Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sainhan mie tämän auki vihdoin.

Vitamiinit ovat EAS:n multivitoja, proteiinit EAS Myoplex,energiantuottoon CLA,jaksamiseen Betagen HMB + kreatiinifosfaatti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SikaMika

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Multivita aamuisin. Salitreenin jälkeen itsesekoitettu pirtelö maltodekstriiniä(Ufs), dekstroosia(Fast) ja proteiinia(Ion92, mikä lie nykyisin nimeltään). Massakausilla myös kreatiinia(puryvaatti+monohydraatti). Muuten luotan ruokavalioni monipuolisuuteen sekä viinan kaikkivoipaan vaikutukseen.
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

tossa 4 kk sitten törmäsin vanhaan ystävään joka vaahtosi ku

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

tossa 4 kk sitten törmäsin vanhaan ystävään joka vaahtosi kuin orgasmin saanut nainen.

Enne niin hiljainen ja demib mimmi oli virtaa täynnä j asilmissä laihtunut

no siitä esti oon muokannut ruokavaliota GR2 x 2 päiväsä
Tree-en-en täys jyvä alkio oljy valmista aine joka on poistettu länsimaissa vilja ja riisi tuotteista oa on syy miksi niitä pitäs syödä

lisäksi kuitu kapseleita 3x pv

painoni on tippunut 22 kg
ja vireys taso on ihan eri lukemissa

sokeria, vehnätuotteita ja perunaa vältellään kuin ruttoa

SUOSITELEN

ainut negatiivinen puoli on 280.00 e/kk

Tree en en on muuten sama kun pistelin 3,5 kg vilja ja riisituotteita 3 päivässä
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: tossa 4 kk sitten törmäsin vanhaan ystävään joka vaahtos

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Finn_Monster kirjoitti:painoni on tippunut 22 kg ja vireys taso on ihan eri lukemissa

sokeria, vehnätuotteita ja perunaa vältellään kuin ruttoa
Epäilen, että tuossa on jo syy ja seuraus. Samalla kevyellä ruokavaliolla ja nyt kun vireystaso on noussut, niin kevyellä liikunnalla paino tippuu edelleen ja mieliala senkun paranee ilman kalliita kapseleitakin.

Oli laihtumisen ja piristymisen syy sitten mikä tahansa, niin kuulostaa hienolta. Onnea ja tsemppiä jatkoon!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kalaöljykapseleita 2/päivä. Mangnesiumtabletteja silloin kun on useamman päivän treenileiri tai muuten rankat treenit. Sinkki,- seleeni- ja rautatablettejakin olen syönyt osittain samasta syystä kuin mangnesiumia.
hermine

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja hermine »

Yllätys mulle, että ihan tavallisetkin ihmiset syö näin paljon lisäravinteita!

Itte otan pirkka b-vitamiinia (lähinnä tuon b12 takia) ja välillä sit myös kalsiumia, jos sen saanti muuten vaikuttaa niukalta. Talvella lisäksi yritän muistaa d-tipat.
Edith

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Edith »

Koskaan en oo luontaistuotteita syöny. Ja sit musta tuli tällanen... hm... *antimainostaa*
AarneAnkka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mylwin kirjoitti:kreatiinifosfaatti.
Laskentaanko toikin luontaistuotteeksi enemmänkin kuin ravintolisäksi? Tai kai se on samaa kategoriaa, kun samoissa paikoissa niitä myydäänkin. Joo, olen minäkin kokeillut kreatiinia (monohydraatti) palautuakseni nopeammin liikunnasta. Vaikutuksesta en ole ihan varma. Ainakin se lisää kusen määrää, se on vissi.
mustakikkeli

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hermine kirjoitti:Yllätys mulle, että ihan tavallisetkin ihmiset syö näin paljon lisäravinteita!
Miksi? Sehän on miljardibisnes, ja varsinkin naisilla vitamiinitabujen syönti on erittäinkin yleistä. Ongelma yleisesti ottaen on ehkä se, että lisäravinteiden syöntiin sortuvat yleensä ne jotka niitä vähiten kaipaisivat, eli jotka jo muutenkin syövät ja elävät terveellisemmin. Tosin, läheskään kaikkea ei saa monipuolisestakaan ravinnosta, esim. kansainvälisesti suositellut määrät D-vitamiinia.
Talvella lisäksi yritän muistaa d-tipat.
Koska kerran olen Kitinän self-proclaimed D-vitamiiniasiantuntija: jos kyseessä ovat Jekovit D-vitamiinitipat, vaihda ne johonkin muuhun tuotteeseen, esim. D-vitamiinitabletteihin. Jekovitin D-vitamiini on ns. D2-vitamiinia, joka on huomattavasti heikkotehoisempaa eikä imeydy kunnolla elimistöön, ja tutkimuksissa sen on havaittu olevan huomattavasti tehottomampaa D-vitamiinipuutoksen ehkäisyyn. Tuoteselosteesta näet mitä D-vitamiinia tuote sisältää; tableteissa se ainakin tuntuu olevan aina D3:sta.

D2-vitamiinituotteet (eli just se Jekovit) tuntuvat olevan pelkkää historian painolastia, kun ennen D2:sen kuviteltiin olevan suunnilleen yhtä hyvää ja hyödyllistä kuin D3-vitamiini. Nykyisin tiedetään paremmin. Esim. lohesta tai auringonvalosta saatava D-vitamiini on juuri D3:sta.

Lisäksi muistutan että Suomen viralliset D-vitamiinisuositukset ovat aiiiivan alakanttiin verrattuna kansainvälisiin suosituksiin, ja monet kotimaisetkin D-vitamiiniasiantuntijat ovat jo pitkään vaatineet kotimaisten saantisuositusten rankkaa korottamista. Tämä ylivarovaisuus on sikäli outoa että juuri Suomessa D-vitamiinista on eniten pulaa kiitos pitkän pimeän kauden ja auringonvalon matalan kulman jopa kesällä. Suomessa vaan ollaan niin vanhoillisia ja ylivarovaisia näissä suosituksissa varsinkin kun kyseessä on rasvaliukoinen vitamiini, eikä ehkä myöskään haluta ohjata ihmisiä enempää pilleripurkeillekaan.

Niin ja mitä tulee (naisten) osteoporoosin ehkäisyyn lisäkalsiumin avulla: väitän että useimmille meistä D-vitamiinin saanti on kalsiumin saantia paljon suurempi ongelma sen ehkäisyssä. Pelkkä lisäkalsium ei auta mitään luiden vahvistamisessa; lisäksi tarvitaan juuri sitä D-vitamiinia, että myös fosforia (fosforin riittävä saanti ravinnosta ei liene useimmille ongelma).

Pääsinpäs taas avautumaan ja pätemään.
Sinkkumatti

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:Pääsinpäs taas avautumaan ja pätemään.
Puuh. No sen kyllä teit. Löisin melkein vetoa, että olet ammatiltasi kirjastonhoitaja, jos en tietäisi paremmin.
hermine

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja hermine »

mustakikkeli kirjoitti:D2-vitamiinituotteet (eli just se Jekovit) tuntuvat olevan pelkkää historian painolastia, kun ennen D2:sen kuviteltiin olevan suunnilleen yhtä hyvää ja hyödyllistä kuin D3-vitamiini. Nykyisin tiedetään paremmin. Esim. lohesta tai auringonvalosta saatava D-vitamiini on juuri D3:sta.
Syön D2, koska D3 on eläinperäistä, oon kyllä ottanut ylimääräistä milloin ylipäänsä muistan sitä syödä. Tuosta kalsiumista ja d-vitamiinista olen samaa mieltä, tuntuu omituiselta, että juuri niissä maissa joissa käytetään eniten maitotuotteita on myös eniten osteoporoosia, joten näyttää siltä ettei kalsiumilla (ainakaan maidosta saatavalla) ole siihen läheskään yhtä merkittävää ehkäisevää vaikutusta kuin d-vitamiinilla. Valitettavasti ravitsemusopetukseen vaikuttavat taloudelliset seikat, joten maidontuottajat rahoittavat esitteitä joissa kalsiumin, ja nimenomaan maidosta saatavan kalsiumin merkitystä on korostettu ihan käsittämättömästi, ja saantisuositukset tuntuvat vain nousevan vuosi vuodelta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No niin, tämän ketjun innoittaman aloitin syömään omega-3 kalaöljykapseleita, vaikka en edes tarkkaan tiedä mitä hyötyä moisista on. Löytyy näemmä EPA- ja DHA-rasvahappoja. Kyllä nyt alkaa elämä loistaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:Hm. Luontaistuotteille nostan kyllä kulmakarvoja aaaaika korkealle. Voihan niistä jotain apua olla, mutta enemmän luulen niiden "tehon" perustuvan käyttäjien keskinäiseen hurmokselliseen hehkutukseen.
Minulla oli ollut pitkään ongelmia hemoglobiinini kanssa. En voi syödä Apteekista saatavia rautatabletteja, mikä ei asiaa helpottanut. Sen sijaan mainitsemani rautaporeet saan juotua oksentamatta eikä minulla ole sen jälkeen ollutkaan ongelmia hemoglobiinin kanssa. Että eivät kaikki ole humpuukia kuitenkaan.

Hyvin paljon on merkitystä myös sillä, minkä kanssa mahdollisia lisäravinteita vetelee. Pitäisi aina huomioda niiden vaikutus muiden mahdollisesti samaan aikaan nautittavien ravinteiden (ruuan) kanssa. Itse pyrin kokoamaan ateriani siten, että sen ravinoaineet "tukevat" toisiaan (imeytymistä).

Muuten, eräs syy joillakin kalsiumin huonoon imetymiseen voi olla liian vähäinen D-vitamiini: D-vitamiini edistää kalsiumin imeytymistä.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Syön päivittäin omaa hunajaa .... :)

Mulla on Nalle Puhin voimat ja hymy hunajan ansiosta .... :)
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Tiikeriankka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minä pidin luontaistuotteita aiemmin täytenä höpönpöppönä ja pidän suurinta osaa edelleenkin. Mutta yksi, johon luotan 100%:sti on vihersimpukka-hainrusto -valmiste. Polvet olivat tuusanpaskana ja mutsi tunki vajaan paketin em. valmistetta. Ajattelin, että tässä tilanteessa syön vaikka kissan paskaa, jos vaan polvet toimivat. En tosiaan silloin päässyt kyykkyyn ja jos jotenkin sinne päädyin, en päässyt ylös kuin vetämällä käsillä jostain ja sattui niin helvetisti. Levyllisen jälkeen polvet olivat paremmassa kunnossa kuin ikinä. Ehanaa. Nyt uskaltaa salillakin jumpata reisilihaksiakin vähän painoillakin. Ehkä joku päivä saan taas jalat. Toki polvet vielä ärtyvät joskus mutta eivät lähellekään yhtä pahasti kuin aiemmin.

Muuten syön jonkin verran lisäproteiinia ja kreatiinimonohydraattia. Jälkimmäistä olen hieman vähentänyt, koska kreatiniiniarvo oli verikokeissa 111. Normaalistihan tuo merkkaisi jonkinlaista munuaisten vajaatoimintaa mutta kreatiinimonohydraatin syöminen nostaa Krea-arvoa. Nyt pitäisi jaksaa kaivella löytyykö jotain näyttöä, että kreatiniini olisi haitallista munuaisille.

Magnesiumia ja vitamiineja tulee myös syötyä satunnaisesti..
Dumari

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

^ Multa on oikeesta polvesta rustot loppu. Käyn sit kokeilemassa suosittamaasi tuotetta, josse vaikka auttais. Siis niinQ kinttu leikattiin 3:n kerran tammikuussa ja alan olemaan niinkin epätoivoinen että kokeilen mitä vaan, joten...
Luontaistuotekauppojen sijainneista on vaan huonompi sanoo mitään.
AarneAnkka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiikeriankka kirjoitti:kreatiinimonohydraattia. Jälkimmäistä olen hieman vähentänyt, koska kreatiniiniarvo oli verikokeissa 111. Normaalistihan tuo merkkaisi jonkinlaista munuaisten vajaatoimintaa mutta kreatiinimonohydraatin syöminen nostaa Krea-arvoa. Nyt pitäisi jaksaa kaivella löytyykö jotain näyttöä, että kreatiniini olisi haitallista munuaisille.
Löytyikö mitään näyttöä? Kreatiini poistuu virtsaan joten ainakin voisi veikata että munuaiset joutuvat tekemään enemmän työtä. Se, rasittaako tämä munuaisia on sitten toinen juttu.

Itselläni on mahdollisesti lievää munuaisten vajaatoimintaa sen silloisen sairaalakokemukseni takia, joten minun ehkä kannttaisi olla varovainen tuon kreatiinin kanssa, jos niin on. Korkea kreatiinipitoisuus on kyllä merkki munuaisen vajaatoiminnasta (jos kreatiinivalmistetta ei käytä), mutta onko korkeasta pitoisuudesta oikeasti haittaa? :think:

Ainakin tämän jutun perusteella minun kannattaisi käydä lääkärillä vähän konsultoimassa.
safi

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja safi »

AA! Pakkiksella oli aika asiallinen keskustelu kreasta. Tosin siitä on jo jonkin verran aikaa, mutta käy katsomassa jos löytyy ja samasta aiheesta sieltä löytyy varmaan "muutama" muukin keskustelu.
Sutenööri

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

AarneAnkka kirjoitti: :think:
Ei millään pahalla Aarne, mutta sä kuulostat noine ihme spekulaatioinesi ihan The Narratorilta (Edward Norton) Fight Clubin sairaustukiryhmissä.
Tiikeriankka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Dumari kirjoitti:^ Multa on oikeesta polvesta rustot loppu. Käyn sit kokeilemassa suosittamaasi tuotetta, josse vaikka auttais. Siis niinQ kinttu leikattiin 3:n kerran tammikuussa ja alan olemaan niinkin epätoivoinen että kokeilen mitä vaan, joten...
Luontaistuotekauppojen sijainneista on vaan huonompi sanoo mitään.
Joo, kokeilemisen arvoinen juttu mutta jos tilanne on noin huono, niin voipi olla, ettei enää auta. Voi olla, ettei lääkevalmisteet kuten Arthryl:kaan jne. enää auta. Tiedä hänestä..
AarneAnkka kirjoitti:Löytyikö mitään näyttöä? Kreatiini poistuu virtsaan joten ainakin voisi veikata että munuaiset joutuvat tekemään enemmän työtä. Se, rasittaako tämä munuaisia on sitten toinen juttu.

Itselläni on mahdollisesti lievää munuaisten vajaatoimintaa sen silloisen sairaalakokemukseni takia, joten minun ehkä kannttaisi olla varovainen tuon kreatiinin kanssa, jos niin on. Korkea kreatiinipitoisuus on kyllä merkki munuaisen vajaatoiminnasta (jos kreatiinivalmistetta ei käytä), mutta onko korkeasta pitoisuudesta oikeasti haittaa? :think:

Ainakin tämän jutun perusteella minun kannattaisi käydä lääkärillä vähän konsultoimassa.
En vielä ehtinyt hakea. Jos ehtisin tuonne TERKKOon.. Mutta se on fakta, että Krea nousee, jos kreatiniinia käyttää, koska se on em:n metaboliatuote.

Ongelma tässä on se, että umpimieliset laboratoriotulosten tulkitsijat automaattisesti olettavat kyseessä olevan munuaisvaurio, jos plasman Krea on korkea. Pitäisi mitata kreatiinin poistuma, jotta saataisiin tietää toimivatko munuaiset vai ei. Mutta sekään ei edelleenkään kerro rasittuvatko munuaiset korkeasta kreatiniinipitoisuudesta, jos sitä ei seurata pitkällä aikavälillä. Ja siinä laittaisi itsensä koekaniinin asemaan..

Tuossa tutkimusreferaatissahan oli melko suuret annokset. Itse olen käyttänyt aiemmin 5 mg/vrk ja nyt 1,5-3g. Krampeista olen joskus kärsinyt mutta magnesiumsubstituutiolla futaa. Mitään (muita) subjektiivisia oireita ei koskaan ole ollut kylläkään tuolla annostuksella.
Tiikeriankka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Dumari kirjoitti:^ Multa on oikeesta polvesta rustot loppu. Käyn sit kokeilemassa suosittamaasi tuotetta, josse vaikka auttais. Siis niinQ kinttu leikattiin 3:n kerran tammikuussa ja alan olemaan niinkin epätoivoinen että kokeilen mitä vaan, joten...
Luontaistuotekauppojen sijainneista on vaan huonompi sanoo mitään.
Joo, kokeilemisen arvoinen juttu mutta jos tilanne on noin huono, niin voipi olla, ettei enää auta. Voi olla, ettei lääkevalmisteet kuten Arthryl:kaan jne. enää auta. Tiedä hänestä..
AarneAnkka kirjoitti:Löytyikö mitään näyttöä? Kreatiini poistuu virtsaan joten ainakin voisi veikata että munuaiset joutuvat tekemään enemmän työtä. Se, rasittaako tämä munuaisia on sitten toinen juttu.

Itselläni on mahdollisesti lievää munuaisten vajaatoimintaa sen silloisen sairaalakokemukseni takia, joten minun ehkä kannttaisi olla varovainen tuon kreatiinin kanssa, jos niin on. Korkea kreatiinipitoisuus on kyllä merkki munuaisen vajaatoiminnasta (jos kreatiinivalmistetta ei käytä), mutta onko korkeasta pitoisuudesta oikeasti haittaa? :think:

Ainakin tämän jutun perusteella minun kannattaisi käydä lääkärillä vähän konsultoimassa.
En vielä ehtinyt hakea. Jos ehtisin tuonne TERKKOon.. Mutta se on fakta, että Krea nousee, jos kreatiniinia käyttää, koska se on em:n metaboliatuote.

Ongelma tässä on se, että umpimieliset laboratoriotulosten tulkitsijat automaattisesti olettavat kyseessä olevan munuaisvaurio, jos plasman Krea on korkea. Pitäisi mitata kreatiinin poistuma, jotta saataisiin tietää toimivatko munuaiset vai ei. Mutta sekään ei edelleenkään kerro rasittuvatko munuaiset korkeasta kreatiniinipitoisuudesta, jos sitä ei seurata pitkällä aikavälillä. Ja siinä laittaisi itsensä koekaniinin asemaan..

Tuossa tutkimusreferaatissahan oli melko suuret annokset. Itse olen käyttänyt aiemmin 5 mg/vrk ja nyt 1,5-3g. Krampeista olen joskus kärsinyt mutta magnesiumsubstituutiolla futaa. Mitään (muita) subjektiivisia oireita ei koskaan ole ollut kylläkään tuolla annostuksella.
Tiikeriankka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Dumari kirjoitti:^ Multa on oikeesta polvesta rustot loppu. Käyn sit kokeilemassa suosittamaasi tuotetta, josse vaikka auttais. Siis niinQ kinttu leikattiin 3:n kerran tammikuussa ja alan olemaan niinkin epätoivoinen että kokeilen mitä vaan, joten...
Luontaistuotekauppojen sijainneista on vaan huonompi sanoo mitään.
Joo, kokeilemisen arvoinen juttu mutta jos tilanne on noin huono, niin voipi olla, ettei enää auta. Voi olla, ettei lääkevalmisteet kuten Arthryl:kaan jne. enää auta. Tiedä hänestä..
AarneAnkka kirjoitti:Löytyikö mitään näyttöä? Kreatiini poistuu virtsaan joten ainakin voisi veikata että munuaiset joutuvat tekemään enemmän työtä. Se, rasittaako tämä munuaisia on sitten toinen juttu.

Itselläni on mahdollisesti lievää munuaisten vajaatoimintaa sen silloisen sairaalakokemukseni takia, joten minun ehkä kannttaisi olla varovainen tuon kreatiinin kanssa, jos niin on. Korkea kreatiinipitoisuus on kyllä merkki munuaisen vajaatoiminnasta (jos kreatiinivalmistetta ei käytä), mutta onko korkeasta pitoisuudesta oikeasti haittaa? :think:

Ainakin tämän jutun perusteella minun kannattaisi käydä lääkärillä vähän konsultoimassa.
En vielä ehtinyt hakea. Jos ehtisin tuonne TERKKOon.. Mutta se on fakta, että Krea nousee, jos kreatiniinia käyttää, koska se on em:n metaboliatuote.

Ongelma tässä on se, että umpimieliset laboratoriotulosten tulkitsijat automaattisesti olettavat kyseessä olevan munuaisvaurio, jos plasman Krea on korkea. Pitäisi mitata kreatiinin poistuma, jotta saataisiin tietää toimivatko munuaiset vai ei. Mutta sekään ei edelleenkään kerro rasittuvatko munuaiset korkeasta kreatiniinipitoisuudesta, jos sitä ei seurata pitkällä aikavälillä. Ja siinä laittaisi itsensä koekaniinin asemaan..

Tuossa tutkimusreferaatissahan oli melko suuret annokset. Itse olen käyttänyt aiemmin 5 mg/vrk ja nyt 1,5-3g. Krampeista olen joskus kärsinyt mutta magnesiumsubstituutiolla futaa. Mitään (muita) subjektiivisia oireita ei koskaan ole ollut kylläkään tuolla annostuksella.
AarneAnkka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sutenööri kirjoitti:Ei millään pahalla Aarne, mutta sä kuulostat noine ihme spekulaatioinesi ihan The Narratorilta (Edward Norton) Fight Clubin sairaustukiryhmissä.
Halataanko ja itketäänkö toistemme paidat märiksi?
Sutenööri

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

AarneAnkka kirjoitti: Halataanko ja itketäänkö toistemme paidat märiksi?

Okei se sopii. Mut kummallla meistä on on D-kupin tissit?
AarneAnkka

Re: Luontaistuotteista ja lisäravinteista

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

safi kirjoitti:AA! Pakkiksella oli aika asiallinen keskustelu kreasta.
En omaa tunnusta siellä, mutta löysin tuon ketjun (siis mikäli tarkoitit tätä).

Joo, aika turvalliselta aineelta vaikuttaa. Rasittaa munuaisia about yhtä paljon kuin vaikkapa paahtopaisti, jota söin juuri lounaaksi. Magnesiumia suositellaan, kuten myös runsaan nesteen kera sen nauttimista.
Sutenööri kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Halataanko ja itketäänkö toistemme paidat märiksi?
Okei se sopii. Mut kummallla meistä on on D-kupin tissit?
Itse asiassa se tupakkiämmä taisi olla aika B. Mut joka tapauksessa veriloiset ja dementiaryhmä mulle!
Vastaa Viestiin