Panna on hyvä sana

Yleinen lätinä jä kitinä
MarthaFocker

Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

lainaus toisesta ketjusta:
kesseli kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
kesseli kirjoitti:mä en oo ikinä pannu deitti-ilmoo.
Ilmo parka, panisit nyt vaan.
*badamp-pamp-tsihh*
niin. käytin verbiä panna siksi koska suomen kielessä ei laiteta mitään muuta kuin ruokaa.

DrDick

Oli pakko nostaa tämäkin aihe ruodittavaksi.

Suomen kielen vankkumattomana kannattajana tahdon korostaa, että panna on ihan hyvä sana.

Panna korvataan huonosti tekstiin istuvalla laittaa- tai pistää verbeillä hupsujen mielikuvien välttämiseksi. Aina löytyy kuitenkin hölmiöitä, jotka löytävät huvinsa sanan toisesta merkityksestä -nussimisesta.

Vai mitä mieltä sanasta ovat kielipoliisimme?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mutta miksi naisetkin sanovat "panevansa"? Pippeli pannaan pimppaan eikä päinvastoin.
killkill

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja killkill »

Paneminen sanana kyllä kuvaa vanhaa-kunnon-sisään-ulos-leikkiä oikein mainiosti, pikku drugat. Toisaalta sanasta puuttuu kaikki se, mitä jumppaseksi ja yhden yön jututkin kaipaavat.. sitä tunteen paloa ja lemmen liekkiä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kai ei halunnut keskustella "nussia" -sivumerkityksestä.
Minä panen nyt maata, eihän täällä muutakaan pantavaa ole.
MarthaFocker

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Minä panen nyt maata, eihän täällä muutakaan pantavaa ole.
Hörörlörörölööö *kainalopieru PRÖÖÖTTT*
tästäkin voisi vääntää vitsiä vaikka kuinka, mutta taidan passata.

Niin ei tässä oikeastaa mitään keskusteltavaa ole, kuhan puhun lämpimikseni, kuin Letku konsanaa.
Feiz

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Itse tykkään sanakombinaatiosta "ei kyllä"
esim.
- Saako neitiä panna?
- Ei kyllä saa

Mitenhän tuo sanapari opetetaan ulkomaalaiselle?
- Can I fuck you miss?
- No yes you can't
MarthaFocker

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Feiz kirjoitti:Itse tykkään sanakombinaatiosta "ei kyllä"
esim.
- Saako neitiä panna?
- Ei kyllä saa

Mitenhän tuo sanapari opetetaan ulkomaalaiselle?
- Can I fuck you miss?
- No yes you can't
Repskops.. en vieläkään muista kumminpäin tämä meni turkulaisilla, mutta siinä olisivat varmasti ulkomaanpellet kummissaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti:kuhan puhun lämpimikseni, kuin Letku konsanaa.
"No kyy!"
"Älä viiti!"

Heräsin.
En ollut pannut telttaa pystyyn.
Nyt panen pannun kuumaksi.
Päivän pannu jääkaapissa.
Paneeko ne Lahdessa yhtä hyvin kuin Porissa? Panimoita meinaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Entäs panna cotta? Jos ruokaa vain laitetaan kerran. Uuh, koskee koskee..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Mutta miksi naisetkin sanovat "panevansa"? Pippeli pannaan pimppaan eikä päinvastoin.
Jos jälkimmäinen elin ei 'tekisi' mitään.. jos se ei panisi omaa korttansa kekoon, jos se olisi vain korsi jota viilata.. niin sitten.
Elinten kohtaamisissa vastavuoroisuus voi olla kova sana. Otaksun.
:mrgreen:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mutta miksi naisetkin sanovat "panevansa"? Pippeli pannaan pimppaan eikä päinvastoin.
Jos jälkimmäinen elin ei 'tekisi' mitään.. jos se ei panisi omaa korttansa kekoon, jos se olisi vain korsi jota viilata.. niin sitten.
Elinten kohtaamisissa vastavuoroisuus voi olla kova sana. Otaksun.
:mrgreen:
Olen antanut itselleni kertoa että jotkut ihmiset tosiaan eivät "anna mukelia/pimppiä/pyllyä" vaan "ottavat mukelia/pimppiä/pyllyä". Mie nyt en moisesta tosin mitään tiedä. Eiköhän sen voi kukin itse määritellä, millaisena pissalihansa nauttii.
Mutta siis, aivan yhtä hyvin naiset voivat panna kuin miehetkin.
Yhtä hyvin voitaisiin sanoa että naiset eivät nussi, koska nussiminenhan on juuri sitä aktin lutinaa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Jos jälkimmäinen elin ei 'tekisi' mitään.. jos se ei panisi omaa korttansa kekoon, jos se olisi vain korsi jota viilata.. niin sitten.
Elinten kohtaamisissa vastavuoroisuus voi olla kova sana. Otaksun.
:mrgreen:
Harhaoppia!
"Panna" todellakin vastaa "laittaa" sanaa, eli aktiivisesti laitetaan/pannaan jotain jonnekin. Seksipuolella sinäkin olet pantu muttet panija, ellet pane muodikkaita dildoja omiin tai toisen aukkoihin!

Paavi panee kohta pannaan tai sitten panee bullaan!
Aito_Johanna

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Rautavittu kirjoitti: Suomen kielen vankkumattomana kannattajana tahdon korostaa, että panna on ihan hyvä sana.
*komppaa ihan täysillä* Vain ruokaa laitetaan ja pistäminen taas on sitä, kun tökätään pienellä tikulla tai neulalla. Panna on rehellinen suomen kielen sana. Vain pervolle paneminen on aina vain panemista.
HellBell

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: Olen antanut itselleni kertoa että jotkut ihmiset tosiaan eivät "anna mukelia/pimppiä/pyllyä" vaan "ottavat mukelia/pimppiä/pyllyä". Mie nyt en moisesta tosin mitään tiedä. Eiköhän sen voi kukin itse määritellä, millaisena pissalihansa nauttii.
Mutta siis, aivan yhtä hyvin naiset voivat panna kuin miehetkin.
Yhtä hyvin voitaisiin sanoa että naiset eivät nussi, koska nussiminenhan on juuri sitä aktin lutinaa?
Aivan. Muutenkin pistää ihmetyttämään seksin sullominen antamisen ja ottamisen lokeroihin - kumpikin saa ja ottaa, eri määrissä eri tapauksista johtuen, mutta kuitenkin. Jos seksi ei olisi molemminpuolista.. olisi toinen osapuoli lähinnä.. kuollut.
HellBell

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: Harhaoppia!
"Panna" todellakin vastaa "laittaa" sanaa, eli aktiivisesti laitetaan/pannaan jotain jonnekin. Seksipuolella sinäkin olet pantu muttet panija, ellet pane muodikkaita dildoja omiin tai toisen aukkoihin!
Paavi panee kohta pannaan tai sitten panee bullaan!
Panen pääni (vaikka molemmat) pantiksi siitä, että seksipuolella sekä nainen että mies voivat olla niin panijoita kuin pantuja ja vieläpä saman seksinautinnon aikana ja vieläpä ilman mitään kommervenkkisiä kapineita kummankaan persuksissa. Haa!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Voin hyväksyä naisen sanaksi "panettaa". Minä voisin sitten auttaa panemalla. Vaan hetki.. pitäisikö verbin naisella kuulua "panetatuttaa"?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti: Aivan. Muutenkin pistää ihmetyttämään seksin sullominen antamisen ja ottamisen lokeroihin - kumpikin saa ja ottaa, eri määrissä eri tapauksista johtuen, mutta kuitenkin. Jos seksi ei olisi molemminpuolista.. olisi toinen osapuoli lähinnä.. kuollut.
Seksin olemassaolon ja tyydyttävyyden voi määritellä kahdella väittämällä:
a) Sitä on.
b) Se on kivaa.

Muu onkin sitten hienosäätöä. Ei kai sille mitään universaalia sääntöä ole että kuka panee, kuka ottaa, kuka soutaa, kuka huopaa ja kuka huutaa hoosiannaa. Kunhan kaksi edellistä määritelmää toteutuu niin mennään jo oikeaan suuntaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell saa koska hyvänsä todistaa sanansa näyttämällä miten minua panisi! Niih!

Edit: Tietysti toimisi niin, että tarttuisi minun juunou ja panisi/laittaisi sen hänen juunou, jos itse en heti paikkaa löytäisi :oops:
HellBell

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Voin hyväksyä naisen sanaksi "panettaa". Minä voisin sitten auttaa panemalla. Vaan hetki.. pitäisikö verbin naisella kuulua "panetatuttaa"?
Emme hyväksy. Puhun nyt tietenkin kaikkien kolmen miljardin naisen suulla ja sanon että jokaihmisellä on mahdollisuus panna sitä jota myöskin panetuttaa ja toisinpäin. Panna ja panettaminen eivät ole meitiltä eikä teitiltä pannassa. Sanat kuuluvat kaikille! Hiiohoi!
(Declaration of fuc*ing freedom.. Hii..) :P
MarthaFocker

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:HellBell saa koska hyvänsä todistaa sanansa näyttämällä miten minua panisi! Niih!
:oops:
Gattaca, senkin vanha dildopylly.

(Ei, en osannut lukea tarkennustasi *pitelee korvia ja lällättää*)
HellBell

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:Seksin olemassaolon ja tyydyttävyyden voi määritellä kahdella väittämällä:
a) Sitä on.
b) Se on kivaa.

Muu onkin sitten hienosäätöä. Ei kai sille mitään universaalia sääntöä ole että kuka panee, kuka ottaa, kuka soutaa, kuka huopaa ja kuka huutaa hoosiannaa. Kunhan kaksi edellistä määritelmää toteutuu niin mennään jo oikeaan suuntaan.
Nyt on pantava kyllä komppausta tähän väliin.

Kitaranrämpyttäjä panee kielillä risaiseksi tähän malliin :komp:

(seksikkäitä sivumerkityksiä alkaa taas tulvia.. sulkeudun.. :stfu: )
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:jokaihmisellä on mahdollisuus panna. ..Panna ja panettaminen eivät ole meitiltä eikä teitiltä pannassa. Sanat kuuluvat kaikille! Hiiohoi!
Sanat kuuluvat mutta muu on multa pannassa :roll:

Minua panettaa.. ehkä naiselle kävis panetuttaa eikä panetatuttaa, panetatuttaa olis kai jo halua saada miestä panettamaan..

Aito-Johanna tietäis..
Hevonen vetää, ajomies vedättää, pomo vedätätyttää. metsäyhtiö vedätätyttätättää...
Edith

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä nainen voi kyllä sanoa, että panettaa. Ymmärrän tuon sanan enemmänkin niin, että tekee mieli panoa. Sen sijaan nainen ei voi panna. Siis pelkästään panna. Voi vain panna jonkun kanssa. Ja tasapuolisuuden vuoksi käytän miesten osaltakin mieluiten tuota 'panna jonkun kanssa' -ilmaisua. Vaikka, kuten dramaturgi Outi Nyytäjä taannoin Anna-lehdessä totesi, niin mieshän se on joka siinä panee, kun siis Nyytäjältä kysyttiin, kummalla on valta sängyssä.
HellBell

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: Minua panettaa.. ehkä naiselle kävis panetuttaa eikä panetatuttaa, panetatuttaa olis kai jo halua saada miestä panettamaan..
..
.. Panettaa, panetuttaa, panetatuttaa.. Mitä milloinkin ja kelle tahansa. Aamen = näin olkoon pantu.
Edith kirjoitti:..Vaikka, kuten dramaturgi Outi Nyytäjä taannoin Anna-lehdessä totesi, niin mieshän se on joka siinä panee, kun siis Nyytäjältä kysyttiin, kummalla on valta sängyssä.
Dramaturgi Outi Nyytäjältä uupuu draamat vällyjen välistä.
Geetzu

Re: Panna on hyvä sana

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Naistakin voi laittaa. Ihana sana.
Vastaa Viestiin