Istunut seurustelukumppani

Yleinen lätinä jä kitinä

Lusinut kumppani

voisin seukata
27
55%
en voisi seukata
22
45%
 
Ääniä yhteensä: 49

Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Ihmetyttää ihmisten leväperäisyys tässäkin suhteessa, mitäs nyt yhdestä linnatuomiosta, ihminen tekee virheitä ja niin edelleen.
Mulla taas ihmetyttää ihmisten tiukkapipoisuus,kuinka ei voi sitä eikä tätä jos on tehnyt sitä ja on semmonen tai tuommonen.

Fuck it,luotan oman intuitioon ja ihmistuntemukseen sen verran että minulla ei kiinnosta pätkääkään jos joku tyttö on linnassa käynyt jostain muusta kuin eläinrääkkäys,lasten hyväksikäyttö tai murha.Tapon voisin vielä sulattaa tapauskohtaisesti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
WanhaPervo

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Haemaeraemies kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ihmetyttää ihmisten leväperäisyys tässäkin suhteessa, mitäs nyt yhdestä linnatuomiosta, ihminen tekee virheitä ja niin edelleen.
Mulla taas ihmetyttää ihmisten tiukkapipoisuus,kuinka ei voi sitä eikä tätä jos on tehnyt sitä ja on semmonen tai tuommonen.

Fuck it,luotan oman intuitioon ja ihmistuntemukseen sen verran että minulla ei kiinnosta pätkääkään jos joku tyttö on linnassa käynyt jostain muusta kuin eläinrääkkäys,lasten hyväksikäyttö tai murha.Tapon voisin vielä sulattaa tapauskohtaisesti.
Enivei taposta istunut tappaa uudelleen äärettömän paljon todennäköisemmin, kuin henkilö, joka ei ole istunut henkirikoksesta.

Lisäksi henkilössä on jotain pahasti vialla, kun on tappoon syyllistynyt. En usko, että kukaan terve henkilö tappoon syyllistyy.
SnapaHead

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

WanhaPervo kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ihmetyttää ihmisten leväperäisyys tässäkin suhteessa, mitäs nyt yhdestä linnatuomiosta, ihminen tekee virheitä ja niin edelleen.
Mulla taas ihmetyttää ihmisten tiukkapipoisuus,kuinka ei voi sitä eikä tätä jos on tehnyt sitä ja on semmonen tai tuommonen.

Fuck it,luotan oman intuitioon ja ihmistuntemukseen sen verran että minulla ei kiinnosta pätkääkään jos joku tyttö on linnassa käynyt jostain muusta kuin eläinrääkkäys,lasten hyväksikäyttö tai murha.Tapon voisin vielä sulattaa tapauskohtaisesti.
Enivei taposta istunut tappaa uudelleen äärettömän paljon todennäköisemmin, kuin henkilö, joka ei ole istunut henkirikoksesta.

Lisäksi henkilössä on jotain pahasti vialla, kun on tappoon syyllistynyt. En usko, että kukaan terve henkilö tappoon syyllistyy.
¨

Kyllä taposta pitäisi saada enemmän linnaa kuin murhasta. Jokainen istuu mielummin murhaajan kuin tappajan kanssa samassa pöydässä. Ennemmin tyyppi, joka on suunnitellut kuin tyyppi joka yhtäkkiä kävi toimeen. Tapon tehneet on arvaamattomia.

Mutta itse kysymykseen... kiinnosta vittuakaan jos on istunut.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

WanhaPervo kirjoitti: Lisäksi henkilössä on jotain pahasti vialla, kun on tappoon syyllistynyt. En usko, että kukaan terve henkilö tappoon syyllistyy.
Tappo on kyll isoin kysymysmerkki,mutta ei se sulje mitään pois.Kai olen liian avomielinen,mene ja tiedä.

.Omassa perhepiirissä on ollut ihmisiä osallisina kuolemantuottamuksissa muutaman kerran ja sitä kautta päässyt tekemään tuttavuutta tuon asian kanssa,ja nähnyt ne molemat puolet,kun toinen ryhmä vaatii tuomiota murhasta,tai vähintään taposta ja toinen puoli koittaa toivoa vapauttavaa tuomiota vahingonlaukauksena.

Kuolemantuottamus mielumin kuin tappo,mutta tappokin voisi mennä läpi sopivan ajan kuluttua ja oikealle syyllä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Ann »

Saz kirjoitti:Voisin mä. Esim. aseistakieltäytyjän kanssa.
En kykenisi. En ainakaan kenenkään niin tyhmän, joka ottaa ja menee vankilaan paremman tekemisen puutteessa. Tai noh, kai se pilvenpolttelu ja tukan kampaamattomuuskin lasketaan tekemiseksi.. Ja periaatteilla saa pillua.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Ja periaatteilla saa pillua.
Mun periaatteenani on esmes säästää rahaa kaikesta epäolennaisesta jotta voin käyttää ne elektroonisiin leluihin. Heruux????+
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:Heruux????+
Vipsraattori lasketaan elektronisiin leluihin, eikö? Ja tottahan toki saat!
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Vipsraattori lasketaan elektronisiin leluihin, eikö? Ja tottahan toki saat!
Jepu. Mä en ehdi nyt käymään kaupassa, joten voisiks sä noutaa sen kaalimadon matkalla meille? Pattereita löytyy kyllä, nou hätä.
Elukka

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Elukka »

En kyllä osaa minäkään oikein kuvitella semmoista linnagimmaa, jonka kanssa voisin alkaa seukkaamaan.
Vankeusrangaistus kun tosiaan edellyttää sen luokan piittaamattomuutta lain kielloista ja käskyistä, etten minä kuuliainen kansalainen osaisi moisiin suhtautua.
Geetzu

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vähän haemiksen linjoilla... (Yllätän itseni) Oonkohan ihan väärässä luulossa kun väitän, että ns. itseään puolustaenkin tappo on linnatappo ja sillä sipuli? Ainakin joku hassu muistikuva tällaisesta tapauksesta, jossa linnaan joutunut pahoinpitelyn kohteeksi joutunut nainen (joka ei sitten puolustuksekseen muuta keksinyt kuin jonkun pyssyn).

Oikeesti kovin vaikee kuvitella suhdetta yhenkään nilkin kanssa. Vähän Clayn tapaan, onhan sitä jotain omatkin miehet tehneet mutta kyllä ne on kuulunutkin tehdä virkavallalta salassa... Tyhmä rämäpäisyys ja äkkipikaisuus on epäseksiä. :p

Blogi murhasta tuomitun linnakundin ex-vaimon miettein, koukutuin joskus.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitähän siitä voisi päätellä että minusta on nyt kiinnostunut hoiva-alalle suuntautunut ihminen, vaikka en ole vielä aivan vankilaan joutunut? Parannankohan tapani?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ilman muuta voisin! Kyllä minun rakkauteni ja varsinkin upea penikseni sulattaisi vaikka Lorena Bobbittin!

En kyllä käyttäisi Suomen lakia tai kenenkään tuomarin tai valamiehistön mielipidettä jonain syynä tai oikeutuksena muuttaa kenenkään parisuhdekelpoisuutta. Saati sitten poliisin. Sen arvion tekee ainoastaan oma pääni. Mutta en kiellä sitä, etteikö se olisi aika epätodennäköistä että törmäisi sellaiseen ihmiseen, joka on istunut linnassa ja jaksaisi vielä kiinnostaa parisuhdemielessä.

Ellei sitten...

Kuva
Aito_Johanna

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

silsakenraali™ kirjoitti:Lueskelen tässä tuoreinta seiskaa, ja kappas salarakas Aitolehti on löytänyt uuden honey bunny dangerous but funnyn. Tämä uusin vähiten väärä on juuri vapautunut vuoden istunnolta, mutta Aitsikka on asian kanssa enemmän kuin ystävät. Jokaiselle tulee antaa toka zäänssi, toteaa Aitis.
En, mutta hei kertokaa, miten sille Aitolehden ja Kalle Kuvajan suhteelle kävi, kun Aitolehti kerran onkin jo jonkun muun kanssa. Siis sille, josta oli Hesarin NYT-liitteen juhannusnumerossa mainio sarkastinen artikkeli?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mitähän pahaa nyt raiskauksessa, kiduttamisessa, tappamisessa, väkivallassa loppujen lopuksi on? Sotiminen on luonnolista ja sen kaikki oheistuotteet myös. Jos joku sanoo ettei voisi tappaa jotain hakkaamalla vesurilla kalloa paskaksi joltain niin se joko valehtelee tai on heikko paska joka on syntynyt orjaksi tai palvelijaksi. Joskus teininä ajattelin kuten te, mutta sitten kasvoin aikuiseksi. Sanonpa vaan tämä maailma on dog eat dog. Hyväksy se ja taistele tai hyppää kalliolta. En anna armoa ja enkä sitä halua.

Die with pride and live forever.
Kingi I
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ystävämme mölli on palannut provoamaan, jee :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja aasi »

Samanaikainen palaaminen AJ:n kanssa epäilyttää - ovatko he lomailleet yhdessä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Geetzu kirjoitti:
Blogi murhasta tuomitun linnakundin ex-vaimon miettein, koukutuin joskus.
Ohoh. Oli jotenkin järkyttävä mulle. Kai sitä järkyttyy kun ei osaa samaistua ja ymmärtää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Aito_Johanna

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti:Samanaikainen palaaminen AJ:n kanssa epäilyttää - ovatko he lomailleet yhdessä?
Kiistän kaiken.
WanhaPervo

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Aito_Johanna kirjoitti:
aasi kirjoitti:Samanaikainen palaaminen AJ:n kanssa epäilyttää - ovatko he lomailleet yhdessä?
Kiistän kaiken.
Olette vain ystäviä?
Geetzu

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Georgina kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Blogi murhasta tuomitun linnakundin ex-vaimon miettein, koukutuin joskus.
Ohoh. Oli jotenkin järkyttävä mulle. Kai sitä järkyttyy kun ei osaa samaistua ja ymmärtää.
Ihan sama mulla. Ärsyttää kun ei kuulu jatkoa tonne...
Vastaa Viestiin