Miten löysit Kitinän?

Yleinen lätinä jä kitinä
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Sillai vahingossa. Joskus kun oli joukkopako toiselta foorumilta niin ainakin jotkut yritttivät vallata jotain toista foorumia (Näkkäri?) ja kiinnostuin vähän siitä minkälaista porukkaa oikein olette ja sen jälkeen olen satunnaisesti seuraillut menoa muutaman kerran vuodessa ja aina miettinyt että pitäisikö rekkautua, mutta ei sitten koskaan ole tullut tehtyä sitä. Nyt sitten muutama vakifoorumi on muuttunut erilaiseksi ja minulla on foorumityhjiö elämässäni ja ajattelin katsoa olisiko tämä foorumi sellainen missä kenties viihtyisi pitemmän aikaa.

Tulin siis siksi että minulla on tylsää ;)
Prometheus
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 12.05.2011 1:15

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

Törmäsin kummalliseen sanaan ja googlasin sen ja päädyin foorumeille lukemaan jonkun vuodatusta. Se sana oli "bulkkityö"
Bulkkaushan on kehonrakennuksessa "tankkaamista" ja ylensyöntiä mutta miten ihmeessä se muka liittyy työhön? :?:
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Prometheus kirjoitti:Törmäsin kummalliseen sanaan ja googlasin sen ja päädyin foorumeille lukemaan jonkun vuodatusta. Se sana oli "bulkkityö"
Bulkkaushan on kehonrakennuksessa "tankkaamista" ja ylensyöntiä mutta miten ihmeessä se muka liittyy työhön? :?:
Kuulostaa siltä että elämä pyörii vahvasti kehonrakentamisen ympärillä, jos sanan tavallisemmat merkitykset eivät ole tulleet vastaan :)
Manaaja

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Prometheus kirjoitti:Törmäsin kummalliseen sanaan ja googlasin sen ja päädyin foorumeille lukemaan jonkun vuodatusta. Se sana oli "bulkkityö"
Bulkkaushan on kehonrakennuksessa "tankkaamista" ja ylensyöntiä mutta miten ihmeessä se muka liittyy työhön? :?:
http://www.thefreedictionary.com/bulk

http://fi.wiktionary.org/wiki/bulk

http://fi.wikipedia.org/wiki/Bulk

http://en.wikipedia.org/wiki/Bulk

http://en.wiktionary.org/wiki/bulk

Siten ihmeessä. Noin kehonrakennuksessakin bulkkaaminen tarkoittaa ennemminkin (lihas)massan ja -volyymin kasvattamista siinä missä "tankkaamisella" taas yleensä tarkoitetaan energiavarastojen palauttamista. Eli kärjistäen bulkkauksessa haetaan protskulla massaa pidemmällä aikavälillä, ja tankkauksessa hiilareita treenaamiseen lyhyellä aikavälillä.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Googlasin "kiihottaako anaaliseksi" ja päädyin tänne "Naiset: B-rappuasiaa" -ketjuun... :oops:

Olihan se sitten pakko rekisteröityä ja nolata itsensä heti alkuun täällä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Haha, tervetuloa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Kiitoksia Vesper!

Ihmeen koukuttava foorumi kyllä. Muutaman tunnin oon ollu vasta ja nyt alkaa jo hahmottua minkälaista porukkaa täällä liikkuu... Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja. Eli sovin porukkaan mukavasti.

Voin myös tunnustaa, että tykkään provota välillä. Ei kannata ottaa liian henkilökohtasesti jos innostun.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MiiX kirjoitti:Ei kannata ottaa liian henkilökohtasesti jos innostun.
Kuin myös. Aika harva newbie täällä on kestänyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Tuo kuulosti ihan haasteelta.
AngryBird

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

MiiX kirjoitti:Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja.
Vielä kun kykenet osoittamaan kuka on kuka.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Se vaatiikin ehkä vähän syvempää tutustumista vielä :wink:

Edit: Ei helvetti, kuulosti ihan iskuyritykseltä. Meinasin että syvempää tutustumista foorumiin*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MiiX kirjoitti:Edit: Ei helvetti, kuulosti ihan iskuyritykseltä. Meinasin että syvempää tutustumista foorumiin*
Niin just joo! Tulit tänne kuitenkin iskeen meidän milfit!!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MiiX kirjoitti:nyt alkaa jo hahmottua minkälaista porukkaa täällä liikkuu... Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja.
En mä ainakaan oo mikään trolli!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Lolita kirjoitti:
MiiX kirjoitti:Edit: Ei helvetti, kuulosti ihan iskuyritykseltä. Meinasin että syvempää tutustumista foorumiin*
Niin just joo! Tulit tänne kuitenkin iskeen meidän milfit!!!1
Mitää en tunnusta.
AngryBird

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
MiiX kirjoitti:nyt alkaa jo hahmottua minkälaista porukkaa täällä liikkuu... Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja.
En mä ainakaan oo mikään trolli!
:think:
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:
MiiX kirjoitti:nyt alkaa jo hahmottua minkälaista porukkaa täällä liikkuu... Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja.
En mä ainakaan oo mikään trolli!
:tiistai:

Mä oon ainakin ihan liian kiltti. Tänki ketjun kanssa sensuroinu monta hyvää vittuilua, ku en haluu olla ilkee.

Nyt vaan sellanen ryhmähali, eikä mitään poikarakkautta, vaan tytötki saa osallistua :boohoo: niin kaikki on taas tosi :dream:

Jännä, muuten, miten paljo kuumempia kaikki milfit on ollu sen jälkeen ku perheeseen tuli jälkikasvua :jouden:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
AngryBird

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vagabondo kirjoitti: Jännä, muuten, miten paljo kuumempia kaikki milfit on ollu sen jälkeen ku perheeseen tuli jälkikasvua :jouden:
Tajusit, että ei se pillu mene pilalle vaikka lapsen tai pari pyöräyttäiskin?
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Varis »

AngryBird kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Jännä, muuten, miten paljo kuumempia kaikki milfit on ollu sen jälkeen ku perheeseen tuli jälkikasvua :jouden:
Tajusit, että ei se pillu mene pilalle vaikka lapsen tai pari pyöräyttäiskin?
Tai sitten kaikki naiset alkavat kuumentua kun seksin määrä romahtaa ja tuore äiti muistuttaa vaeltavaa aavetta koliikkivauvan jäljiltä?
AngryBird

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Varis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Jännä, muuten, miten paljo kuumempia kaikki milfit on ollu sen jälkeen ku perheeseen tuli jälkikasvua :jouden:
Tajusit, että ei se pillu mene pilalle vaikka lapsen tai pari pyöräyttäiskin?
Tai sitten kaikki naiset alkavat kuumentua kun seksin määrä romahtaa ja tuore äiti muistuttaa vaeltavaa aavetta koliikkivauvan jäljiltä?
Joo. Toikin on aika pätevä vaihtoehto.
Kohta alkaa naapurin mummokin näyttää tosi hotilta.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen :)) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^:shock:

Liikaa itsetuntemusta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kazarm kirjoitti:vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen :)) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3
Kuka sää oot?
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

ninnithequeen kirjoitti:
Kazarm kirjoitti:vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen :)) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3
Kuka sää oot?

mä oon mää :)
ninnithequeen

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kazarm kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Kazarm kirjoitti:vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen :)) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3
Kuka sää oot?

mä oon mää :)
Höh.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

ninnithequeen kirjoitti:
Kazarm kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kuka sää oot?

mä oon mää :)
Höh.
noh? ketä mun pitäisi olla? :)
Vastaa Viestiin