Ruumiinrakenteesi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Omasta mielestäni olen..

Riisitautinen vinkuheinälaiheliini
4
5%
Hoikka
8
11%
Normaalipainoinen
18
24%
Tukeva
3
4%
Ylipainoinen
3
4%
Patomursu
2
3%
Hyökkäyssika
2
3%
Sotanorsu
1
1%
Sporttinen fitnesstyyppi
2
3%
Bodari
0
Ei ääniä
Kahdella jalalla kävelevä jenkkikaappi
1
1%
Teekannu
2
3%
Solakan linjakas
2
3%
Näpsäkän muodokas
9
12%
Muhevan pehmeä
6
8%
Äidillisen pyöreä
3
4%
Treenattu hoikka
3
4%
Löysä laiha
2
3%
Ektoplasmaeliö, avaruusalien, tuulenpuiska tai muu vaara
3
4%
Jumppanorsu
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 74

Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Äänestin näpsäkän muodokasta, koska se kuulostaa paremmalta kuin löysä ja laiha. Määrittelyyn sopiminen edellyttää muodoiksi hyväksyttävän muutkin kaaret kuin rinnat.

Jos nyt johonkin voi naisena olla tyytyväinen, niin ruumiinrakenteen X-mäisyyteen. Eli synnyttäjän lanteita tasapainottavat kohtuuleveät hartiat, ja vyötärö on hoikkanen. Ei päärynä eikä pötkö!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Quarter

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Melnais kirjoitti:Äänestin näpsäkän muodokasta
:h: :p: :wink:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja brona »

Hoikka pötkö.
...
CandyMan

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Pieni pömppö on kohta housuissani.

Valitsin riisitautisen vinkuheinän. Siinä vaiheessa kun lakkaan olemasta tuota, voin lopettaa kuntosalilla oleskelun.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Suuri yleisö varmaan valitsisi määritelmäkseni joko patomursun tai sotanorsun (kumpi sitten onkaan näistä se pahempi) mutta koska muiden erinomaisesta avustamisesta johtuen en enää näe tarpeelliseksi itse itseäni haukkua jätin sopivan vaihtoehdon puuttuessa äänestämättä.

Enkä silti ollenkaan kiellä olemukseni runsautta, valitsisin vain sanani hiukan kauniimmin (tai söpömmin tms.) ja sanoisin olevani pieni, pyöreä (ja pippurinen), muodollisesti(kin) pätevä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kahdella jalalla kävelevä jenkkikaappi? Mikä se on? kuulostaa kivalta eikä kukaan ole vielä ottanut sitä omakseen, joten mä voin valita sen (tuli paha mieli, kun kukaan ei ollut pallottanut sitä, syrjintää).
Dumari

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:Valitsin riisitautisen vinkuheinän. Siinä vaiheessa kun lakkaan olemasta tuota, voin lopettaa kuntosalilla oleskelun.
Voi olla että joudut "oleskelemaan" siellä kuntosalilla aika kauan, koska pelkkä hengaaminen kuntosalilla ei riitä, siellä pitää rasittaa itseään kuntoilun merkeissä.

t: Raaka-arska
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Emmätiiä, eikä kiinnosta. Painoindeksi taitaa olla lievän ylipainon puolella.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Patz

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Näpsäkän muodokas (läski) joka muuntuu pikkuhiljaa muodokkaan solakan sutjakkaaksi tjtn.
AarneAnkka

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:Valitsin riisitautisen vinkuheinän. Siinä vaiheessa kun lakkaan olemasta tuota, voin lopettaa kuntosalilla oleskelun.
Asteikolla, jossa sinä olet riisitautinen vinkuheinä, Tony Halme (taannoisessa kunnossaan) on hoikka.
zula

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja zula »

Mielestäni normaali, vaikka naisihmisenä kait aina vois pudottaa pari vanity kiloa - oli sitten minkä kokonen tahansa. Salille pitäs taas mennä, että sais vähän kiinteytystä, mutta oon liian laiska. Ehkä se tanssi hoitaa saman homman... Pitänee siis :p: itsensä kuntoon taas.
bedlam

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Valitsin riisitautisen vinkuheinän. Siinä vaiheessa kun lakkaan olemasta tuota, voin lopettaa kuntosalilla oleskelun.
Asteikolla, jossa sinä olet riisitautinen vinkuheinä, Tony Halme (taannoisessa kunnossaan) on hoikka.
Kaikki viimeisen päälle salifanaatikothan näkevät itsensä peilistä aina ja ikuisesti kukkakeppeinä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Alavartalopainotteisuutta korostava ja sisarsolidaarinen vastaukseni on teekannu. Mutta toki olen näpsäkkä, normaalipainoinen ja sporttinen teekannu :vihelt:
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:Alavartalopainotteisuutta korostava ja sisarsolidaarinen vastaukseni on teekannu. Mutta toki olen näpsäkkä, normaalipainoinen ja sporttinen teekannu :vihelt:
Itsekin vastasin teekannu, koska olen aiemminkin itseäni noin kuvaillut.
AarneAnkka

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

NuoriDaavid kirjoitti:Itsekin vastasin teekannu, koska olen aiemminkin itseäni noin kuvaillut.
Örm, tarkoitus oli viitata koko ruumiksen muotoon, ei sinne.
NuoriDaavid

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AarneAnkka kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itsekin vastasin teekannu, koska olen aiemminkin itseäni noin kuvaillut.
Örm, tarkoitus oli viitata koko ruumiksen muotoon, ei sinne.
No kyllähän tuo vaikuttaa silhuettiin.

edit: arkistojen aarteita

http://kitina.net/viewtopic.php?t=874&p ... c&start=50
NuoriDaavid

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumari kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Valitsin riisitautisen vinkuheinän. Siinä vaiheessa kun lakkaan olemasta tuota, voin lopettaa kuntosalilla oleskelun.
Voi olla että joudut "oleskelemaan" siellä kuntosalilla aika kauan, koska pelkkä hengaaminen kuntosalilla ei riitä, siellä pitää rasittaa itseään kuntoilun merkeissä.

t: Raaka-arska
Mitä :shock: Mä olen aina luullut, että riittää kun lukee fitnessiä, trendiä ja seiskaa salilla.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ruumiinrakenteeni on tyydyttävä.
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

T.:cheer:N.:cheer:V.:cheer:H.:cheer:
Eli sitä kastia joka ei safin-feizin linjan mukaan edusta lainkaan miessukupuolta, vaan jotain muuta, mitä?:_________________
CandyMan

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

bedlam kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Valitsin riisitautisen vinkuheinän. Siinä vaiheessa kun lakkaan olemasta tuota, voin lopettaa kuntosalilla oleskelun.
Asteikolla, jossa sinä olet riisitautinen vinkuheinä, Tony Halme (taannoisessa kunnossaan) on hoikka.
Kaikki viimeisen päälle salifanaatikothan näkevät itsensä peilistä aina ja ikuisesti kukkakeppeinä.
No sitähän mä yritin tässä vähän sarkastisen ironisesti rivien välistä esittää, että jokainen tähän kyselyyn vastaava mainostaa kehonkuvaansa, joka saattaa monesti olla vääristynyt suuntaan tai toiseen.

PeeEs. Myönnän kyllä olevani aika salifanaatikko, käyn joinakin viikkoina jopa kaksi kertaa viikossa siellä ja vedän joka kerta aloittelijoiden tyyliin koko kehon läpi. Useimmat ihmiset käyvät paljon vähemmän ja jotkut eivät koskaan, joten olen joka tapauksessa keskimääräistä fanaattisempi tässä asiassa.

PeeEsEs. Aarne ei se ole mun syy että mulla on perimältäni suht alhainen rasvaprosentti (paitsi aivoissa), mikä saa pienetkin lihakset erottumaan hyvin kuin kipeä peukalo. Jos olisin nainen, minulla olisi A-kupit, ehkä jopa AA tai AAAAAAAAAAAAAA.
huima

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Ruumiinrakenteeni on tyydyttävä.
Kuinka tyydyttävä? :roll: :jouden:
AarneAnkka

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti: Aarne ei se ole mun syy että mulla on perimältäni suht alhainen rasvaprosentti (paitsi aivoissa), mikä saa pienetkin lihakset erottumaan hyvin kuin kipeä peukalo.
Eli ns. hyvä kroppa. Ainakin siellä ahvenanmaan reissulla oli just semmoinen yks tyyppi, joka oli hoikahko, mutta rasvaa ei ollut about yhtään, näyttii suunnilleen anatomiselta diagrammilta. Ja kaikki naiset kuolas sen perään. :)

Pohjoisen kylmissä oloissa isommasta rasvakerroksesta on ollut perinteisesti hyötyä jaadajaada...
huima

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja huima »

CandyMan kirjoitti:No sitähän mä yritin tässä vähän sarkastisen ironisesti rivien välistä esittää, että jokainen tähän kyselyyn vastaava mainostaa kehonkuvaansa, joka saattaa monesti olla vääristynyt suuntaan tai toiseen.
Niinpä.

Mä olen itkenyt koko viikon itseni uneen kun sarkastisen ironisesti kuvailin itseäni muikean pehmeäksi, eikä kukaan tullut taputtelemaan että et sä nyt niin pehmeä ole. Toisaalta, kovaa mussa ei tälläkään hetkellä ole kuin pää.

Nyyh! Mä olen läski. Käyn hakee suklaalevyn helpotukseksi.
Bliss

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti: Nyyh! Mä olen läski. Käyn hakee suklaalevyn helpotukseksi.


Voi pikkusta. Ota myös jäätelöä, mä annan luvan :paijaa:
huima

Re: Ruumiinrakenteesi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Voi pikkusta. Ota myös jäätelöä, mä annan luvan :paijaa:
Otin. Oli hyvää.

Nyt on paljon parempi olo.
Vastaa Viestiin