Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Yleinen lätinä jä kitinä
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bliss kirjoitti:Meneekö tämä koko juttu nyt hiukan pilkun viilaamiseksi.... :roll:
Beddis sanoi jo tuolla jossain kaukana edellisillä sivuilla aiheesta:
bedlam kirjoitti:naispuoliset vastaantulijat ovat minun mielestäni keskiverroin huomattavasti nätimpiä kuin Suvi. Mutta onneksi makuja on monia. Omia kauneusihanteita olen kuvienkin muodossa joskus johkin ketjuihin linkittänyt, mutta en jaksa alkaa kaivelemaan.


On vähän juupas-eipäs-kiistelyn makua jo näissä viimeisissä puheenvuoroissa :wink:
Totta helvetissä tässä jankataan, koska en suostu uskomaan Bedlamia! Joko Bedlam kärsii otosharhasta: hän näkee vain tiukat ja kauniit misut, eikä ollenkaan niitä perunanenäisiä ja leuattomia tai sitten Belamin kauneusihanne poikkeaa RADIKAALISTI normaalista.

Huom: se mitä _eniten_ preferoi vaikuttaa lähinnä jakauman huippuun, mutta nyt väitetään suvin olevan reilusti keskivertoa rumempi. Koska suvin piirteet täyttävät kirkaasti yleisen kauneusihanteen vaatimukset, niin suvin nassusta täytyy löytyä jokin poikkeuksellinen inhottava piirre, joka saa muuten symmetriset kasvot tipahtamaan keskiarvon alapuolelle katsojan silmissä. Itseäni kiinnostaa kovasti mitä nämä inhottavat piirteet ovat?

Rautalankaesimerkki: 2.3 litrainen bemari ei ole mikään nopea auto, jos perus-porscheen tms. verrataan. Silti 2.3 litrainen bemari on selvästi nopeampi kuin vastaantulevat keskivertoautot. Tästä huolimatta 2.3 litrainen bemari ei vielä käännä päitä kadulla.
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti: Rautalankaesimerkki: 2.3 litrainen bemari ei ole mikään nopea auto, jos perus-porscheen tms. verrataan. Silti 2.3 litrainen bemari on selvästi nopeampi kuin vastaantulevat keskivertoautot. Tästä huolimatta 2.3 litrainen bemari ei vielä käännä päitä kadulla.
Lisää rautalankaa: 3000e kuussa ansaitseva ei todellakaan ole rikas. Hän on kuitenkin keskivertosuomalaista hyvätuloisempi.
Flipperix

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Kyllä se niin on, että ne jotka ei kiinnitä huomiota (kauniit tai erikoisen näköiset) jäävät huomaamatta katuvilinässä ainakin multa. Sulautuvat seiniin.
hermine

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun äitini kommentti ulkonäkööni:

Työkaverinsa oli kysynyt, että miten se teidän tyttö oikein uskaltaa liftata, että eikö se pelkää kaikenmaailman ahdistelijoita. Äiti vastasi, että se kun on semmonen variksenpelättimen näköinen, niin kuka siihen nyt koskisi. :roll:

Toi pointti oli siis jotenkin siinä (tajusin vasta äitin hätäseliteltyä), että koska olen niin laiha, niin minua tuskin kukaan mieltää naiseksi tai ainakaan milläänlailla seksuaaliseksi olennoksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

sivustahuutaja kirjoitti: Totta helvetissä tässä jankataan, koska en suostu uskomaan Bedlamia! Joko Bedlam kärsii otosharhasta: hän näkee vain tiukat ja kauniit misut, eikä ollenkaan niitä perunanenäisiä ja leuattomia tai sitten Belamin kauneusihanne poikkeaa RADIKAALISTI normaalista.
Beddis asuu oulussa ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
CandyMan

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Georgina kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Joko Bedlam kärsii otosharhasta: hän näkee vain tiukat ja kauniit misut, eikä ollenkaan niitä perunanenäisiä ja leuattomia tai sitten Belamin kauneusihanne poikkeaa RADIKAALISTI normaalista.
Beddis asuu oulussa ;)
Se sitten tykkää lappalaistytöistä, vai?
bedlam

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sivustahuutaja kirjoitti:Omaan silmääni kyseessä on keskivertoluokka, eli kuvasta pitäisi löytyä helposti ainakin 5 suvia nätimpää: keitä he ovat?

http://020202.kouvola.org/kuvat/020202.jpg

suvi
Kuva
ÄÄÄÄÄÄÄ! No mutta okei. Tuosta luokkakuvasta löysin ainakin neljä, jotka ovat omaan silmääni Suvia nätimpiä. Ja varmaan löytyisi pari lisää, jos heistä kaikista olisi ammattivalokuvaajan ottamat kuvat näkösällä.

Ja Georgina sen sanoikin, asun Oulussa.

Vittu kun ei Suvi viehätä, niin ei viehätä. Voidaan tästä mun puolesta vääntää vaikka vuosi. Perkele.
Viimeksi muokannut bedlam, 22.09.2006 9:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tossa kuvassa on muuten Suvilla yks nätti piirre nassussa: huulet!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Noi silmät! Miten syvällä ne oikein on? Ei kivat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja aika erillään... Mut noi huulet on ihkut. Kivempi kehua. :]
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

CandyMan kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Beddis asuu oulussa ;)
Se sitten tykkää lappalaistytöistä, vai?
Joo, täällä vetää kaikki naiset neljän tuulen hattu päässä menemään kaupungilla minkä ehtii poroja väistellen. Ja täytyy kyllä sanoa että ei tuo kyseinen neitokainen munkaan silmää millään lailla miellytä. Ihan pöljää vääntöä, miten joku voi paremmin tietää toisen tykkäämiset kuin se ite?
Viimeksi muokannut Georgina, 22.09.2006 9:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joo, huulet on aika herkut. Pussattavat. Nyt mä kiihotun taas. Pakko varmaan aloittaa ne e-pillerit uusiks.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun e-pillerit on hyödyks ku kattelen noit stayppareita avassa. Siis uh.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Georgina kirjoitti:Ja täytyy kyllä sanoa että ei tuo kyseinen neitokainen munkaan silmää millään lailla miellytä.
Eihän kasvojen tarvitsekaan erityisesti miellyttää ollakseen ihan tavalliset. Nyt on ollut puhetta siitä, että suvi olisi tavallista rumempi, jota en edellenkään usko. Annan kuitenkin periksi, koska en näytä saavan mitään järkevää syytä sille, miksi suvi on keskimääräistä rumempi ihminen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bedlam kirjoitti:Tuosta luokkakuvasta löysin ainakin neljä, jotka ovat omaan silmääni Suvia nätimpiä. Ja varmaan löytyisi pari lisää, jos heistä kaikista olisi ammattivalokuvaajan ottamat kuvat näkösällä.
Siksi tuon suvin kuvan valitsinkin, koska se ei vaikuta ammattikuvalta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

sivustahuutaja kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ja täytyy kyllä sanoa että ei tuo kyseinen neitokainen munkaan silmää millään lailla miellytä.
Eihän kasvojen tarvitsekaan erityisesti miellyttää ollakseen ihan tavalliset. Nyt on ollut puhetta siitä, että suvi olisi tavallista rumempi, jota en edellenkään usko. Annan kuitenkin periksi, koska en näytä saavan mitään järkevää syytä sille, miksi suvi on keskimääräistä rumempi ihminen.
No miten sitä järjellä omia makukysymyksiään perustelee? Mä en ainakaan tykkää vaaleasta tukasta, en yrmystä ilmeestä enkä liian laihasta olemuksesta. Jonka muuten näkee naamastakin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
NuoriDaavid

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
Vittu kun ei Suvi viehätä, niin ei viehätä. Voidaan tästä mun puolesta vääntää vaikka vuosi. Perkele.
No vittu, eiköhän ala viehättämään :kele: vai ookko nää jo vitun homo häh?
elco

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: No vittu, eiköhän ala viehättämään vai ookko nää jo vitun homo häh?
Kyllä homo homon tuntee!
bedlam

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Vittu kun ei Suvi viehätä, niin ei viehätä. Voidaan tästä mun puolesta vääntää vaikka vuosi. Perkele.
No vittu, eiköhän ala viehättämään :kele: vai ookko nää jo vitun homo häh?
Saattaa tietty olla niinkin, että naismakuni on jotenkin vääristynyt, kun olen heilastellut vain Suvia kauniimpien naisten kanssa :wink:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sivustahuutaja kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tuosta luokkakuvasta löysin ainakin neljä, jotka ovat omaan silmääni Suvia nätimpiä. Ja varmaan löytyisi pari lisää, jos heistä kaikista olisi ammattivalokuvaajan ottamat kuvat näkösällä.
Siksi tuon suvin kuvan valitsinkin, koska se ei vaikuta ammattikuvalta.
mä löysin seittemän. ja tuo suvin kuva on ja vaikuttaa ammattikuvalta. vai tarkastetaanko normikuvissa että valo tulee hyvin, tasaisesti ja tarpeeksi kasvoille. meikkaaja räpsäyttää lärviin väriä, häivyttää/piilottaa virheet ja korostaa hyviä puolia.

ei mallin tarvitse olla perinteisen nätti/kaunis, vaan erilainen, kuvauksellinen ja mieleenpainuva. eli en väitä että suvi ei olisi mallina ihan hyvä, mutta kaunis se ei ole ilman kiloa meikkiä ja valaistusta. ehkä siinä on livenä joku hehku, mutta ei se kuvista välity.
Me transmitte sursum, Caledoni!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

par-sky kirjoitti:mä löysin seittemän.
Ei kai tässä sitten auta muu kuin uskoa? Alkaa vain hiipiä sellainen pelko perseeseen, että olen sinkkuaikoina vongannut ihan väärännäköisiä naisia, kun suveille ei selvästi ole markkinoita:-(
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja Clay »

sivustahuutaja kirjoitti:
par-sky kirjoitti:mä löysin seittemän.
Ei kai tässä sitten auta muu kuin uskoa? Alkaa vain hiipiä sellainen pelko perseeseen, että olen sinkkuaikoina vongannut ihan väärännäköisiä naisia, kun suveille ei selvästi ole markkinoita:-(
Älä naisten mielipiteistä masennu, ne on vaan kateellisia kaikille virheettömille kasvoille.
Nyt penikseni on fantastinen!
imbesiili

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

sivustahuutaja kirjoitti:Ei kai tässä sitten auta muu kuin uskoa? Alkaa vain hiipiä sellainen pelko perseeseen, että olen sinkkuaikoina vongannut ihan väärännäköisiä naisia, kun suveille ei selvästi ole markkinoita:-(
Turha näin subjektiivisesta asiasta on edes virittää kinastelua. toinen tykkää moozartin kuulista, toinen kakkelsbergin kuulista ja sama toisinpäin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

imbesiili kirjoitti:Turha näin subjektiivisesta asiasta on edes virittää kinastelua. toinen tykkää moozartin kuulista, toinen kakkelsbergin kuulista ja sama toisinpäin.
Kauneus ei ole subjektiivista kun tarkastelu on riittävän karkealla tasolla. Tämä on ihan tutkittu juttu ja siksi tämän ketjun tuloksia kovasti ihmettelen.
imbesiili

Re: Onko hoikkuus poistumassa muodista?

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

sivustahuutaja kirjoitti: Kauneus ei ole subjektiivista kun tarkastelu on riittävän karkealla tasolla. Tämä on ihan tutkittu juttu ja siksi tämän ketjun tuloksia kovasti ihmettelen.
Ihan turhaan ihmettelet. Populaatiotasolla suvi luokiteltaneen kauniiden kastiin, Olet vain tässä jäänyt vänkäämään parin eri mieltä olevan kanssa, jotka suvin tapauksessa edustavat populaation ääripäätä.
Vastaa Viestiin