Istunut seurustelukumppani

Yleinen lätinä jä kitinä

Lusinut kumppani

voisin seukata
27
55%
en voisi seukata
22
45%
 
Ääniä yhteensä: 49

Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Canine »

mustakikkeli kirjoitti:
Canine kirjoitti:Capt. Jack Sparrow on mielikuvitushahmo. Johnny Depp on hot.
Kova jätkä kertakaikkiseen ja ikuisesti.
Tässä ketjussa käsittääkseni keskusteltiin seurustelusta, eikä siitä kuka on håt (suom. panisin).
Not only is life a bitch, it has puppies
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

silsakenraali™ kirjoitti:Niin ja huumeet tuppaavat liittymään istujaan lähes säännönomaisesti.
Olisi kiinnostavaa tietää, onko tämä nyt poliisin oma mutu vai löytyykö asiasta jonkinlaista tilastollista faktaa? Omalla mutullani nimittäin uskaltaisin väittää, että vankilatuomioon johtaneista rikoksista ihan yhtä iso osa tai isompi tehdään armojurrissa tai selvinpäin, kuin huumeissa.
Se ekologinen vaihtoehto!
Bliss

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Bliss »

silsakenraali™ kirjoitti:Jo useampi on maininnut, että merkityksellistä on juurikin syyn laatu eli minkä takia istuu. Ymmärrän. Jos sivuutetaan totaalikieltäytyminen, niin minkätyyppisiä rikoksia suvaitsisitte. Pitäisköhän tästäkin vääntää joku kalluppi?
Tarkennan omaani. En huolisi vankilassa asustellutta. En myöskään ehdonalaishenkilöä. Enkä totaalikieltäytyjää (mun mielstä on jossain määrin munatonta täysin kieltäytyä ilman selkeää terveydellistä syytä).
En suvaitse minkääntyyppisiä rikoksia, nyt kun kysyit. Sen jälkeen, kun aloin omaa lastani kuljettaa autolla, en ole vahingossakaan ajanut edes ylinopeutta, ja hiukan kammoksun sitä muidenkin suorituksena.

Tee galluppi ;)
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vihernikki kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Niin ja huumeet tuppaavat liittymään istujaan lähes säännönomaisesti.
Olisi kiinnostavaa tietää, onko tämä nyt poliisin oma mutu vai löytyykö asiasta jonkinlaista tilastollista faktaa? Omalla mutullani nimittäin uskaltaisin väittää, että vankilatuomioon johtaneista rikoksista ihan yhtä iso osa tai isompi tehdään armojurrissa tai selvinpäin, kuin huumeissa.
Puhuin liittymisestä, en tuomion syyksiluettavista asioista.
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Bliss kirjoitti:Tee galluppi ;)
Voisin tehdäkin, mutta jotenkin mun ammatin ympärillä pyörivä keskustelu, johon itse otan varsinkin aloitajana osaa on turhan monelle ärsytyksen aihe. Näen horisontissa liikaa karikkoja. Joku muu voisi tehdä, koska minuakin kiinnostaa ihmisten suhtautuminen tähän asiaan.

Asiaahan voi tulkita ahdasmielisesti siten, että jos ei ottaisi vankia vaimoksi, niin ei voisi sellaisen kaverikaan olla. Mulla on esim. pari tuttua ex-vankia muuten kuin työn kautta, joista toinen on yllättävän tervepäinen tapaus. Mutta ihan kiinnostava aihe.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Saz »

Tässä iässä ei kyllä kelpaisi rikolliset. Mutta jos sitä olisi taas vaikka eronnut uudelleen joskus 20-30 vuoden kuluttua niin parannuksen tehnyt vanha linnakundi ei olisi mikään ehdoton eiei. Tässä iässä "aiempaan elämään" ei ole vielä tarpeeksi välimatkaa. Eli kyllä mä parannukseen uskon. Enkä mä vaadi kuin sen 30 vuotta kaidalla tiellä pysymistä todistukseksi. :P
Tosin mä en halua miehekseni uskovaista, eli parannus olisi pitänyt tapahtua maallisemmin keinoin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olin minäkin nuorempana kihloissa ex-linnakundin kanssa, tosin linnaa tuli 17-vuotiaana joukkotappelussa, missä tämä kukkakeppi jäi luultavimmin alimmaiseksi :D Oli siellä kokonaiset 20 päivää.

Tää on taas tällainen "riippuu ihan"- kysymys. Jos kyseessä on joskus nuoruusvuosina tehty näpistys tmv. uholla, niin enpä usko että aikuisena siitä on jäänyt tapa (tai siis toivon ettei ole). Monilla on nuoruudessa sellaisia asioita, jotka ovat potkineet perseelle, ja opettaneet oikean suunnan elämässä.

