Äiti Ammaa halaamaan?

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannnu

Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Niin, äiti Amma vierailee jälleen viikonloppuna Kaapelitehtaalla, aitko mennä halaamaan?

Kovasti näyttäisi tilaisuus edelleen porukkaa vetävän, väittävät että Äiti Amma on väkilukuun suhteutettuna Suomessa suositumpi kuin missään muualla maailmassa.

Lisäkysymyksenä heittäisin, että onko ollut aiemmin kiinnostusta erilaisia uskonlahkoja tai kultteja kohtaan ja millaisia ajatuksia ne herättävät.

Itse jotenkin symppaan Hare Krishnoja kun ne jaksaa niitä pähkinöitä joka puolella tarjota...totuuden nimissä laitoin kerran yhden haren aikas pahaan tenttiin eikä ollut poju Bhakwad gitaansa ihan tarkkaan lukenut...
SingleMalt

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kuka se on?
Bliss

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sannnu kirjoitti:Niin, äiti Amma vierailee jälleen viikonloppuna Kaapelitehtaalla, aitko mennä halaamaan?
No en helvetissä. Käsittääkseni olen vielä täysissä järjissäni, joten jätän väliin.
CandyMan

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Äiti Ämmä taitaa jäädä tällä kertaa ilman minun haliani. Haiseekin pahalle.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

CandyMan kirjoitti: Äiti Ämmä taitaa jäädä tällä kertaa ilman minun haliani. Haiseekin pahalle.
Olet siis käynyt nuuhkimassa edellisellä kerralla kuitenkin? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsis

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tämän päivän Iltalehti:

"Mahdoton halaustahti?

Kassila vakuuttaa, että Amma on halannut yli 25 miljoonaa ihmistä. Eräs Iltalehden lukija laski, että luku on mahdoton. Siihen päästäkseen Amman pitäisi halata kaksi ihmistä jokaisena valveillaolon minuuttina. Nukkumiseen laskelmassa jätetään kahdeksan tuntia vuorokaudessa.

- Ammahan ei nuku kuin kaksi tuntia ja joinakin öinä ei laisinkaan. Hän yleensä halaa yöt läpi, Kassila väittää sinnikkäästi vastaan."

Onko Äiti Ämmä suorittanut ryhmähaleja :D

EDIT: Kändiäässi veti maton altani keskimällä Ämmän ensiksi :cry:
Viimeksi muokannut silsis, 16.10.2006 9:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Äiti Ämmä taitaa jäädä tällä kertaa ilman minun haliani. Haiseekin pahalle.
Olet siis käynyt nuuhkimassa edellisellä kerralla kuitenkin? :?
Oliko se tämä Ämmä, jota Olli Saarela halusi tirvaista nekkuun?
CandyMan

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lilo kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Äiti Ämmä taitaa jäädä tällä kertaa ilman minun haliani. Haiseekin pahalle.
Olet siis käynyt nuuhkimassa edellisellä kerralla kuitenkin? :?
No juu, ei ollut ennakkokohun arvoinen kokemus sekään. Kun on halannut yhtä Ämmää, on halannut niitä kaikkia.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja ak »

CandyMan kirjoitti:Kun on halannut yhtä Ämmää, on halannut niitä kaikkia.
Tolla matematiikalla se 25 miljuunaa kuulostaa ihan saavutettavissa olevalta määrältä.
CandyMan

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:EDIT: Kändiäässi veti maton altani keskimällä Ämmän ensiksi :cry:
Nyt nautinkin verrattoman keksintöni luomasta aurasta sekä naisten sen vuoksi minuun kohdistamasta huomiosta. Nopeat syövät hitaat, hitaat syövät muruja lattialta.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Onhan tuokin tapa elää. Ammatti: Halaaja. Amman sivuilla annetaan sellainen kuva, että kaikki rahat menevät hyväntekeväisyyteen, mutta julkisuudessa on myös kerrottu, että omassa temppelissään Amma makoilee jossain pylvässängyssä hedelmien ja suitsukkeiden ympäröimänä kuin joku muinaisroomalainen temppelipapitar ikään.

Luontaisedut ovat siis ainakin kohdallaan, jos ei liksalla pääse elvistelemään.

Intiasta näkyy tulevan joitain vahvoja matriarkka naisia. Äiti Teresan ero Ammaan oli vaan se, että hän teki konkreettista työtä käsillään; halaaminen rasittanee korkeintaan hauista.
Se ekologinen vaihtoehto!
silsis

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja silsis »

CandyMan kirjoitti:Nyt nautinkin verrattoman keksintöni luomasta aurasta sekä naisten sen vuoksi minuun kohdistamasta huomiosta.
Okei, myönnän: insinöörit ovat teoriassa aka paperilla ihan ok.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Äiti Anna suorittaa ryhmäpanoja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äiti Ammaa halaamaan?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Autenttinen keskustelu New Yorkissa:

- Hei laula kanssani...laula Hare Krishna!
- Okei. Jos sinä laulat "Walking on thin ice" minun kanssani niin minä laulan sitten sinun piisisi.

Hihhuli pakeni... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin