Näytätkö ulkomaalaiselta?

Yleinen lätinä jä kitinä
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Virossa luullaan venäläiseksi, muuten ei ole erehdyksiä sattunut. Miksipä sattuisikaan vaalealle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Uusiopehmis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Puhut englantia ranskalaisttain murtaen? Saaks sillä pildee?
Melkein oikein. Sen takia että puhun, muutenkin kuin humalassa.
Tuskin mitään järkevää kuitenkaan, ei sitä lasketa. Kännissä sitä on aina viisaampi, fiksumpi, komeampi ja puhuu jopa ruotsia sujuvasti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin no ni mua on kyllä luultu enkkulaiseksi useita kertoja, tosin ei ehkä ulkonäöllisten ansioiden perusteella. Joidenkin true-eteläeurooppalaisten mielestä oon hieman venäläisen prinsessan näkönen, tiedä sitten onko totta vaiko ei. Olisin mieluusti karjalainen elovena-prinsessa, saanko olla, pliiZ?

Ehkä olen hieman itä-eurooppalaisen näkönen, sillain hevosmaisella tavalla :roll:
Prepare for the worstest.
Quarter

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

No hei... :P
Avatar
llumi
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 05.08.2006 0:21
Paikkakunta: Washington

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja llumi »

Keski-Euroopassa luultiin kyllä yleensä paikalliseksi, luultavasti tosin sen takia, ettei ollu mitään turistikamaa mukana ja puhuin saksaa.

Täällä Jenkeissä on ehdoteltu jos jonkunlaista kansallisuutta, muttei kyllä kertaakaan suomalaista. Hollanti johtaa tällä hetkellä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei koskaan. Kun on sekoitettu Toni Halmeeseen ja Hannu Karpoon, se ehkä selittää asian.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tiikeriankka

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

On mua joskus jostain käsittämättömästä syystä luultu ulkomaalaiseksi. Enkä edes silloin viettänyt aikaa useampaa astetta tummempien kavereiden kanssa. Kerran esim. joku baarissa tuli solkottamaan englantia. Vastasin englanniksi mutta sanoin sitten, että voidaan kyllä puhua ihan suomeakin, jos sopii.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ennen kun käytin tummennettuja silmälaseja ja tukka oli pitempi minua luultiin John Lennoniksi. Vaikka hemmo oli jo kuollut... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Geetzu

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jenkeissä olin saksalainen tai svedu. Tummana joo. Saksalainen, ryssä ja italiaano oon ollu turistipaikoissa, täällä kotosalla tuskin muu kuin finski. Ruotsissa mut tajutaan aina suomalaiseks mut mies menee ihan hurrista, en käsitä mitenkään vaik onhan se niinq puoliks joo mut miten sen voi nähä??
Patz

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Patz »

No, mähän olen suomalais-puolalais-venäläistä syntyperää. Menen kai jostain itä-eurooppalaisesta kuulantyöntäjästä. Jenkeissä luultiin (johtuen ämericcäläisestä äxentistä) jenkiksi.
AarneAnkka

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Homeboy65 kirjoitti:Ennen kun käytin tummennettuja silmälaseja ja tukka oli pitempi minua luultiin John Lennoniksi. Vaikka hemmo oli jo kuollut... :D
Riki Sorsaa luultiin Japanissa aina Rod Stewartiksi. Vaikka molemmat ovat ihan pökkelöitä. :D
swirl

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun luullaan usein olevan etelä-eurooppalaista syntyperää ja kerran jouduin jopa rasistisen vittuilun kohteeksi baarissa. Kun uskalsin avata suuni baaritiskillä etuilusta, sain kuulla jotain tyyliin "Ei sinunkaan maassasi...". Englannissa asuessani luulivat yleensä irlantilaiseksi.
WanhaPervo

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Siihen aikaan kun isä lampun osti seisoin ratikassa juuri


Kuva
tämän näköisessä takissa. Minua sanottiin italialaisen näköiseksi.


Samassa takissa olin uimahallin kahviossa. Mies tuli iskemään tarinaa...

Olisin halunnut käyttää takkia enemmänkin, mutta tyttöystävä kielsi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenkeissä asuessa ei kukaan uskonut suomalaiseksi, koska en muka puhunut kuten suomalaisten kuuluu, eikä mulla ollut vaaleita hiuksia. Hitsin stereotypiat! Kerran yks mies sanoi baarissa (olin alle 21, join aina limua baareissa kun ikäraja oli 18) hassusti "I bet you're Swedish, but you're too ashamed and dyed your hair. I noticed your Swedish blue eyes" APUA!!! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WanhaPervo kirjoitti: Samassa takissa olin uimahallin kahviossa. Mies tuli iskemään tarinaa...
Kunnon raiskaajatakki :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mustalaiskommentteja saa toisinaan kuulla enemmän tai vähemmän ja harvemmin mitään positiivista niihin liittyen.

Huvittavaa sen sijaan oli Skotlannissa, kun joku paikallinen luuli minua skotlantilaiseksi (eräs nainen pysäytti ja halusi ihastella kilttiäni, joka ei ollut kiltti, mutta näytti sellaiselta) ja kyseli mistä päin Skotilantia olin. Naamassa oli näkemistä, kun kerroin olevani Suomesta. Noin muuten luultiin puolalaiseksi tai venäläiseksi.
silsakenraali™

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pienenä olin jopa tummempi kuin nyt. Olin kaislaveneellä saapuneen näköinen. Äitiltänikin usein kyselin, että miks mua ja veljeäni katsottiin pidempään.

Ulkomailla ennenkuin suuni avaan ei ensimmäinen veikkaus ole Suomi, vaan kymmenet muut maat, ihan laidasta laitaan.
Bliss

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Korkeintaan ruotsalaiselta. Tai siis sehän mä olenkin, 50 %.
tonttu

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei ole koskaan luultu ulkomaalaiseksi, koska olen ylläripylläri niin kamalan vaalea.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja martza »

Olen Savolainen, "Kalakukon näköinen Mies". Niin ainakin EX musta sanoi. Jeeeeeee..... :D

Tukholmassa, muut turistit ja paikkallisetkin, ovat aika moneen kertaan kyseneet multa osoitteita joihinkin paikkoihin jne. Ilmeisesti olen ollut niin ruattalaisen näköinen, että...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Sannnu

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ulkomailla liikkuessa mua luullaan usein etelä-eurooppalaiseksi...mistä onkin hauska tarina kerrottavana...joskus 17 vee oltiin kanariansaarilla, ja sitten vietin siinä iltaa sellaisen brittipoitsun kanssa. Muutamaa suomalaistyttöä sitten vissiin jurppi kun tuo tyyppi ei kiinnittänyt heihin mitään huomiota ja alkoi haukkua mua kovaan ääneen tyyliin : " Katos paikallis pimu yrittää pokata tota...vittu tulee vaan väliin tolleen...yms.

Kuuntelin aikani tytsyjen jupinoita, ja lähteissäni tokaisin heile suomeksi jotain unohtumatonta...

:lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En näytä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:En näytä.
Näytä sit tissit.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En näytä.
Näytä sit tissit.
Ei se ole mikskään muuttunut galleriaversiosta. Näytän sit uusiks, kun olen hankkinut lävistyksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti: Ei se ole mikskään muuttunut galleriaversiosta. Näytän sit uusiks, kun olen hankkinut lävistyksen.
En mä katso galleriatisuja. Ne ei tee tisuille oikeutta. Mylwin hoitaa meidän yhtiössä nää galleriatirkistelyt.

Älä lävistä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin