Kirpputoreja ja kokemuksia

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannnu

Re: Kirpputoreja ja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Olin just joku kuukaus sitten Valtterissa itse myymässä ja sain ihan ok:sti kaupaksi. Melkein heti aamusta myin venäläiselle naiselle ison kasan mun kuteita, könttähintaan 35 e. Niitä kiinnostaa merkkikama, mutta mun Sisleyt ja Benettonit kelpas ihan hyvin. Dieselistä ihan villiintyi. Kaiken kaikkiaan tuntuu siltä, että tavarat menee paljon paremmin kaupaksi kuin vaatteet. Mutsilta ja faijalta tuotiin kaikenlaista kippoa ja kappoa yms. ja ne vietiin aika nopsaan uusiin koteihin. Mutta mun mielestä lastenvaatteet kelpaavat ihan aina...jos mulla on joskus lapsia niin mä ainakin hankin niille osittain kirpparilta vaatteita. Kannattaa pitää suht matalia hintoja...mä myin kaiken alle kympillä..paidoista 2-3 e ja silleesti.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kirpputoreja ja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mä bruukaan käydä kerran-pari vuodessa hankkiutumassa eroon ylimääräsestä roinasta. Kokemusta on sekä itsepalvelusellaisista että sellaisista missä ollaan itse paikan päällä myymässä. Jälkimmäistä pidän itse hedelmällisempänä. Kokemuksen mukaan 1-2 päivässä tienaa itse paikalla ollen saman mitä itsepalvelukirppiksillä viikossa ja pitäähän sun kuiten noilla ipk:lläkin käydä ainakin lähes päivittäin pöytää järjestämässä ja tavaraa lisäämässä eli kiinni oot siinä kuitenkin. Ei ketään (ja pidän tässä nyt itseäni esimerkkinä) jaksa kuitenkaan siellä kierrellessä kiinnostaa pöytä joka on tupaten täynnä sekaisin olevaa tavaraa ja penkomatta ei selviä mitä kaikkea pöytä "sisuksiinsa" onkaan syönyt.

Kävimme taannoin samasta aiheesta keskustelua ja siellä ehkä joku pääkaupunkiseutulainenkin on oman painavan sanansensa esiin tuonut, omat kokemukseni kun kovasti tänne pohjoisempaan keskittyvät tällä saralla.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin