Ovatko ihmiset aidoimmillaan netissä?

Yleinen lätinä jä kitinä

Ovatko ihmiset aidompia netissä?

Eivät ole. Ihmiset peittävät sisimpänsä eivätkä avaudu, kuka mistäkin syystä.
2
6%
Eivät ole. He ottavat netissä kärjistetyn roolin joka eroaa paljon ihmisestä sen takana.
10
29%
Eivät ole. Koska nyanssit katoavat, keskustelusta pyritään pitämään tunteet kaukana.
0
Ei ääniä
Kyllä ovat. Roolien kautta ihmiset pystyvät tuomaan esiin niitä luonteenpiirteitä mitkä normaalisti eivät tulisi esiin.
2
6%
Kyllä ovat. Netin tarjoaman suojan myötä estot katoavat, ja alitajunta nousee esiin.
4
12%
Kaikki edelliset. Riippuu henkilöstä.
13
38%
Jotain ihan muuta, jonka kerron täällä.
1
3%
Oot täys flipperi, kun pikku fleimauksen jälkeen pistät heti gallupin pystyyn.
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 34

MarthaFocker

Re: Ovatko ihmiset aidoimmillaan netissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ei kai se nyt ihan vitun pitkälle kantaisi, jos täyttä roolia vetäisi.

Tai ehkä joku jaksaa, mutta se kertoo mielestäni ennemminkin tyhmyydestä sekä viitseliäisyyden tasosta, jolle itse en koskaan tule yltämään.

Missä seurassa ihminen sitten on luonnollisimmillaan?
Luulen, että esimerkiksi vanhempani tai työnantajani eivät tiedä lainkaan kuinka hurmaava ja hauska olen ystävieni seurassa.

Tähän aiheeseen pääsisi niin syvälle, että minun pääni kapasiteetti ei sitä nyt ala käsitellä. Kuitenkin, jos joku pelkkää roolia jaksaa pitää yllä, niin haluaisin kovasti tietää, että minkä ihmeen takia?
elco

Re: Ovatko ihmiset aidoimmillaan netissä?

Viesti Kirjoittaja elco »

SnapaHead kirjoitti: Aha. Etkös sä ole kuitenkin jopa itse ehdottanut jotakin miittiä tai miittejä?
Eli oletko sä nyt paskanpuhuja vai tekijä? Vai yritit sä niinku psykona erota muista hulluista?
No miitti-into on ehkä juuri tämän vuoksi ollut pikkujouluja lukuunottamatta viime vuodet vähän niin ja näin. Lisäksi en muista miiteissä juurikaan henganneeni niiden tyyppien kanssa, joita en täällä siedä. JohannaNN lienee tästä poikkeus, mutta alibinani sanottakoon, että tapauksen koko typeryys ei ollut minulle kesällä 2004 vielä täysin valjennut. Virkistä toki muistiani, jos olet eri mieltä?

Sauna Openiin kyselin lähtijöitä toissavuonna. Törmätessäni paikan päällä kityn B-tiimiin poistuin nopeutetusti paikalta; A-tiimin kanssa hengasin kyllä.
WanhaPervo

Re: Ovatko ihmiset aidoimmillaan netissä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

MarthaFocker kirjoitti:
Luulen, että esimerkiksi vanhempani tai työnantajani eivät tiedä lainkaan kuinka hurmaava ja hauska olen ystävieni seurassa.
Vanhempani, työkaverini, ystäväni, perheeni ja te ette tiedä, kuinka hurmaava olen omassa seurassani.
Vastaa Viestiin