Homoista, se kaikista homoin.

Yleinen lätinä jä kitinä
mustanikki

Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kuka se on kityssä?
elco kirjoitti:Siis tämä jätkä on kyllä homoin tyyppi ikinä. Homompi kuin huima, homompi kuin Rambo, homompi kuin jouden.

Millainen "mies" pistää jotain miesten kuvia näytille, että kuka näistä on ihquin? TosiMies(tm) laittaa korkeintaan jotain tissilinkkejä.

ND:n vajoaminen nettihulluuden syövereihin kuin kivi jonkkaan on ollut kyllä hätkähdyttävää: perusporvari jeeppimies lekuri toimi omalla järkähtämättömällä tyylillään öbaut asem-mielenosoituksen jälkipuinteihin, minkä jälkeen ryhtyi viljelemään homoeroottisia fantasiakuviaan ja stalkkaamaan perheenäitejä.
Tämä toimi inspiraationi lähteenä. Paras perustelu palkitaan!!
silsis

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja silsis »

elco kirjoitti:ND:n vajoaminen nettihulluuden syövereihin kuin kivi jonkkaan on ollut kyllä hätkähdyttävää: perusporvari jeeppimies lekuri toimi omalla järkähtämättömällä tyylillään öbaut asem-mielenosoituksen jälkipuinteihin, minkä jälkeen ryhtyi viljelemään homoeroottisia fantasiakuviaan ja stalkkaamaan perheenäitejä.
Elco, sä oot niin elco. Tunnen nykyään pelkkää myötähäpeää tavastasi yrittää nostaa omaa profiiliasi muita mollaamalla. Sehän on helppoa ja halpaa. Väijyt taka-alalla odottaen suu vaahdossa jonkun "mogaamista" ja sitten suoritat täsmäiskusi. Tämä on sinun tapasi toimia. Ei mielestäni kovin taitavaa, vaativaa tai hienoa. Ei enää (pitkään aikaan) edes viihdyttävää.

Se ettet anna itsestäsi juuri mitään, tämähän on tietenkin toissijainen valintakysymys, mutta se tekee tavastasi vielä halpamaisempaa.

Niin ja itse kysymykseen, en koe yhtään mitään homoa siinä, että mies pystyy muodostamaan muista miehistä komeus- tms. arvion ja tekemään siitä tänne gallupin.

No, ilonsa kullakin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä homompaa(piilohomoa) on se, jos mies ei muka osaa päätellä onko joko mies hottis vai ei. Daah. Jos se sillain kato piilottaa omaa homppeliuttaan ettei MUKA oo koskaan tsiigaillu et joku toinen äijä on niinQ gomee.
Prepare for the worstest.
slam

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja slam »

ei oikein miestä innosta puskoo männöön ainakaan vielä :lol: , mutta "homo" eli kovis yritän olla...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:....
Tarkoittiko tää sitä, että sä annat äänesi elcolle?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsis

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti:
silsis kirjoitti:....
Tarkoittiko tää sitä, että sä annat äänesi elcolle?
Ainiin, muistinkin tämän. Eip ole elco vastannut. Varmaan aikamiehenä ja vanhemman oikeudella jättää vastaamatta? Sä Loli muuten sanoit ton. Tämän palstain homoin on joku, joka ei edes kiinnosta mua. Olkoon rauhassa se hoimoin...voinhan mä hänelle taputtaa *taputtaa*
Viimeksi muokannut silsis, 02.10.2006 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja elco »

silsis kirjoitti: Ainiin, muistinkin tämän. Eip ole elco vastannut. Varmaan aikamiehenä ja vanhemman oikeudella jättää vastaamatta?
Ping. Täällä ollaan. Kerropas nyt viisaampana, notta mitä/miten minun pitäisi antaa enemmän? Ja ennenkaikkea miksi? Olemmeko kaikki täällä palvelemassa yhtesöllisyyttä ja puhaltamassa yhteen hiileen? Kuka määrittelee Oikean ja Väärän täällä, paitsi tietty quarterdot?

Minkäs minä sille mahdan, jollet pidä tyylistäni? En mitään. Enkä haluakaan. Pitäisikö minun muuttua, jotta sinulla olisi täällä kivampaa? Jos olet nypd niin ymmärtääkseni aiemmin pidit, joten kumpi meistä on muuttunut? Nuoridave, tämän vaahtosuisen, ei-kovin-taitavan täsmäiskun uhriparka traumatisoitui luultavasti loppuiäkseen - ainakin, mitä reagointiinsa tulee. Jos puhutaan ninnistä ja vittuiluketjusta niin toimin ketjun ohjeistuksen mukaan vittuilemalla yhdentekevälle tahvolle. Selväähän se oli jo alunperin, että vittuiluni tulkitaan "vääräksi", koska se ei ollut puzznuzz-vittuilua "håmåpåliisi"-tyyliin. Ainoa yllätys oli, että väärä vittuilu-korttia ei vedetty jo ekasta postauksestani vaan vasta siitä lapsikommentista (joka nyt on siis sensuroitu). Jollei siihenkään olisi tartuttu niin olisin varmaan keksinyt jotain muuta.

Mutta kirjoita vaikka palstan säännöt uusiksi. Tai kirjoita minulle erikoismenettelytapaohje, jotta voin olla sinulle mieliksi jatkossa enemmän. Vielä enemmän.

Kuten aina: kun todellisuudentaju netissä hämärtyy niin suositeltavin tapa on ottaa koneesta etäisyyttä.
silsis

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja silsis »

elco kirjoitti:Kuten aina: kun todellisuudentaju netissä hämärtyy niin suositeltavin tapa on ottaa koneesta etäisyyttä.
Where is the love :D Sanotaanko, että välillä tulee hetkiä, jolloin huomaan liian yksipuolista jyräämistä ja samalla huomaan, että tietyille kirjottajille ei jostain syystä viitsitä/rohjeta/haluta vastata juuri millään lailla. Tällöin tekee mieli avautua. Olkoon tämä tässä. Sovittaan, että todellisuudentajuni hämärtyi ja sinä voitit.
elco

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja elco »

silsis kirjoitti:Sovittaan, että todellisuudentajuni hämärtyi ja sinä voitit.
Eikä sovita. Mikset anna itsestäsi mitään? Meuhkaat, syyttelet ja odotat tilaisuutta suu vaahdossa vain. Sitten kun annetaan palautetta niin luovutetaan ivallisesti heti.

Olitko siis aidosti huolissasi siitä, ettei ND uskaltanut vastata minulle mitään? Ja kuitenkin se vastasi.
silsis

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja silsis »

elco kirjoitti:Eikä sovita.
Mulla ei ole tarvetta, energiaa, aikaa tai minkäänlaista halua vääntää kanssasi asiasta. Jos koit kirjoitukseni epäreiluksi, koska en vaivaudu ym. perustein jatkamaan, niin pistä jatkossa jossain muussa ketjussa samalla mitalla takaisin.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

nowaysis kirjoitti:Ehkä homompaa(piilohomoa) on se, jos mies ei muka osaa päätellä onko joko mies hottis vai ei. Daah. Jos se sillain kato piilottaa omaa homppeliuttaan ettei MUKA oo koskaan tsiigaillu et joku toinen äijä on niinQ gomee.
Metsään menee taas niin, että kolisee. Daah, miehet ei ole kuin naiset. Heteronaiselle ei yleisesti ole mikään suuri ongelma kokeilla vähän naistakin, oikeasti heterolle miehelle miehen kokeileminen aiheuttaa välittömän oksennusreaktion. Kyllä minä voin yrittää tehdä oletuksen kokemuksen perusteella, että mielyttääkö joku jamppa naisen silmää mutta oikeasti en katsele, et joku toinen äijä on niinQ gomee.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
NuoriDaavid

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Myönnän tuntevani elcoa kohtaan tiettyä homoeroottista kutinaa.

Mies on toisaalta hauska ja toisaalta vittumainen. Voiko mieheltä enempää vaatia?

Kuten jo aiemmin mainitsin, Geetzu on elcon feminiininen sivupersoona, joka on syntynyt homoseksualismin kieltämisestä ja tukahduttamisesta. Homoseksualismin kieltäminen on aiheuttanut elcossa hallitsemattoman stressin ja puolustuskeinona mieli on jakaantunut mieheksi ja naiseksi, jotka eivät ole tietoisia toisistaan.
elco

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja elco »

silsis kirjoitti:pistä jatkossa jossain muussa ketjussa samalla mitalla takaisin.
Katsotaan, josko tulee jatkossa tilaisuuksia, joissa et mielestäni anna itsestäsi riittävästi. Tai jos koen myötähäpeää kirjoituksistasi.
elco

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Myönnän tuntevani elcoa kohtaan tiettyä homoeroottista kutinaa.
Mitäs jos minä, avovaimoni, sinä ja vaimosi tapaamme ja selvitämme nämä asiat juurta jaksain? Pitäisikö ottaa vielä joku ulkopuolinen terapeutti/erotuomari/joojoilija (silsis?) mukaan?
SingleMalt

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

elco kirjoitti:Pitäisikö ottaa vielä joku ulkopuolinen terapeutti mukaan?
EW?
elco

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja elco »

SingleMalt kirjoitti:
elco kirjoitti:Pitäisikö ottaa vielä joku ulkopuolinen terapeutti mukaan?
EW?
No sitten tarvitaan vielä terapeutti terapeutille.
NuoriDaavid

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Myönnän tuntevani elcoa kohtaan tiettyä homoeroottista kutinaa.
Mitäs jos minä, avovaimoni, sinä ja vaimosi tapaamme ja selvitämme nämä asiat juurta jaksain? Pitäisikö ottaa vielä joku ulkopuolinen terapeutti/erotuomari/joojoilija (silsis?) mukaan?
Jos tulet paikalle Geetzuna niin lupaan harkita asiaa.
elco

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Myönnän tuntevani elcoa kohtaan tiettyä homoeroottista kutinaa.
Tarkemmin ajateltuna minulla olisi tähän toinenkin ehdotus: mitäs jos kanavoisit kutinasi tähän silsikseen? Tämä nimittäin selkeästi nousi puolustamaan sorrettua ynnä avutonta ND-parkaa Pahan elcon täsmäpommitusta vastaan.

Olethan aiemminkin hehkuttanut fantasioitasi piukkanahka-asuisesta moottoripyöräpoliisista. Tässä voisi ikäänkuin iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, jos käpertyisit univormumiehen voimakkaaseen syleilyyn ja hukuttaisit itsesi tämän tulisuudelmiin.
NuoriDaavid

Re: Homoista, se kaikista homoin.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Myönnän tuntevani elcoa kohtaan tiettyä homoeroottista kutinaa.
Tarkemmin ajateltuna minulla olisi tähän toinenkin ehdotus: mitäs jos kanavoisit kutinasi tähän silsikseen? Tämä nimittäin selkeästi nousi puolustamaan sorrettua ynnä avutonta ND-parkaa Pahan elcon täsmäpommitusta vastaan.

Olethan aiemminkin hehkuttanut fantasioitasi piukkanahka-asuisesta moottoripyöräpoliisista. Tässä voisi ikäänkuin iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, jos käpertyisit univormumiehen voimakkaaseen syleilyyn ja hukuttaisit itsesi tämän tulisuudelmiin.
Oma vapautumiseni ei ole vielä niin pitkällä, että tämä vaihtoehto pystyisi tasapäisesti kilvoittelemaan Elco-Geetzun kanssa.
Vastaa Viestiin