Halla-aho eduskuntaan!

Yleinen lätinä jä kitinä
PerttiMakimaa

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Clay kirjoitti:Alkoholisteista kirjoittaminen ei vaikeuta minkään kansanryhmän sopeutumista yhteiskuntaan.
Joka kerta kun luen, että AlkoholistiAnssi puukotti kaveriaan tuhannenkännissä ei lisää intoani olla samassa paikassa kuin hän ja hänen "kansanryhmänsä". Vaikka keskiverto juoppo onkin todennäköisesti oikeasti herkkä ihminen, jonka elämän vaikeudet ovat saaneet luovuttamaan.

Henkilökohtaisesti epäilen kuitenkin, että lehdet kirjoittavat mistä saavat tai uskaltavat.

Juopoista on näet hyväksyttyä kirjoittaa ja toisaalta he tuskin järjestäytyvät maailmanlaajuisesti polttopulloiskuihin lehteä (tai maata jossa lehti ilmestyy) vastaan. Tai aloittavat juoppojen radikaalisiiven avustuksella pyhän sodan raittiita vastaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Clay kirjoitti:Alkoholisteista kirjoittaminen ei vaikeuta minkään kansanryhmän sopeutumista yhteiskuntaan.
Joka kerta kun luen, että AlkoholistiAnssi puukotti kaveriaan tuhannenkännissä ei lisää intoani olla samassa paikassa kuin hän ja hänen "kansanryhmänsä".
Alkoholin suurkuluttajia on Suomessa joka puolella, mahtaa ahdistaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
PerttiMakimaa

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Clay kirjoitti:Alkoholin suurkuluttajia on Suomessa joka puolella, mahtaa ahdistaa.
Siksihän kaltaiseni ihmiset ovatkin muuttaneet alueille, jossa näitä(kään) ihmisiä ei asu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Clay kirjoitti:Alkoholin suurkuluttajia on Suomessa joka puolella, mahtaa ahdistaa.
Siksihän kaltaiseni ihmiset ovatkin muuttaneet alueille, jossa näitä(kään) ihmisiä ei asu.
Musta ei oo mitään järkee, että jos tulee häiriöitsijöitä asumaan mun viereen mun pitää muuttaa poijes?
Eikö olisi kohtuullista että ne häirimöitsijät lähtis vetää ettei mun tarvis?
Luovutetaan suomi poies avaimet käteen periaatteella muslimeille?
Muutetaan vaikka pohjoisnavalle kaikki ja katsotaan mitä nuo saavat täällä aikaan? Voi olla niin että eipä kohta ole täällä mitään heidän tuulen huuhtomien perseidensä peitoksi? Luulen minä.

P.S.

Luulen suomalaisen kulttuurin soveltuvan näille levyesasteille paremmin kuin kamelinkakan tallaamisen kulttuurin?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
Onhan se kamalaa, kun maahanmuuttajia on joka puolella. Kertakaikkisen kauhistuttavaa on, että ne ovat vielä eri värisiäkin. Ihme juttu, kun olin Pariisissa tuossa taannoispäivänä, siellä oli metro täynnä erivärisiä ihmisiä! Kyllä Pariisi on sitten perseestä. Toista se on Takahikiällä!
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nel ... 5222749121

Aivan. Takahikiällä ei polteta busseja.

Kannattaa muuten kiinnittää huomiota siihen, mitä uutisessa ei mainita. Mikähän mahtaa olla bussin polttajien etninen tausta?

Kun nämä veijarit aikoinaan sitten tuomitaan, niitä siitä saadaankin syy uusille mellakoille.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Onhan se kamalaa, kun maahanmuuttajia on joka puolella. Kertakaikkisen kauhistuttavaa on, että ne ovat vielä eri värisiäkin. Ihme juttu, kun olin Pariisissa tuossa taannoispäivänä, siellä oli metro täynnä erivärisiä ihmisiä! Kyllä Pariisi on sitten perseestä. Toista se on Takahikiällä!
Aivan. Takahikiällä ei polteta busseja.
Ei niin, suomalainen tosimies tappaa puukolla tai kirveellä.

En oikein ymmärrä, miksi ND tuntuu aina kiihottuvan kovasti näistä maahanmuuttajien tai muiden vähemmistöryhmien tai heidän jälkipolviensa rötöstelyistä. Voisitko selittää, miksi?
NuoriDaavid

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Onhan se kamalaa, kun maahanmuuttajia on joka puolella. Kertakaikkisen kauhistuttavaa on, että ne ovat vielä eri värisiäkin. Ihme juttu, kun olin Pariisissa tuossa taannoispäivänä, siellä oli metro täynnä erivärisiä ihmisiä! Kyllä Pariisi on sitten perseestä. Toista se on Takahikiällä!
Aivan. Takahikiällä ei polteta busseja.
Ei niin, suomalainen tosimies tappaa puukolla tai kirveellä.

En oikein ymmärrä, miksi ND tuntuu aina kiihottuvan kovasti näistä maahanmuuttajien tai muiden vähemmistöryhmien tai heidän jälkipolviensa rötöstelyistä. Voisitko selittää, miksi?
Äärimmäisen hyvä kysymys!

IRL olen mitä kiltein vikisevä eunukki ja työssäni tapaan päivittäin maahanmuuttajia, joista minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa.

Ehkä minua eivät niinkään kiihota maahanmuuttajat, vaan heidän etujaan ajavat henkilöt, joihin liitän negatiivisia mielikuvia puna-viher-humanisti-tyhjäntoimittajista palestiinalaishuiveissaan ja Che Guevara -paidoissaan (nuori vihainen arkkityyppi) tai vaihtoehtoisesti yliopistolla tutkijana toimivista kulahtaneeseen pikkutakkiin pukeutuvista vanhemmista versioista.

Ongelma eivät siis välttämättä ole maahanmuuttajat, vaan mielikuvani heidän asioita ajavista henkilöistä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Ehkä minua eivät niinkään kiihota maahanmuuttajat, vaan heidän etujaan ajavat henkilöt, joihin liitän negatiivisia mielikuvia puna-viher-humanisti-tyhjäntoimittajista palestiinalaishuiveissaan ja Che Guevara -paidoissaan (nuori vihainen arkkityyppi) tai vaihtoehtoisesti yliopistolla tutkijana toimivista kulahtaneeseen pikkutakkiin pukeutuvista vanhemmista versioista.
Minulla on hienoisia vaikeuksia suhtautua tähän kovin yllättävään tietoon, että *kiihotan* ND:tä ihan olemuksellani. Vieläpä kaksin verroin. Vetää sanattomaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ehkä minua eivät niinkään kiihota maahanmuuttajat, vaan heidän etujaan ajavat henkilöt, joihin liitän negatiivisia mielikuvia puna-viher-humanisti-tyhjäntoimittajista palestiinalaishuiveissaan ja Che Guevara -paidoissaan (nuori vihainen arkkityyppi) tai vaihtoehtoisesti yliopistolla tutkijana toimivista kulahtaneeseen pikkutakkiin pukeutuvista vanhemmista versioista.
Minulla on hienoisia vaikeuksia suhtautua tähän kovin yllättävään tietoon, että *kiihotan* ND:tä ihan olemuksellani. Vieläpä kaksin verroin. Vetää sanattomaksi.
Tässäkin tapauksessa saattaisi valitettavasti käydä niin, että IRL toteaisin sinut aivan mukavaksi ihmiseksi.

Kyse on mielikuvista. Päivystävä dosentti, joka aina terroristi-iskun jälkeen kertoo, että väkivalta ei kuulu islamiin, on vain karrikatyyrinä hyvin ärsyttävä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyse on mielikuvista. Päivystävä dosentti, joka aina terroristi-iskun jälkeen kertoo, että väkivalta ei kuulu islamiin, on vain karrikatyyrinä hyvin ärsyttävä.
Ihan vain ajatusleikkinä, miten suhtautuisit siihen, että amerikkalaisten viimeaikaista sotaisuutta selitettäisiin sillä, että ne ovat kristittyjä?
NuoriDaavid

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyse on mielikuvista. Päivystävä dosentti, joka aina terroristi-iskun jälkeen kertoo, että väkivalta ei kuulu islamiin, on vain karrikatyyrinä hyvin ärsyttävä.
Ihan vain ajatusleikkinä, miten suhtautuisit siihen, että amerikkalaisten viimeaikaista sotaisuutta selitettäisiin sillä, että ne ovat kristittyjä?
Ei mikään helppo kysymys.

