Mitä addiktioita sinulla on?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

-Superior- kirjoitti: Haluan vain teidän hyväksynnän.
Multa ainaski saat.
"I want you to get excited about your life."
bedlam

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

-Superior- kirjoitti:Minulla on neuroottinen tarve kirjoittaa nämä kommenttini täällä täydellisesti. Koska en onnistu siinä, muokkaan viestejäni yleensä vähintään kerran.

Haluan vain teidän hyväksynnän.
Kyllä sinut on hyväksytty. Mutta kirjotappa kuitenkin joskus joku kunnon perseelleen heitetty räkäinen känniviesti, pystyksä siihen!?
Bliss

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti: teidän hyväksynnän.
teidän hyväksyntänne.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bliss kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: teidän hyväksynnän.
teidän hyväksyntänne.
:bling: Blissi ilkeilee.. :bling:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
mustakikkeli

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Unohdin mainita erään addiktioni liittyen tähän palstaan. Minulla on pakonomainen tarve etsiä "virheitä" toisten palstalaisten kirjoituksista ja piikitellä niistä ensimmäisessä persoonassa minä-muodossa, koska tämä on mielestäni kovinkin nokkelaa enkä ole huomannut kenenkään muun käyttävän tätä tehokeinoa. Olenhan sentään nokkela pikku tytsä, joka keskittyy kirjoittamaan partaveitsenteräviä havaintoja muista kirjoittajista sekä heidän kirjoituksistaan. Haen tällä vain huomiotanne, sillä olen valitettavasti huomannut ettei minuun yleensä kiinnitetä tarpeeksi huomiota tällä palstalla vaikka mitä tekisin.

Näin teen jopa Flirttipuistossa, jossa yritän mustasukkaisesti saada ex-Kity-rakkaani huomiota osakseni, hän kun jätti minut jokin aika sitten mielenterveydellisten ongelmieni takia. En ole vielä täysin sinut tämän asian kanssa, mutta osaan sentään peittää tämän näennäisen viileän kuoreni taakse, toisin kuin te muut. Olenhan sentään Pekko Aikamiespojan näköinen Isohookana-Asunmaa-kopio, joka taitaa myös itseironian toiseen potenssiin. Nokkela kun kerran olen. Harjoittelen edelleen positiivisten tunteiden esittämistä, mutta koen sen jokseenkin turhauttavana.
slam

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja slam »

usein käyn sonnalla
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustakikkeli kirjoitti:Unohdin mainita erään addiktioni liittyen tähän palstaan. Minulla on pakonomainen tarve etsiä "virheitä" toisten palstalaisten kirjoituksista ja piikitellä niistä ensimmäisessä persoonassa minä-muodossa, koska tämä on mielestäni kovinkin nokkelaa enkä ole huomannut kenenkään muun käyttävän tätä tehokeinoa.
Totta puhuakseni olen lainannut koko kirjallisen ilmaisuni Iltalehdessä palstaa pitävältä suosikkikolumnistiltani.
Olenhan sentään nokkela pikku tytsä, joka keskittyy kirjoittamaan partaveitsenteräviä havaintoja muista kirjoittajista sekä heidän kirjoituksistaan.
Ihmisellä on monesti kyky havainnoida itseään sekä ympäröivää maailmaa. Itsetuntemus puolestaan on väline, jolla kartoittaa omia vahvuuksia sekä puutteita:
http://oppimateriaalit.internetix.fi kirjoitti:Itsetuntemus on perustana hyvälle itsetunnolle. Jokaisella meistä on mielikuva siitä millainen haluaisi olla - ihanneminä. Mitä enemmän tämä ihanneminä muistuttaa minäkuvaa, käsitystä itsestä, sitä parempi on itsetunto.
Monesti ihmisillä on myös esikuvia. Psykologisessa merkityksessään esikuvien tehtävä on - optimina - ohjailla psyykeä kehittymään sekä itse tavoitteluprosessissa siis vahvistaa tiettyjä hermosynapseja, jotka vahvistuessaan luovat määritelmiä käyttäytymiselle.

Toisin sanoen, olen hedelmällisellä matkalla kohti parempaa itsetuntoa.
mustakikkeli kirjoitti:Haen tällä vain huomiotanne, sillä olen valitettavasti huomannut ettei minuun yleensä kiinnitetä tarpeeksi huomiota tällä palstalla vaikka mitä tekisin.
Olen tyytyväinen persoonallisuuteeni. Eniten toivoisin olevani myös muiden mielissä pidetty ja hyväksytty juuri omana itsenäni.
Näin teen jopa Flirttipuistossa, jossa yritän mustasukkaisesti saada ex-Kity-rakkaani huomiota osakseni, hän kun jätti minut jokin aika sitten mielenterveydellisten ongelmieni takia.
En ole mustasukkainen miehestä, jonka kanssa en tule toimeen. Mutta tosiaan, en vielä oikein ole perillä syistä, joiden vuoksi minut jätettiin. Ainakin yksi niistä useammista oli vastenmielisen hoikka ja tissitön vartaloni. Kuulemma turn-off.
En ole vielä täysin sinut tämän asian kanssa, mutta osaan sentään peittää tämän näennäisen viileän kuoreni taakse, toisin kuin te muut.
Ikinä ei voi tietää, mitä ihmiset tuntevat. Siksi en ainakaan itse piikittele koskaan asioista, jotka ovat ehdottoman arkaluonteisia sekä yksityisiä. Viileästä kuoresta sen sijaan olet oikeassa. Tunnun hämääväni jopa itseäni.
Olenhan sentään Pekko Aikamiespojan näköinen Isohookana-Asunmaa-kopio, joka taitaa myös itseironian toiseen potenssiin. Nokkela kun kerran olen.
Itse asiassa parempi oli "Lukion psykologiankurssien sekä kahden Tukholman-matkan muokkaaman elämänkatsomukseni perusteella vastaan, että --" Pidän itsestäni. Siksi en koe kovin vaikeana myöskään mutkatonta suhtautumista itseeni.
Harjoittelen edelleen positiivisten tunteiden esittämistä, mutta koen sen jokseenkin turhauttavana.
Ei se turhauttavaa ole. Kuten sanoin, aivoissa rakentuu, häviää ja vahvistuu jatkuvasti synapseja. Siksi ei koskaan ole liian myöhäistä yrittää nähdä tässä kaikessa jotain hyvää ja kaunista. Toisinaan jopa onnellista.
Viimeksi muokannut -Superior-, 05.08.2006 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja slam »

epäryhdikkäässä asennossa istuminen ja ajattelu + arvuuttelu ja ihmettely... + kelailu
mustakikkeli

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jatkaakseni aikaisempaa itsetutkisteluani, jään monesti miettimään pitäisikö minun todella pyrkiä näkemään muut kirjoittajat positiivisemmassa valossa, ja pyrkiä myös kommentoimaan heitä sekä heidän pyrkimyksiään positiivisemmin ja rakentavammin, ettei minua aina hakattaisi takaisin juuri sillä isoimmalla moukarilla toisten yrittäessä osoittaa minulle epäkohdat nykyisissä tavoissani?

Mitä mieltä olette, voisiko tästä olla apua ongelmaani, vai johtaisiko tämä vain palstan keskustelujen näivettymiseen ja turhanpäiväiseen puzznuzzutteluun? Olen hukassa tämän asian suhteen. Pitäisikö minun kuitenkin jatkaa nykyisellä linjallani? Olen kuitenkin edelleen hieman addiktoitunut siihen.
slam

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja slam »

mustakikkelin nahkan vetely--- kaanis harrastus
silsakenraali™

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti:itsetutkistelua
Rakas nökisöpöjöpö,

Muista olla rehellinen itsellesi, ethän halua miksikään muiden muovaamaksi sekundaversioksi, jolloin kadottaisit alkulähteesi eliksiirin - tuon äitisi kaivaman vuoristopuron ja isäsi rakentaman myllyn uniikin tuotteen. Ole rohkea vaikket piereskelisikään, sillä hernekeitosta ammensivat jo Keskiajan ritaritkin rohkeutensa. Äläkä lannistu, jääräpäisyys kantoi soitaisaa kansaamme talven kylminä öinä, silloin kuin veli venäläinen sytytti sen viimeisen röökinsä ennen vihellystä. Ja lopuksi - tame the cunt. Vain nussimalla voit valloittaa tämän nussivan maailman. Kuljeta rakkauden julma aisasi aina uusiin ja uusiin seikkailuihin, niihin pimeisiin luoliin, missä ihminen ei ole aikaisemmin käynyt.
slam

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja slam »

syödä silsaa. cery good addicition
segma

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja segma »

Olenko ainoa joka huomaa tuolla viestien välissä jotain ihme sössötystä? Sellaista mihinkään liittymätöntä ja kaikin puolin turhauttavaa pseudoluettavaa pseudointelligenttiä pseudotaiteellista pseudojotainjotain mongerrusta, jonka tarkastelussa jopa minun suorastaan ylipitkä lehmänhermopinnani pyrkii palamaan ja toteamaan vain lakonisesti huokaisten: "Paskaa."

Taidan olla.
mustakikkeli

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ärh! Hedelmällinen monologini häiriintyy eivätkä ajatukseni pysy kasassa, kun huomaan muiden kirjoittavan kanssani samaan keskusteluun. Joudun aloittamaan itsetutkiskeluni joka kerta alusta, keskittymiseni herpaantuu. Miten tästä eteenpäin? Onko minulla tulevaisuutta sen enempää kuin menneisyyttäkään? Jospa pysyisinkin vain paikallani, tässä on niin hyvä olla?
isohaara

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

segma kirjoitti:Olenko ainoa joka huomaa tuolla viestien välissä jotain ihme sössötystä? Sellaista mihinkään liittymätöntä ja kaikin puolin turhauttavaa pseudoluettavaa pseudointelligenttiä pseudotaiteellista pseudojotainjotain mongerrusta, jonka tarkastelussa jopa minun suorastaan ylipitkä lehmänhermopinnani pyrkii palamaan ja toteamaan vain lakonisesti huokaisten: "Paskaa."

Taidan olla.
Jep, tuo pseudo-paska häiritsee aika ikävästi minuakin. Katkoo jatkuvasti slämin lyhyet ja ytimekkäät filosofoinnit.
swirl

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Zookeeper ja kaurapuuro. Mun elämäni vain on epätäydellistä ilman niitä ja saan oireita, jos en saa päivittäistä annostani. Kahvi-, tupakka- sekä alkoholiaddiktioistani olen päässyt menestyksekkäästi eroon.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Sokeri ja tupakka.

Tällä hetkellä myös Neil Young ja kitara.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
hermine

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Jos menen vaikka mökille (missä nettiä ei luonnollisesti ole), mulle ei tuota mitään tuskaa etten pääse koneelle. Oon jopa melkein helpottunut. Sensijaan nyt kun olen kotona mun on mahdotonta irroittautua tästä koneesta, vaikka olisi tosi paljon tärkeämpää ja kiireellisempää tekemistä ja niska ja selkä ihan jumissa tässä istumisesta. Tai siis oikeastaan mun pitäisi tehdä tässä koneella juttuja joka tapauksessa, mutta voisin hoitaa ne alta pois ja mennä sitten vaikka ulos, mutta nyt olen jämähtänyt nettiin enkä tee kumpaakaan ja niin sitä päivät vaan kuluu. Saatan myös unohtaa syödä jos jumitun tuntikausiksi juttelemaan jonkun kanssa meseen tms. Eli siis riippuvuuteni haittaa aika paljon normaalia elämääni ja terveyttäni, mutta en tiedä onko tässä kuitenkaan riippuvuudesta kyse, kun minkäänlaisia vieroitusoireita ei ole. Päinvastoin koko rakkineen avaamisesta tulee huono olo.

Oliskin niin helppoa, jos ei tarvitsisi koko konetta ja nettiä mihinkään. Nyt kun tarvitsee, niin on niin helppoa harhautua tekemään sillä kaikkea mitä ei pitäisi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Bliss kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:teidän hyväksynnän.
teidän hyväksyntänne.
Ei hemmetti!
bedlam kirjoitti:Mutta kirjotappa joskus joku kunnon perseelleen heitetty räkäinen känniviesti, pystyksä siihen!?
Mä pystyin!
bedlam

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

-Superior- kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:teidän hyväksynnän.
teidän hyväksyntänne.
Ei hemmetti!
bedlam kirjoitti:Mutta kirjotappa joskus joku kunnon perseelleen heitetty räkäinen känniviesti, pystyksä siihen!?
Mä pystyin!
Ääääh!
AarneAnkka

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Addiktioita mulla? Joo:

- Netissä roikkuminen (Kitinä mukaanlukien). Huomaan tuhlaavani siihen enemmän aikaa kuin pitäisi.
- Koukuttavat pelit. Tällä hetkellä - edelleen - Oblivion. Onneksi sellaisia pelejä tulee aika harvoin vastaan.
- Kofeiini. Jos olen ilman sitä huonona päivänä, tulee paha päänsärky.
MGandhi

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Olisinkin johonkin koukussa. Tuntis olevansa elossa. Tällä hetkellä toivoisin olevani koukussa mm. seksiin, urheilemiseen ja kavereiden kanssa sosialisointiin.

PAH!
Patz

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Olisinkin johonkin koukussa.
Hei honey, sä olet koukussa muhun. Ihan turha alkaa kieltämään.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Ann »

segma kirjoitti:"Paskaa."

Taidan olla.
Ei se mitään, niin minäkin.

Kaikki addiktiot ovat alkaneet pikkuhiljaa karista. Sitä se teettää, kun toteaa kaiken turhaksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä addiktioita sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Clay »

hermine kirjoitti:Päinvastoin koko rakkineen avaamisesta tulee huono olo.
Olette riippuvainen huonosta olosta, eli olette masokisti.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin