Oikea Mies

Yleinen lätinä jä kitinä
Edith

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Edith »

:off: Mä haluaisin vähintään kaksi miestä. Toinen olis pieni ja sievä ja toinen iso ja vahva. Mut, ainiin, niinhän mulla onkin, useampiakin oikeastaan - sinkkutytön täysin rajoittamattomassa mielikuvituksessani. Onneksi ei tarvitse rajoittua, vaan voi valita aina juuri omaan mielitekoonsa sopivan mielikuvitusihmisen!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

bedlam kirjoitti: Miksi herra superpillu nimittäisi tuota sivarien kategoriaa?
Tietääkseni mulla ei ole superpillua kehossani. On vain Miehen mittainen kulli. :wink:

Sivarit kuuluvat ns hameväkeen. Elikkä ovat naisia. :lol:

Toivottavasti et kuulu hameväkeen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumari

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Dumari »

martza kirjoitti:Sivarit kuuluvat ns hameväkeen. Elikkä ovat naisia. :lol:
Toivottavasti et kuulu hameväkeen.
Mutku mä oon aina halunnut käyttää hametta... saisinx mä poikkeusluvan martza-setä, pliiiiiiis? Menin vahingossa intin käymään.
bedlam

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja bedlam »

martza kirjoitti: Sivarit kuuluvat ns hameväkeen. Elikkä ovat naisia. :lol:

Toivottavasti et kuulu hameväkeen.
Olen jo tässä ketjussa ilmoittanut olevani sivari. Töräytyksesi ei kuitenkaan kolahda, koska voimme päätellä älykkyytesi olevan korkeintaan superpillun tasoa jos luulet siviilipalveluksen poistavan mieheltä miehen lisääntymisvälineet.
Flipperix

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

martza kirjoitti:Tietääkseni mulla ei ole superpillua kehossani. On vain Miehen mittainen kulli. :wink:

Sivarit kuuluvat ns hameväkeen. Elikkä ovat naisia. :lol:
Kuullostat homomieheltä. Jos sotilasarvon puuttuminen tekee miehestä sinun silmissäsi naisen aka. seksuaalisesti vetovoimaisen ja saa kuvittelemaan hameen heidän päälleen, taidat olla vähintään vankasti biseksuaali. Tuollaisia mielenilmauksia on tullut kuultua lähinnä 18-vuotiailta, joten taidat lisäksi olla snadisti infantiili homomies. Tää herättää mussa useamman polttavan kyssärin!

Kun leikit pyllyleikkejä homokaveriesi kanssa, onko sinulla tapana pukeutua vaippoihin? Kerrohan, onko KarvaPylly parempi kuin SuperPillu? Miehen mittainen Kulli tarkoittaa ilmeisesti sellaista, joka hieroo kivasti eturauhasta?

Terv. reserviläinen, jonka mielestä intti oli enimmäkseen surkuhupaisaa puuhastelua (ja jonka mielestä naiset ovat niitä, joilla on haarojen välissä vagina ja ylävartalossa maitorauhaset)
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tää inttilöpinä on aina niin hassua. Ei tässä nyt pelkistä miehistä miehinä puhuta vaan niinq Miehistä, Oikeista Miehistä. Kullakin omat määritelmänsä esim. naiselliselle naiselle. Joidenkin mielestä nainen armeijassa on ehdoton nounou. Jos martza on mielestään oikeutettu ajattelemaan, että armeijan käymättömyys on epämiehekästä, olkoon. Miten sitä nyt niinq pitäis perustella hei enempää Miehet?

:]
Flipperix

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Tää inttilöpinä on aina niin hassua. Ei tässä nyt pelkistä miehistä miehinä puhuta vaan niinq Miehistä, Oikeista Miehistä. Kullakin omat määritelmänsä esim. naiselliselle naiselle. Joidenkin mielestä nainen armeijassa on ehdoton nounou. Jos martza on mielestään oikeutettu ajattelemaan, että armeijan käymättömyys on epämiehekästä, olkoon. Miten sitä nyt niinq pitäis perustella hei enempää Miehet?
Hei, tää on samalla myös sukupuolten tasa-arvokysymys. Jos hyväksytään se, että se mikä on epämiehekästä on naisellista, päädytään ikäänkuin sellaiseen lopputulemaan, että naiseus on niitä jätepaloja joita jää jäljelle kun miehestä karsitaan kaikki ei-toivotut osat pois. Sillä vain vahvistetaan stereotypioita.

Mies ei itke. Nainen ei muuta teekkään kuin pillittää, se hupakko.
Mies käy armeijan. Oikea nainen ei saa haluta puolustaa isänmaataan.
Mies huolehtii perheen elannosta. Nainen pysyköön kotona hoitamassa toisarvoiset jutut.

Jne. Herääks sun sisäinen feministi yhtään? :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

AarneAnkka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mistä sie sitten olet sitten ajatellut moisen johtuvan? Minusta se on aina ollut ihan selkeää, että naiset haluavat isomman miehen jotta tuntisivat itsensä pieneksi rinnallaan.
Voi kunpa tietäisin mistä se johtuu. Soppaan voi itse kukin keitellä kulttuuria, stereotypioita ja evopsykkaa haluamassaan sekoitussuhteessa.
Eeeeiiii pidä paikkaansa. Tai voihan olla sitten, että olen joku traumainen ja vammainen evoluution oikku, (tai sitten ihan vaan kaikki ovat yksilöitä täällä!), mutta eipä minulla ainakaan ole jostain syystä ikinä isoja/pitkiä miehiä ollut, 'enkka' oli 3cm minua pidempi. Ja en minä mikään itsevarma ole ikinä ollut, ihan samalla lailla hävenny itteeni ajoittain niinku varmaan monet muutkin. Isojen miesten kanssa vain tuntee tosiaankin itsensä pieneksi ja lapseksi, ja se taas on pervoa ja likaista :)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Dumari kirjoitti: Mutku mä oon aina halunnut käyttää hametta... saisinx mä poikkeusluvan martza-setä, pliiiiiiis? Menin vahingossa intin käymään.
Kukas sua estää hametta käyttämästä. Siitä vaan hame päälle ja baanalle, jos siltä tuntuu.
Onhan joitain homojakin, jotka ovat intin käyneet, että hame päälle vaan siitä sitten.
bedlam kirjoitti: Olen jo tässä ketjussa ilmoittanut olevani sivari. Töräytyksesi ei kuitenkaan kolahda, koska voimme päätellä älykkyytesi olevan korkeintaan superpillun tasoa jos luulet siviilipalveluksen poistavan mieheltä miehen lisääntymisvälineet.

Onnea vaan sitten sivarille. Onneksi Suomessa on tämäkin mahdollisuus, että saa jättää armeijan käymättä.

Enhän olekkaan sitä väittänyt, että sivarit olisivat eunukkeja. Se on vain sanonta, että sivarit ovat naisia.

Geetzu kirjoitti: Tää inttilöpinä on aina niin hassua. Ei tässä nyt pelkistä miehistä miehinä puhuta vaan niinq Miehistä, Oikeista Miehistä. Kullakin omat määritelmänsä esim. naiselliselle naiselle. Joidenkin mielestä nainen armeijassa on ehdoton nounou. Jos martza on mielestään oikeutettu ajattelemaan, että armeijan käymättömyys on epämiehekästä, olkoon. Miten sitä nyt niinq pitäis perustella hei enempää Miehet?
Samaa mieltä olen minäkin. Jokaisella on oma mielikuva siitä, kummoinen on Naisellinen Nainen ja kummoinen on Miehekäs Mies. Mitä tähän Miehisyyteen tulee niin sivaripalvelu ei kuulu siihen, minun Mies kuvassani.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
SikaMika

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Oikea Mies kiroilee, provoilee ja kuuntelee Mr. Bunglea.
Tähänkin pitää vielä mainita, sähän ET tykännyt kyseisestä bändistä. Takinkääntäjä!
TosiMies osaa myöntää olleensa väärässä. TosiMiehen mielipiteet toisinaan myös muuttuvat elämän aikana.

Nyt TosiMiehellä soi Mr. Bungle: The raging wrath of the easter bunny.
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:Herääks sun sisäinen feministi yhtään? :P
Viddu ei, mussa on vikaa! 8)

Mä oon kai vaan niin tottunu ns. huonoon keskustelutasoon ja siihen, että esim. täällä kitinässä tulee heiteltyä lauseita turhankin kärkkääseen tyyliin, tai silleen vähän eri tavalla ku ehkä tuol kuppilas istues jossain tuntemattomas seuras. Enkä mä niinq martzankaan osaa ajatella pitävän sivareita oikeesti epämiehekkäinä, siis sillee yleistäen kaikkia (onhan sivareis oikeesti paljon ihan Ämmiä, just pari mun tuttua :p), kunhan vaan haluaa valita sanansa tollee hassusti pönkittääkseen vähän omaa miehisyyttään.

Jotkut hassut ajattelee, että lasten yksinhuoltajuus tekee miehestä jotenkin vässykän tai epämiehisen, martza (ja moni moni muu) taas varmaan ajattelee ihan päin vastoin. Tää on just tätä. Mun mies ei edelleenkään haluis et palaan töihin (jossa en viihdy), se niinq toivois et voisin äiteillä kotona, se kun on tavallaan mun homma. Kuulema. Vittu jätän sen sovinistin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Enkä mä niinq martzankaan osaa ajatella pitävän sivareita oikeesti epämiehekkäinä, siis sillee yleistäen kaikkia (onhan sivareis oikeesti paljon ihan Ämmiä, just pari mun tuttua :p), kunhan vaan haluaa valita sanansa tollee hassusti pönkittääkseen vähän omaa miehisyyttään
:wink: :wink:

Sivarit ovat sivareita vaikka olisivat kuinka miehekkäitä, omasta mielestään. Se on vain mun kuva Miehekkydestä. Tunnen kyllä muutamia sivareita ja heillä on lisääntymisvehkeet myös, koska lapsia on heille siunaantunut. No en tiedä onko heidän omiaan :wink: , mutta kuitenkin heidän sivarius, tekee heistä sen, mitä ovat.

Kyllä se vaatii Oikeaa Miestä, hoitaa kahta lasta YH-roolissa. En ole sen takia mitenkään halunnut pönkittää omaa Miehisyyttäni. Päinvastoin. Tämän takia muun muuassa on Miehisyyttäni myös paljon kehuttu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
Kyllä se vaatii Oikeaa Miestä, hoitaa kahta lasta YH-roolissa. En ole sen takia mitenkään halunnut pönkittää omaa Miehisyyttäni. Päinvastoin. Tämän takia muun muuassa on Miehisyyttäni myös paljon kehuttu.
UAAAAAAAAARGGGGGGGGH!!!!!!!!! :axe: :axe: :axe: :axe:

(By the way: Hämis :h:)
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Kyllä se vaatii Oikeaa Miestä, hoitaa kahta lasta YH-roolissa.
Vielä Miehisempää tuo olisi jos pystyisi lapsilleen omalla esimerkillään vaikkapa opettamaan, että asepalveluksesta kieltäytyminen ei tee kenestäkään yhtään vähäpätöisempää Miestä. Ihmisillä on periaatteensa, luojalle kiitos ei kaikilla samat. Puspus!
bedlam

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja bedlam »

martza kirjoitti:Sivarit ovat sivareita vaikka olisivat kuinka miehekkäitä.
Hienosti ajateltu! Ja olet kyllä oikeassa, olet niin ihananpihanan miehekäs että joskus haaveilen työntäväni vaginani syvälle sinuun.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Vielä Miehisempää tuo olisi jos pystyisi lapsilleen omalla esimerkillään vaikkapa opettamaan, että asepalveluksesta kieltäytyminen ei tee kenestäkään yhtään vähäpätöisempää Miestä. Ihmisillä on periaatteensa, luojalle kiitos ei kaikilla samat. Puspus!
Pojalla tuo armeija tulee jo muutaman vuoden päästä ajankohtaiseksi. Haluaa mennä ilmavoimiin suorittamaan asepalvelustaan, jos sinne pääsee. Joten sivarihommasta ei ole tarvinnut puhua ja Miehisyyteni ei ole täten ollut koetuksella. Hänestä alkaa kehittyä jo hyvä Miehen alku :wink:
Jos olisi alkanut puhua sivarivaihtoehdosta, olisin ostanut hänelle hamekankaan. :lol:

Tyttö ei halua armeijaan ja hyvä niin. Jos olisi halunut sinne, en olisi vastaan laittanut. Olisihan se kokemus, käydä naisena armeija.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
SikaMika

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

martza kirjoitti: Jos olisi alkanut puhua sivarivaihtoehdosta, olisin ostanut hänelle hamekankaan.
Sinä olet huono isä. Huonot isät eivät ole TosiMiehiä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: UAAAAAAAAARGGGGGGGGH!!!!!!!!!
Voi eiiii. Turpaanko nyt saan. :lol:
Bedlam kirjoitti: Hienosti ajateltu! Ja olet kyllä oikeassa, olet niin ihananpihanan miehekäs että joskus haaveilen työntäväni vaginani syvälle sinuun.
Pidä vaan vaginasi ja hame päällä ja ole Tosi Mies. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:
martza kirjoitti: Jos olisi alkanut puhua sivarivaihtoehdosta, olisin ostanut hänelle hamekankaan.
Sinä olet huono isä.
Samaa sanoin miehelleni, joka sanoi vievänsä tyttäremme Jokerit-matsiin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
martza kirjoitti:Kyllä se vaatii Oikeaa Miestä, hoitaa kahta lasta YH-roolissa.
Vielä Miehisempää tuo olisi jos pystyisi lapsilleen omalla esimerkillään vaikkapa opettamaan, että asepalveluksesta kieltäytyminen ei tee kenestäkään yhtään vähäpätöisempää Miestä. Ihmisillä on periaatteensa, luojalle kiitos ei kaikilla samat. Puspus!
Ei ne vanhempien mielipiteet, luonne, tavat ja tottumus välttämättä ohjaa lasta samalla tielle. Esim. Hemingwaytä kai voi pitää Miehena, ja hänen toisesta pojastaan kasvoi transu.
Nyt penikseni on fantastinen!
SikaMika

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
martza kirjoitti: Jos olisi alkanut puhua sivarivaihtoehdosta, olisin ostanut hänelle hamekankaan.
Sinä olet huono isä.
Samaa sanoin miehelleni, joka sanoi vievänsä tyttäremme Jokerit-matsiin.
No hänhän näemmä korjasi tilanteen heti häntä haukuttuasi, eli vei tyttärenne oikean joukkueen matsiin!
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Ei ne vanhempien mielipiteet, luonne, tavat ja tottumus välttämättä ohjaa lasta samalla tielle.
Juu, ehdottomasti toivon minäkin näin. :]

Ällöttyneenä seurailen mimmonen suvaitsevaisuuden laatupalanen kasvaakaan tuttavapariskuntamme lapsesta, joka jo nyt 3-vuotiaana Kontulan ghetossa tietää mitä n-alkuista nimitystä käytetään tummaihoisesta ja kuinka tärkeää on hiekkalaatikolla huolehtia, ettei yksikään kersa vie ilman rankaisua lapiota kädestä...

Ei mutta nyt pitää mennä pukemaan tyttöä. Lähtee kummitädin kanssa IFK:n matsiin. Yritettävä on pienestä asti...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Joo lasten kasvatus on taidetta. Kotiolot eivät yksistään muokkaa lasten maailmakuvaa. Koulu, ystäväpiiri, pihapiiri ja kaikki nämä ovat osallisena lasten maailmakuvan ja identiteetin syntymisessä.
Itse ole yrittänyt olla mahdollismman rehellinen kasvatustyössä ja yritän opettaa omalla tavallani oikean ja väärän. Koulujen kanssaa tehdäänkin tämän takia mysö yhteistyötä, jotta nuo arvomaailmat olisivat samantyyppisiä.

Etenkin lasten murrosikä on se aika jolloin lapset alkavat muodostamaan omia ajatuksiaan kaikita asioista ja tällöin yhteentörmäystä tulee vanhempien ja koulun välillä, lasten kanssa. Ei aina välttämättä, mutta kuitenkin. Itse olen ollut vielä onnekkaassa asemassa, että 16 vuotiaitten lasteni kehityminen on sujunut varsin leppoisissa merkeissä ja riidat on pystytty sovittelemaan asiallisesti niin, että kukaan ei ole joutunut altavastaajaksi.

Nyt kotiin ruuanlaittoon ja muiden kotiaskareitten kimppuun.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hermine

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja hermine »

Flipperix kirjoitti: Hei, tää on samalla myös sukupuolten tasa-arvokysymys. Jos hyväksytään se, että se mikä on epämiehekästä on naisellista, päädytään ikäänkuin sellaiseen lopputulemaan, että naiseus on niitä jätepaloja joita jää jäljelle kun miehestä karsitaan kaikki ei-toivotut osat pois. Sillä vain vahvistetaan stereotypioita.
Hei, sussahan on tapahtunut kehitystä! ;)

Toi mitä Aarne sanoi pitkiä miehiä haluavista naisista pätee kyllä ihan täysin ainakin kaikkiin mun tuntemiin pituusasennevammaisiin. Vielä niin, että kotona sillä ei niin hirveästi ole väliä, mutta hui kauhea jos joku näkee miten ISO olen verrattuna mieheeni! Eihän kulttuurissamme ole vieläkään oikein vallalla sellainen käsitys, että suurikokoinen (muuten, kuin pelkkien tissien kohdalta) ja voimakas nainen voisi olla viehättävä nimenomaan juuri näiden ominaisuuksien vuoksi, ei siis niistä huolimatta.
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:Kotiolot eivät yksistään muokkaa lasten maailmakuvaa. Koulu, ystäväpiiri, pihapiiri ja kaikki nämä ovat osallisena lasten maailmakuvan ja identiteetin syntymisessä.
Itse ole yrittänyt olla mahdollismman rehellinen kasvatustyössä ja yritän opettaa omalla tavallani oikean ja väärän. Koulujen kanssaa tehdäänkin tämän takia mysö yhteistyötä, jotta nuo arvomaailmat olisivat samantyyppisiä.
Ok, eivät nämä olekaan sitaatteja naistenlehdistä, vaan psykiatristen osastojen tai muiden avohoitopaikkojen odotushuoneissa olevista esitteistä.
Vastaa Viestiin