BB- Toinen tuleminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Canine »

Pian se on taas käsillä, uusi Big Brother. Tuutin täydeltä realitysontaa and loving it. Pari viikkoa on vielä aikaa kun ovet avautuvat, mutta nyt on subilla menossa äänestys, jossa katsojat saavat valita yhden naisen taloon. http://www.subtv.fi/bigbrother/

Katsoin esittelyvideot ja tuosta Kristasta tuli ihan Kathy mieleen.

Vieläkö jaksaa BB kiinnostaa? Oliko ensimmäinen kausikin jo liikaa vai oletko kenties odottanut toista kautta into piukkana? Haitko itse mukaan?

Itseäni kyllä jaksaa kiinnostaa mutta taloon en menisi.
Not only is life a bitch, it has puppies
Turbohaltija

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei kiinnostanut ensimmäinenkään. Itse asiassa koko telkkarin voi tunkea hanuriin, koska sieltähän se on putkahtanutkin.
ninnithequeen

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja kenetköhän katsojat niistä kolmesta valitsevat?

Yksi läski ja yksi harakka ja yksi nuori nätti blondibimbo joka on vielä seksikaupassa töissä?

Korjatkaa jos olen väärässä...
MGandhi

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:Ja kenetköhän katsojat niistä kolmesta valitsevat?

Yksi läski ja yksi harakka ja yksi nuori nätti blondibimbo joka on vielä seksikaupassa töissä?

Korjatkaa jos olen väärässä...
Puhut siihen sävyyn, että kansa olisi valitsemassa jotenkin vääri...?
Ehdottomasti se blondi bimbo sinne taloon sekoilemaan ja nolaamaan itsensä.
ninnithequeen

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti: Ehdottomasti se blondi bimbo sinne taloon sekoilemaan ja nolaamaan itsensä.
No toki toki!

Mutta hassua pistää tuommoset vastakkain, ihan ko olis jotain jännitystä :roll:
Uusiopehmis

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

BB kuuluu tv-ohjelmaformaattina "jos psykologit tekisivät tämän yliopistolla ilman kameroita, heidät tuomittaisiin linnaan" -osastolle ja koko systeemi pitäisi kieltää, murskata, kuristaa, polttaa, turmeloida, kähistää, verennyttää ja klonkuta.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Canine »

ninnithequeen kirjoitti:Ja kenetköhän katsojat niistä kolmesta valitsevat?

Yksi läski ja yksi harakka ja yksi nuori nätti blondibimbo joka on vielä seksikaupassa töissä?

Korjatkaa jos olen väärässä...
Ajattelin aivan samoin.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Canine kirjoitti: Vieläkö jaksaa BB kiinnostaa? Oliko ensimmäinen kausikin jo liikaa vai oletko kenties odottanut toista kautta into piukkana? Haitko itse mukaan?
Mitä sitä BB:llä kun koneella pyörii Kitinä 24/7, 365 vrk vuodessa. Ja tähän voi osallistua ihan ilman hakemuksiakin. Takuulla pimahtaneempia osallistujiakin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Patz

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Patz »

Pöh. Menin innolla kyttäämään subin sivuille josko tänäkin vuonna olisi joku entinen poikaystävä kisaamassa, mutta eihän siellä ollut kun noi kolme äänestettävää tsiksiä. Valitettavasti taitaa tosiaan käydä niin että blondi valitaan, vaikka noiden lyhyiden haastatteluiden perusteella kaksi muuta mimmiä vaikutti kiinnostavammille yksilöille. Eikä mulla kuitenkaan ees näy subi tuolla periferiassa...
Patz

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Patz »

McJanne kirjoitti:Voi kiesus että toivoisin mahdollisuutta pistää ignorenappi tälle topikille, hyishaatanshentää.
Mitäpä jos vaan treenaisit itsekuria ja olisit avaamatta tätä ketjua?
silsakenraali™

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Aion katsoa lähes joka jakson. Hyvää viihdettä.
WanhaPervo

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Ehdottomasti se blondi bimbo sinne taloon sekoilemaan ja nolaamaan itsensä.
No toki toki!

Mutta hassua pistää tuommoset vastakkain, ihan ko olis jotain jännitystä :roll:
Tietysti voisi aivan tv-yhtiön kiusaksi organisoida nettikamppanjan, jossa kaikki äänestäisivätkin Niinaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja martza »

BB ei ole koskaan kiinnostanut. Yksi maailman turhimmista TV ohjelmista!
EVVK
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kid

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Kid »

Asiaa asiaa rasiaa rasiaa. Mä tunnen itteni sen verran hyvin, notta vaikka tuleva BB ois kahta paskempi ku edeltäjänsä, tulen katsomaan sitä sitä silti. Ja kehtaan myöntää!
Tosin kovasti kaipailen vaan niitä brittiversioita töllöön..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niiii määkin!!
Bliss

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Katsoin ensimmäisestä osuudesta jostain jaksosta ehkä noin kaksi minuuttia. Tähän uuteen en aio tuhlata ihan niin paljon aikaa. Brittiversiota en ole nähnyt sekuntiakaan. Kaikki nämä (ainakin kotimaiset) tosi-tv-tyhmäilyt on niin täynnä "julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä" -tyyppejä, että mä saan allergisen reaktion :?
bedlam

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tää on niitä sarjoja, joiden seuraamista en kehtaa myöntää kellekään. Silti tiedän kaiken mitä tapahtuu.
ninnithequeen

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Britti-versioon olin ihan koukussa.

Ei tuo Suomi-versio vaan toimi niin hyvin. Ja tästähän me tapeltiin jo ennen kuin eka tuottari alkoi, muistaakseni Kgrillin kanssa :D
Rouva Pupu

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Totuus häviää editointiin.
Tiikeriankka

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja kenetköhän katsojat niistä kolmesta valitsevat?

Yksi läski ja yksi harakka ja yksi nuori nätti blondibimbo joka on vielä seksikaupassa töissä?

Korjatkaa jos olen väärässä...
Puhut siihen sävyyn, että kansa olisi valitsemassa jotenkin vääri...?
Ehdottomasti se blondi bimbo sinne taloon sekoilemaan ja nolaamaan itsensä.
Kyllä minä veikkaan, että miessukupuoleen voi luottaa ja se valitaa sinne. Täytyy olla aika erikoinen tai vähän väljä, että on tuollaisessa liikkeessä töissä. Luulisin ainakin. Itseäni ainakin vituttaisi.

Mulle nuo BB:t on aivan yhdentekeviä, mun mielestä paskinta "viihdettä" mitä siitä paskatuutista voi työntää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aion katsoa! Viime vuonna näin vaan loppupään jaksoja, kun aluksi asuin Subin ulottumattomissa. Brittiversiota en ole tainnut koskaan nähdä jaksoa, kahta enempää, joten mun BB-kiintiö ei ole vielä läheskään täynnä.

Tunnustakaas nyt, onko taloon menossa kitinäläisiä? Vois niinq omiaan kannustaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Bliss kirjoitti: Kaikki nämä (ainakin kotimaiset) tosi-tv-tyhmäilyt on niin täynnä "julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä" -tyyppejä, että mä saan allergisen reaktion :?
Jos mietin kommenttiasi peilaten sitä viime vuoden BB:iin, niin ihan tavallisia pulliaisia siellä oli. Näkisin, että liian pyrkyrimäiset karsitaan joukosta alussa. Ja vaikka osalla porukasta olisikin tavoite pyrkiä jatkossa teeveetöihin, niin eikö tämä päde idolsseihin ja popstaarsseihin. Siis ei tämä fakta itsessään huononna ohjelman viihde-arvoa, vai?
ninnithequeen

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Tunnustakaas nyt, onko taloon menossa kitinäläisiä? Vois niinq omiaan kannustaa.
Se oiski lystiä.

Mä muuten näin joskus unta, että olin BB:ssä ja ukkoni kans, mut en sit tiiä voitettiinko, ko heräsin...

Käytän kortin josminullaeiolisiperhettä niin saattaisinhan mie mennäkin :D

Juu ei, tosissani. Ois se aika kauheeta, jos ihmiset tuijottais koko ajan, olit sitten nukkumassa tai suihkussa. Ei vois ees nenää rauhassa kaivaa!
isohaara

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Mulla oli viimeks BB:n 24/7-kanava. Ois pitänyt laittaa nyt hakemus sinne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB- Toinen tuleminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Ois pitänyt laittaa nyt hakemus sinne.
Ens vuonna sitten. Mä niin haluan nähdä sut telkkarissa kaivamassa nenääs rikkinäisissä pyjamanhousuissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin