Näytätkö ulkomaalaiselta?

Yleinen lätinä jä kitinä
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sannnu kirjoitti:Ulkomailla liikkuessa mua luullaan usein etelä-eurooppalaiseksi...mistä onkin hauska tarina kerrottavana...joskus 17 vee oltiin kanariansaarilla, ja sitten vietin siinä iltaa sellaisen brittipoitsun kanssa. Muutamaa suomalaistyttöä sitten vissiin jurppi kun tuo tyyppi ei kiinnittänyt heihin mitään huomiota ja alkoi haukkua mua kovaan ääneen tyyliin : " Katos paikallis pimu yrittää pokata tota...vittu tulee vaan väliin tolleen...yms.

Kuuntelin aikani tytsyjen jupinoita, ja lähteissäni tokaisin heile suomeksi jotain unohtumatonta...

:lol:

Mutta kerropas että panitko ja muutenkin vähän kiinnostaa että pystyykö ritti-poika antamaan kunnon hoitoa?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Harvemmin.

Kerran luultu unkarilaiseksi, öh?

Kyllä minä ihan perisuomalaiselta näytän.
slam

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja slam »

leikkasin nöyhdän poskista ja leuasta... enää en näytä peruukkipäiseltä kummelin höyläsoikkelilta. 8) enää vain se peruukki :roll:
tonttu

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

AarneAnkka kirjoitti: Mä voisin erehtyä pitämään sua brittinä silmiesi ja nenäsi takia.
Ooho, tämä oli ihan uutta. Onko briteillä iso nenä, en ole kiinnittänyt asiaan huomiota.
1108

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Näytän Suomalaiselta.
AarneAnkka

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

tonttu kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mä voisin erehtyä pitämään sua brittinä silmiesi ja nenäsi takia.
Ooho, tämä oli ihan uutta. Onko briteillä iso nenä, en ole kiinnittänyt asiaan huomiota.
Eiku näytät vaan mun mielestä vähän Emma "Baby Spice" Buntonilta. :)
tonttu

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

AarneAnkka kirjoitti:Eiku näytät vaan mun mielestä vähän Emma "Baby Spice" Buntonilta. :)
Olen kuullut tuon joskus muulloinkin. :think:
1108

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mä voisin erehtyä pitämään sua brittinä silmiesi ja nenäsi takia.
Ooho, tämä oli ihan uutta. Onko briteillä iso nenä, en ole kiinnittänyt asiaan huomiota.
Eiku näytät vaan mun mielestä vähän Emma "Baby Spice" Buntonilta. :)
Hitto, tuo muuten pitää paikkansa! Mulla on Spice klooni himassa!!!! IhQa!!!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heh :D Pakko avautua: olimme eräässä baarissa kahden ystäväni kanssa. Portaikossa meitä vastaan tullut vanhempi tuntematon(erotuksena the vanhempaan mieshenkilöön) mieshenkilö huudahti: "Ei vittu, the Spice Girls!"
Emme nyt olleet minkään erityisen teeman mukaan pukeutuneet, kaikilla oli hieman erityyliset kledjut(synkronointi ei aina onnistu :( ) Otimme tämän kohteliaisuutena ja huvituimme suuresti. Kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne.
Prepare for the worstest.
CandyMan

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hieman :off: mutta kuitenkin samaa asiaa sivuten.

Tukholman Höötorgetin tjsp. burgeripaikassa (missä te kaikki olette kuitenkin käyneet) myyjätyttönen taisi luulla minua jenkiksi tai miksi lie, kun viänsin enklantia niin tosissani. Niin tohkeissaan näytti olevan. Hänen ilmeensä muuttui yllättäen kovin pettyneeksi kun kysyin toiselta henkilöltä suomeksi, mitä hän ottaa. :D En finne igen!

Etelä-Ranskassa asioidessani erään marketin infopisteellä, toinen asiakas alkoi kovasti kysellä englanniksi mistä olen kotoisin, ja meni täysin mykäksi kun kerroin olevani Suomesta. Tiedä sitten mistä johtui, joko ei ollut mitään hajua mikä maa on kyseessä eikä keksinyt mitään lisää kysyttävää, tai koki Suomea kohtaan hurjaa antipatiaa Suomen ralli- ja formulamenestyksen takia. Vai olikos se sama vuosi kun joku Suomen futisjoukkue voitti tai pelasi tasan Ranskan kakkosena olevan joukkueen kanssa?

Eräs ruotsinkielinen kaverini on myös aika ilkeä. Jollain messuilla hän meni jäätelönmyyjätyttösen luokse ostamaan jäätelöä oikein epäselvällä riikinruotsilla. Tytöllä meni pasmat sekaisin ja yritti sanoa jotain takaisin huonolla kouluruotsilla. Kun homma ei oikein selvinnyt, pamautti kaveri lopulta suomeksi "No anna sitten yksi vaniljajäätelö!". Ilkeetä. Juuri tuon takia inhoan ruotsinkielisiä ihmisiä.
Sharona

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Sharona »

Valitettavan usein..

Johtunee meikkaustyylistä, sillä lähes poikkeuksetta baarissa joku tulee kysymään omaanko osittain aasialaista syntyperää..
Viimeksi laivalla huolestuin todella, kun olin ostoksilla tax free -myymälässä, ja yhtäkkiä käsipuolessa roikkui japanilainen turisti ja selitti niin perkeleesti jotain. Katsoin hämmentyneenä häneen, ja hän tuijotti yhtä hämmentyneenä takaisin "sorry, sorry", irroitti otteensa, ja nauraen nappasi oikeaa kaveriaan kädestä, joka siis oli myös japanista.. :D
Elukka

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sharona kirjoitti:nauraen nappasi oikeaa kaveriaan kädestä, joka siis oli myös japanista.. :D
Mistä sen kaverin muut ruumiinosat sitten olivat? :shock:
Sharona

Re: Näytätkö ulkomaalaiselta?

Viesti Kirjoittaja Sharona »

Elukka kirjoitti: Mistä sen kaverin muut ruumiinosat sitten olivat? :shock:
En tullu kysyneeksi..
Vastaa Viestiin