Töissä tänään

Yleinen lätinä jä kitinä
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ekaksi alko päivä hyvin kun yksi nuori ja todella viattoman kauniin näköinen nuorineito alko mulle juttelee, kun luulin että se pelkäs mua kun sillä oli pari kertaa semmoinen omituinen ilme niin jätin sen rauhaan kun en halua ahdistella mitenkään mutta ehkäpä se taitaa olla ihastunut muhun 8)

No sitten yksi vittu mummo nalkutti ja taisi järjestää meikälle yhen jutun pois mun käsistä kun näin sen juttelen esimiehelle ja sitten myöhemmin esimies tuli mulle huonot uutiset ja vielä mitä meikä oli pistetty viimeksi! Eli oltiin meikän selän takana puhuttu täyttä paskaa, vaikka olin ihan keskiverto taitonen eikä mikään häntäpää. No kävihän se vittumummo mulle nalkuttamassa sitten toisenkin kerran semmonen muka tyytyväinen hymynaamalla ihan kun en huomais että se ei musta tykkää, vitun pälli meikä on kovempi playeri kuin se, mutta toi duuni ei mua yhtään kiinosta enää ja haen jonnekin muualle nyt muuten olisin antanut vittumummolle turpaan ja kunnolla.

Jee jee kohta ansiosidonnaiselle lepäämään ja rautaa nostelee :twisted:

Ehkäpä pitää sille enkelille jutella lisää niin ehkä sais sen treffeille tai jotain tosin ei kyllä olis mukava mitenkään sitä luokata kun se on niin viattoman näköinen, mutta jos käsittelen varojen hanskat kädessä :wink:
Bliss

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ja tämän sanoma oli...?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bliss kirjoitti:Ja tämän sanoma oli...?
Mummot on perseestä, mutta vähän nuoremmat ok.

Mietin tätä lukiessani, onko möllillä useinkin tapana vetää turpaan henkilöitä, jotka eivät hänestä pidä.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja mölli »

Jotenkin on hyvä että tulee joskus vähän kakkaa päälle niin tuntuu sitten myöhemmin paremmalta eikä niin masentavalta :) Sitten launtaina tai perjantaina baareihin kattomaan tarjontaa jos sieltä jotain irtoisi! :twisted:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

:off:

Tuo meikä-sanan käyttö taitaa paljastaa kirjoittajan aika armottomasti. Eipä silti, samaa epäiltiin jo aiemmin.

Ja tämä nyt ei tarkoittanut etteikö Kityyn yksi meikäilijäkin sopisi. Tervetuloa mukaan vaan!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja mölli »

EveryWoman kirjoitti::off:

Tuo meikä-sanan käyttö taitaa paljastaa kirjoittajan aika armottomasti. Eipä silti, samaa epäiltiin jo aiemmin.

Ja tämä nyt ei tarkoittanut etteikö Kityyn yksi meikäilijäkin sopisi. Tervetuloa mukaan vaan!
no kuka mä oon? :O
1108

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mölli kirjoitti:no kuka mä oon? :O
Ei pienintäkään hajua.

Mutta kuka minä olen

Jännä leikki
tuulenpuiska

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

mölli kirjoitti:
no kuka mä oon? :O
Taidat olla semmoinen möllipeikko.
ninnithequeen

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No möllihän on Gattacan ja Slamin kauan kadoksissa ollut pikkuveli!
PerttiMakimaa

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

EveryWoman kirjoitti::off:

Tuo meikä-sanan käyttö taitaa paljastaa kirjoittajan aika armottomasti. Eipä silti, samaa epäiltiin jo aiemmin.

Ja tämä nyt ei tarkoittanut etteikö Kityyn yksi meikäilijäkin sopisi. Tervetuloa mukaan vaan!
Joo, kieltämättä tyylilaji on tutun oloinen.

Toisaaltahan olisikin tosi hienoa jos meikä kirjoittaisikin nuo matkien jotakin muuta... *yrittää epätoivoisesti nostattaa vainoharhaisuutta* :D
PerttiMakimaa

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

PerttiMakimaa kirjoitti:*yrittää epätoivoisesti...
Siihen se taisi jäädäkin. Tai sitten palstan perinteisimmät vainoharhapilleristit eivät ole tänä iltana tätä selaamassa.

Jospa minäkin tämän kity-trendin hang aroundina loisin kakkosnickin, jolla voisin arvostella ihmisiä.

Pitäisi vielä keksiä joku nimi. Mitähän kukaan ei arvaisi? MarttiPykimaa? :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oukei.

Meikä jutteli yhen söpön hoitsun kans, se ei varmaa tykkää must ku meikä on tällanen, niinku nainen tai jotain. Mut ehkä jos mä käsittelen sitä sairaalahansikkain ja etanoolilla, se ehkä tykkäis meikästä.
Sit joku vanha lääkäriruppanan tuli sanoo meikälle et sä kirjotit mun nimen väärin. Meikä ei kestä ollenkaan tollasia päänaukomisia, meikä vetää sitä päin lättyy seuraavan kerran kun se rupee meikälle saarnaa jostain noin teinistäxxx. Tiiättekste? Kaikki kirjotta meikän nimen väärin, meneeks meikä sit infoo niitä hä?
Mut sit se hoitsu tuli takas, ja meikä funtsi et ehkä meikä vois sanoo sille vaik jotain.

Perjantaina baariin ja lärvi täyteen. Meikä saattaa nolata ittensä ja oksentaa päälleni, mut meikä on sentään meikä, aina mä yhden böördin löydän, ainaki peilistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

[quote="Elppis"][/quote]
:rofl:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sorppa Elppa, mutta tekstisi sisälsi liian vähän yhdyssanavirheitä, liian loogisia lauserakenteita ja pilkutus oli liian lähellä kielenhuollon suosituksia (ottaen huomioon lajityypille ominainen vapaamuotoisuus). Try again and you will learn to be a master :twisted:
Elppis kirjoitti:Oukei.

Meikä jutteli yhen söpön hoitsun kans, se ei varmaa tykkää must ku meikä on tällanen, niinku nainen tai jotain. Mut ehkä jos mä käsittelen sitä sairaalahansikkain ja etanoolilla, se ehkä tykkäis meikästä.
Sit joku vanha lääkäriruppanan tuli sanoo meikälle et sä kirjotit mun nimen väärin. Meikä ei kestä ollenkaan tollasia päänaukomisia, meikä vetää sitä päin lättyy seuraavan kerran kun se rupee meikälle saarnaa jostain noin teinistäxxx. Tiiättekste? Kaikki kirjotta meikän nimen väärin, meneeks meikä sit infoo niitä hä?
Mut sit se hoitsu tuli takas, ja meikä funtsi et ehkä meikä vois sanoo sille vaik jotain.

Perjantaina baariin ja lärvi täyteen. Meikä saattaa nolata ittensä ja oksentaa päälleni, mut meikä on sentään meikä, aina mä yhden böördin löydän, ainaki peilistä.
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nexie kirjoitti:Sorppa Elppa, mutta tekstisi sisälsi liian vähän yhdyssanavirheitä, liian loogisia lauserakenteita ja pilkutus oli liian lähellä kielenhuollon suosituksia (ottaen huomioon lajityypille ominainen vapaamuotoisuus). Try again and you will learn to be a master :twisted:
Elppis kirjoitti:Oukei.

Meikä jutteli yhen söpön hoitsun kans, se ei varmaa tykkää must ku meikä on tällanen, niinku nainen tai jotain. Mut ehkä jos mä käsittelen sitä sairaalahansikkain ja etanoolilla, se ehkä tykkäis meikästä.
Sit joku vanha lääkäriruppanan tuli sanoo meikälle et sä kirjotit mun nimen väärin. Meikä ei kestä ollenkaan tollasia päänaukomisia, meikä vetää sitä päin lättyy seuraavan kerran kun se rupee meikälle saarnaa jostain noin teinistäxxx. Tiiättekste? Kaikki kirjotta meikän nimen väärin, meneeks meikä sit infoo niitä hä?
Mut sit se hoitsu tuli takas, ja meikä funtsi et ehkä meikä vois sanoo sille vaik jotain.

Perjantaina baariin ja lärvi täyteen. Meikä saattaa nolata ittensä ja oksentaa päälleni, mut meikä on sentään meikä, aina mä yhden böördin löydän, ainaki peilistä.
Äh, eks meikä sukkaa tarpeex hyvin? :cry:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Elppis kirjoitti:Oukei.

Meikä jutteli yhen söpön hoitsun kans, se ei varmaa tykkää must ku meikä on tällanen, niinku nainen tai jotain. Mut ehkä jos mä käsittelen sitä sairaalahansikkain ja etanoolilla, se ehkä tykkäis meikästä.
Sit joku vanha lääkäriruppanan tuli sanoo meikälle et sä kirjotit mun nimen väärin. Meikä ei kestä ollenkaan tollasia päänaukomisia, meikä vetää sitä päin lättyy seuraavan kerran kun se rupee meikälle saarnaa jostain noin teinistäxxx. Tiiättekste? Kaikki kirjotta meikän nimen väärin, meneeks meikä sit infoo niitä hä?
Mut sit se hoitsu tuli takas, ja meikä funtsi et ehkä meikä vois sanoo sille vaik jotain.

Perjantaina baariin ja lärvi täyteen. Meikä saattaa nolata ittensä ja oksentaa päälleni, mut meikä on sentään meikä, aina mä yhden böördin löydän, ainaki peilistä.
Soot ihan höpsö :lol:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Elppis"][/quote]

Loistavaa
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
PerttiMakimaa

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

kesseli kirjoitti:ei mulle tuu kun yks cityn kaappihomo mieleen ketjun aloittajan tekstistä. poksjou jne vaan puuttui.
voihan toki olla, että mä olen täysin väärillä jäljillä :roll:

dikki
Milloin hän on kaappiin mennyt? :)
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Impi »

kesseli kirjoitti:ei mulle tuu kun yks cityn kaappihomo mieleen ketjun aloittajan tekstistä. poksjou jne vaan puuttui.
voihan toki olla, että mä olen täysin väärillä jäljillä :roll:

dikki
En kyllä usko. Jouzkalla oli oma tyylinsä kirjoittaa, mutta ei sen äo kuitenkaan vastannut nokian kumisaapasta.

Jos joku teistä häviäisi ja tulisi uudella nimellä takaisin, en takuuvarmasti kirjoitustyylistä tunnistaisi muita kuin snapan ja EW:n. Ihmetyttää aina, miten te tunnistatte...
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Dumari

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Dumari »

EveryWoman kirjoitti: Tuo meikä-sanan käyttö taitaa paljastaa kirjoittajan aika armottomasti. Eipä silti, samaa epäiltiin jo aiemmin.
Taas se salapoliisi vetää vixuja johtopäätöksiään :twisted:
Kerro ihmeessä kenen tuplanikki hän on?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
:rofl:

Komppaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Tuo meikä-sanan käyttö taitaa paljastaa kirjoittajan aika armottomasti. Eipä silti, samaa epäiltiin jo aiemmin.
Taas se salapoliisi vetää vixuja johtopäätöksiään :twisted:
Kerro ihmeessä kenen tuplanikki hän on?
Epäilen, että EW epäilee möllin olevan RAM13:n sivupersoona. Tosin voi olla, että itse epäilen sitä ja siksi epäilen EW:n epäilevän Ramboa.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kyllä mä oon ihan orginaali möllykkä, en mä mikään vanha naama ole valitettavasti.

The orginal mölli.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mölli kirjoitti:Kyllä mä oon ihan orginaali möllykkä, en mä mikään vanha naama ole valitettavasti.

The orginal mölli.
Ai ihQ kun sä sanoit ton melkein ylpeydestä.

Nice to meet teikä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Töissä tänään

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mölli kirjoitti:no kuka mä oon? :O
Palstan kiistattomasti vähä-älyisin, monilahjaton idiootti.

Kiva kun kysyit.
Vastaa Viestiin