Eli siis vastaus: Voisin seurustella, riippuen linnakäynnin syystä.

Patoutuneita hakkaajia, raiskaajia, huumausainerikoksista (siis muista kun että joku kaveri oli tuonut bileisiin maria ja paikka ratsattiin tmv.) syytetyt, pedofiilit ym. ei pääse mun lähelle seurustelumielessä, jos muutenkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Elppis kirjoitti:...Jos kyseessä on joskus nuoruusvuosina tehty näpistys... huumausainerikoksista (siis muista kun että joku kaveri oli tuonut bileisiin maria ja paikka ratsattiin tmv.)...
Ei ole tarkoitus jaaritella, mutta kun sinne linnaan ei helposti "pääse". Pikkujutut on niitä sakkojuttuja ja ehtoollista tulee lähes aina ennen ehdotonta, jonka senkin voi usein suorittaa yhteiskuntapalveluna tai nuorisorangaistuksena.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsakenraali™ kirjoitti:
Elppis kirjoitti:...Jos kyseessä on joskus nuoruusvuosina tehty näpistys... huumausainerikoksista (siis muista kun että joku kaveri oli tuonut bileisiin maria ja paikka ratsattiin tmv.)...
Ei ole tarkoitus jaaritella, mutta kun sinne linnaan ei helposti "pääse". Pikkujutut on niitä sakkojuttuja ja ehtoollista tulee lähes aina ennen ehdotonta, jonka senkin voi usein suorittaa yhteiskuntapalveluna tai nuorisorangaistuksena.
Tajusin tämän juuri kirjoituksen jälkeen, mutta veikkasin että sen verran moni oli jo ehtinyt sen lukea, että turha korjailla, vaan ottaa viilaukset ihan päin kasvoja ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ehkä sakkovangin kanssa voisin seukata.
Tosin aika epätodennäköiseltä tuntuu, että törmää ihmiseen, joka on jossain elämänsä vaiheessa ollut täysin rahaton ja pa, ja sakko mennyt muuntoon, mutta tällä hetkellä omaa jonkinlaisen elintason. Minä kun en elätä loisia.

Ja sittenkin sakon lajilla on väliä, huumesakot on nou-nou, samoin lievät pahoinpitelyt, näpistykset... Ehkä liikennesakko olisi ainoa, jonka hyväksyn. Ja julkinen pissaaminen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ehkä sakkovangin kanssa voisin seukata.
Tosin aika epätodennäköiseltä tuntuu, että törmää ihmiseen, joka on jossain elämänsä vaiheessa ollut täysin rahaton ja pa, ja sakko mennyt muuntoon, mutta tällä hetkellä omaa jonkinlaisen elintason. Minä kun en elätä loisia.
Hei, mä meinasin kerran joutua sakoista istumaan :D

Olin autuaan tietämätön asiasta, kun menin uusimaan passia. Äkkiä kauhuissani maksoin sakon, ja selvisin naurahduksella koko jutusta. Silloin, kun sakot tuli, asuin Herttoniemessä miehen silloisessa boksissa, mutta en ollut kirjoilla siellä. Olin siis ns. asunnoton, joten en saanut tietoa minkään valtakunnan sakosta.

Nykyään kun olen duunin kautta joutunut asioimaan poliisien kanssa, pyydän heitä tarkistamaan tietoni, ettei olisi mitään ikivanhaa sakkolappua odottamassa :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:...
Ei hätää murunen, sakko menee muuntoon vasta sen jälkeen, kun se on annettu sinulle tiedoksi etkä maksa sitä jne.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mikäköhän siinä on, että Jenkeissä kaikenlaiset sarjamurhaajaraiskaajapsykopaatit ovat joidenkin naisten keskuudessa kuumaa kamaa? Saavat kuulemma tuhansia kosiokirjeitä kuolemanselliin. Ja mitä raaemmat ja hurjemmat rikokset, sitä suositumpia ovat.

Suomessa kai Valjakka (?) on ollut tuollainen naistenmiesmäinen hahmo vankilassa ollessaan. Siis tämä tyyppi joka Ruotsiin paettuaan telotti kesälomailevan perheen. En muista mitä muuta kaikkea teki.
ninnithequeen

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...
Ei hätää murunen, sakko menee muuntoon vasta sen jälkeen, kun se on annettu sinulle tiedoksi etkä maksa sitä jne.
Jepjep, mutta kyllä mää säikähin kun se poliisisetä sano että jos et pian maksa ni pääset istumaan :D
silsakenraali™

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Olen muuten kerran tainnut lievästi ihastua yhteen nättiin narkkityttöön. Kuulustelu kesti neljättä tuntia, kun innostuin lohduttamaan ja antamaan elämänohjeita. Iski kamala hoivavietti. Nykyään on niin kyyninen, että ei oikein altista itseään moiselle.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

silsakenraali™ kirjoitti:Olen muuten kerran tainnut lievästi ihastua yhteen nättiin narkkityttöön. Kuulustelu kesti neljättä tuntia, kun innostuin lohduttamaan ja antamaan elämänohjeita. Iski kamala hoivavietti. Nykyään on niin kyyninen, että ei oikein altista itseään moiselle.
Voi voi.. ja nämähän ne (sekä tytöt että pojat) kyllä osaavat olla säälittäviä elämäntarinoineen.. *huoh* Tuttua tuubaa mullekin, on vaan kokemus opettanut näkemään niin monesta tarinasta läpi, sen olennaisemman, kuten varmasti sinullakin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Vadim »

mustakikkeli kirjoitti:Tästä keskustelusta tuli mieleeni, järjestetäänkö naisvankiloihin minkäänlaisia speed dating-tyylisiä tilaisuuksia?
Et ole koskaan nähnyt yhtään alan elokuvaa? Naisvankiloissahan järjestetään pääasiallisesti erilaisia lesbiaanisia joukko-orgioita. Ei siinä mitään miehiä tarvita.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Saz kirjoitti:Mikäköhän siinä on, että Jenkeissä kaikenlaiset sarjamurhaajaraiskaajapsykopaatit ovat joidenkin naisten keskuudessa kuumaa kamaa? Saavat kuulemma tuhansia kosiokirjeitä kuolemanselliin. Ja mitä raaemmat ja hurjemmat rikokset, sitä suositumpia ovat.
Ei tarvitse edes mennä rapakon taakse, saihan Steen Christensenkin, joka oli tuomittu mm. raiskauksesta ja muutaman poliisin murhasta, roppakaupalla ihailijapostia ja avioliittotarjouksia Suomessa lusiessaan. Katsos kyllä se rakkaus miehen muuttaa.
Saz kirjoitti:Suomessa kai Valjakka (?) on ollut tuollainen naistenmiesmäinen hahmo vankilassa ollessaan.
Meinaat että vankilassa ollessaan Valjakkala oli alla? Vai päällä? Ihka oikeat naiset taitavat olla vankiloissa hieman kortilla.
mustakikkeli

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vadim kirjoitti:
Saz kirjoitti:Mikäköhän siinä on, että Jenkeissä kaikenlaiset sarjamurhaajaraiskaajapsykopaatit ovat joidenkin naisten keskuudessa kuumaa kamaa?
Ei tarvitse edes mennä rapakon taakse, saihan Steen Christensenkin, joka oli tuomittu mm. raiskauksesta ja muutaman poliisin murhasta, roppakaupalla ihailijapostia ja avioliittotarjouksia Suomessa lusiessaan. Katsos kyllä se rakkaus miehen muuttaa.
Juuri näin. Valtaosa näistä ihailijoista lienee samoja ylivoimakkaan hoivaamisvietin omaavia naisenpuolikkaita, joista monet tyydyttävät tätä tarvetta myös hakeutumalla hoiva-aloille ja/tai rakastumalla vain renttuihin, joita voi yrittää pelastaa ns. rakkaudella. Syynä tähän tarpeeseen lienee mahdollisesti huono isäsuhde, kuten kaikkiin muihinkin naisten ongelmiin, kuten kuukautiskivut, PMS-oireet, kuumat aallot jne.

Tosin joukossa lienee myös oikeasti hulluja naisia joista tappajapsykot ovat tosi seksikkäitä, ihan niinkuin harrikkamiehetkin. He ovat niin ihquliinin vaarallisia! Uih.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Vadim »

mustakikkeli kirjoitti:Juuri näin. Valtaosa näistä ihailijoista lienee samoja ylivoimakkaan hoivaamisvietin omaavia naisenpuolikkaita, joista monet tyydyttävät tätä tarvetta myös hakeutumalla hoiva-aloille ja/tai rakastumalla vain renttuihin, joita voi yrittää pelastaa ns. rakkaudella. Syynä tähän tarpeeseen lienee mahdollisesti huono isäsuhde, kuten kaikkiin muihinkin naisten ongelmiin, kuten kuukautiskivut, PMS-oireet, kuumat aallot jne.
Minusta ajatus, että juuri minä voin pelastaa tällaisen tappajapsykon, juuri minä voin muuttaa hänet, juuri minun rakkauteni on se, mitä hän tarvitsee, kertoo paremminkin näin ajattelevan narsistisesti häiriintyneestä minäkuvasta, mikä sekään ei ole naisten keskuudessa aivan tavatonta.
hermine

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja hermine »

silsakenraali™ kirjoitti:Jo useampi on maininnut, että merkityksellistä on juurikin syyn laatu eli minkä takia istuu. Ymmärrän. Jos sivuutetaan totaalikieltäytyminen, niin minkätyyppisiä rikoksia suvaitsisitte.
Muut totaalikieltäytymisen kaltaiset rikokset, jotka perustuvat samankaltaiseen ideologiaan mikä itsellä on. Esim. vaikkapa koirien vapauttaminen laboratoriosta kotihoitoon (tämä on yksi niitä juttuja, joissa mun, ja uutisoinnin sävystä päätellen ilmeisesti muidenkin, oli vaikea olla asettumatta rikoksentekijän puolelle - hommasta ei varmasti ollut hänelle yhtään mitään hyötyä mutta ihan mieletön riski ja kamalasti vaivaa. En siis tiedä, onko tekijöitä saatu kiinni, muistan vaan joskus 90-luvun puolivälissä lukeneeni tuosta lehdestä, mutta luulisin että tuosta olisi kuitenkin tullut aika pitkä vankeusrangaistus).

Sensijaan nuoruustöppäilyihin, kuten pahoinpitelyihin tai ihan omaa etua ajatellen tehtyihin varkauksiin (olivat miten pieniä sitten tahansa) en voi olla suhtautumatta varauksella, käytännössä kaikki tyypit kenen tiedän joskus teinivuosina tuollaisiin syyllistyneen ovat yhtä keskenkasvuisia ääliöitä vieläkin. Ehkä kaverina sellainen menee, mutta ei parisuhteessa. Muista rikoksista puhumattakaan. Periaatteessa menneisyydessä tehdyn lievän huumausainerikoksenkin voisin antaa anteeksi jos henkilö ei varmasti olisi enää vuosiin käyttänyt mitään, mulla on samankaltaisista syistä kuin Elanorilla vahva halu pysyä erossa kaikista päihdeongelmaisista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mun mielikuvitus ei millään riitä kuvittelemaan naista joka olisi istunut mutta jonka kanssa haluaisin silti seurustella.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vadim kirjoitti:Ei tarvitse edes mennä rapakon taakse, saihan Steen Christensenkin, joka oli tuomittu mm. raiskauksesta ja muutaman poliisin murhasta, roppakaupalla ihailijapostia ja avioliittotarjouksia Suomessa lusiessaan. Katsos kyllä se rakkaus miehen muuttaa.
Sehän on naimisissa suomalaisen naisen kanssa, kirjefaninsa. Tai ainakin oli, en tiedä onko enää.
mustakikkeli

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Rouva Pupu kirjoitti:Sehän on naimisissa suomalaisen naisen kanssa, kirjefaninsa. Tai ainakin oli, en tiedä onko enää.
Voi helvetin helvetti. Täytyy Steen Christiansenin olla täysin vajaa, kun menee sellaisen psykonaisen kanssa naimisiin asti. En ihmettelisi jos Steenille olisi tapahtunut jotain tässä välissä. Minä en ainakaan uskaltaisi ryhtyä moiseen, jos olisin joutunut linnaan kaksoistapon (-murhan?) takia ja joku hullu ämmeliini ilmaisisi kiinnostusta. No huh huh ja hah hah.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Istunut seurustelukumppani

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyi vittu, EI KOSKAAN!!!!!!!!!!! Kun miettii, miten vaikea Suomessa on saada ehdotonta tuomiota, niin ei koskaan, mitenkään. Kannatan lakeja, kuria ja järjestystä, en paskaa. Eli ehdoton tuomio = paskaa, pohjasakkaa, epäinhimillistä skeidaa. Iso H kieltäytymisineen on ihan samaa sontaa kuin jonkun muun teon tehnyt, joka saa saman rangaistuksen. Ihmetyttää ihmisten leväperäisyys tässäkin suhteessa, mitäs nyt yhdestä linnatuomiosta, ihminen tekee virheitä ja niin edelleen. Ihminen tekee virheitä, niillä on seuraukset ja ne kestävät ainakin yhden ihmiselämän.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin