Ruumiinrakenteesi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Omasta mielestäni olen..

Riisitautinen vinkuheinälaiheliini
4
5%
Hoikka
8
11%
Normaalipainoinen
18
24%
Tukeva
3
4%
Ylipainoinen
3
4%
Patomursu
2
3%
Hyökkäyssika
2
3%
Sotanorsu
1
1%
Sporttinen fitnesstyyppi
2
3%
Bodari
0
Ei ääniä
Kahdella jalalla kävelevä jenkkikaappi
1
1%
Teekannu
2
3%
Solakan linjakas
2
3%
Näpsäkän muodokas
9
12%
Muhevan pehmeä
6
8%
Äidillisen pyöreä
3
4%
Treenattu hoikka
3
4%
Löysä laiha
2
3%
Ektoplasmaeliö, avaruusalien, tuulenpuiska tai muu vaara
3
4%
Jumppanorsu
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 74

Flipperix

Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Jokakesäinen läskikeskustelu voidaankin näin sopivasti rantakauden päättyessä aloittaa. Otetaan näkökulmaksi itsereflektio, koska kukaan ei kuitenkaan tunne itseään. Mikä sinä mielestäsi olet? Katsele listaa, löydä lähin vaihtoehto ja jos olet rohkea, altista itsesi mustanikkien paatokselliselle panettelulle, perskärpästen pusnussille ja kaikelle muulle johon kaikki ketjut kuitenkin päätyvät - ihan vain kertomalla mitä mieltä olet kropastasi.

Mä aloitan. Olen ihan snadisti treenissä oleva läpipaskova vinkuheinä. Diggailen olotilastani, paitsi silloin kun myrskytuuli meinaa viedä mukanaan.
Dumari

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HYÖKKÄYSSIKA!
ninnithequeen

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äidillisen pyöreä vissiin.
Masumakkara osoittaa taas paisumisen merkkejä joten lenkkipolulle ja vatsalihasliikkeitä tiedossa paljon nyt syksyllä. Nii ja paljon reipasta ratsastelua, kun Herra Hevonen aka Lihapulla on kans hiukka pyörees kunnossa laidunkauden jälkeen.
Bliss

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ektoplasmaeliö. Jonkunasteinen ameeba. Muodoton lölliäinen.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Olen normaalipainoinen, mutta pari-kolme kiloa voisin pudottaa. Muotojakin löytyy. Mahamakkaraani lukuunottamatta olen ihan tyytyväinen.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

persevä, eli päädyin äidillisen pyöreään.

leveät lanteet ja maha (ei, ei ole pyykkilautaa) saa hetkittäin näyttämään hieman muumimaiselta, mutta pituutta on sen verran että tuo levennys ikäänkuin tasoittuu. leveät hartiat ja riittävän isot rinnat myös luovat torson toiseen päähän vastapainon.
Me transmitte sursum, Caledoni!
nokkaelain

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olen vinkuheinä, joka on lihonut vajaan vuoden aikana normaalipainon ylärajalle. Kuntosalilla en ole koskaan käynyt vapaaehtoisesti.
Flipperix

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Bliss kirjoitti:Ektoplasmaeliö. Jonkunasteinen ameeba. Muodoton lölliäinen.
Itsereflektiota peipe, ei itsekritiikiksi naamioitua itsepetosta 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En osaa päättää olenko hoikka vai löysä laiha.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Emmin löysä laihan (lahjavartalon) ja treenatun hoikan välillä, päätyen jälkimmäiseen, koska täällähän ei tartte kuvatodistella. :p Löysää ei ole, lihaksia näkyvissä kovin vähän mutta ne selkeästi alkavat sieltä taas löytyä... Lahjana kyllä tän hetkistä kroppaa pidän, olis metkaa kun kaikki pääsisivät siihen haluamaansa tilaan näillä elintavoilla mitä mä harrastan. :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Okei, nyt Geetzun vastauksen jälkeen ilmoitan olevani löysä laiha. Minulla ei ole lihaksia, vain luuta ja rasvaa. Kiitän isää ja äitiä lahjavartalostani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Muu vaara eli kuten mister joskus kiusaa rakkaudella, tuplalevee kuljetus.
Sutenööri

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti: olis metkaa kun kaikki pääsisivät siihen haluamaansa tilaan näillä elintavoilla mitä mä harrastan. :]

Tuo toimi minullekin vielä kaksvitosena. Usko pois, kyllä ne Big Macit vielä löytyy vyötäröltä ennemin tai myöhemmin. :roll:

Oma valinta oli se ylipainoinen.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Sporttinen fitness olisi varmaan maalina, tukeva oli edellinen tilanne, normaalipainoinen varmaankin tallahetkella.
Geetzu

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Tuo toimi minullekin vielä kaksvitosena. Usko pois, kyllä ne Big Macit vielä löytyy vyötäröltä ennemin tai myöhemmin. :roll:
Tai sitten kiittelen vielä myöhemminkin, mutsi 50v on just yhä sellainen / tällainen mitä kaksfemmana. Faija sitten paisuikin kolmekymppisenä. Mutta joo, oon melkoinen rääkkääjä ja perfektionisti mitä omaan kehoon tulee, tää jo pitempään jatkunut "lomailu" on ollu tietoinen valinta, jotta pää kestää äiteilyn. Tosin tänään pää ei kestä ja suuntaan puntille.
swirl

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen lihaksikas läski. Jumppanorsu. Tilanne kuitenkin elää...
Flipperix

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Miten saatoinkin unohtaa jumppanorsun listalta :oops:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mä sanoisin normaalipainonen/hoikka, mutta America und Kanada vaati mua äänestämään teekannun puolesta. Olihan Bostonissa ne teekutsutkin?

Suurvallat osaa painostaa. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Muhevan Pehmeä.
MadameDeMeloni

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Voe ziisus. Mikähän olis kaikista eniten totta. Olen paksu, kenties läski, ainakin ylipainoinen, muhkeakin, muodokaskin, ehkä jopa teekannumainen, mutta onpa minulla myös näkyviä lihaksia! Ei, nyt en tarkoita kieltä. Vastaan muhkea. Jopa murea.
huima

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Mun mittari on varmaan siinä, että niin pitkään kun kykenen miehille häpeilemättä esiintymään milloin missäkin asusteissa, kaikki on hyvin.
:pics:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Flipperix kirjoitti:Miten saatoinkin unohtaa jumppanorsun listalta :oops:
Anteeksiantamatonta. Oli pakko lisätä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Mun mittari on varmaan siinä, että niin pitkään kun kykenen miehelle häpeilemättä esiintymään milloin missäkin asusteissa, kaikki on hyvin.
Mulla taas toi ei toimi yhtään. Tai siis jos sen käsittää niin, että niin pitkään kun kykenen miehelle häpeilemättä esiintymään milloin missäkin asusteissa, eli mies saa mut tuntemaan itseni kauniiksi, haluttavaksi, täydelliseksi... No joo, silloin emme kai olleet kumpikaan tyytyväisiä kun luut kolisivat ja pimppa ei oikein kostunut (yäk niitä ruokainhoaikoja) mutta noin muuten mies-suunnalta on turha hakea niin mitään mittaria. Kaikki kelpaa. :p Parhaiten olen kyllä voinut nyt kun kroppa ei ole niin timmi, että siitä haluaisi pitää kaikin vaikein aikaa vievin tavoin kiinni, mutta ei niin löysä, etteikö sitä tykkäisi itse kosketella tai näytellä. :]
AarneAnkka

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ninni sanoi että oon hoikka poika. Sen palloitin.
Geetzu

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Tajusinkin sen kyllä tarkoittamallas tavalla, tartuin vaan hassusti kiinni.

Ah nyt mun mies kotiutuu, se varmaan suuttuu jos lähden samantien "ota muksu lennosta" -tyylillä puntille, täytyy eka vähän pehmistellä. Ehkä jopa joku muukin kuin hikinen urheilu vois toimia pään tyhjääjänä tänään. Njam.

edit: Vaolalle, Ankka kerkes väliin ja lainailu ei taas tänään toimi. :]
Vastaa Viestiin