"Who you'd fight?"

Yleinen lätinä jä kitinä
hermine

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja hermine »

Gattaca kirjoitti:Tyypit, jotka perustelevat eläinten kohtelua "vahvemman oikeudella" ja spekulatiiviseen kysymykseen "entäs jos yliälykkäät alienit tulis nylkeen sut" että "ei merkitystä, tappelisin vastaan"
Joo. Ja pataan kaikkia "kyllä sä tosta järkiinnyt kunhan kasvat"-lässyttäjiä. Ja tyyppejä, jotka heittävät aina ne samat typerät vittuilut ohi kulkiessaan (esim. "täällä sitä osoitetaan mieltä turkiksia vastaan nahkakengät jalassa" vaikka kaikilla olisi tennarit tai se perus "eikö teillä ole parempaa tekemistä") ja juoksevat karkuun ennen kuin ehtii sanoa mitään. Lisäksi haluaisin raiskata hengiltä kaikki vakavasti liikenteessä törttöilijät jotka huutelevat ilkeyksiä ihmisille, joiden yli ovat ajaneet / olleet vähällä ajaa ja häpäistä niiden ruumiit tämän jälkeen. Illan pilaaville sitkeille seksinostoyrittelijöille ja lääppijöille jotka eivät ymmärrä puhetta riittäisi avari poskelle, mutta siihenkin olen oikeasti liian nynny/suhteellisuudentajuinen.

Mitä #####a teen kityssä tähän aikaan perjantaita, kun mulla kuitenkin on vielä muutama kaveri jotka jopa odottaisivat näkevänsä minut tällä hetkellä. Tää alkaa käydä jo vakavaksi...
pajazzo

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Vetelisin hyvällä omatunnolla turpiin niitä tyyppejä, jotka rääkkäävät eläimiä. Idiootteja, jotka painavat kaasupoljinta siilin kulkiessa tien yli. Ahneita, jotka harrastavat pentutehtailua. Kesäkissan ottajia... Voi miten paljon näitä tapauksia onkaan. Aivan liian paljon. :hep:
Herra Manala

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kyllä mä lähes kaikkia kitynaisia voisin turpaan hujauttaa. Na:ta, Geetä, Ann'aa ja Lucianoa nyt ehkä etunenässä kun eivät ole juuri yli 50-kilosia.

Kundeja en oikein uskalla lyödä kun ne saattaa lyödä takaisin. Mutta kyllä mieli tekisi, aijai. Joskus ennen nukkumaanmenoa fantasioin että hakkaisin sorkkaraudalla QD:n veriseksi mössöksi, repisin pihdeillä irti Tixin varpaankynnet ja amputoisin lihakirveellä ja butaanijuottimella gulliblen raajat.

Voi pojat millainen stondis!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kaikkien Kityläisten kanssa tietysti - yksitellen. Fight clubin hengen mukaista ei ole niinkään vastustajan valikointi kuin tappelun, kivun, häviön tai voiton tuomat positiiviset tuntemukset. Tämä pitäisi liittää siihen stressinhallintaketjuun.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hebuli

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Brad Pittiä vetelisin korville niin että tuntuisi. Ärsyttävä tyyppi kertakaikkiaan, keikaroi ilman paitaa ja mitä vielä.
Geetzu

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hebuli kirjoitti:Brad Pittiä vetelisin korville niin että tuntuisi. Ärsyttävä tyyppi kertakaikkiaan, keikaroi ilman paitaa ja mitä vielä.
Ja työntää siitintään Angelina Jolien piNppiin. :|
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Impi »

En mä ketään haluaisi piestä. Häviäisin kuitenkin. (Häviän nykyään jopa pikkusiskolle, vaikka painan enemmän kuin se, ja käyn salilla.. huom: en kyllä ole mätkinyt sitä ihan siinä mielessä, kuin te ehkä tarkoititte.)

Painiminen sen sijaan on mukavaa. Sitä voin valikoidussa herraseurassa harrastaa vaikka päivittäin.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Impi »

Ann kirjoitti: ..joka ei ole minua vastaan henk.kohtaisesti rikkonut.
Mitäs sitten, jos olisi? Antaisit pakastimesta?

Pakko sanoa, että sulla on hienoin avatar IKINÄ. Olisin kyllä enemmän pitänyt jostakin erikoisemmasta marttyyrista.. Vaikka grillattu Laurentius?
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Lähetäänkö taksiasemalle?
Hahaa.. Busted! Se oli valehyökkäys. Vähän niinku väkivaltainen benjihyppy.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Ann »

Impi kirjoitti:
Ann kirjoitti: ..joka ei ole minua vastaan henk.kohtaisesti rikkonut.
Mitäs sitten, jos olisi? Antaisit pakastimesta?
Kääntäisin toisen posken. E-he-ee.

Ei mutta juu, jos Annaa todella satuttaa, niin kaikki se paha olo, oli se sitten vihaa tai suurta surua, se lukittaa. Agressiomoottori ylikuumentuu.
Impi kirjoitti:Pakko sanoa, että sulla on hienoin avatar IKINÄ. Olisin kyllä enemmän pitänyt jostakin erikoisemmasta marttyyrista.. Vaikka grillattu Laurentius?
Tämä siksi, että HellBellillä on tapana kutsua allekirjoittanutta Jeanniksi. Which is nice.

Tämä täti olisi ollut kirkollisesti korrektimpi valinta: http://www.williamstowncatholics.org/pa ... strosa.htm , ollaan nimittäin kaimoja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Tämä täti olisi ollut kirkollisesti korrektimpi valinta: http://www.williamstowncatholics.org/pa ... strosa.htm , ollaan nimittäin kaimoja.
At her confirmation in 1597, she took the name of Rose, because, when an infant, her face had been seen transformed by a mystical rose.
Vyöruusu naamassa? Ilmankos ryhtyi selibaattiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Impi »

Ann kirjoitti: Tämä täti olisi ollut kirkollisesti korrektimpi valinta, ollaan nimittäin kaimoja.
Lima?
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nyt voisin lyödä esim. Impiä ja Mylwiniä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Impi kirjoitti: Lima?
Tällä hetkellä ehkä pikemmin räkä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Nyt voisin lyödä esim. Impiä ja Mylwiniä..
Silmälasipäisiä ei saa lyödä. Barbaari.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja mölli »

Gattaca kirjoitti:Tyypit, jotka perustelevat eläinten kohtelua "vahvemman oikeudella" ja spekulatiiviseen kysymykseen "entäs jos yliälykkäät alienit tulis nylkeen sut" että "ei merkitystä, tappelisin vastaan"... ai kun mieluusti noudattaisin heidän omia arvojaan.. vetelisin nekkuun, alistaisín ja nyysisin rotsin. Henkisesti ylempi olento heitä olen jo valmiiksi.
Entä jos kunnioittaa elukoita ja sitten tulis alienit jotka nylkis sut?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mölli kirjoitti:Entä jos kunnioittaa elukoita ja sitten tulis alienit jotka nylkis sut?
Periaatteeni on, että jos alienin näkee, pitää ampua heti. Jos sellainen klassinen harmaa pikkuhumanoidi mun luokse tulis, päättelisin, että kaikki ne sieppaa-ihmisiä-ronkkiakseen-persereikiä -jutut on totta. Siis eikun haulikolla henki poies, ötömönkiäinen kylmälaukkuun ja lehdistön luokse. Tosin niillä on pirullinen lamautussäde ja vimeistään julkistamisen pysäyttäisi Men in Black :lol:

Mut ylemmyyden käyttöön perusteluna heikompien huonoon kohteluun tuo ei kuulu.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja alja »

idiootteja
ärsyttäviä
kiukuttelijoita
bushia ja suurinta osaa jenkeistä
kaikkia natseja
eläinrääkkääjiä
idiootteja uudestaan
ilkimyksiä
ja itteeni
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
AarneAnkka

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

alja kirjoitti:kiukuttelijoita
Ohhoh, tietokoneeni kaatuu, alan kiukuttelemaan, ja sitten sinä vielä tulet vetämään turpaan. Autsch. :o
hermine

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Ohhoh, tietokoneeni kaatuu, alan kiukuttelemaan, ja sitten sinä vielä tulet vetämään turpaan. Autsch. :o
Ei mun mielestä oo kiukuttelua vittuuntua siitä, jos tietokone ei toimi tai muuten maailma on vastaan. Enempi kiukuttelu on sellaista "olen tahallani hankala mutten voi kertoa mikä mulla on koska oikeasti haluan vaan huomiota" - väninää ja kiusantekoa.
1108

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En oikeastaan ketään. Miksi pitäisi ???

*pitänee tarkistaa lääkitys*
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja alja »

1108 kirjoitti:En oikeastaan ketään. Miksi pitäisi ???

*pitänee tarkistaa lääkitys*
reps! nyt mä ymmärrän miks sä kyselit siitä lääkkeestä ja kaljasta! :lol: :lol:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
HellBell

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Voisin ottaa pientä leikkimielistä matsia Jude Lawn kanssa.. ihan vain siksi, että minua kiinnostaisi tietää, onko hän oikeasti niin hentoinen, kuin miltä näyttää..... :

Kuva
Vastaa Viestiin