänsä yllätys, koska junttikansamme on aina ollut juroa. Auringonottoko homoa? Toisen miehen kehuminen komeaksi homoa? Itsestään, hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään huolehtiminen homoa?

Jos pukeudut tyylikkäästi/trendikkäästi on sekin joidenkin mielestä homoa. Eikö me asuta suurin osa kaupungissa ja kaikilla lienee almanakassa vuosituhat vaihtunut?

Mä olen törmännyt palstalla usein joko suoraan tai sitten piiloivailuun jostain mukamas homohtavasta kommentistani. Kyllähän sen aistii, että noita kommentteja varmasti tulee, eikä se minua sinällään hetkauta ollenkaan.

Mä esimerkiksi käytän kaulassa ja ranteissa koruja etenkin kesäisin. Korvissa ei ole, joskus oli. Ehkä voisin pitää, jos ei ammatin puolesta se olisi paheksuttavaa.

Määritelkää erityisesti Te naiset nyt sitten esimerkkitapauksin ja perustellusti mikä kaikkia on homoa? Missä kulkee raja?
Elukka

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaikki on Homoutta(tm), kysy vaikka Gattikselta jos et muuten usko. :P
ninnithequeen

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:Kaikki on Homoutta(tm), kysy vaikka Gattikselta jos et muuten usko. :P
Heihei, Tinttitukkahomot™, Homot, ja Håmåt™ ovat kaikki täysin eri asioita ;)
Pehmis

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Homoa on se, jos haluaa lykkiä pippeliä miehen karvaiseen pyllyyn.
slam

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Se kaikki on homoutta, mitä minä en tee. :roll:
Elukka

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:Kaikki on homoutta, mitä minä en tee. :roll:
[vyön alle]NiinQ esim naisen nusaseminen vai? [/vyön alle]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nypsuli, sä oot aika hassu kun otat kaiken niin tosissaan. Se on vaan läppää.
Siis kaikki paitsi kossun juominen ja piereskely on homoa. Miesten suorittamana siis. Minun mielestäni tämä on aika vähän homofobinen "yhteisö", vaikka aiempien tapahtumien perusteella soisi monen olevan kityhomoseurassa varuillaan!1
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nowaysis kirjoitti:Siis kaikki paitsi kossun juominen ja piereskely on homoa.
Eikä ole! Lätkän tai formuloiden möllääminen tai (omien) munien kaivelu ei ainakaan ole Homoutta. :leuhka:
Pehmis

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Elukka kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Siis kaikki paitsi kossun juominen ja piereskely on homoa.
Eikä ole! Lätkän tai formuloiden möllääminen tai (omien) munien kaivelu ei ainakaan ole Homoutta. :leuhka:
Mitä vittua! Katteletsä telkkarista ja jotain karvaisia äijiä ja kaivelet samalla munia? Helvetin homoa!
silsakenraali™

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nowaysis kirjoitti:Nypsuli, sä oot aika hassu kun otat kaiken niin tosissaan. Se on vaan läppää.
Minusta on hauska pikkasen provota, koska muuten ei keskustelua edes synny. Tosissaan olen aika harvoin, vielä harvemmin tällä palstalla.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pehmis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Siis kaikki paitsi kossun juominen ja piereskely on homoa.
Eikä ole! Lätkän tai formuloiden möllääminen tai (omien) munien kaivelu ei ainakaan ole Homoutta. :leuhka:
Mitä vittua! Katteletsä telkkarista ja jotain karvaisia äijiä ja kaivelet samalla munia? Helvetin homoa!
eikös elukka oo se nainen? ei sen tekemiset oo sillon homoja, vaan ihanan tyttömäisiä!1
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nowaysis kirjoitti:eikös elukka oo se nainen?
No ei se taida olla. Tai mistäs minä toisaalta varmaksi tiedän.

Mä muuten näin pari yötä sitten homostelu-unta. Tai sitä olisi vissiin ollut tulossa, jos en olisi herännyt. Se on jo aika homoa.
Viimeksi muokannut bedlam, 22.06.2006 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feiz

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Pehmis kirjoitti:Homoa on se, jos haluaa lykkiä pippeliä miehen karvaiseen pyllyyn.
It's not gay if the balls don't touch.
ninnithequeen

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:eikös elukka oo se nainen? ei sen tekemiset oo sillon homoja, vaan ihanan tyttömäisiä!1
:rofl:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:eikös elukka oo se nainen? ei sen tekemiset oo sillon homoja, vaan ihanan tyttömäisiä!1
:rofl:
no ei näköjään. sori, my dad.. :oops:
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nowaysis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:eikös elukka oo se nainen? ei sen tekemiset oo sillon homoja, vaan ihanan tyttömäisiä!1
:rofl:
no ei näköjään. sori, my dad.. :oops:
:lol: Eiku mä olen muuten vaan prosessin pikkuvaimo. :wink:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ketjun aloittaja on homo. Korjaan "homo".

