Istunut seurustelukumppani

Yleinen lätinä jä kitinä

Lusinut kumppani

voisin seukata
27
55%
en voisi seukata
22
45%
 
Ääniä yhteensä: 49

silsakenraali™

Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lueskelen tässä tuoreinta seiskaa, ja kappas salarakas Aitolehti on löytänyt uuden honey bunny dangerous but funnyn. Tämä uusin vähiten väärä on juuri vapautunut vuoden istunnolta, mutta Aitsikka on asian kanssa enemmän kuin ystävät. Jokaiselle tulee antaa toka zäänssi, toteaa Aitis.

Miten on, voisitko seurustella tyypin kanssa, joka on poikennut valtion hotlassa nostelemassa puntteja ja tsiigaamassa uusimmat leffat?

Itse en voisi. Asia herättää liikaa epäluottamusta. En kuitenkaan ole aivan näin ehdoton, mutta vaihtoehdoista valitsin kielteisen.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 03.08.2006 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Saz »

Voisin mä. Esim. aseistakieltäytyjän kanssa.

Mitä se salarakkaan heila on tehnyt?
mustakikkeli

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Riippuu mistä syystä on lusinut. Jos lusitutuksen syynä on ollut esim. ruokajunan ryöstäminen hädänalaisille lapsille tai edellisen aviomiehen tappaminen liian hyvällä orgasmilla, saattaisin antaa uuden mahdollisuuden. Todellinen Santa Lusia.
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Salarakkaan uusin oli istunut mm. törkeästä huumausainerikoksesta. Jätetään nyt pois esim. aseista kieltäytyjät, jotta keskustelu saa hedelmällisemmän suunnan. Tokihan syyllä on merkitystä, mutta totaalikieltäytyjät lienevät erikoistapaus.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mä liityn edellisten kanssa samaan kuoroon: en voi sanoa ehdotonta eitä, koska niin moni muukin asia vaikuttaa. (Kuten rikoksen laatu, kuinka kauan sitten se on tehty ja missä tilanteessa, ja se kuinka pahasti itse olisin suossa tyypin suhteen ko.asian tultua ilmi. Never say never.)

Ja Martina nyt varmaan seurustelisi vaikka naapurin rankalaisen bulldogin kanssa, jos sillä takaisi itselleen paikan julkisuuden valokeilassa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ennakkoluuloisena, tiukkapipoisena tätinä sanon, että NEVER! Varsinkaan, jos asia sivuaa huumeita. Mihinkä se lehmä laikuistaan pääsee...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Avomielisenä,ennakkoluulottomana nuorena kollina sanon että helposti,ei tunnu missään,paitsi tietyn rajan jälkeen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voisin, asianhaaroista riippuen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Mikali syy on vakivalta- tai huumausainerikokset niin jatan valin, petostyyppisen rikostaustan omaavat pitaa katsoa tarkoin tapahtuman kulku (ettei petoksen kohde ollut aviomies / poikaystava).
Muista rikosryhmista ei kasittaakseni ole haittaa yhteiselamalle.
Feiz

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Feiz »

En todellakaan.
ElanorRaven

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ei, ei ja ei. Olen itsekin niin lainkuuliainen kansalainen, että ei tulisi mitään. Varsinkaan, jos kyse olisi väkivalta- tai huumausainerikoksesta. Ensimmäinen aika selkeästi siksi, etten haluaisi olla seuraava uhri, ja jälkimmäinen, koska suhtaudun hyvin kielteisesti huumausaineisiin. Narkomaani perhepiirissä riittänee syyksi.
Mutantti

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

Bliss kirjoitti:Mihinkä se lehmä laikuistaan pääsee...
Tabortilla lähtee.

Kysymykseen: ei.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En voisi. Mulla on ylikorostunut oikeudentaju, joka koskee kaikkien muiden tekoja paitsi omiani. Hyvin epätodennäköistä, että seukkaisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen seurustellutkin istuneen kanssa. Big deal?

Mutta raiskaajat ja murhaajat ei tulisi kysymykseen.
Angita

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Angita »

Voisin seukata. Uskon ihmisen kykyyn muuttua. Tuskin kiinnostuisin sellaisesta, joka ei selvästikin olisi oppinut virheistään.
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:Olen seurustellutkin istuneen kanssa. Big deal?
Big surprise in your case.
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olen seurustellutkin istuneen kanssa. Big deal?
Big surprise in your case.
Voisitko ystävällisesti perustella?
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olen seurustellutkin istuneen kanssa. Big deal?
Big surprise in your case.
Voisitko ystävällisesti perustella?
En ole yllättynyt, että juuri sinä olet seurustellut linnakundin kanssa, ja että juuri sinulle kyse on pienestä jutusta.
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:En ole yllättynyt, että juuri sinä olet seurustellut linnakundin kanssa, ja että juuri sinulle kyse on pienestä jutusta.
Just joo.

Eli on täysin selvää, että minä olen seurustellut joskus jonkun linnakundin kanssa, koska HUI olen ammatiltani tarjoilija, ja HUI olen asunut suurimman osan elämästäni lähiössä.
EDIT: juuri tämän verran sinä minusta tiedät.

Vittu sä olet tyhmempi kuin luulinkaan.
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:Vittu sä olet tyhmempi kuin luulinkaan.
Ai, tämä olikin sulle noin arka asia. Olisit edes vihjannut, niin olisin jättänyt edellisen kommenttini sanomatta.
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vittu sä olet tyhmempi kuin luulinkaan.
Ai, tämä olikin sulle noin arka asia. Olisit edes vihjannut, niin olisin jättänyt edellisen kommenttini sanomatta.
Mua vaan ärsyttää sun käsittämättömät ennakkoluulot ihmisiä kohtaan.

Big deal se on siksi, että ne olivat menneitä jo silloin. Menneitä ei muistella, eikä ihmisiä menneisyyden vuoksi tuomita.

Ai mutta sähän olitkin poliisi...sori...
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:Ai mutta sähän olitkin poliisi...sori...
Tähän korttiin kun toinen sortuu, niin tietää olevansa vahvoilla. Manahan käytti aikanaan tätä. Kai se on jotenkin helppo ja hedelmällinen kohde, vaikea sanoa, kun ei voi tietää.

Itsehän sä olet avoimesti biografiasi tänne julkaissut. Ei siinä tarvitse ennakkoluuloja veikatakseen, että kyllä Ninni on mahdollisesti linnakundin(kin) kanssa seukannut. Ei tämä voi olla sulle näin iso yllätys. Itsehän sä tästä haluat isoa numeroa tehdä. Ei mua sinänsä asia kiinnosta. Rehellisesti sanottuna vain hieman itsekseni hymyilin lukiessani sun mielipiteesi.
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ai mutta sähän olitkin poliisi...sori...
Tähän korttiin kun toinen sortuu, niin tietää olevansa vahvoilla. Manahan käytti aikanaan tätä. Kai se on jotenkin helppo ja hedelmällinen kohde, vaikea sanoa, kun ei voi tietää.
Kas, kun sä ihan itse poikapieni aloitit.

Oli siis ihan ylitsepääsemätöntä olla tuhahtamatta mun "big deal"-kommentille omassa täydellisyydessäsi tyylillä: "No hah, tietysti sä oot, ku sä oot semmonen, siis daah".

Niin että oisit vaan kommentoinu mitä sulle vastasin, etkä tarttunut ainoastaan siihen "poliisi"-korttiin. Vai eikö ollut enää muuta vastattavaa?

EDIT: ja tottatotisesti tuosta sun kommentistasi "Big surprise in your case" saa vähän sellaisen kuvan, etten mä parempaa saisikaan. Tiedä sitten oliko se ihan tarkoituksellista.
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: ja tottatotisesti tuosta sun kommentistasi "Big surprise in your case" saa vähän sellaisen kuvan, etten mä parempaa saisikaan. Tiedä sitten oliko se ihan tarkoituksellista.
Big deal kommenttisi kyllä kirvoitti kaikenlaisia ajatuksia. Niin erilainen vastaus kuin omani, että vastasin sinulle "samalla mitalla". En usko, että tästä tämän enempää kannattaa vääntää.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 03.08.2006 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tottakai voisin. Keksin heti n+1 syytä lusia vuoden ja olla silti ihminen makuni mukaan. Toisaalta, en pidä tuollaista kovin todennäköisenä, eli lottovoitto tipahtaa ennemmin. Eli käytännönläheisesti: jos kyseessä ei ole harvinainen poikkeus, niin silloin linnassa käväisseen persoona tuskin sopisi yhteen omani kanssa.
Vastaa Viestiin