Eikös Yrjö Pensas ole jossain haastattelussa kertonut Jumalan käskeneen hänen hyökätä Irakiin?

Toisaalta Neuvostoliitto oli varsin sotainen valtio vaikka olikin ateistinen, eli ei sekään takaa mitään.
CandyMan

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

urpiainen kirjoitti:Minulla on hienoisia vaikeuksia suhtautua tähän kovin yllättävään tietoon, että *kiihotan* ND:tä ihan olemuksellani. Vieläpä kaksin verroin. Vetää sanattomaksi.
Homofobia on yleinen tauti, ja se tarttuu kielisuudelmien kautta.
elco

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Onhan se kamalaa, kun maahanmuuttajia on joka puolella. Kertakaikkisen kauhistuttavaa on, että ne ovat vielä eri värisiäkin. Ihme juttu, kun olin Pariisissa tuossa taannoispäivänä, siellä oli metro täynnä erivärisiä ihmisiä! Kyllä Pariisi on sitten perseestä. Toista se on Takahikiällä!
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nel ... 5222749121

Aivan. Takahikiällä ei polteta busseja.
brona kirjoitti: *varoitus herkille: älä lue*
Mun kimppuun siis kävi kolme somalia tiistaiyönä, kun olin koiran kanssa ulkona. Yks kysyi bussia ja kutsui kaverit sitten paikalle. Tivasivat rahaa ja kännyä, joista kumpaakaan ei ollut mukana. Siinäpä pyörin sitten maassa kahden kopeloidessa takkia ja yhden hakatessa mua vasaralla nilkkaan ja polviin. Onneksi töppöjalka pääsi remmistä ja fiksuna pysyi taustalla. Tyypit lähti pakoon jossain vaiheessa, kun yks tyyppi käveli ohi, taisin huutaa poliisia siinä vaiheessa. Koira kiinni ja onnuin kotiin soittamaan äidille, että täytyy lähteä sairaalaan. Selvisin yllättävän vähällä (luulin, että henki lähtee), tikit molemmissa polvissa, nilkka murtunut ja vekki huulessa plus hieno kokelma ruhjeita lähinnä jaloissa.
Tämä on tietenkin yksittäistapaus, jota ei pidä yleistää. Vasaramies oli vain turhautunut suomalainen nuori, jota ei pidä syyllistää. Syyllistäminen on vähänniinq rasismia, koska tekijä on neekeri.

Candyman voisi ottaa tämän kaverin vaikka kotiinsa asumaan.
SingleMalt

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

brona kirjoitti: *varoitus herkille: älä lue*
Mun kimppuun siis kävi kolme somalia tiistaiyönä, kun olin koiran kanssa ulkona. Yks kysyi bussia ja kutsui kaverit sitten paikalle. Tivasivat rahaa ja kännyä, joista kumpaakaan ei ollut mukana. Siinäpä pyörin sitten maassa kahden kopeloidessa takkia ja yhden hakatessa mua vasaralla nilkkaan ja polviin. Onneksi töppöjalka pääsi remmistä ja fiksuna pysyi taustalla. Tyypit lähti pakoon jossain vaiheessa, kun yks tyyppi käveli ohi, taisin huutaa poliisia siinä vaiheessa. Koira kiinni ja onnuin kotiin soittamaan äidille, että täytyy lähteä sairaalaan. Selvisin yllättävän vähällä (luulin, että henki lähtee), tikit molemmissa polvissa, nilkka murtunut ja vekki huulessa plus hieno kokelma ruhjeita lähinnä jaloissa.
Häpeäsit sinä senkin pihtari. Ensikerralla tiedät sitten varata taskuusi muutaman kympin ja kännykän, että somalipolot saavat taksirahat ja taksin soitettua paikalle. Kamalaa kun ne afrikan lämpöön tottuneet joutuvat palelemaan täällä suomen karussa ilmastossa. Toivottavasti pojille ei jäänyt traumoja tapahtuneesta.
PerttiMakimaa

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

brona kirjoitti: *varoitus herkille: älä lue*
Mun kimppuun siis kävi kolme somalia tiistaiyönä, kun olin koiran kanssa ulkona. Yks kysyi bussia ja kutsui kaverit sitten paikalle. Tivasivat rahaa ja kännyä, joista kumpaakaan ei ollut mukana. Siinäpä pyörin sitten maassa kahden kopeloidessa takkia ja yhden hakatessa mua vasaralla nilkkaan ja polviin. Onneksi töppöjalka pääsi remmistä ja fiksuna pysyi taustalla. Tyypit lähti pakoon jossain vaiheessa, kun yks tyyppi käveli ohi, taisin huutaa poliisia siinä vaiheessa. Koira kiinni ja onnuin kotiin soittamaan äidille, että täytyy lähteä sairaalaan. Selvisin yllättävän vähällä (luulin, että henki lähtee), tikit molemmissa polvissa, nilkka murtunut ja vekki huulessa plus hieno kokelma ruhjeita lähinnä jaloissa.
Mistä tämä lainaus on peräisin? Viikonpäiväketjusta?

Minkälainen ali-ihminen hakkaa naisen jalkoja vasaralla? Tähän tilanteeseen ainut lääke olisi jättää poliisit soittamatta, juuttisäkki, pesäpallomaila, lapio ja kaatopaikka.
CandyMan

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

elco kirjoitti:Candyman voisi ottaa tämän kaverin vaikka kotiinsa asumaan.
Ei vaan vaatisin hänelle samaa rangaistusta kuin laissa on tuollaisesta teosta määrätty valkoisillekin. Näihin asioihin voi suhtautua muutenkin kuin mustavalkoisella joko-tai asenteella.

En tiedä johtuuko ärsyttävästä ulkomuodostani, mutta kaikki kadulla kohdalleni osuneet fyysiset kähinät (turpaansaannit) ovat tulleet valkoisten suomalaisten taholta. Siis sellaista settiä että kävelee kaikessa rauhassa kadulla kun yhtäkkiä joku huutaa takaa "Hei jätkä!" ja sieltä tulee joko nyrkkiä tai mawaa. Mutuna vaikuttaa siltä että väkivaltatilastoissa somalit ovat erikoistuneet enemmän ryöstöihin, kun taas syntyperäiset valkoiset suomalaiset hakkaavat ihan vaan huvin vuoksi tai heikon itsetunnon takia. Tiedä sitten kumpi on pahempi, tuomioistuin päättäköön.

Mielenkiintoinen ilmiö edelleen tuo kuinka yksittäiset rikokset kaadetaan kokonaisen kansanosan synniksi. Vaikka on totta että miehet sotivat ja tekevät muita väkivallantekoja paljon enemmän kuin naiset, en kuitenkaan suostu ottamaan muiden miesten syntejä kontolleni tai tuntemaan niistä edes osasyyllisyyttä, sori nyt vaan.

Joku äärifemakko voisikin vääntää elcon ja singlemaltin vuodatukset syyllistämään miehiä ja alleviivaamaan kuinka syynä järjettömään väkivallantekoon oli kolmikon sukupuoli, ei heidän kansallisuutensa. Vai kuinka monta somalinaista olette nähneet hakkaamassa ohikulkijoita kadulla, hä? Tai naisia ylipäätään? Sairasta sakkia nuo miehet, oikeita ali-ihmisiä, eikö? Elco arvatenkin ottaisi sellaisen miehen kotiinsa asumaan. :jouden:
PerttiMakimaa

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Ei vaan vaatisin hänelle samaa rangaistusta kuin laissa on tuollaisesta teosta määrätty valkoisillekin. Näihin asioihin voi suhtautua muutenkin kuin mustavalkoisella joko-tai asenteella.
Voisit sinäkin sitten avartaa maailmankatsomustasi musta-valkoisuudesta ja miettiä vaikkapa sitä, että eivätkös nämä ihanat herrat ole tulleet tänne piiloon sotaa/vainoa? Tai siis näin väittävät ja se on se syy miksi heille on myönnetty turvapaikka. Kun Somalia on mukamas sotatanner.

Olen nähnyt pari kertaa ihan aikuisten oikeasti "ei-suomalaista-syntyperää" olevan miehen, jota on vainottu ja tällaisen ihmisen nähdessään ei tunne muuta kuin toivetta, että vapaa maamme parantaa hänen haavansa. Häntä ei tosiaankaan voi kuvitella puskaan vasaran kanssa naisia vaanimaan. Tai humalaisia ryöstelemään asemalle tai raiskaamaan naisia hämyisillä kujilla. Eivät vainotut aidot turvapaikan tarvitsijat mitään rikollisia ole vaan heiltä piilossa.

Eli joku haisee meidän maahanmuuttopolitiikassamme, kun näitä syöpäläisiä tänne pääsee hienojen aatteittemme vanavedessä.

Ehkä tämä hätiin kuuluttamasi lainsäädäntö pitäisi hioa mahdollistamaan mätien omenien takaisinlähetys ilman nykyisen tasoista valitusmenettelyä.

Tosin tuossa Bronan tapauksessa epäilen, että poliisilla on turhan kiire suojata eu-kokouksia eikä tyyppejä saada edes kiinni.
CandyMan

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PerttiMakimaa kirjoitti:Voisit sinäkin sitten avartaa maailmankatsomustasi musta-valkoisuudesta ja miettiä vaikkapa sitä, että eivätkös nämä ihanat herrat ole tulleet tänne piiloon sotaa/vainoa? Tai siis näin väittävät ja se on se syy miksi heille on myönnetty turvapaikka. Kun Somalia on mukamas sotatanner.

Olen nähnyt pari kertaa ihan aikuisten oikeasti "ei-suomalaista-syntyperää" olevan miehen, jota on vainottu ja tällaisen ihmisen nähdessään ei tunne muuta kuin toivetta, että vapaa maamme parantaa hänen haavansa. Häntä ei tosiaankaan voi kuvitella puskaan vasaran kanssa naisia vaanimaan. Tai humalaisia ryöstelemään asemalle tai raiskaamaan naisia hämyisillä kujilla. Eivät vainotut aidot turvapaikan tarvitsijat mitään rikollisia ole vaan heiltä piilossa.
Otetaanpa ajatusleikki. Suomi ajautuu veriseen sisällissotaan, ja Suomesta pakenee väkeä Ruotsiin ja Norjaan sitä pakoon.

Oliko tarkoituksenasi todellakin esittää että pakenijat, tai ainakin ne jotka Oikeasti pakenevat sotaa, ovat kaikki kirkasotsaisia ja rehtejä suomalaisia jotka eivät varmasti tule koskaan sekaantumaan mihinkään rötöksiin uudessa (väliaikaisessa) kotimaassaan? Oletko aivan 130% varma, ettei esim. viime sotien aikana yksikään Ruotsiin sotalapsena muuttanut suomalainen ole syyllistynyt mihinkään rötöksiin myöhemmin elämässään?

Toisekseen, puhuit muutenkin asian ohi. Otin lähinnä kantaan "teikäläisten" viljelemään näkemykseen että koska somalien parissa esiintyy enemmän rikollisuutta kuin valtaväestössä, ovat somalit ongelma. Samaa ajatusmallia käyttäen miehet ovat ongelma, koska miehet suorittavat valtaosan (väkivalta)rikoksista.

Ja juu, olen edelleen sitä mieltä että laki ja rangaistukset ovat samat kaikille maassa asuville ihmisille, poikkeuksena luvatta/ilman perusteita tänne tulleet, jotka voi puolestani karkoittaa. Tästä on väitelty aiemmin jo pari miljoonaa kertaa tällä palstalla.
Viimeksi muokannut CandyMan, 06.11.2006 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Otetaanpa ajatusleikki. Suomi ajautuu veriseen sisällissotaan, ja Suomesta pakenee väkeä Ruotsiin ja Norjaan sitä pakoon.

Oliko tarkoituksenasi todellakin esittää että pakenijat, tai ainakin ne jotka Oikeasti pakenevat sotaa, ovat kaikki kirkasotsaisia ja rehtejä suomalaisia jotka eivät varmasti tule koskaan sekaantumaan mihinkään rötöksiin uudessa (väliaikaisessa) kotimaassaan? Oletko aivan 130% varma, ettei esim. viime sotien aikana yksikään Ruotsiin sotalapsena muuttanut suomalainen ole syyllistynyt mihinkään rötöksiin myöhemmin elämässään?

Toisekseen, puhuit muutenkin asian ohi. Otin lähinnä kantaan "teikäläisten" viljelemään näkemykseen että koska somalien parissa esiintyy enemmän rikollisuutta kuin valtaväestössä, ovat somalit ongelma. Samaa ajatusmallia käyttäen miehet ovat ongelma, koska miehet suorittavat valtaosan (väkivalta)rikoksista.

Ja juu, olen edelleen sitä mieltä että laki ja rangaistukset ovat samat kaikille maassa asuville ihmisille, poikkeuksena luvatta tänne tulleet, jotka voi puolestani karkoittaa. Tästä on väitelty aiemmin jo pari miljoonaa kertaa tällä palstalla.
Ehdin kyllä lukea aloitussolvauksesi vaikkei tähän kopioitunutkaan. Mistä halu mennä koko ajan henkilökohtaisuuksiin juontaa juurensa? Yksi "meikäläinen" haluaisi tietää? Jo senkin mikä on tämän syrjivän ryhmän "teikäläiset" sisältö? Eikös sinun pitänyt olla suvaitsevainen muita kohtaan? Miksei sitten minua? Vai onko tämän koko taistelusi tarkotus vaan _olla_oikeassa_?

Itse asiasisältöön. Ei ollut tarkoitus esittää. Tarkoitus oli sanoa, että ehkä nämä herrat eivät olekaan niitä turvapaikan_tarvitsijoita_ vaan karkoitusmenettelyä voisi kehittää enemmän rikos-päätös-ulos tyyliseksi putkeksi ilman turhia kommervenkkejä. Kun selvästi on tehty _virhe_ ja otettu tiettyä ainesta oikeitten tarvitsijoiden mukana maahan.
CandyMan

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ehdin kyllä lukea aloitussolvauksesi vaikkei tähän kopioitunutkaan. Mistä halu mennä koko ajan henkilökohtaisuuksiin juontaa juurensa?
Ai anteeksi, se kun totesin Einsteinin olleen sittenkin oikeassa? Paljon sait valitettavaa yhdestä lauseesta jonka poistin. Mielestäni esittämäsi näkökulma siitä kuinka ainoastaan lainkuuliaiset ja tervehenkiset ihmiset pakenevat "oikeasti" sotaa oli niin huvittava etten pystynyt ihmetykseltäni muuta kirjoittamaan. Ehkä siihen vaikutti myös elcon aikaisemmassa viestissä ollut vinoiluyritys minua kohtaan, vaihdoin vain kohdetta. Siksipä myös sen poistin, mutta tämäkös sinua tuntuukin harmittavan kovasti.
Eikös sinun pitänyt olla suvaitsevainen muita kohtaan? Miksei sitten minua?
Mihin meidän kahden väliseen keskusteluun tämä viittaa? Vai sekoitatko minut johonkin toiseen keskustelijaan?
Vai onko tämän koko taistelusi tarkotus vaan _olla_oikeassa_?
Tarkoituksenani oli lähinnä tuoda ilmi näkökantasi älyttömyys. So sue me.
Itse asiasisältöön. Ei ollut tarkoitus esittää. Tarkoitus oli sanoa, että ehkä nämä herrat eivät olekaan niitä turvapaikan_tarvitsijoita_
En edelleenkään ymmärrä esittämääsi kohtalonyhteyttä rikollisen taustan ja sodasta pakenemisen tarpeen välillä. Voisin pikemminkin kuvitella että juuri ne, joita sota on eniten koskettanut, kärsivät myös todennäköisemmin häiriökäyttäytymisestä yms. Sota muuttaa ihmistä.
vaan karkoitusmenettelyä voisi kehittää enemmän rikos-päätös-ulos tyyliseksi putkeksi ilman turhia kommervenkkejä.
Eikös niitä juuri tuossa karkoitettukin, vai mitä se aikaisempi keskustelu asian tiimoilta käsittelikään?

Toistan aikaisemman näkemykseni: samat lait ja samat rangaistukset samoista rikoksista, riippumatta mistä on maahan tullut. Oliko huolesi nyt se ettei kyseisiä rikollisia saada kiinni (kuten aiemmin esitit), vaiko se että oikeuslaitos käsittelee heitä liian helläkätisesti sen jälkeen kun ovat jääneet kiinni? Jos olisin itse osunut tilanteeseen paikalle, aivan samalla tavalla minulle olisi tullut kova mielihalu pätkiä päällehyökkääjiä pesäpallomailalla, riippumatta heidän kansallisuudestaan.

Jotenkin kuvottavaa että käytätte yhteen palstalaiseen kohdistunutta mieletöntä väkivallantekoa oman agendanne julkituomiseen lapsellisella tavalla, ja varsinkin kuinka kaksi esittää että jotkut muut (palstalaiset?) muka puolustelisivat kyseistä väkivallantekoa. Ihan normaalia kansankiihotustoimintaa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

CandyMan kirjoitti:Toistan aikaisemman näkemykseni: samat lait ja samat rangaistukset samoista rikoksista, riippumatta mistä on maahan tullut. Oliko huolesi nyt se ettei kyseisiä rikollisia saada kiinni (kuten aiemmin esitit), vaiko se että oikeuslaitos käsittelee heitä liian helläkätisesti sen jälkeen kun ovat jääneet kiinni? Jos olisin itse osunut tilanteeseen paikalle, aivan samalla tavalla minulle olisi tullut kova mielihalu pätkiä päällehyökkääjiä pesäpallomailalla, riippumatta heidän kansallisuudestaan.
Siis kaikille, joilla ei ole vielä Suomen kansalaisuuttakaan? Vai mistä oli kyse, en nyt ihan täysin mukana siitä, mistä tässä nyt väännetään?

JOS: Kyllä mun puolesta ihmiset, jotka aloittaa maahantulonsa jälkeen rötöstelemään pitää voida pikaisesti passittaa takaisin. Ne, jotka ovat sen ajan, jonka kestää saada kansalaisuus pysyneet kaidalla tiellä ja sitten hairahtuneet, tuomitaan kuten kansalaiset yleensä. Ei tänne oleskeluluvalla tarvitse tulla vankilassa verorahoja kuluttamaan.

Maahanmuutossa tulisi soveltaa tyyliä Australia ja pakolaiset nyt sitten tietysti erikseen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
PerttiMakimaa

Re: Halla-aho eduskuntaan!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ehdin kyllä lukea aloitussolvauksesi vaikkei tähän kopioitunutkaan. Mistä halu mennä koko ajan henkilökohtaisuuksiin juontaa juurensa?
Ai anteeksi, se kun totesin Einsteinin olleen sittenkin oikeassa? Paljon sait valitettavaa yhdestä lauseesta jonka poistin. Mielestäni esittämäsi näkökulma siitä kuinka ainoastaan lainkuuliaiset ja tervehenkiset ihmiset pakenevat "oikeasti" sotaa oli niin huvittava etten pystynyt ihmetykseltäni muuta kirjoittamaan. Ehkä siihen vaikutti myös elcon aikaisemmassa viestissä ollut vinoiluyritys minua kohtaan, vaihdoin vain kohdetta. Siksipä myös sen poistin, mutta tämäkös sinua tuntuukin harmittavan kovasti.
Eikös sinun pitänyt olla suvaitsevainen muita kohtaan? Miksei sitten minua?
Mihin meidän kahden väliseen keskusteluun tämä viittaa? Vai sekoitatko minut johonkin toiseen keskustelijaan?
Vai onko tämän koko taistelusi tarkotus vaan _olla_oikeassa_?
Tarkoituksenani oli lähinnä tuoda ilmi näkökantasi älyttömyys. So sue me.
Itse asiasisältöön. Ei ollut tarkoitus esittää. Tarkoitus oli sanoa, että ehkä nämä herrat eivät olekaan niitä turvapaikan_tarvitsijoita_
En edelleenkään ymmärrä esittämääsi kohtalonyhteyttä rikollisen taustan ja sodasta pakenemisen tarpeen välillä. Voisin pikemminkin kuvitella että juuri ne, joita sota on eniten koskettanut, kärsivät myös todennäköisemmin häiriökäyttäytymisestä yms. Sota muuttaa ihmistä.
vaan karkoitusmenettelyä voisi kehittää enemmän rikos-päätös-ulos tyyliseksi putkeksi ilman turhia kommervenkkejä.
Eikös niitä juuri tuossa karkoitettukin, vai mitä se aikaisempi keskustelu asian tiimoilta käsittelikään?

Toistan aikaisemman näkemykseni: samat lait ja samat rangaistukset samoista rikoksista, riippumatta mistä on maahan tullut. Oliko huolesi nyt se ettei kyseisiä rikollisia saada kiinni (kuten aiemmin esitit), vaiko se että oikeuslaitos käsittelee heitä liian helläkätisesti sen jälkeen kun ovat jääneet kiinni? Jos olisin itse osunut tilanteeseen paikalle, aivan samalla tavalla minulle olisi tullut kova mielihalu pätkiä päällehyökkääjiä pesäpallomailalla, riippumatta heidän kansallisuudestaan.

Jotenkin kuvottavaa että käytätte yhteen palstalaiseen kohdistunutta mieletöntä väkivallantekoa oman agendanne julkituomiseen lapsellisella tavalla, ja varsinkin kuinka kaksi esittää että jotkut muut (palstalaiset?) muka puolustelisivat kyseistä väkivallantekoa. Ihan normaalia kansankiihotustoimintaa.
Et ihmetykseksesi muuta kyennyt kirjoittamaan? En sekoita sinua kehenkään muuhun kirjoittajaan. Olet nälvinyt minua tämän ketjun aikana minkä olet ehtinyt. Olisi ollut kiva puhua asiasta eikä niistä, jotka asiasta puhuvat. Mutta tähänhän oma retoriikkanikin on alkanut supistua - lopulta.

Koska tämä nyt on menossa keskinäiseksi nälvinnäksi niin olisi kiinnostavaa tietää miksi minä en saa vihastua, kun kohtaan jotain näin älytöntä (kuten yllä mainittu vasaralla hakkaaminen)? Ihan samalla lailla suuttuisin jos sen tekisi kuka tahansa. Syntyperäisiä on vaan hankala karkoittaa mihinkään, näille "herroille" voitaisiin näyttää ovea ja sanoa ettei tarvitse tulla takaisin.

Agandamme? Onko Pertti nyt jo joku kansanryhmä (tai olenhan minä, valtaväestöä edustava miespuolinen veronmaksaja eli tämän lystin maksaja, kuten sinäkin)? Tästä on turha vääntää mitään rasismi sitä syrjintä tätä, sillä ymmärtääkseni olen tällä palstalla sinun asiaan puuttumatta saanut arvostella muita täysin turhia kohteita verorahoilleni.

Minusta sinä olet rasisti. Sinä suhtaudut eri asioihin eri tavalla riippuen mikä kansanryhmä ne on tehnyt. Minusta se on jollakin lailla pelottavaa kun sitä verrataan siihen, mitä luulet ajattelevasi. Tiedän, että tällainen väite ei maistu, mutta kun sitä ajattelee tunnusmerkit täyttyvät.
Vastaa Viestiin