Yksinkertaistaen:
Miehen koristautuminen on naismaisuutta ja naismaisuus miehellä on homoutta.

Itse en kuitenkaan ole puhdas homofoobikko, voin hyväksyä perinnöllisen, aidon homouden terveenä ja luonnollisena asiana.

Mutta koristautuvat, korva- ym. koruja käyttävät, tukkaansa värjäävät ja geelaavat, kasvovoiteita saati meikkiä käyttävät, vaatteidensa tyylistä liikaa huolehtivat ja munakarvansa saati säärikarvansa sheivaavat HETERO"miehet" ovat wannabehoumouta, siis miehimyksiä, siis perverssimpiä kuin oikeat luonnonhÅmÅT.

Olen puhunut.
Viimeksi muokannut Gattaca, 22.06.2006 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
tonttu

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Gattaca kirjoitti:...korva- ym. koruja käyttävät...
Entäs vihki- tai kihlasormuksen käyttäminen?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

tonttu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:...korva- ym. koruja käyttävät...
Entäs vihki- tai kihlasormuksen käyttäminen?
Khmmm.. vanhoista herrasmiesten (älkää vaivautuko sanomaan että olen vanha mutten herrasmies) oppaasta olen lukenut, että ainoat "korut" jota mies käyttää ovat: kihla- ja vihkisormus sekä solmioneula.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Itse en kuitenkaan ole puhdas homofoobikko, voin hyväksyä perinnöllisen, aidon homouden terveenä ja luonnollisena asiana.
:roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo: aito houmous on syntynyt evolutiiviseen tarpeeseen. Houmouden geenit säilyi, koska lisääntymättömistäkin houmousta oli hyötyä yhteisöille shamaaneina ja muina herkkiksinä. Samat geenit oli latentteina sukulaisillaan siinä houmousta hyötyneessä populaatiossa.

Wannabehoumou-tinttitukat taas ovat perversio kuten transvertiitit, miehet sukkanauhaliiveissä ym. Wannabehoumout vain jäljittelevät oikeaa houmoutta, siis hyppäävät tämän kolmen sukupuolen rajan yli, pervosti. Ikävä kulttuurin vääristymä, että pillua saadakseen nykyään on etua tinttitukkahoumoudesta..

Niin ja lesbot ovat perverssejä.. lesboilugeenejä ei ole löydetty niinkuin mieshoumoilta (äh, väitetään) löydetyn Lepsoilu on infantiili kehityshäiriö kun eivät osaa siirtää kiinnostustaan äiteestä isin sukupuoleen. Pojilla siihen ei ole tarvekaan.
Viimeksi muokannut Gattaca, 22.06.2006 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:

Wannabehoumou-tinttitukat taas ovat perversio kuten transvertiitit, miehet sukkanauhaliiveissä ym. Wannabehoumout vain jäljittelevät oikeaa houmoutta, siis hyppäävät tämän kolmen sukupuolen rajan yli, pervosti. Ikävä kulttuurin vääristymä, että pillua saadakseen nykyään on etua tinttitukkahoumoudesta..
Toisin sanoen kaikki renessanssin ja barokin aikakausilla eläneet miehet olivat so totally gay. Tämä selvä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tuli mieleen... joo houmouta olivat renessanssiaikaan ja barokissa :D

Korvakoruja käyttävät mieheistä vain merirosvot ja houmout.. eikä nykysuomessa merirosvoja juuri ole.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
RuNkkuTonttu

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Homoilu on miesten hommaa!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä kaikki on homoa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Homoilu on miesten hommaa!
Kerrankin kanssasi samaa mieltä.
Ei siihen naiset pysty.

Antiikin kreikkalaisten mukaan homot ovat miehekkäämpiä kuin heterot, koska oikea Mies ei PIDÄKÄÄN mistään niin naismaisesta kuin.. naisesta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin