Näytätkö ulkomaalaiselta?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

AarneAnkka kirjoitti: Riki Sorsaa luultiin Japanissa aina Rod Stewartiksi. Vaikka molemmat ovat ihan pökkelöitä. :D
Kyllä Riki tulee lähemmäksi Ron Woodin (Rolling Stones) maanläheistä habitusta kuin Rodin hintahtavaa diivapersoonaa... :hevikaraoke: 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Sinkkumatti

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ann kirjoitti:Älä lävistä.
I agree. Tissiparka.
MarthaFocker

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Italialaisesta ja ranskalaisesta saa välillä kuulla, mutta se riippuu aika paljon vaatetuksesta. Jos on naiselliset vaatteet, niin tota kuulee, mutta ei perusfarkuissa juurikaan.

Pentuna kun rusketuin enemmän, ja jotenkin silmätkin oli tummemman ruskeat kuin nykysin, niin mustalaislapseksi nimettiin toisinaan. Siihen ei auttanut yhtään se, että aina kun tummaa tukkaa ja silmiä ihmeteltiin, niin mummon päälle tokaisi, että "juu, isä on vähän sellasta tummaa heimoa", vaikka tarkoitti toki vain tummatukkaista ja -silmäistä. Heh..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Italialaisesta ja ranskalaisesta saa välillä kuulla,
Se on se iso nenä. Ainoa sovittava piirteesi. :h:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Suvinen kirjoitti:Ikävää jos romutan illuusiosi, mutta mitä itse on ulkomailla matkustellut ja oleillut, niin kyllä suomalaiset todellakin erottuvat kuin tikku paskasta. Yleensä kyllä jostain ihan muusta syystä kuin kuulaasta ihosta, tosin.
Periaatteessa joudun komppailemaan tätä kokemuksen pohjalta mutta nyt viimeeksi Kreikassa ollessa olin kovin yllättynyt kun siellä ei kertaakaan mennyt paikallisilla arvaukset oikein, sieltä tuli Espanjaa, Italiaa, Ranskaa ja sitten olivat yllättyneitä kun kuulivat, että ollaan Suomesta. No, ollaanhan me toki siskolikan kans hiukan tummempiverisiä mutta kyllä nyt joku on aina aiemmin arvannut oikeinkin.

Suomessakin joskus olen saanut ensin palvelua Englanninkielellä, sitä minkä maalaiseksi täällä ovat luulleet en ole jäänyt kyselemään. Myöskin romaniksi on muutamaan otteeseen luultu, kerran tuli jopa paarissa sellanen mustilaismies multa kyseleen et ”miks sie kaaleen likka housuissa kuljet, hame olisi parempi” – vastasin että ”kun olen sittenkin kaajee vaan..”

Kai se sitten on tämä musta tukka ja tummat silmät..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:En mä katso galleriatisuja. Ne ei tee tisuille oikeutta. Mylwin hoitaa meidän yhtiössä nää galleriatirkistelyt.
Tunnusta! Katsoit kuitenkin. Kukaan ei voi vastusta tissini vetovoimaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MarthaFocker

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Se on se iso nenä. Ainoa sovittava piirteesi. :h:
Nenäni on varsin normaalin kokoinen. Perseeni on iso. Ja egoni.
Mieti sitä, niin saadaan nuo turhat kuvitelmat pois mielestäsi, niin voit liittää minut samaan listaan kuin Lolitan.
isohaara

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

MarthaFocker kirjoitti:Perseeni on iso. Ja egoni.
Uuuh, vastustamaton yhdistelmä. :jouden:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Se on se iso nenä. Ainoa sovittava piirteesi. :h:
Nenäni on varsin normaalin kokoinen. .
Olet itse tunnustanut, että se on iso. Ainoa asia, joka tekee sinusta söpön.
MarthaFocker kirjoitti: Perseeni on iso.
Ja nelikulmainen. Tissit ei niin pahat.
MarthaFocker kirjoitti: Ja egoni.
Mun on isoNpi.
MarthaFocker kirjoitti: Mieti sitä, niin saadaan nuo turhat kuvitelmat pois mielestäsi, niin voit liittää minut samaan listaan kuin Lolitan.
Hetkinen..
Nyt sä selvästi ITSE kuvittelet, että haluaisin panna sinua.
Kostuuko?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

tonttu kirjoitti:Ei ole koskaan luultu ulkomaalaiseksi, koska olen ylläripylläri niin kamalan vaalea.
Mä voisin erehtyä pitämään sua brittinä silmiesi ja nenäsi takia.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Jostain kumman syystä minua luullaan venäläiseksi koko ajan... Luulen kuitenkin (=toivon) ettei tämä liity mihinkään sellaiseen stereotypiaan että venäläisnaiset on huoria ja että ulko-olemukseni olisi siis huoramainen ja siksi assosioitavissa venäläiseen naiseen...

Oikeasti olen kyllä ihmisiltä sitten kysynytkin että miksi erehdyitte kansalaisuudestani, kun kuitenkin suomessa ollaan niin lähes kaikki ovat sanoneet että korkeat poskipäät, hyvin hyvin vaalea iho ja kuitenkin punertava tukka saa aikaan väärän vaikutelman.

Toisaalta en kyllä voi olla varma mitä kaikkia kansallisuuksia suvustani löytyy, kun itse olen syntyperäinen ruotsinsuomalainen (huom! En suomenruotsalainen!) ja kenen kanssa kukakin on punkkaan eksynyt.

Kummallisinta tässä on se että usein venäläisetkin tulevat luokseni esim Helsingissä ja alkavat puhumaan täysin rentona omaa kieltään, jonka jälkeen kummastuvat kun sanon olevani suomalainen...
Be a good animal, true to your animal instincts.
silsakenraali™

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Dryad kirjoitti: korkeat poskipäät, hyvin hyvin vaalea iho ja kuitenkin punertava tukka saa aikaan väärän vaikutelman.
Pitkä, kapea nenä, linnunleuka/pieni leuka, kapeat kasvot, kapea suu?
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

silsakenraali™ kirjoitti:
Dryad kirjoitti: korkeat poskipäät, hyvin hyvin vaalea iho ja kuitenkin punertava tukka saa aikaan väärän vaikutelman.
Pitkä, kapea nenä, linnunleuka/pieni leuka, kapeat kasvot, kapea suu?
Ei... Tuosta kuvauksesta tulee jo mieleen jokin luihu noita-akka. Minulla on hyvin vahvat/terävät kasvonpiirteet.
Be a good animal, true to your animal instincts.
slam

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja slam »

vuosien runkkaus näkyy kasvojen ilmeestä ja känsäisestä kädestä. Muusta en tiedä.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Näytän kai. Ja osittain olenkin. Useimmiten osataan jopa osoittaa oikeaan suuntaan, eli kasvojen luusto on kai aika tyypillinen terroristille. (Mitä sieltä hunnun alta nyt voi arvailla.)
Tosin Suomessa asiasta saa kuulla äärimmäisen harvoin, ei oikeastaan lapsuusvuosien jälkeen, mutta ulkomailla suomalaisuutta ei meinata uskoa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti: Tunnusta! Katsoit kuitenkin. Kukaan ei voi vastusta tissini vetovoimaa.
Ei ole mitään tunnustettavaa. Mulla on liian hyvä tissipillupeppumuna-muisti ja liian vähän tilaa verkkokalvoilla. Odotellaan kiltisti sitä hääyötä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ulkomailla on useaan kertaan veikattu saksalaiseksi ja Ruotsikin on taidettu joskus mainita. Tämä kertoo vain sen, että murtaen englantia ääntävä pohjoiseurooppalaisesta tulee ensimmäisenä mieleen Saksa. Ei Suomi, tuo marginaalinen periferia.
Kerran yksi puolalainen kysyi, mistä olen, ja totesi sitten: "Arvasin, meillä on niin samanlaiset naamat." :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Noh nyt matkatessani Berliiniissä, vain yksi tunnisti minut suomalaiseksi ja se oli patsaita selittävän laatikon ojentaja Pergamon museossa. Muut saksalaiset eivät ainakaan minua saksalaiseksi luulleet, koska aloittivat aina englannilla puheensa. Jos oikein saksan mongrerrusta ummärsin, useinmiten minua ja kavereitani luuultiin amerikkalaisiksi. Mutta ainoatkaan näkemäni amerikkalaiset eivät saavuttaneet läheskään ylipainojemme määrää, mistä voimme päätellä, etteivät lihavat amerikkalaiset matkusta kuin saksalaisten painajaisissa.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba! Mä tajusin sun koko viestin!
(Ei oo ees vittuiluu mut tuli ihme fiilis tyyliin "kuka toi kirjottaja nyt olikaan" ja silleen, huh, ihana fiilis!)
Herra Manala

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ranksa-Ilatia-Epsanja. Eniten hämmästyttää tuo Ilatia-Epsanja -akseli. Ei niillä kavereilla ole sinisiä silmiä. Tämän vuoksi yritänkin aina käpöstellä lomareissuilla ilman arskoja, jos menen liikkeisiin sisään. Jos unohdan arskat päähäni, paikalliset kanarialaiset alkavat mokeltamaan mulle epsanjaa.
segma

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja segma »

Näytän lähinnä jumalaiselta.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Eilisissä häissä tultiin 3 kertaa juttelemaan ensin englanniksi ja kerran ranskaksi, 3 kerralla erehtyjä oli Suomalainen ja kerran Suomenkieltä taitava Ranskalainen (tarjoilija, DJ, 2 kanssa häävierasta). Vissiimmästi mun tummuus sai taas erehdyksen tapahtumaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MarthaFocker

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Kostuuko?
Älä nyt jaksa Gattaca. Kyllähän sinä tiedät itsekin, että olet luuseri.
Kaikki muut sen tietävät, minä tiedän ja sinä tiedät.
slam

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja slam »

austraalialaiseksi joku joskus väitti....göö kait sielläkin paljon suomalaisia asuu :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Kostuuko?
Älä nyt jaksa Gattaca. Kyllähän sinä tiedät itsekin, että olet luuseri.
Kaikki muut sen tietävät, minä tiedän ja sinä tiedät.
Niin, mutta et vastannut kysymykseen. Sulla taitaa soida nyt parikin Nylon Beatin biisiä mielessä...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin