Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Yleinen lätinä jä kitinä
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mylwin kirjoitti:Sä vaan tykkäät anorektisista pikkutytöistä. Tai ehkä jopa pojista! Turha selittää.
Selitä vain? Mielestäni esim. tässä on kohtuullisen tavallinen vastaantulija Helsingin tihkusateessa:
http://www.prepress-studio.fi/harjoituskuvat/nainen.jpg

Ikä kuvan naisella suhteellisen keskiarvoa, ei erityisen nätti tai ruma ikäisekseen, eli kaikin puolin se vastaantuleva keskiarvo. Suvi on siis naamaltaan _reilusti_ heikompi?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Sä vaan tykkäät anorektisista pikkutytöistä. Tai ehkä jopa pojista! Turha selittää.
Selitä vain? Mielestäni esim. tässä on kohtuullisen tavallinen vastaantulija Helsingin tihkusateessa:
http://www.prepress-studio.fi/harjoituskuvat/nainen.jpg

Ikä kuvan naisella suhteellisen keskiarvoa, ei erityisen nätti tai ruma ikäisekseen, eli kaikin puolin se vastaantuleva keskiarvo. Suvi on siis naamaltaan _reilusti_ heikompi?
Sä et vaan tunne ittees!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:15. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Missä viipyy "Onko poikuus poistumassa muodista?" - ketju?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mylwin kirjoitti:Missä viipyy "Onko poikuus poistumassa muodista?" - ketju?
Ei ole, case closed.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Geen huonoa makua en ihmettele, kun se niitä OC:n tavisharakoitakin joskus kehui. Katsoin joskus yhden jakson ihan vain nähdäkseni ne tytöt myös liikkeessä, eikä yksikään tehnyt vaikutusta.
Pläh, en oikeesti rupee kenenkään kanssa väittelemään onko makuni huono vai missä mättää. :]

Ja noista kaduntallaajista... sivustahuutaja tsekkailee varmaan ympärilleen paljon enemmän kuin minä, joka yleensä oikeasti huomioin vain ne ihanuudet tuolla kävellessäni. Rumia ihmisiä olen nähnyt viime aikoina vain internetissä (joskus pitää ihan penkoa kun miettii miltä ruma nyt ihmisten mielestä yleisesti näyttääkään), ei niitä tunnu vastaan kävelevän. Ketjun malliesimerkki ei siis missään mielessä ruma, mutta en tosiaan huomioisi naamakkain, ellei nyt tekisi jotain kovin erikoista, vaikkapa nauraisi vallan ihanan kuuloisesti...

Clay, mun mielestä tosiaan Rachel Bilson on aika ihku, tosin muhun vetoaa ruskeat silmät nykyään lähes poikkeuksetta. ;)

Kuva
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Clay, mun mielestä tosiaan Rachel Bilson on aika ihku, tosin muhun vetoaa ruskeat silmät nykyään lähes poikkeuksetta. ;)
No kyllä tuo Koposen kanssa samoilla kriteereillä nätistä menee, ehkä tavallista edustavampi kuva neidistä? Mä taidan alkaa keräilemään naisten päitä.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Sä vaan tykkäät anorektisista pikkutytöistä. Tai ehkä jopa pojista! Turha selittää.
Selitä vain? Mielestäni esim. tässä on kohtuullisen tavallinen vastaantulija Helsingin tihkusateessa:
http://www.prepress-studio.fi/harjoituskuvat/nainen.jpg

Ikä kuvan naisella suhteellisen keskiarvoa, ei erityisen nätti tai ruma ikäisekseen, eli kaikin puolin se vastaantuleva keskiarvo. Suvi on siis naamaltaan _reilusti_ heikompi?
Komppaan sivustahuutajaa kitaran kaulalla ilman lubrikanttia.

Kyllä tuo suvi nyt ilman muuta on tavallista kadulla tallaaja paremman näköinen.

Tässä sivustahuutajan esimerkin lisäksi pari keskiverto kadullakävelijää

http://www.flickr.com/photos/lasadh/248746179/

http://www.flickr.com/photos/sonofgroucho/240844693/
Geetzu

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:No kyllä tuo Koposen kanssa samoilla kriteereillä nätistä menee, ehkä tavallista edustavampi kuva neidistä?
Yritin googlettaa just sellasen kuvan, missä ei olis hirmusissa meikeissä ja hymyilis silleen vähän vaan...
Bliss

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Tässä se on mun mielestä aika ihaaaaana :]
Geetzu

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:^Tässä se on mun mielestä aika ihaaaaana :]
Niin on. Mut olin varma, et vähintään 5 tyyppiä tulee hihkumaan "hyi miten paljon pakkelia iholla, kenestä tahansa saa kauniin noilla maskeilla"! ;)
bedlam

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sivustahuutaja kirjoitti:Eli Suvi kuuluu sinne rumimpaan kolmannekseen omassa ikäluokassaan? Vai meinaatko Suvin olevan ihan rumimmassa kolmanneksessa tuli vastaan sitten minkä ikäisiä naisia tahansa!?

Ihan vakavasti: voin vielä jotenkin ymmärtää, että Suvia ei pidetä kaiken hälyn arvoisena tai että Suvi on aivan liian laiha. Mutta jos vakavalla naamalla väitetään Suvin olevan nassultaan reilusti alle _keskiarvon_, niin en pysty ymmärtämään missä asutte...
No jos nyt ajattelen vaikka tavallista 10 minuutin kävelymatkaani töistä bussipysäkille, näen varmasti monta omasta mielestäni Suvia nätimpää tyttöä matkalla. Sitä tarkoitin. Ja kun Suvin kasvot näytettiin ohjelmassa ensimmäistä kertaa, ajattelin että toi tyttö on kyllä väärässä kisassa. Koska kaikki muut osallistujat olivat huomattavasti kauniimpia. Vieläkö pitää jotenkin venkslata? Hä! =)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:yleensä oikeasti huomioin vain ne ihanuudet tuolla kävellessäni. Rumia ihmisiä olen nähnyt viime aikoina vain internetissä (joskus pitää ihan penkoa kun miettii miltä ruma nyt ihmisten mielestä yleisesti näyttääkään), ei niitä tunnu vastaan kävelevän.
Rumat ihmiset matkustavat K-junalla Malmille tai Korsoon. Suosittelen työmatkaliikenteen aikoja ekskursioille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti: Tässä sivustahuutajan esimerkin lisäksi pari keskiverto kadullakävelijää

http://www.flickr.com/photos/lasadh/248746179/
Tämähän näyttää Mervi Tapolalta!
Tai siltä, miltä Mervi olisi näyttänyt, jos olisi pitänyt itsensä kondiksessa eikä ratkennut ryyppäämään.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bedlam kirjoitti:No jos nyt ajattelen vaikka tavallista 10 minuutin kävelymatkaani töistä bussipysäkille, näen varmasti monta omasta mielestäni Suvia nätimpää tyttöä matkalla. Sitä tarkoitin. Ja kun Suvin kasvot näytettiin ohjelmassa ensimmäistä kertaa, ajattelin että toi tyttö on kyllä väärässä kisassa. Koska kaikki muut osallistujat olivat huomattavasti kauniimpia. Vieläkö pitää jotenkin venkslata? Hä! =)
Ei tarvitse venkslata, koska "löytyy niitä kauniimpiakin" on aivan eria asia kuin " keskimääräistä rumempi". Mielestäni nassultaan nätiksi pääsee jo sijoittumalla ikäluokassaan parhaaseen neljännekseen ja tämän suvi hoitaa kirkkaasti.

Sitten kun on hyväksytty, että Suvi ei ole ruma, niin päästään hyvän mallin määritelmään, joka ei suinkaan tarkoita kasvoiltaan joka kulmasta samalta näyttävää pyöreälinjaista tapausta. Mallin kasvojen tulee olla valokuvaukselliset ja silloin kasvot voivat olla hyvinkin 'karut', mutta eivät koskaan suorastaan rumat.
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:Mallin kasvojen tulee olla valokuvaukselliset ja silloin kasvot voivat olla hyvinkin 'karut', mutta eivät koskaan suorastaan rumat.
Saimi nousiainen on kyllä jo liian karu minun makuuni. En ole varma, sijoittuuko hän kasvoiltaan ikäluokkansa parhaaseen neljännekseen.

http://www.mentalwear.fi/paidat/kuvasivut/saimi_iso.jpg
leila

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja leila »

Tossa Saimissa mielenkiintoista on kulmakarvojen puute. Se tekee kasvoista yhtä aikaa erikoiset, kiinnostavat ja vähän omituisen näköiset.
bedlam

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sivustahuutaja kirjoitti:Mielestäni nassultaan nätiksi pääsee jo sijoittumalla ikäluokassaan parhaaseen neljännekseen ja tämän suvi hoitaa kirkkaasti.
Ei pääse lähellekään. Venkslataan nyt sit vielä!
Viimeksi muokannut bedlam, 21.09.2006 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:mun mielestä tosiaan Rachel Bilson on aika ihku, tosin muhun vetoaa ruskeat silmät nykyään lähes poikkeuksetta. ;)
Sillä on liian iso pää --> en panisi :)

P.s. Mulla on ruskeat silmät...:wink:

Mylwin kirjoitti:Missä viipyy "Onko poikuus poistumassa muodista?" - ketju?
Samaa minäkin olen ihmetellyt. En kuitenkaan itse sellaista viitsinyt perustaa, koska se olisi ollut liian ilmeinen ja halpa temppu. Odottelinkin nimenomaan sinun kontribuutiotasi, mutta tuotit puolittaisen pettymyksen - puolittaisen siksi, että huomaan sinunkin kuitenkin kuumeisesti asiaa pohtineen!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bedlam kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Mielestäni nassultaan nätiksi pääsee jo sijoittumalla ikäluokassaan parhaaseen neljännekseen ja tämän suvi hoitaa kirkkaasti.
Ei pääse lähellekään. Venkslataan nyt sit vielä!
Siis suvi ei pääse naamaltaan lähellekään top neljännestä? Ok, eli keskivertoa. Tässä suvin ikäluokkaa(?) kuvaavasta luokkakuvassa on 15-16 nuorta naista (yhdestä en ole varma). Omaan silmääni kyseessä on keskivertoluokka, eli kuvasta pitäisi löytyä helposti ainakin 5 suvia nätimpää: keitä he ovat?

http://020202.kouvola.org/kuvat/020202.jpg

suvi
Kuva
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 21.09.2006 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Mielestäni nassultaan nätiksi pääsee jo sijoittumalla ikäluokassaan parhaaseen neljännekseen ja tämän suvi hoitaa kirkkaasti.
Ei pääse lähellekään. Venkslataan nyt sit vielä!
Siis suvi ei pääse naamaltaan lähellekään top neljännestä? Ok, eli keskivertoa. Tässä suvin ikäluokkaa(?) kuvaavasta luokkakuvassa on 15-16 nuorta naista (yhdestä en ole varma). Omaan silmääni kyseessä on keskivertoluokka, eli kuvasta pitäisi löytyä helposti ainakin 5 suvia nätimpää: keitä he ovat?

http://020202.kouvola.org/kuvat/020202.jpg
:D Sivustahuutaja ei anna helpolla periksi (ja on mielestäni oikeassa).

Btw :off:

Tuo kuvahan on otettu jossain anniskelupaikassa, olisivatko kuvan henkilöt kuitenkin täysi ikäisiä?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuo kuvahan on otettu jossain anniskelupaikassa, olisivatko kuvan henkilöt kuitenkin täysi ikäisiä?
Juu, siis luokkakokouksen luokkakuva on kyseessä. Silmämääräisesti suvin ikäisiä kuitenkin? En keksinyt parempaakaan tapa löytää edes kohtuullista otosta tietyn ikäluokan naisista. Katujakaumaan en luota, koska rumia ei tule katseltua.
Bliss

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Meneekö tämä koko juttu nyt hiukan pilkun viilaamiseksi.... :roll:
Beddis sanoi jo tuolla jossain kaukana edellisillä sivuilla aiheesta:
bedlam kirjoitti:naispuoliset vastaantulijat ovat minun mielestäni keskiverroin huomattavasti nätimpiä kuin Suvi. Mutta onneksi makuja on monia. Omia kauneusihanteita olen kuvienkin muodossa joskus johkin ketjuihin linkittänyt, mutta en jaksa alkaa kaivelemaan.



On vähän juupas-eipäs-kiistelyn makua jo näissä viimeisissä puheenvuoroissa :wink:
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Meneekö tämä koko juttu nyt hiukan pilkun viilaamiseksi.... :roll:
Beddis sanoi jo tuolla jossain kaukana edellisillä sivuilla aiheesta:
bedlam kirjoitti:naispuoliset vastaantulijat ovat minun mielestäni keskiverroin huomattavasti nätimpiä kuin Suvi. Mutta onneksi makuja on monia. Omia kauneusihanteita olen kuvienkin muodossa joskus johkin ketjuihin linkittänyt, mutta en jaksa alkaa kaivelemaan.



On vähän juupas-eipäs-kiistelyn makua jo näissä viimeisissä puheenvuoroissa :wink:
No jåå, mutta beddis voisikin kertoa, ketkä tuossa luokkakuvassa ovat hänen mielestään suvia hotimpia. Eihän tässä mitään absoluuttista totuutta haetakaan. Jos esimerkiksi eturivissä meistä katsoen vasemmalla istuva nainen on beddiksen mielestä suvia hotimpi, niin hänellä on toki oikeus mielipiteeseensä.
Vastaa Viestiin